home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:09:32 warmon Blogkonkur... #0 - Danish Viking War...
I dag kl. 20:05:55 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 19:49:20 BelthazorDK Blogkonkur... [2] Journeyman - Begyn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  2 Brugere, 783 Gæster Online.

Indlæg: 1132700 over 31367 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Verdensmesteren
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Verdensmesteren  (Læst 10793 gange)
cjensen94
Gæst
 
Sv: Verdensmesteren
« Svar #30: 06 Jun 2009, 14:49 »

Så er trofæet i Europa sikret Smiley'
God update!
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verdensmesteren
« Svar #31: 06 Jun 2009, 14:54 »

Jeg havde gang i et spil der minder lidt om det. Det var godt nok i 08...
Dengang startede jeg med FCM og var der i ca. 5 sæsoner. Det gik godt men jeg manglede udfordringer så jeg tog videre rundt til andre europæiske lande.. Bestemte mig for at vinde mesterskabet i alle de lande jeg havde taget med i spillet. Tog videre når jeg havde vundet mesterskabet i hvert land og var også en tur i Brasilien.. Konceptet fungerer meget godt fordi der hele tiden er nye udfordringer...

Lyder som en spændende blog Smiley
Logged

lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Verdensmesteren
« Svar #32: 06 Jun 2009, 14:57 »

Synes du skal prøve at fremhæve de fuldførte verdensdele på kortet Smiley
Ellers rigtig fed blog!
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verdensmesteren
« Svar #33: 06 Jun 2009, 15:12 »

Fedt koncept, og gode updates Smiley
Har du sat dig nogle mål/krav for hvor lang tid du vil blive? - Nu har du jo faktisk klaret opgaven i Europa.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Verdensmesteren
« Svar #34: 06 Jun 2009, 15:54 »

Fedt koncept, og gode updates Smiley
Har du sat dig nogle mål/krav for hvor lang tid du vil blive? - Nu har du jo faktisk klaret opgaven i Europa.

Mange tusinde tak for jeres tonsvis af kommentarer! Det er så skønt at folk kan lide det jeg laver!

Jeg har ikke lavet nogle bestemte regler, men et mål om aldrig at blive fyret og minimum være i en klub i et år er noget som jeg gerne vil overholde. Det føler jeg også er muligt, og hellere få skaffet tre trofæer end ét i en klub..

Kan godt tænkes at jeg tager endnu et år i Inter efter den igangværende sæson, hvis jeg føler for det. Ved man aldrig...

Endnu engang tak til jer mange læsere!
Logged

Kruckow
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Verdensmesteren
« Svar #35: 06 Jun 2009, 18:56 »

. Det havde været mere plausibelt (og interessant), hvis du var startet fra bunden og langsomt steg i rækkerne. Europa havde været det naturlige sted at slutte, ikke starte.

Hørt, ville egentlig mene at det ville være bedre at starte uden noget job overhovedet, ellers vil jeg mene at udfordringen i denne "challenge" er lidt forsvundet, eftersom du med et mesterskab i Inter, kan vælge og vrage mellem klubberne i de andre kontinenter.
Logged

Og hun vil ik' ha' en bodybuilder... THANK YOU GOD!

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verdensmesteren
« Svar #36: 06 Jun 2009, 19:16 »

Hell yeah - En blog fra min yndlingsblogger!

Jeg ser meget frem til det her og tror på at det nok skal blive godt - som altid.
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: Verdensmesteren
« Svar #37: 06 Jun 2009, 22:21 »

Hvornår kan vi regne med en UPDATE?
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdensmesteren
« Svar #38: 07 Jun 2009, 07:49 »

Dejlig update! Rigtig godt skrevet og jeg synes ikke der er en eneste finger at sætte på noget af det og super fedt at du allerede i din første sådan vigtige kamp har sikret dig mesterskabet i Europa Thumbs Up
Logged


Cesc
Gæst
 
Sv: Verdensmesteren
« Svar #39: 07 Jun 2009, 10:03 »

I kan med sikkerhed forvente en update i dag! Min tid i Europa kommer nok til at blive en lidt hurtigt gennemgang, da jeg gerne vil videre ud i verden eftersom mit første mesterskab allerede er sikret i nydelige kontinent.

Går i gang med spillet!
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Verdensmesteren
« Svar #40: 07 Jun 2009, 10:58 »

Hehe, det er en meget begavet fyr, der har udtænkt dette koncept. Desværre var dette ikke helt ideen bag, men som U-S siger, så hellere starte fra bunden i stedet for dette.
Desuden er et mesterskab i hvert kontinent det oprindelige mål og ikke bare en random pokal. For X antal gange Super Cup vinder gør da ikke en til verdensmester ?

Blogmæssigt er det dog ganske habilt sprog indtil videre, men nu får vi at se, hvor længe det holder.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdensmesteren
« Svar #41: 07 Jun 2009, 11:46 »

Altså hvis jeg har forstået det rigtigt, så er du Inter fra Italien. Men hvorfor har du så flueben ved dit billede? Det er jo ikke omkring Italien?

Men ellers en god blog indtil videre. Kan godt lide dit grafik og fedt du henter Daniel Agger. Han skal vel danne midterforsvar med Samuel?
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdensmesteren
« Svar #42: 07 Jun 2009, 12:02 »

Altså hvis jeg har forstået det rigtigt, så er du Inter fra Italien. Men hvorfor har du så flueben ved dit billede? Det er jo ikke omkring Italien?

Men ellers en god blog indtil videre. Kan godt lide dit grafik og fedt du henter Daniel Agger. Han skal vel danne midterforsvar med Samuel?
Han skal jo ikke vinde i hvert land i hele verden, men hvert kontinent, så han har sat flueben ved Europa, fordi han har vundet en turnering der Smiley
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdensmesteren
« Svar #43: 07 Jun 2009, 12:20 »

Gode updates Cesc Wink Har hørt om denne udfordring før, men jeg har aldrig selv haft tålmodighed til at gå i krig med det. Men flot at du har, og flot at du vil skrive en blog om det! KIU Wink
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Verdensmesteren
« Svar #44: 08 Jun 2009, 15:39 »

Hvornår kommer der en ny update ? Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010