home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:49:39 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
29 Maj 2024, 21:32 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
28 Maj 2024, 20:18 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
28 Maj 2024, 20:15 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23316
  1 Bruger, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132805 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: AventurineLe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 162444 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #360: 08 Dec 2014, 20:13 »

http://www.mediafire.com/download/eh06mb2jd9cu1tq/Brøndby_IF_2_A48B2283-7558-43BC-AE7C-CB289A439F9B.fmf

Her kan min taktik downloades til jer interesserede.

Stil gerne spørgsmål.
« Seneste Redigering: 08 Dec 2014, 20:36 af Cesc » Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #361: 08 Dec 2014, 20:25 »

http://www.mediafire.com/download/i6n2bgtm7r9e86x/BIF1.fmf

Her kan min taktik downloades til jer interesserede.

Stil gerne spørgsmål.
Den downloader den i et format så man ikke kan bruge det?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #362: 08 Dec 2014, 20:35 »

Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #363: 08 Dec 2014, 20:44 »

Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #364: 08 Dec 2014, 21:19 »

nej det er stadig den der fmf fil

Højreklik på linket, tryk gem som, og lig den ind i dokumenter/sports interactive/football manager 2015/tactics Smiley og husk at importere den inde i spillet bagefter også Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #365: 08 Dec 2014, 22:12 »

Hvordan stiller i op i europa kampe?

EDIT:
Det går helt elendigt, jeg ligger nummer 7 ved vinterpausen, mærkeligt nok er min jobstatus "meget sikker". Men jeg ligger lige savet lidt til siden.
« Seneste Redigering: 09 Dec 2014, 00:01 af AndreasNord » Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #366: 11 Dec 2014, 14:54 »

Kommer med en kort update.
Vandt endnu engang ligaen + DBU pokalen, i CHL nåede jeg kvartfinalen hvor City slog mig ud.
Holdets store stjerner var : Marco Ramkilde, Nikolai Laursen og Amir Al-Ammari

Har handlet en del til den nye sæson i håb om at have en bedre og bredere truppe i håbet om at kunne gøre det lidt bedre i CHL.

Ind :
Jonas Knudsen - 5,75 mill
Alexander Tved Hansen - fri
Lucas Andersen - fri
Asger Sørensen - fri
Nicolaj Thomsen - fri
Riza Durmisi - 5,25
Pione Sisto - 27 mill
Moses Opondo - 2,45 mill
Simon Sterring - 7,5 mill

Ud:
Casper Sloth - 25 mill
Christian Nørgaard - 82,5 mill
Andrew Hjulsager - 70 mill
Samt en masse små salg.
Derudover har jeg igen udlånt en del spillere.

Regner med at smide lidt SS i næste update herinde Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #367: 12 Dec 2014, 13:13 »

For at fortælle lidt videre om hvad der er sket efter min Europa League-triumf, vil jeg starte med at sige at balancen i klubben er over 300 millioner og klubben fungerer økonomisk på et fremragende plan. Ligaen blev naturligvis også vundet i anden sæson, hvilket skete utrolig hurtigt, og sluttede af med 29 point ned til nummer 2, Randers.

I transfervinduet måtte jeg desværre sælge Amartey til Inter, da de opfyldte frikøbsklausulen på 40 millioner. Derudover måtte jeg også slippe Pierre Bengtsson, da frikøbsklausulen også blev opfyldt på 22 millioner. Af andre vigtige salg har jeg solgt Ishak og Almebäck samt Nørgaard og Da Silva.

Ind er kommet en del spillere i år, hvor Babacar, Yussuf Poulsen og Ahlmann nok er de mest markante navne. Derudover har jeg hentet to regens, Sonni Nattestad og en ung belgier i form af Kawaya.

Den nye sæson er skudt godt i gang med seks sejre i de første syv kampe. De otte spillere med højest gennemsnit i ligaen er fra BIF og de tre topscorere i ligaen er tilmed også fra BIF i form af Babacar, Y. Poulsen og Hjulsager!

Kom direkte i CHL gruppespil, hvor den står på Real Madrid, Dortmund og Fenerbahce. Jeg håber på en 3. plads, men frygter en 4.

Min startopstilling vil normalt lyde således:

Hradecky
Zimmermann, Agger, Sørensen, Durmizi/Uronen
Ajer/Holst
Ludemo/Thygesen, Hou Sæter/Kahlenberg
Bech, Hjulsager/Hasani
Babacar/Poulsen

Derudover roterer jeg en del så Ramkilde, Guira, Fenger, Nattestad, Hasani og Ahlmann også får en del minutter.

Mit mål er at vinde ligaen igen, mens jeg også rigtig gerne vil komme længere i pokalturneringen og gerne vinde den. Der er åbenbart en ond forbandelse over mig i den turnering. I Europa har jeg ingen forventninger som sådan.

