home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 472 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Verdensmesteren
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Verdensmesteren  (Læst 12388 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Verdensmesteren
« Svar #15: 06 Jun 2009, 11:57 »

Er faktisk i gang med et save der minder om dette. Er bare startet i en lille klub i Brasilien der hedder ABC FC og det går helt fantastisk! Opstemt

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #16: 06 Jun 2009, 12:06 »

Spændene koncept! Det virker også som et spil som man ikke så let går død i, da der hele tiden kommer nye udfordringer Thumbs Up

Pepe
Gæst

« Svar #17: 06 Jun 2009, 12:26 »

Sindssyg fed idé, Cesc! Så også hellere, du var startet udenfor Europa, men jeg læser med!

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #18: 06 Jun 2009, 12:39 »

det lyder mega-fedt! men jeg så nu også hellere at være startet på et andet kontinent. følger alligevel med selvfølgelig Smiley

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Cesc
Gæst

« Svar #19: 06 Jun 2009, 12:42 »

FC INTERNAZIONALE
          Dansk islæt til Inter

Nikolaj Emil Birk Poulsen er kommet til Milano med nye idéer, og hurtigt har han sat sit aftryk ved at købe en spiller indenfor den første uge i klubben. Hele budgettet er brugt på den samme spiller, men han ligner et spændende indkøb, da danskeren har en meget stor fremtid foran sig.

"Jeg vil hjælpe Inter på den lange bane, og hjælpe dem på vej til at blive verdensbedste fodboldklub indenfor få år. Derfor vil jeg have at der skal luges ud i det halvgamle forsvar, og en spiller som Daniel Agger er perfekt til opgaven. Han er iskold og meget kontant i sine indgreb, hvilket jeg anser for at være meget vigtig som forsvarspiller i Italien. Tilmed er han også ung, plus at han virkelig har talent. Han har spillet rigtig mange Champions League-kampe, og han har kun 23 år gammel. Derudover har 18 landskampe på bagen, og det er også utrolig meget for en så ung spiller. Daniel er også målfarlig – ja, jeg synes han er perfekt, og dette er grunden til, at han hurtigt blev hentet til klubben," udtaler Nikolaj Emil Birk Poulsen om sit første indkøb.

Den 191-centimeter høje centerhalf, Daniel Agger, er født i Hvidovre, og han er uden tvivl det største navn fra den lille by på Sjælland. Agger har oplevet meget stor succes rigtig hurtigt i sin karriere, og det ligner at han trives med det store pres, der findes i topklubberne. Trods sin unge alder spillede Agger stabilt i midtforsvaret sammen med Brøndbys kaptajn Per Nielsen, og efter forårssæsonen i 2004 blev han kåret som Årets Talent af Spillerforeningen. Kæmpetalentet fra Hvidovre gjorde det så godt, at selveste Liverpool fik øjnene op for ham, og for omkring 60 millioner hentede de ham til Anfield. Dette gjorde ham ikke kun til et håb for det danske landsholds fremtid, men også den dyrest solgte spiller fra Danmark til udlandet.

Et kæmpe pres var lagt på Aggers skuldre, men han har gjort det henrivende lige siden og er blevet en af de bærende kræfter på det danske landshold. Nu skal han spille sig på holdet i Inter, hvor der er mange stjerner i det bagerste geled. Navne som Walter Samuel, Ivan Cordoba, Cristian Chivu og legenden, Marco Materazzi, skal den unge dansker stå ansigt til ansigt med, men han glæder sig til udfordringen.

"Der er intet som jeg frygter i denne fodboldverden, og jeg ser meget frem til at kæmpe med så store forsvarsspillere. Chivu og Samuel synes jeg er rigtig stabile og meget sikre, mens alle ved at Materazzi kan sit kram som ingen anden. Han er meget kontant, og han er virkelig en spiller jeg beundrer meget. Det vil være en ære at danne forsvar med ham, og jeg håber at kunne spille mig på holdet hurtigst muligt," fortæller Daniel Agger.

Om succesen kommer til den unge dansker vil tiden vise, men fansene er bag ham, og tror på at kan blive en vigtig mand for Inter i denne sæson. Han er den tredje dansker som trækker i den blå-sorte trøje, da Harald Nielsen og Thomas Helveg før har optrådt for klubben. Alle gode gange tre håber folk på i Milano…

cjensen94
Gæst

« Svar #20: 06 Jun 2009, 12:49 »

God update, og dejligt du køber dansk Smiley

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #21: 06 Jun 2009, 12:52 »

God update som alle andre siger, og et godt indkøb. Men må jeg spørge hvorfor du har sat dette tegn: ♀ i din update?

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #22: 06 Jun 2009, 12:56 »

Spændene projekt du har startet op cesc og en god første update, håber agger bliver god for dig Smiley

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

motZ
Gæst

« Svar #23: 06 Jun 2009, 13:20 »

Fed udfordring Cesc! På en måde er det vel godt nok at du starter i Europa, for ligesom at få spillet i gang, med forhåbentlig et Serie A mesterskab.

Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #24: 06 Jun 2009, 13:26 »

Nice update Cesc, forstår dog ikke hvorfor du har brugt symbolet for pige i overskriften Tunge

United-styrer
Gæst

« Svar #25: 06 Jun 2009, 13:30 »

Udmærket start på et spændende projekt, hvor din rute dog er noget besynderlig. At tage fra Europa og ud ville være helt i orden, hvis du skrev fra dit eget synspunkt, som FM-spilleren, men denne realistiske vinkel harmonerer ikke med en række karrierevalg, der er alt end realistiske. Det havde været mere plausibelt (og interessant), hvis du var startet fra bunden og langsomt steg i rækkerne. Europa havde været det naturlige sted at slutte, ikke starte.

Bortset fra det, samt anvendelsen af det forældede udtryk 'centerhalf' og din generelle skamridning af ordet 'henrivende', ser det lovende ud.

kasperbp12
Manager

« Svar #26: 06 Jun 2009, 13:43 »

Helt vildt fedt koncept! Glæder mig meget til at se din vej over hele verdenen og håber du kommer til at sprudle af succes, men selvfølgelig gør du jo det!

Rigtig godt køb af Agger og jeg synes han passer rigtig godt ind på Inters hold og glæder mig til at se dansker møde mellem ham og Simon Kjær! Men jeg følger helt klart med og hvis den her bliver lige som dine andre blogs, så kan jeg ikke andet end glæde mig!
KIU!! Thumbs Up

Cesc
Gæst

« Svar #27: 06 Jun 2009, 14:07 »

Jeg skriver skam ud fra FM-spillerens synspunkt, jeg valgte bare lige at starte ud med en journalistisk-vinkel..

Smiley

Cesc
Gæst

« Svar #28: 06 Jun 2009, 14:44 »

INTER VS. AS ROMA

Jeg vidste inden kampen, at Roma ville stille op i deres sædvanlige 4-3-2-1 formation, som i bund og grund er meget let at dæmme op for. De er meget offensive i deres spil, og derfor valgte jeg at spille direkte og sørge for at lade dem have bolden, men stadigvæk have sikkerhed i bagerste kæde og ikke komme på dybt vand. Mange skader var at finde i min trup op til kampen, hvilket gav uvante pladser til et par af spillerne. Nyindkøbet, Daniel Agger, måtte ud på venstrebacken, men han gjorde det henrivende og gav slet ikke plads til Baptista, der under hele kampen søgte ud i venstresiden.

Mit hold stod rigtig godt, og eftersom jeg valgte at spille med mine angribere langt fremme på banen, var bolden hurtig til at blive flyttet meget langt på kort tid. Det gik rigtig hurtigt, og efter godt og vel en halvtimes spil, fik vi fanget romerne i et sublimt omstillingsspil. Julio Cruz brugte jeg som forreste mand, mens mit største es, Zlatan Ibrahimovic, fik lov at trække folk til sig bag ham. Det hurtige spil gav pote, og efter et flot kombinationsspil, blev Cruz navn råbt op fra stadionspeekeren – og føringen på 1-0 holdt resten af første halvleg.

Anden halvleg gik meget ned i tempo, og jeg valgte ikke at tage nogen chancer overhovedet. Jeg ville forsøge at holde føringen på 1-0 gennem resten af kampen, men jeg kunne godt mærke at Roma ville presse på i min ende, da Vucinic og Taddei blev skiftet ind. Det gjorde, at jeg smed mit forsvar lidt højere op på banen for at matche dem fysisk og give dem kamp til stregen. Kampen fik mere intensitet, og langsomt men sikkert blev mit hold dominerende for første gang i kampen. Zlatan var i særklasse, og selvom han ikke fik scoret et mål i dag, blev han ved med at trække spillere til sig og give plads til Cruz. Netop Cruz fik meget plads i kampens hede, og efter 67 minutter lavede han sit mål nummer to.

Resten af kampen blev et rodet affære uden for meget dikkedar. Der kom et par grimme frispark fra midtbanedynamoen, Danielle De Rossi, men ellers blev der ikke gjort noget ulovligt. Til slut lavede Inter en tre-dobbelt udskiftning, hvor den tidligere Romaspiller Mancini, Victor Obinna og debutanten Mattia Destro kom ind. De gjorde det fint, men havde ikke tiden til at komme ordentligt ind i kampen.

En yderst taktisk præget kamp, hvor mit Inter-hold løb med sejren på 2-0. Takket være en stærkspillende Ibrahimovic, og en iskold Cruz, plus en flok hårdtarbejdende midtbanespillere i form af Cambiasso og Javier Zanetti.

Pepe
Gæst

« Svar #29: 06 Jun 2009, 14:47 »

Endnu en god update Smiley Så er Europa allerede klaret.. Det gik jo hurtigt Grin
Men håber da, du kan holde motivationen oppe Wink

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010