home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23296
  0 Brugere, 620 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: ginisharma
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 161222 gange)
26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #375: 15 Dec 2014, 00:13 »

jeg gik død i mit Brøndby spil desværre

har ingen rigmand :O  bruger for meget løn i forhold til hvad jeg tjener :O
ca hver sæson går jeg i plus med 150 mio ca
og sådan forgår det hvert år:)

selvom jeg elskede mit spil:D

startede så et nyt et med din taktik
det gik bare ikke så godt som i dit spil .
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #376: 15 Dec 2014, 11:01 »







Endnu en sæson er ovre og hvilken en. For anden gang på 3. sæsoner blev det en sæson i Superligaen uden et eneste nederlag. Det er jeg rigtig stolt over! Derudover lukkede jeg ikke ét eneste mål ind i de sidste syv kampe. Det var fedt.

Min fjerde sæson er allerede gået i gang, hvor jeg indtil videre har hentet følgende: Oliver Madsen (regen), Ludwig Augustinsson, Marcos Llorente og Jesus Vallejo.

Ud er gået: Mads Hvilsom, Mikkel Thygesen, Jere Uronen plus en regen ved navn Robson.

Jeg regner med at vinde ligaen igen - og jeg vil meget gerne have et Europa League-trofæ. Tror ikke, at jeg kan komme videre fra en CHL-gruppe endnu. Så skal der hvert fald være lodtrækningsheld!

Gerne stil spørgsmål til mit spil! Thumbs Up
Logged

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #377: 15 Dec 2014, 11:13 »







Endnu en sæson er ovre og hvilken en. For anden gang på 3. sæsoner blev det en sæson i Superligaen uden et eneste nederlag. Det er jeg rigtig stolt over! Derudover lukkede jeg ikke ét eneste mål ind i de sidste syv kampe. Det var fedt.

Min fjerde sæson er allerede gået i gang, hvor jeg indtil videre har hentet følgende: Oliver Madsen (regen), Ludwig Augustinsson, Marcos Llorente og Jesus Vallejo.

Ud er gået: Mads Hvilsom, Mikkel Thygesen, Jere Uronen plus en regen ved navn Robson.

Jeg regner med at vinde ligaen igen - og jeg vil meget gerne have et Europa League-trofæ. Tror ikke, at jeg kan komme videre fra en CHL-gruppe endnu. Så skal der hvert fald være lodtrækningsheld!

Gerne stil spørgsmål til mit spil! Thumbs Up

Hej Cesc.

Fedt at se, at du fører DK's største klub til storhed. Er selv i gang med BIF og det går fint. Vil dog lige høre, har Danmark formået at rykke frem på ranglisten i dit spil, så en første plads giver en plads lidt længere fremme end 2. Kvalrunde i chl ?
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #378: 15 Dec 2014, 11:39 »

Hej Cesc.

Fedt at se, at du fører DK's største klub til storhed. Er selv i gang med BIF og det går fint. Vil dog lige høre, har Danmark formået at rykke frem på ranglisten i dit spil, så en første plads giver en plads lidt længere fremme end 2. Kvalrunde i chl ?


i mit Brøndby spil har danmark 1 plads direkte i CL og 1 i 3 playoff
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #379: 15 Dec 2014, 12:12 »

Hej Cesc.

Fedt at se, at du fører DK's største klub til storhed. Er selv i gang med BIF og det går fint. Vil dog lige høre, har Danmark formået at rykke frem på ranglisten i dit spil, så en første plads giver en plads lidt længere fremme end 2. Kvalrunde i chl ?

Jo tak. Det er pissesjovt!

Fra næste sæson har jeg ét hold direkte og to hold som kommer i playoff. Superligaen er netop nu placeret som nummer 12 på ligaranglisten og er verdens 41. bedste klub - bl.a. over AC Milan!

I anden sæson vandt jeg Europa League, hvorfor jeg var direkte kvalificeret i sidste sæson.

