home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 662 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Rossazzurri
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Rossazzurri  (Læst 11653 gange)
rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Rossazzurri
« Svar #60: 19 Jun 2009, 21:04 »

der kan blive problemer fordi jeg grillede for nogle aftener siden og der havde i taget min computer med ud for at have noget casual musik i baggrunden. så var en af mine venner lidt skæv og kom til at hælde en flaske absinthe ud over den. nu har min nabo skilt den ad for at se om der var noget der kunne reddes. hvis jeg på nogen måde kan få fat i savet skal jeg nok fortsætte den, men det ser sort ud.

jeg har fået en ny computer og har overvejet at lave en ny blog, men venter lige med at se om der kunne være muligheder for at fortsætte catania spillet.
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Rossazzurri
« Svar #61: 23 Jun 2009, 11:32 »



Kan de gå hele vejen?
Catania er en klub som bliver ved med at vokse under Rasmus Sidelmanns ledelse. Efter flot at have slået Atletico Madrid og Newcastle ud af UEFA Cuppen var det igen et britisk hold som var modstanderen. Det skotske mesterhold Celtic skulle slåes hvis en semifinale plads skulle i hus. Første af to kampe var i Skotland. Celtic var et hold som havde favoritrollen og efter 3 minutter fyrede Scott Brown af fra 35 meter. 1-0. Herefter bød der på skader til Michele Paolucci og Pablo Ledesma. Nu så det sort ud for Catania, men en Giuseppe Mascara skulle også vise sine evner fra distancen og 1-1 ved pausen.
I pausen måtte Rasmus Sidelmann se sig nødsaget til at allerede at bruge sin sidste udskiftning på Alessio Cerci som også havde fået et slag. I en kedelig 2. halvleg gjorde Aiden McGeady det til 2-1, men minuttet efter udlignede Diamé og 2-2 var slutresultatet. Et resultat som gjorde at Catania skulle afgøre det på Sicilien.

Mange hold har efterhånden fået ørene i maskinen på Sicilien. Milan, Inter, Juventus, Atletico, Schalke og Rangers var alle hold som havde tabt på dette stadion. I det første minut kom Michele Paolucci også flyvende og headede flot bolden i nettet. Og da Jankovic fik chancen fra distancen var det 2-0 ved pausen. Dette lignede en sikker semi finale indtil Paul Caddis vågnede op. To mål i det 81. og 85. minut gjorde at kampen skulle i forlænget spilletid. Her viste Celtic alligevel niveau forskellen og pressede hårdt på. Catania var tydeligvis mærket efter den hurtige udligning. Celtics fysiske spil fik også de trætte Catania til at falde sammen og Michele Paolucci og Mark González måtte også lade sig udskifte med skader. En klar svækkelse i straffesparkskonkur rencen. Villanueva og Caldwell satte begge deres holds første spark ind. Herefter viste Poldi også klassen og 2-1 i Catanias farvør. Den unge Fiorillo havde overraskende fået pladsen mellem stængerne og der befinder han sig godt. Samaras skød den i samme side som Fiorillo hoppede hen. Nu scorede Izco og Jankovic for hjemmeholdet og O'Dea og Caddis for Celtic. Tilsidst var det argentineren Mathías Silvestre alle stod og kiggede på. Ikke den bedste straffesparksskytte, men lige nu kunne han godt. Samlet 4-4, men 5-3 sejre efter straffesparkskonkur rence. Et stort resultat for Catania og Rasmus Sidelmann, og allerede nu kunne det ses at Valencia var næste modstander.
Kan de gå hele vejen?
Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rossazzurri
« Svar #62: 25 Jun 2009, 19:28 »

God update. Fedt  med uefa-semi!! Opstemt

Fandme ærgerligt hvis bloggen lukkes   Græder
Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010