home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 932 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 80685 gange)
rasll2
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #450: 20 Mar 2013, 19:09 »

Prøver også at skifte ud så meget som muligt hvad for en taktik kører du?
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #451: 07 Apr 2013, 08:51 »

her midt i blogkonkurrencen kan jeg da lige fortælle lidt om mit hold op til 3. sæson.

Jeg genvandt ligaen i 2. sæson.

I efterfølgende transfervindue røg Johnson, Reina, Flanagan, Enrique ud. Samtidig lånte jeg Downing, Wisdom, Redmond, Lussey, Ibe, Suso, Yesil og Morgan.
Ind hentede jeg Abdi Ibramhim (udlejet igen), Will Hughes, Canales, Jordy Clasie, Destro, Jetro Williams, Agustin Allione, Alderweireld, Garmash, Hervin Ongenda, Perin og Belhanda.

Planan er at til sommer skal flere af de nuværende spiller i truppen sælges og Suso/Redmond/Yesil og Morgan ihvert får chancen på holdet igen. Regner ihvertfald med Belhanda forlader klubben igen.

Er i andre stoppet?
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #452: 07 Apr 2013, 10:26 »

Er det Mattia Destro, du har hentet? Og hvordan gør han det for dig?

Jeg savner faktisk lidt det spil jeg havde med LFC og også bloggede om for nu et par måneder siden... Lige nu har jeg dog gang i et fedt spil i blogkonkurrencen, så det må vente lidt. Jeg har stadig drømmen om at gøre Liverpool til verdens bedste hold med mig ved roret, men jeg har også andre idéer til et nyt spil, så nu må vi se.  Peace
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #453: 07 Apr 2013, 11:52 »

Er det Mattia Destro, du har hentet? Og hvordan gør han det for dig?

Jeg savner faktisk lidt det spil jeg havde med LFC og også bloggede om for nu et par måneder siden... Lige nu har jeg dog gang i et fedt spil i blogkonkurrencen, så det må vente lidt. Jeg har stadig drømmen om at gøre Liverpool til verdens bedste hold med mig ved roret, men jeg har også andre idéer til et nyt spil, så nu må vi se.  Peace

Ja det er Mattia Destro. Jeg gav 115 for ham og han har spillet 10(3) kampe og har scoret 6 mål og lavet en assist.

Ja det er også planen at jeg skal gøre det. Indtil videre har jeg dog 'kun' 2 pl titler og 2 charity shield på 2 år. Planen er at satse på unge spillere, gerne englændere og når de så bliver for løntunge eller gamle så skal de videre i systemet. Derfor valgte jeg også at sælge Reina, Enrique  og Johnson. Mens ingen ville have Downing. Jeg vil gøre ligesom i FM12 hvor jeg forsøgte at holde udgifterne til løn så lavt som muligt, have et ungt hold og vinde så mange trofæer som muligt Wink 

Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #454: 07 Apr 2013, 12:21 »

har nu været liverpool 15 gange, fyret alle gange.. efter 1. sæson 80% af tiden, jeg giver op..
Logged


Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #455: 07 Apr 2013, 12:36 »

Ja det er Mattia Destro. Jeg gav 115 for ham og han har spillet 10(3) kampe og har scoret 6 mål og lavet en assist.

Ja det er også planen at jeg skal gøre det. Indtil videre har jeg dog 'kun' 2 pl titler og 2 charity shield på 2 år. Planen er at satse på unge spillere, gerne englændere og når de så bliver for løntunge eller gamle så skal de videre i systemet. Derfor valgte jeg også at sælge Reina, Enrique  og Johnson. Mens ingen ville have Downing. Jeg vil gøre ligesom i FM12 hvor jeg forsøgte at holde udgifterne til løn så lavt som muligt, have et ungt hold og vinde så mange trofæer som muligt Wink 


Fedt, fedt. Smiley

Det er langt bedre end mig, må jeg sige!

Jeg har et PL-trofæ, et FA Cup-trofæ, en EL-titel og en Charity Shield og derudover har jeg en CL 2. plads i de første tre sæsoner.  Her i 4. sæson er det dog gået skidt. Var i CL-kval grundet en 4. plads, hvor jeg røg ud, så kun EL. Der røg jeg også ud tidligt ligesom i FA Cup og COC. I ligaen bliver det en 2. eller 3. plads, mangler kun et par kampe. Så der er noget at revanchere i 5. sæson.

Det er dog ved at være lang tid siden, jeg har spillet i dette save, men som sagt, kunne jeg godt finde på det efter blogkonkurrencen igen. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #456: 08 Apr 2013, 17:24 »

Nå, det hele vendte på en tallerken efter jeg skiftede taktik og endte på en 5. plads :-) hvilket er helt fint, da jeg ingen penge havde.

Suarez blev topscorer i ligaen med 22 mål, foran robin van persies 20 mål, fryd.

glæder mig nu til at få penge til transfer og få solgt skrtl, downing, borini osv.

