home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 20:02:13 Broen13 Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  4 Brugere, 904 Gæster Online.

Indlæg: 1132763 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Blog light
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Blog light  (Læst 26565 gange)
søgaard
Gæst
 
Sv: Blog light
« Svar #15: 14 Jun 2010, 16:09 »

Wow. Kan selv vælge hvilken klub det skal være Shockeret
Ja, det kan man hvis man har været i en klub tilpas længe Smiley

Logged

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blog light
« Svar #16: 14 Jun 2010, 16:12 »

Valgte Lecce. Tak for hjælpen og undskyld for sidesporet Smiley
Logged

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Blog light
« Svar #17: 14 Jun 2010, 16:58 »

Jeg har nu valgt at lave et save med Barcelona, hvor jeg ellers normalt plejer at kunne lide at spille med mindre hold, og føre dem til tops.

I starten af sæsonen viste det sig til jeg have ca. 110 mio at købe ind for, jeg købte dermed Yannis Tafer for 102 mio. kroner, og fordi han var skadet benægtede bestyrelsen at købe ham ind. Jeg valgte derfor at købe ham på en forhåndskontrakt, hvor han kommer til klubben til sommer, så kan han også udvikle sig i Lyon. Men ellers var der ikke rigtigt noget aktivitet for mig i transfervinduet, udover salg af talenter der ikke rigtig bliver til noget. Desuden mente jeg truppen var fin, den var god nok til at vinde alt klubben var med i af turneringer sidste år.
Der var selfølgelig skyhøje forventninger for mig af, når man har valgt at ansætte mig frem for Pep Guardiola.

Efter et par række gode præstationer i venskabskampene i pre-seasonen, på trods af vi fik mange skader, skulle vi endelig starte op med at møde Real Madrid. Både Iniesta, Henry og Messi var skadet op til kampen, mens Xavi lige var kommet tilbage efter en skade, var han heller ikke 100 % fit. Vi slipper dog afsted med en god 2-0 sejr, hvor vi første halvleg fik scoret 1 mål af Zlatan, men ellers styrede Real Madrid kampen fuldstændig, og vi kunne være glade for vi fik tilkendt et straffe som Zlatan udnyttede. Kampene efter blev vi egentlig mere plaget af skader, hvor Alves og Abidal var ude et par uger, men især Messi og Henry, var meget plaget. Messi er nu kommet godt igen, mens Henry ikke har fået sit gennembrud i denne sæson endnu.

Jeg eksperimenterede meget med nogle opstillinger, tildels på grund af skader, men også til at få det bedst mulige ud af mine spillere. Messi præsterede ikke godt nok på en helt normal 4-3-3, og var heldige med at få nogle helt frie chancer foran mål, selvom han slet ikke havde lavet noget i kampen ellers. Jeg skiftede derfor taktikken, hvor Henry og Messi var på de offensive kanter. Messi spillede kun bedre og bedre, mens Henry stadig ikke havde scoret 1 mål endnu, og tælleren på assist stadig talte på 0. Jeffren har rent faktisk været den bedste på den plads, og har sikret os en sejr i de sidste par minutter.

Barcelona har gjort det rigtigt i de 6 ligakampe, og er stadig ubesejret, hvor vi stadig har haft et par uafgjorte resultater. Men der sker hele tiden fremskridt med holdet, efter den endelige taktik. Grunden til de gode resultater har især været på Zlatan og Messi's gode samspil. Holdet har dog heller ikke mødt de helt store hold endnu, andet en Valencia og Real Madrid, hvor vi slap godt afsted mod Real Madrid, men Valencia kunne nappe det ene point efter har været nede med 2 mål, vi kunne takke Zlatan for det, da han så rødt, hvor han ellers havde spillet en rigtig god kamp. Vi ligger derfor nummer 1, med 5 sejre og 1 uafgjort, hvor vi nu venter Atl. Madrid.

4-3-3

Valdes
D. Alves - Puyol - Pique - Abidal
Busquets/Touré
Xavi - Iniesta
Messi - Henry (kanter)
Zlatan


Til sommer regner jeg stærkt med at vi investere i en ny venstre kant, har holdt meget øje med Mata fra Valencia, som vil passe perfekt ind i vores taktik, og er i den grad sådan en mand vi søger. Men vi har også et godt øje til Franske Ribery, fra Bayern München.