Jeg har i denne sæson mødt Dinamo Tbilisi i 3. runde, hvor jeg vandt samlet med 10-0. I slutspillet her venter Dinamo, som jeg regner med at slå ud og kvalificere mig igen.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #380: 15 Dec 2014, 14:08 »

Uden at sige for meget om mit nye BIF save, fordi 1. sæson ikke er spillet færdig endnu, vil jeg dog lige sige 2 ting.

1. Handel over 48 måneder er stadig effektivt som bare fanden!
2. Østeuropa.

Edit: Det save kommer max til at vare 3 sæsoner, jeg vil have mig et mere dansk orienteret save her over julen.
Siger ikke det bliver et "sælg alt der ikke er dansk" save, men noget i stil med ud af en 25 mands trup, max 5 udlændinge fra starten af 2. sæson, undtagelsen bliver spillere af egen avl/fra eget akademi. Det giver stadig plads til et par tjekker, uden at jeg skal have dage hvor holdet har 1 dansker på banen. Grin
« Seneste Redigering: 15 Dec 2014, 15:06 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #381: 15 Dec 2014, 16:40 »

Uden at sige for meget om mit nye BIF save, fordi 1. sæson ikke er spillet færdig endnu, vil jeg dog lige sige 2 ting.

1. Handel over 48 måneder er stadig effektivt som bare fanden!
2. Østeuropa.

Edit: Det save kommer max til at vare 3 sæsoner, jeg vil have mig et mere dansk orienteret save her over julen.
Siger ikke det bliver et "sælg alt der ikke er dansk" save, men noget i stil med ud af en 25 mands trup, max 5 udlændinge fra starten af 2. sæson, undtagelsen bliver spillere af egen avl/fra eget akademi. Det giver stadig plads til et par tjekker, uden at jeg skal have dage hvor holdet har 1 dansker på banen. Grin
Bider det dig ikke i røven i den lange ende, med køb over 48 måneder?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #382: 15 Dec 2014, 16:59 »

Kan ikke forestille mig at det kommer til at bide mig særligt meget i røven Smiley Jeg vil antage det ville være et problem hvis man ender med at kun være i top 3 i ligaen og ryge ud inden internationalt gruppespil osv. kommer man derimod i 2/4 CHL gruppespil tjener man jo pengene ind bare ved deltagelse, for slet ikke at tale om tv penge og sejrs penge for kampe osv. Kan ikke forestille mig ikke at nå et CHL gruppespil, tror faktisk jeg har direkte plads i 2. sæson qua min præstation i europa league i 1. sæson.

Det endte nemlig, ikke uventet med sejr i begge hjemlige turneringer. Set over hele sæsonen tabte vi EN kamp, en kamp mod Aab, 2 dage efter en semifinale i europa league mod Zenit, som blev spillet 2-2 i Rusland. og 3 dage før en vigtig første semifinale i cuppen, selvom det kun var mod FC Roskilde, ligaen var vundet på dette tidspunkt, så jeg stillede et reservespækket hold, der desværre tabte 3-1 til Aab. En lille måned senere står jeg dog og kan se tilfreds tilbage på en første sæson hvor min fornemmelse viste sig at holde stik. 100 millioner og en håndfuld tjekker, er rigeligt til at trække et hold til finalen - og vinde, Europa League. Lidt held med lodtræningen undervejs, hvor jeg slap for et par af de mere træls hold, og i stedet "kun" fik hold som Hull, Zenit og Benfica, fremfor hold som eksempelvis Inter. En enkelt svær modstander blev det dog til i 2. runde, hvor Tottenham kom på besøg. Det valgte Agger dog at tage sig af, med et gult kort til fyren, nåede han at skade Eriksen i knap 2 måneder, og score et mål i en forrygende 4-3 sejr ude i første kamp. Finalen blev vundet 1-0 over Benfica i en utroligt lige kamp.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #383: 15 Dec 2014, 17:33 »