Statistik - http://gyazo.com/83424d74090254dd2e4c7e8e7ddfb6a5
« Seneste Redigering: 08 Apr 2013, 17:28 af daugaard » Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #457: 08 Apr 2013, 20:31 »

Logged


champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #458: 11 Apr 2013, 09:11 »

Efter 2½ succesfulde sæsoner hos St. Etienne - blev jeg tilbudt en seriøs udfordring hos Liverpool.
De lå nummer 15, da de fyrede Rodgers - og i min verden havde de virkelig købt underligt ind.
Jeg overtog klubben i november - og har siden tabt to kampe i ca. 25 opgør. Det giver mig med 11 kampe igen, en 8'ende plads men kun med 6 point til CHL-givende fjerdeplads.

Og jeg har netop gået det mest sindssyge transfervindue i fm13 trods mange spil.

Jeg fik 375 at købe for, hvor jeg dertil har lovet at komme i Euro kval.
Jeg købte simpelthen for 1.2 milliard i mit første transfervindue - alle spillere betalt ved kasse 1, ikke afdrag!
Og jeg solgte for ca. 1. milliard af den underlige sammensatte trup.

Jeg købte:

Isco - Malaga, 280 mill.
Jamen Rodriguez - Porto, 270 mill.
Juan Mata - Chelsea, 220 mill. (til salg)
Mauro Verratti - PSG, 87.5 mill.
Rodrigo (Benfica)-  Tottenham, 127 mill. (til salg)
Belfoldi - Parma, 37 mill. (før Rodrigo handlen)
Marcio - Santos, 34 mill. (regen)


Og ud røg:

Anita (Newcastle) - Arsenal, 270 mill.
Bruno Ecuele Manga  - Roma, 122 mill.
Martin Kelly - Celtic, 77.5 mill.
Daniel Sturridge - West Ham, 87.5 mill.
Jonjo Shelvey - Fulham, 49 mill.
Jordan Henderson & Assaidi - Newcastle, 220 mill.
Danny Wilson - Norwich, 31 mill.
Suso - Wigan, 13 mill.
Douglas Costa - Barcelona, 225 millioner.

Så der var godt nok gang i svingdøren. Men økonomien er fin - alle køb er afregnet, imens nogle af salgene, giver økonomiske indtægter i form af afdrag.

Jeg spiller en 4-2-3-1 men med tre offensive midtbaner.

--------------------------------------Reina/Ben Biiiip (kan ikke huske navnet)-----
Johnson/Sakai-----Caulker/G.Burdisso--Skrtel/Marcio----Enrique/Robinson------
-----------------------------------------------------------------------------------------
------------------------Verratti/Allen-------Lucas/Mikel-------------------------------
-------------James Rodriguez---Isco/Gerrard-----Mata/Coutinho-------------------
-----------------------------Suarez/Rodrigo/Belfoldi----------------------------------

Allerede nu har jeg sikret mig Bony Wilfred og Kwadro Asamoah på en fri transfer  til sommer. Det betyder farvel til Belfoldi.

Det her hold bliver fuldstændig sindssygt med tiden!
« Seneste Redigering: 11 Apr 2013, 09:14 af champione » Logged

tau
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #459: 11 Apr 2013, 20:53 »

Spændende hold champione, men hvor er Agger, og hvad med Sterling? Agger gør det super for mig i mit save, hvor jeg mangler en håndfuld kampe i 2. sæson. Regner med at update når den er færdig, og regner også med at der skal ryddes en del op i truppen.
Logged

tau
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #460: 11 Apr 2013, 21:23 »

Jeg har lige spillet en af de mest nervepirrende kampe jeg kan mindes, mod Barcelona i CL-semifinalen:



I første kamp på Anfield blev jeg udspillet, og kun en Ospina-redning på et straffespark fra Messi, og en sen Borini scoring reddede et 2-3 nederlag.
Jeg var foran med 3-1 på Camp Nou, da Ospina besluttede sig for en mærkværdig skovtur, der gav Messi frit mål, men han gjorde det godt igen ved at redde endnu et Messi straffespark i 121. minut. Og da Messi så igen skulle sparke i straffesparkskonkur rencen, skød han langt forbi. Psyched! Opstemt Ydermere reddede han også et forsøg fra Piqué, og således kunne Shelvey altså sparke holdet i finalen. Noget jeg ikke havde regnet med at kunne gøre uden skadede Lucas og Gerrard(som er holdets topscorer med 20 mål i 30 kampe).
(Så jeg håber fansne nu tilgiver, at jeg røg ud til Horsens inden gruppespillet i første sæson, ups.)

Nu venter Arsenal i finalen, med en Bendtner i målform!

I ligaen har jeg for anden sæson i træk sikret mig første-pladsen uden det store besvær, selvom jeg har høstet en del færre point end i første. Men ingen af de andre hold har været specielt stabile. Deruover vandt jeg Liga-cuppen 4-1 over Utd, dejligt. Jeg er såmænd også i finalen i FA-cuppen hvor jeg skal møde Southampton.
Så det kan blive en sæson af de helt store hvis det for første gang, så vidt jeg lige husker, skulle lykkes mig at hente 4 trofæer i én sæson.
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #461: 11 Apr 2013, 22:12 »

Så blev 3.sæson overstået her.