Derudover vil jeg forsøge at forbedre økonomien konstant, hvilket betyder at jeg hovedsageligt vil hente spillere på fri transfer eller på rigtig gode tilbud.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #368: 13 Dec 2014, 00:02 »



Tror I jeg bliver fyret nu? Græder
Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #369: 13 Dec 2014, 10:13 »



Tror I jeg bliver fyret nu? Græder

Nej. Hvis du har gjort det godt siden du blev ansat tror jeg næste du får lov at blive. Det samme skete også for mig
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #370: 13 Dec 2014, 11:52 »

Jeg fik lov at blive.. Omend min status gik fra urørlig til sikker, men den skal jeg nok arbejde op igen.

Den første dag den nye ejer er i klubben informerer han mig om, at han vil bygge nye træningsfaciliteter på trods af jeg netop havde forbedret ungdomsafdelingen til exceptionel. Men han ville lave en kæmpe makeover til 200 millioner.

Derudover har han en sindssyg tiltrækningskræft, som gør, at jeg kan hente virkelig mange større spillere nu.

Har spillet det første halve år af tredje sæson, hvor jeg er solidt placeret som nummer 1 med Yussuf Poulsen som nummer ét på topscorerlisten med Khouma Babacar lige i hælene.

I min CHL-gruppe med Real Madrid, Dortmund og Fenerbahce endte jeg med en 3. plads, hvilket jeg er fint tilfreds med. Endte på syv point. Ovenpå en skidt start med et stort nederlag til Real Madrid og et 0-1 nederlag til Dortmund var jeg tvunget til at steppe op. Det gjorde jeg med sejre mod Fenerbahce i begge kampe. Derefter tabte jeg 1-2 på hjemmebane mod Real Madrid, hvor jeg desværre måtte spille med ti mand i en halv time. Til slut var jeg nede i Dortmund, hvor jeg spillede 1-1 - et resultat, jeg var ret stolt over.

Nu venter Steaua i Europa League, hvorefter jeg skal møde Monaco eller Spartak, hvis jeg går videre. Jeg vandt Europa League i sidste sæson, men forventer ikke det sker i år. Der er flere gode hold med i år, hvor Chelsea nok må regnes som favoritter.

Er der andre som har gang i BIF og vil snakke med?? Rullende Øjne
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #371: 13 Dec 2014, 12:21 »

Jeg fik lov at blive.. Omend min status gik fra urørlig til sikker, men den skal jeg nok arbejde op igen.

Den første dag den nye ejer er i klubben informerer han mig om, at han vil bygge nye træningsfaciliteter på trods af jeg netop havde forbedret ungdomsafdelingen til exceptionel. Men han ville lave en kæmpe makeover til 200 millioner.

Derudover har han en sindssyg tiltrækningskræft, som gør, at jeg kan hente virkelig mange større spillere nu.

Har spillet det første halve år af tredje sæson, hvor jeg er solidt placeret som nummer 1 med Yussuf Poulsen som nummer ét på topscorerlisten med Khouma Babacar lige i hælene.

I min CHL-gruppe med Real Madrid, Dortmund og Fenerbahce endte jeg med en 3. plads, hvilket jeg er fint tilfreds med. Endte på syv point. Ovenpå en skidt start med et stort nederlag til Real Madrid og et 0-1 nederlag til Dortmund var jeg tvunget til at steppe op. Det gjorde jeg med sejre mod Fenerbahce i begge kampe. Derefter tabte jeg 1-2 på hjemmebane mod Real Madrid, hvor jeg desværre måtte spille med ti mand i en halv time. Til slut var jeg nede i Dortmund, hvor jeg spillede 1-1 - et resultat, jeg var ret stolt over.

Nu venter Steaua i Europa League, hvorefter jeg skal møde Monaco eller Spartak, hvis jeg går videre. Jeg vandt Europa League i sidste sæson, men forventer ikke det sker i år. Der er flere gode hold med i år, hvor Chelsea nok må regnes som favoritter.

Er der andre som har gang i BIF og vil snakke med?? Rullende Øjne

Jeg startede op med BIF i forgårs Smiley Jeg har kvalificeret mig til EL gruppespil og ligger nr 2 i ligaen efter 6 kampe Smiley
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #372: 14 Dec 2014, 22:23 »

Nu mangler jeg ca. 13 kampe i ligaen før den er forbi, så lad mig komme med en kort opdatering.

Vinder ligaen igen regner jeg stærkt med.
Har slået Steaua sikkert ud af Europa League, og i runden efter slog jeg også Spartak Moskva ud.
I kvartfinalen af Europa League har jeg trukket Tottenham, hvor jeg heldigvis har hjemmebane til sidst.
Kommer jeg videre fra kvartfinalen venter Leverkusen eller Everton. :-(
I pokalturneringen er jeg i kvartfinalen mod Hobro. Har trukket FCK i semifinalen, hvis jeg går videre.
Yussuf Poulsen er et bæst. Topscorer i ligaen og i Europa.
Kalle er et monster. Assistminister trods 35 år.
John Hou Sæter og Marius Lundemo burde Brøndby købe i virkeligheden.
Har takket nej til 70 millioner for Uffe Bech, og forlænget med ham.
Ahlmann er skadet konstant, og derfor solgt til Brescia efter et halvt år (Fedt at have en spiller i 6 måneder og tjene 5 millioner på ham).
Hasani er røget til Aalborg for svimlende 19 millioner.
Elmander fik lov at smutte fra klubben, da jeg aldrig brugte ham.
Har forlænget med alle mine profiler, hvorfor ingen har frikøbsklausuler mere.
Min rigmand har været en boss og givet mig mange penge til transfers, som dog er skudt i lønbudgettet.
Jesus Vallejo skifter gratis til Brøndby til sommer - og ham kan jeg nok sælge om et par sæsoner for MANGE PENGE!!!

