home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 457 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1140 1141 [1142] 1143 1144 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1341259 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17115: 24 Aug 2014, 21:48 »

Den er sgu sikker med Di Maria. Xabi Alonso skriver farvel på hans twitter.

"¡ Gracias por todo Fideo ! Te deseo lo mejor, aunque sea en el Man. Utd Smiley Nunca olvidaremos el zigzag de la prórroga en Lisboa."
Logged

Manchester United

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17116: 24 Aug 2014, 22:47 »

Man kan vist roligt sige, at Di Maria er betalt, men kvalitet koster jo. Han er en forrygende spiller, og han kan komme med noget af det, vi længe har efterlyst; fart, dynamik og gennemslagskraft. Jeg undrer mig dog lidt over, hvor han skal spille, for jeg vil mene, det bliver en tand for offensivt, hvis han skal ligge ved siden af en Herrera på den anden 8'er-position. Men Di Maria har vel netop udviklet sig til en universalspiller, og han kommer nok primært til at spille nede bag Mata.

Desuden tror jeg også, at Fletcher er tiltænkt en seriøs startplads, selvom han var fornærmende ringe i dag sammen med Cleverley, som virker fuldstændig tynget af det udefrakommende pres. Den knægt er efterhånden helt tømt for selvtillid, hvilket selvfølgelig er rigtig synd. Jeg tror dog stadig ikke på ham. Han er simpelthen ikke dygtig nok.

Jeg synes, vi er bekymrende ringe i dag, og alarmklokkerne begynder så småt at ringe. Selvfølgelig skal Louis van Gaal have al den tid og plads, han skal bruge, men presset er så stort udefra, og vi har ikke råd til endnu en kikset sæson. Den manglende arbejdsro kan blive et problem.

I dag spiller vi uden idéer, og jeg har svært ved at se, hvad vores plan er. Forsvaret virker ikke afstemt, og man må sige, at vores forsvar så noget vakkelvornt ud, da Smalling måtte udgå. Jovist, Blackett og Keane er to dygtige spillere med stort potentiale, men man slutter ganske enkelt ikke i top-fire med sådan et forsvar. Selvfølgelig er vi hæmmet af skadessituationen, og Evans har i min optik også klassen. Smalling står dog ikke distancen i længden, når vi snakker topklassespillere. Det er jeg nødt til at være ærlig og sige. Phil Jones har naturligvis klassen, og han var en af de eneste, der kunne være sin indsats bekendt i dag. Han er også den eneste, der har modet til at føre bolden frem, og derfor så jeg gerne, at man rykkede ham ind som den midterste stopper, da han får mere plads derinde i den spilopbyggende fase. Rojo er indtil nu et ubeskrevet blad, selvom han var rigtig god under VM. Der spillede han dog venstreback.

Taktisk er der naturligvis en helt masse brikker, der skal falde på plads, men det tror jeg nu nok, at van Gaal skal sørge for sker. Det tager tid at få indkorporeret og implementeret alle de idéer, han har i sit nye spilsystem. Jeg er heller ikke så sikker på, at vi konsekvent kommer til at se 3-5-2-systemet gennem hele sæsonen.

Lad os håbe på lidt mirakler her sidst på transfervinduet. Di Maria kommer. Så skråsikker tør jeg godt være. Spørgsmålet er så, om der kommer flere. Det er nødvendigt i min bog. Jeg synes, vi mangler noget kvalitet nede bagi, og jeg er ikke så sikker på, at Rojo i sig selv er svaret.
« Seneste Redigering: 24 Aug 2014, 22:58 af Daniel Nordentoft » Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17117: 24 Aug 2014, 23:00 »

Som jeg ser det, så tror jeg at han får hentet 1(CDM) eller 2(CB) mere i dette transfervindue, sådan at han kan komme over i sin favoritformation, 4-3-3, hvorfor mit bud på en cdm og cb kunne være:
CDM: Vidal, De Jong eller sågar Blind.
CB: Benatia eller hvem han nu har i tankerne. Rojo kan også klare pladsen, og med 4-3-3, skal han reelt kun bruge 2 CB'er i formationen, hvorfor vi ikke burde være så positionsplaget som vi kunne være. Dog kræver det efterhånden min. en stabil, verdensklasse, skadesfri CB, som så kan have Jones, Smalling, Evans eller Blackett ved siden af sig (efterhånden trænger de Gea også til et stabilt par foran sig). Derved kunne opstillingen så være:
de Gea
Rafael/ny(Rafael er for skadet)- Benatia/En af de andre - Jones/Smalling/Evans/Blackett/Rojo - Shaw/Rojo/(Blind, hvis det bliver ham)
Vidal/Fletcher/(Blind, hvis han kommer)
Herrera - Mata/Kagawa/Di Maria
Di Maria - Van Persie/Rooney - Januzaj/Welbeck.

Hvis det skulle være helt konge, så blev de 2 ekstra spillere 2 CDM'er (Vidal og de Jong), sådan at vi ikke er så tyndt besat dernede. Og så ellers komme af med en del af det dødvægt vi har tilbage, såsom Cleverley, Anderson og Carrick.
Og når vi så skal møde de store hold, så kunne man evt. bruge Vidal og de Jong; de Jong bagved Herrera og Vidal, og så ellers de 3 andre i front.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17118: 24 Aug 2014, 23:06 »

4-3-3 tror jeg netop også, vi kommer til at se. Ligeså med 4-2-3-1-formationen.