Tredje PL i streg! Samtidig vandt jeg Charity Shield og sluttede sæsonen med at vinde 2-0 over Espaynol i EL finalen. Så 3 trofæer.
Her op til 4. sæson har jeg valgt at sælge Skrtel da han var blevet 30. Jeg tilbød ham til klubber for 220 millioner og Barcalona slog til og købte ham for 220 millioner. Samtidig så jeg at Suarez kontrakt udløb næste sommer og jeg var ikke villig til at ligge 1,6 million i løn i ugen og valgte derfor også at tilbyde ham til klubber for 340 millioner. Der var dog ingen der var villige til at give så meget, men både Real og Barca valgte at byde 215 og jeg slog til og han endte i Barcelona med en ugeløn lavere end den han havde her. Meget underligt.

Ellers Wisdom skiftet til Leeds, Downing skiftet til Cardiff for 0 kr og en masse spillere er lejet ud. Deriblandt Andy Carroll som får sig en sæson i Tottenham Mattia Perin, Nacer Chadli, Adam Morgan, Yesil, Suso og Lussey igen blevet lejet ud.


Ind er kommet Kyle Walker for 72,5 fra Tottenham,
På fri transfers er Wilfried Bony, Seydou Doumbia, Kwado Asamoah, Panagiotis Tachtsidis, Leroy Fer, Muniesa, Immobile, Alex Grimaldo og Sergio Garufi. Plus nogle regens talenter og nogle andre spillere som aldrig kommer til at være i nærheden af 1. holdet, men som er blevet lejet ud igen og skal sælges i løbet af de næste år. Muniesa, Immobile, Grimaldo og Garufi blevet lejet ud og så må vi se om de kan slå igennem næste år.

Planlagte salg til næste sommer er Asamoah, Doumbia (med mindre han spiller fantastisk), Bony (med mindre han spiller fantastisk) og Leroy Fer.

Derudover skal Sturridge, Coutinho og Canalas virkelig imponere mig i løbet af sæsonen ellers er deres løn ikke det værd
Her er min 1. holdstrup til 4. sæson. TRUP

Derudover har Lucas forladt klubben i vinters, da han også forlangte meget i løn i en ny kontrakt. Ærgeligt at sige farvel til så god en spiller. Men sådan er det engang imellem. Allen og Garmash har virkelig grebet chancen.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #462: 23 Apr 2013, 19:47 »

Logged

Love the Blues

Soeby1993
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #463: 25 Apr 2013, 22:10 »

Så er jeg også kommet i gang med Liverpool, som jeg førhen har haft stor succes med.
Jeg har planer om at stille op i en 4-1-1-2-2. Jeg er kommet i Euro cup gruppespillet, som forventet.
Desuden håber jeg via mine indkøb, at kunne komme i Chl næste sæson - derfor ligger al min fokus på at slutte så højt som muligt i Prl.

Ind er kommet:
Edinson Cavani - 200 mil. (Napoli)
Antonio Adan - 18 mil. (R.Madrid)
Neven Subotic - 82,5 mil. (Dortmund)
Specielt Subotic og Cavani ser jeg som lidt af et scoop. Aner ikke hvorfor Subotic var så billig, i mens Cavani var utilfreds i Napoli, hvorfor jeg kunne få ham for en acceptabel pris.

Ud er gået:
Stewart Downing - 140 mil. (Marseille)
Martin Skretl - 127 mil. (Paris SG)
Brad Jones - 32 mil. (Newcastle)
Derudover har jeg lejet en lang række unge spillere ud, så de kan få noget spilletid. Er meget tilfreds med Downing salget, havde ikke forventet at nogen ville byde så meget. Havde dog håbet på at kunne få lidt mere for Skretl, som var vurderet til 107 mil. da jeg satte ham til salg - men alt i alt, fint nok :-)

Har kun få dage til sæsonens første Prl kamp, som jeg ser meget frem til. Så nu må vi se hvordan det kommer til at gå  Wink
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #464: 02 Maj 2013, 21:17 »

Nå drenge, NU skal i bare høre!

Det umulige er sket for mig og jeg har endelig formået at kunne spille med Liverpool, hvilket er en drøm som går i opfyldelse!!

Jeg er i 2. sæson og jeg ligger pt på en delt 4. plads hvilket er fint :-)

Jeg er i finalen mod Celtic i europa league, som jeg også vandt sidste år, har lige slået barca ud :-)!


Her er lidt billeder af transfer, spillere, osv.


Premier League - http://gyazo.com/6c77e96791be629999a0a34717068669

Player statistik - http://gyazo.com/c6d8805c77a957e7db77909fad71adeb

Transfer - http://gyazo.com/95f6d132f430882a61f7bf1544787515 ( Juan Jesus er fantastisk, og Dimao)

Seneste resultater - http://gyazo.com/30b147b9d47bdf92d7c22871ae5fd881


VANDT EUROPA IGEN! http://gyazo.com/0020097951bd49d7938d46bd7accffb7

Får forresten Xabi Alonso hjem <3
Spørg endelig løs :-)
« Seneste Redigering: 02 Maj 2013, 21:39 af daugaard » Logged


Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010