Andre som spiller med Brøndby og vil fortælle lidt? Eller flere som ikke lige kommet i gang, så tråden kan blive mere spændende? ;-)
Logged

LosGuardiola
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #373: 14 Dec 2014, 22:51 »

Nu mangler jeg ca. 13 kampe i ligaen før den er forbi, så lad mig komme med en kort opdatering.

Vinder ligaen igen regner jeg stærkt med.
Har slået Steaua sikkert ud af Europa League, og i runden efter slog jeg også Spartak Moskva ud.
I kvartfinalen af Europa League har jeg trukket Tottenham, hvor jeg heldigvis har hjemmebane til sidst.
Kommer jeg videre fra kvartfinalen venter Leverkusen eller Everton. :-(
I pokalturneringen er jeg i kvartfinalen mod Hobro. Har trukket FCK i semifinalen, hvis jeg går videre.
Yussuf Poulsen er et bæst. Topscorer i ligaen og i Europa.
Kalle er et monster. Assistminister trods 35 år.
John Hou Sæter og Marius Lundemo burde Brøndby købe i virkeligheden.
Har takket nej til 70 millioner for Uffe Bech, og forlænget med ham.
Ahlmann er skadet konstant, og derfor solgt til Brescia efter et halvt år (Fedt at have en spiller i 6 måneder og tjene 5 millioner på ham).
Hasani er røget til Aalborg for svimlende 19 millioner.
Elmander fik lov at smutte fra klubben, da jeg aldrig brugte ham.
Har forlænget med alle mine profiler, hvorfor ingen har frikøbsklausuler mere.
Min rigmand har været en boss og givet mig mange penge til transfers, som dog er skudt i lønbudgettet.
Jesus Vallejo skifter gratis til Brøndby til sommer - og ham kan jeg nok sælge om et par sæsoner for MANGE PENGE!!!

Andre som spiller med Brøndby og vil fortælle lidt? Eller flere som ikke lige kommet i gang, så tråden kan blive mere spændende? ;-)

Regner med at starte i juleferien, når man får lidt tid Wink
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #374: 14 Dec 2014, 23:05 »

Nu mangler jeg ca. 13 kampe i ligaen før den er forbi, så lad mig komme med en kort opdatering.

Vinder ligaen igen regner jeg stærkt med.
Har slået Steaua sikkert ud af Europa League, og i runden efter slog jeg også Spartak Moskva ud.
I kvartfinalen af Europa League har jeg trukket Tottenham, hvor jeg heldigvis har hjemmebane til sidst.
Kommer jeg videre fra kvartfinalen venter Leverkusen eller Everton. :-(
I pokalturneringen er jeg i kvartfinalen mod Hobro. Har trukket FCK i semifinalen, hvis jeg går videre.
Yussuf Poulsen er et bæst. Topscorer i ligaen og i Europa.
Kalle er et monster. Assistminister trods 35 år.
John Hou Sæter og Marius Lundemo burde Brøndby købe i virkeligheden.
Har takket nej til 70 millioner for Uffe Bech, og forlænget med ham.
Ahlmann er skadet konstant, og derfor solgt til Brescia efter et halvt år (Fedt at have en spiller i 6 måneder og tjene 5 millioner på ham).
Hasani er røget til Aalborg for svimlende 19 millioner.
Elmander fik lov at smutte fra klubben, da jeg aldrig brugte ham.
Har forlænget med alle mine profiler, hvorfor ingen har frikøbsklausuler mere.
Min rigmand har været en boss og givet mig mange penge til transfers, som dog er skudt i lønbudgettet.
Jesus Vallejo skifter gratis til Brøndby til sommer - og ham kan jeg nok sælge om et par sæsoner for MANGE PENGE!!!

Andre som spiller med Brøndby og vil fortælle lidt? Eller flere som ikke lige kommet i gang, så tråden kan blive mere spændende? ;-)

Jeg har taget the double i første sæson som jeg mangler en kamp af Smiley
kom i EL gruppespillet. Min pulje hed Sevilla, Dnipro og Young boys. Burde have fået mere ud af det end den sidste plads jeg fik, men var dermed også temmelig uheldig Smiley

Har solgt spillere for små 130 mio i de to vinduer og hentede for 34 ind igen Smiley

får Frederik Sørensen på fri til sommer og så nappede jeg Sisto foran Lyon Smiley han kommer også til sommer
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010