Hold kæft hvor er det bittert, så tæt på min 3. CL-semi i træk  Sur

Kan i øvrigt anbefale min brasilianske angriber kaldet Café, han ligger nu til at blive topscorer i CL to år i træk (uden mål i kval selvfølgelig). I mit spil røg han til Barca hvorefter jeg lejede ham i 3 sæsoner og nu løber hans kontrakt så ud. Håber at hapse ham, men han vil pt. gå fra en løn på 13k DKK om ugen til 550k DKK om ugen.
Logged

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #384: 15 Dec 2014, 20:04 »


Efter en sæson på det jævne og lidt mindre stabilitet end jeg havde håbet på, så kan jeg glæde mig over at FCK nu er at finde i 1. Division, bliver selvfølgelig kedeligt at der ingen derbys bliver, men jeg syntes nu alligevel det er en fornøjelse at se dem dernede  Thumbs Up
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #385: 15 Dec 2014, 20:16 »

Nu snakkede vi lige kort tidligere om hvor vidt det ville bide mig i bagdelen, at handle over 4 år. jeg lagde 6 millioner up front og 35 over 4 år for Pavel Kaderabek i starten af 1. sæson. Han er min bedste spiller, og en fantastisk højreback. Nu kommer der så dette bud 20 mil + 70 mil over 12 måneder + 50% af næste salg, selvfølgelig skal jeg så betale det jeg stadigvæk skylder Sparta Prag for ham, men allerede her vil jeg næsten have tjent alt det jeg brugte over 4 år ind igen. På en spiller.

At jeg så skal ud og lede efter en ny højreback til 2. sæson, det er så en anden snak. hans statistik for den ene sæson han var i klubben. (har ikke solgt ham endnu, men har godkendt buddet).


Edit: Nu afhænger det hele af kvaliteten af spillere jeg kan lokke ind, men med samme filosofi som første vindue, bør jeg kunne være farlig i CHL også, med dette budget.

Iøvrigt, er Pavel nu solgt fra, og Micah Richards hentes ind på fri transfer til at fylde hullet - direkte erstatning, samme kvalitet, lidt mere international erfaring, gratis. JA TAK!
« Seneste Redigering: 15 Dec 2014, 20:26 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #386: 15 Dec 2014, 20:30 »

Nu snakkede vi lige kort tidligere om hvor vidt det ville bide mig i bagdelen, at handle over 4 år. jeg lagde 6 millioner up front og 35 over 4 år for Pavel Kaderabek i starten af 1. sæson. Han er min bedste spiller, og en fantastisk højreback. Nu kommer der så dette bud 20 mil + 70 mil over 12 måneder + 50% af næste salg, selvfølgelig skal jeg så betale det jeg stadigvæk skylder Sparta Prag for ham, men allerede her vil jeg næsten have tjent alt det jeg brugte over 4 år ind igen. På en spiller.

At jeg så skal ud og lede efter en ny højreback til 2. sæson, det er så en anden snak. hans statistik for den ene sæson han var i klubben. (har ikke solgt ham endnu, men har godkendt buddet).


Edit: Nu afhænger det hele af kvaliteten af spillere jeg kan lokke ind, men med samme filosofi som første vindue, bør jeg kunne være farlig i CHL også, med dette budget.

Iøvrigt, er Pavel nu solgt fra, og Micah Richards hentes ind på fri transfer til at fylde hullet - direkte erstatning, samme kvalitet, lidt mere international erfaring, gratis. JA TAK!

stop med at være så vild! Peace
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #387: 15 Dec 2014, 20:31 »


stop med at være så vild! Peace
var forresten ved at skrive med Linhart, men så vælger idioten af få en hofte skade lige inden han skriver under!
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #388: 15 Dec 2014, 20:46 »

stop med at være så vild! Peace
var forresten ved at skrive med Linhart, men så vælger idioten af få en hofte skade lige inden han skriver under!

Det bliver vildere Wink det lover jeg dig faktisk! Skal lige handle færdig, har pænt fart i svingdøren lige nu.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #389: 15 Dec 2014, 20:49 »

Det bliver vildere Wink det lover jeg dig faktisk! Skal lige handle færdig, har pænt fart i svingdøren lige nu.

Du er ude af kontrol! Peace it's going crazy Peace
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010