Jeg troede virkelig på Vidal for et par uger siden, men jeg har svært ved at se, hvordan Woody igen skulle være klar til at sprænge banken, når vi nu også henter Di Maria. Fingers crossed. Man ved aldrig med os. Der kan gå meget galt.

Hvis vi så alligevel skulle hente Vidal, så kommer han i hvert fald ikke til at spille 6'er i en 4-3-3-formation. Det tør jeg godt garantere. Dertil er han alt for god og eksplosiv offensivt, og det ville være spild af hans kvaliteter at placere ham dernede.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17119: 26 Aug 2014, 21:39 »



Velkommen!
Og et skridt nærmere Van Gaals favorit opstilling. 1 eller 2 spillere mere, og så spiller det bare! Prisen på £59.7million, er noget af det laveste tror jeg, der har været rygter om, så det er jo perfekt at vi ikke bare smider pengene mere væk end nødvendigt. (£10 mio. mere end Torres fra Liverpool til Chelsea!!)
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17120: 26 Aug 2014, 23:00 »

er det fedt at være troll på fmfreaks
Hold dig nu til emnet... De Gea stod ikke så godt i dag. Måske man skal kigge sig om efter en ny målmand. Måske Cech?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17121: 27 Aug 2014, 11:04 »

Velkommen!
Og et skridt nærmere Van Gaals favorit opstilling. 1 eller 2 spillere mere, og så spiller det bare! Prisen på £59.7million, er noget af det laveste tror jeg, der har været rygter om, så det er jo perfekt at vi ikke bare smider pengene mere væk end nødvendigt. (£10 mio. mere end Torres fra Liverpool til Chelsea!!)
En mand som Di Maria er sgu da aldrig 600 milioner værd, så at sige at I ikke smider flere penge væk end nødvendigt er i min optik noget lort at at lukke ud. Når I samtidigt smider hvad er det 300 mil efter Shaw og Rojo?
Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17122: 27 Aug 2014, 12:32 »

En mand som Di Maria er sgu da aldrig 600 milioner værd, så at sige at I ikke smider flere penge væk end nødvendigt er i min optik noget lort at at lukke ud. Når I samtidigt smider hvad er det 300 mil efter Shaw og Rojo?
Hvis en af de absolut bedste spiller i verden ikke er det værd, hvem faen er så? Og nej, det var ikke 600 millioner..

Og har vi kun brugt 300 millioner på Shaw og Rojo er det jo et steal af en anden verden. Forsæt endelig med at kommentere på flere af vores køb.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17123: 27 Aug 2014, 13:08 »

Grün har jo ret.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17124: 27 Aug 2014, 13:12 »

Så du mener at 300 mil for Shaw og yderligere 160 mil for Rojo er steals? Det er 460 millioner som kunne være brugt på at hente folk som Hummels foreksempel. I min verden er der ingen spillere som er 600 mil værd med mindre dit navn er Messi eller Ronaldo.
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17125: 27 Aug 2014, 13:22 »

Så du mener at 300 mil for Shaw og yderligere 160 mil for Rojo er steals? Det er 460 millioner som kunne være brugt på at hente folk som Hummels foreksempel. I min verden er der ingen spillere som er 600 mil værd med mindre dit navn er Messi eller Ronaldo.

Men den verden hvor vi gerne vil have bedre og lavere priser på spillerne, den er vel stille og roligt ved at uddø.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17126: 27 Aug 2014, 13:23 »

Hvad kostede Benatia?
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17127: 27 Aug 2014, 13:25 »

Hvad kostede Benatia?

Er han ikke i Bayern?
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17128: 27 Aug 2014, 13:27 »

Så du mener at 300 mil for Shaw og yderligere 160 mil for Rojo er steals? Det er 460 millioner som kunne være brugt på at hente folk som Hummels foreksempel. I min verden er der ingen spillere som er 600 mil værd med mindre dit navn er Messi eller Ronaldo.

Lad os nu se hvordan Shaw og Rojo udvikler sig.

Det køb der potentielt er overpris er Ander Herrera. En spiller i sin bedste alder og stadig ikke i betragtning til det spanske landshold. Man kan tvivle om han kan vokse med opgaven.

Og hvordan skulle vi hente Hummels når Dortmund nægter at sælge.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17129: 27 Aug 2014, 13:27 »

Det lød bare som du mente, at de blev hentet for den samelede sum af 300 millioner..

Shaw koster 260 mil. mens Rojo kostede 150 mill. Og ja, i dette markede, synes jeg ikke, at de priser er helt forkerte.

Fair nok du mener ingen spillere er så meget værd, men så håber jeg da også, at du er gået agurk når Madrid og Barcelona har hentet spillere som Suarez, Neymar, Bale og James. Sjovt nok går hele verden amok når United henter en spiller, der er billigere eller samme pris som de nævnte, men faktisk var mindst ligeså god som de 4. Suarez havde en fantastisk sæson, og han var vel den bedre spiller af de 2, mens Di Maria var klar bedre end Bale og Neymar. James gider jeg ingengang nævne i den sammenhæng..

Hvad kostede Benatia?
Du er da gået hen og blevet en hård type nu, er du ikk'?
Logged

Sider: 1 ... 1140 1141 [1142] 1143 1144 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010