home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:17:36 szukizek Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I går kl. 22:52:56 warmon Blogkonkur... [4] Journeyman - Transfer
I går kl. 22:35:06 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:13:07 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:04:42 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:02:27 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  1 Bruger, 765 Gæster Online.

Indlæg: 1132718 over 31370 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 485839 gange)
Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #750: 28 Aug 2008, 22:11 »

Med opstramningen på reglerne i Børnehaven følger selvfølgelig en oprydning med.
Det er simpelthen så latteligt, undskyld jeg siger det.
Prøv at svar på mine spørgsmål, for jeg er uforstående!
Logged


Arsenal Football Club


Niko
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #751: 28 Aug 2008, 22:14 »

Ro på alle sammen. Børnehaven vil stadig være et meget hyggeligt sted - det er dig som skal gøre den sjov. Reglerne bliver ikke stramme på nogen måde, bare bedre for alle.

Forstår ikke at i brokker jer så meget. I har vel andet at give jer til end Natte-tråden? :-)

NicolasFelipe, lad være med at ændre til en hård tone - det får du intet ud af.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #752: 28 Aug 2008, 22:15 »

Jeg synes at med de nye regler burde man give Natte tråden en chance for at overholde de regler.
Så synes man skal starte på en frisk med Natte tråden Smiley
Logged

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #753: 28 Aug 2008, 22:16 »

- Hvorfor skulle Natte-tråden gøre FmFs ry værre?
- Hvorfor har I overhovedet lavet en børnehave, når den ikke må bruges frit(til en vis grænse self.)
- Genérer den jer?
- Hvorfor er det så stort et problem at folk har det sjovt?

- Du siger det jo selv, til en vis grænse.
- Ja, den genére os, da ( som US siger ) vi skal stå inde for det forum vi arbejder for.
- Det er intet problem at folk har det sjovt, men ikke hvis det SKAL indebære spam, sjofelheder osv.
Logged

Practise makes Perfect!

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #754: 28 Aug 2008, 22:17 »

NicolasFelipe, lad være med at ændre til en hård tone - det får du intet ud af.
Cecs, nu skal du ikke give ordrer. Grin
Jeg har ventet på at der er nogen der vil svare på mit spørgsmål, men jeg får intet svar.

Hvad vil det sige at det er bedre for alle, jeg tror ikke man kan få det bedre i nattetråden end man har nu.
Logged


Arsenal Football Club


Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #755: 28 Aug 2008, 22:18 »

Jeg synes at med de nye regler burde man give Natte tråden en chance for at overholde de regler.
Så synes man skal starte på en frisk med Natte tråden Smiley

Det KAN også være at det kommer. Men nu indfører vi opstramningen først, og så må vi jo se.
Logged

Practise makes Perfect!

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #756: 28 Aug 2008, 22:19 »

BenMusalho - der er jo slettet rigtig mange indlæg derinde fra, og kan vi selvfølgelig ikke bevise hvad det er vi mener.

I løbet af 10 dage, siden den 17. august, henover 20 sider har jeg talt op til 21 brugere der har brugt tråden. og største delen bare skrevet 2-3 beskeder på én af siderne. Er resten så egentlig ikke bare en Chat mellem resten af brugerne?
Hvis Chatten ikke er god nok, og heller ikke MSN, hvad så med IRC?

Med opstramningen på reglerne i Børnehaven følger selvfølgelig en oprydning med.
Fint, så kan Natte-tråden rykkes til chatten på forsiden. Måske sammen med Skrive-tråden også? Siden ville jo fu*ke helt op, så hvorfor ikke bare lade være med at se på det. Man er vel ikke tvunget - Og når det ikke er nat, og størstedelen af brugerne er på kan man deltage i debatter... Fatter det ikke..

Det kan jeg da godt se, men hvorfor låse den? Så kunne man jo fjerne mindst 50% af trådene i Børnehaven.

Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #757: 28 Aug 2008, 22:19 »


Det KAN også være at det kommer. Men nu indfører vi opstramningen først, og så må vi jo se.

Ja okay det lyder jo så også meget fair Smiley
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #758: 28 Aug 2008, 22:19 »

Hvornår ville de opstrammende regler komme?
Logged


Arsenal Football Club


-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #759: 28 Aug 2008, 22:20 »

En opfordring til crewet: Kunne man ikke udsende en nyhed med de nye regler for brug af børnehaven?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #760: 28 Aug 2008, 22:21 »

En opfordring til crewet: Kunne man ikke udsende en nyhed med de nye regler for brug af børnehaven?

Det vil også komme, helt klart. Det er allerede planlagt, men hvornår vi offentliggør dem, ved jeg ikke. :-)
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #761: 28 Aug 2008, 22:22 »

My God...

Det er blevet besluttet at ligegyldig chat (som det vitterligt var i Natte-tråden), kan holdes i chatboxen eller MSN, og så er den ikke længere. Der er skam stadig plads til sjov, men tråde som ikke har andet formål end triviel chat har vi absolut intet at bruge til.

Dette er mit første og eneste indspark i denne debat, da jeg ikke har andet at sige. Hvis der er mere så ringer I bare!
Logged



Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #762: 28 Aug 2008, 22:22 »

I går, som vi nok ved allesammen, meget op i at siden skal være den bedste og seriøs osv. derfor ville det vel være passende at brugerne har en lille andel i de beslutninger der bliver truffet, vi har jo ikke en chance for at overbevise jer om noget eller få jer til at indse forskellige ting.
Logged


Arsenal Football Club


Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #763: 28 Aug 2008, 22:23 »

Fint, så kan Natte-tråden rykkes til chatten på forsiden. Måske sammen med Skrive-tråden også? Siden ville jo fu*ke helt op, så hvorfor ikke bare lade være med at se på det. Man er vel ikke tvunget - Og når det ikke er nat, og størstedelen af brugerne er på kan man deltage i debatter... Fatter det ikke..

Det kan jeg da godt se, men hvorfor låse den? Så kunne man jo fjerne mindst 50% af trådene i Børnehaven.



Jamen hvorfor er ligegyldige indlæg som dem i skrive-tråden nødvendige? Er det virkelig så sjovt at skrive intetsigende indlæg? Det forstår JEG ikke.
Logged

Practise makes Perfect!

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #764: 28 Aug 2008, 22:25 »

Ligegyldig chat?!
Hvad er problemet spørger jeg nu for 27. gang, hvad er problemet?
Det er FmF's hygge/slappe af/snakke-tråd number one, hvorfor skal det ødelægges ved at man ikke må have det sjovt længere..?
Logged


Arsenal Football Club


Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 291 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010