Holdet er kun i oktober måned, men vi håber at forsætte de gode præstationer.
« Seneste Redigering: 14 Jun 2010, 21:53 af Baztik » Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blog light
« Svar #18: 14 Jun 2010, 17:01 »

Hvis du har spillet en 4-4-3 forstår jeg godt du vinder Wink
Logged

Vuelve la ilusión

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blog light
« Svar #19: 14 Jun 2010, 17:03 »

Hvis du har spillet en 4-4-3 forstår jeg godt du vinder Wink

Enig Opstemt
Logged

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Blog light
« Svar #20: 14 Jun 2010, 17:27 »

Hvis du har spillet en 4-4-3 forstår jeg godt du vinder Wink
Enig Opstemt
HAHAHA Opstemt.. Det jo den mest oplagte opstilling til barca's trup Smiley

EDIT:
Når ja for fanden! Opstemt
4-3-3 mente jeg Smiley Men ellers kunne i jo bare se på opstillingen.
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Ben92
Gæst
 
Sv: Blog light
« Svar #21: 15 Jun 2010, 00:02 »

Så fik jeg spillet min første sæson med Köln. Orker ikke at komme med en længere update, men kan sige jeg endte 4'er og jeg røg ud i kvartfinalen i cuppen. En acceptabel sæson!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog light
« Svar #22: 15 Jun 2010, 00:06 »

Håber vi får en længere historie om din anden sæson så, Ben. ;-)
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Blog light
« Svar #23: 15 Jun 2010, 00:12 »

Håber vi får en længere historie om din anden sæson så, Ben. ;-)
Regner jeg med. Kan afsløre, at jeg allerede har sikret mig Thomas Hitzlsperger og Jean-Alain Boumsong på fri transfer, så det lover godt!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog light
« Svar #24: 08 Jul 2010, 16:59 »

Aberdeen
1. juli 2009 - 31. januar 2010

Jeg har begivet mig ud på et eventyr i Skotland, og indtil videre - her efter 21 ligakampe - er jeg ganske tilfreds. Der har været glæder og skuffelser, men lige øjeblikket er der klar overvægt af førstnævnte.

De seneste otte ligakampe har givet seks sejre og to uafgjorte, og der kun blevet lukket to mål ind. Det betyder, at holdet er tilbage i top tre, efter en skuffende periode med seks kampe uden sejr. I den periode led holdet blandt andet et pinligt 6-0-nederlag til Hibernian, som vi ligger á point med. Hibs på 2. pladsen med en meget bedre målscorer.

Jeg har allerede formået at knække de to giganter Celtic og Rangers. I 1. runde sejrede vi hjemme 1-0 over Celtic, inden vi senere skulle vinde 2-1 ude imod Rangers, som indtil videre har skuffet. De ligger på 4. pladsen med et enkelt point færre end mit hold og Hibernian. Celtic er stukket af og ligger som dukse med otte point ned til nummer to.

Efter den seneste periode, hvor min taktiske evner for alvor har slået igennem, tror jeg atter på en placering i top tre, som er mit umiddelbare mål i første sæson. Christian Vieri, som jeg hentede på en fri transfer, har været super som target mand. Han har leveret ni mål og syv assists. Min taktik bygger meget på, at han skal være den primære oplægger, og ikke den primære målscorer som han nok ellers er vant til. Men han er trods alt stadig topscorer. Min største stjerne, venstre fløj Sone Aluko, har scoret syv mål, og det er til trods for, at han havde en skadesperiode på tre måneder. Med ham i den periode havde vi måske været 1'ere nu.

 1. Celtic | 21 kampe | 51 point
 2. Hibernian | 22 kampe | 43 point
 3. Aberdeen | 22 kampe | 43 point
 4. Rangers | 22 kampe | 42 point
 5. Falkirk | 23 kampe | 28 point

---

 Christian Vieri | 9 mål
 Sone Aluko | 7 mål
 Darren Mackie | 6 mål

---

 Christian Vieri | 7 assists
 Ricky Foster | 4 assists
 Gary McDonals | 4 assists
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blog light
« Svar #25: 08 Jul 2010, 23:07 »

Det var godt endelig at høre lidt fra dit Atalanta spil igen Søgaard Opstemt

Hvor mange titler har du vundet?
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Blog light
« Svar #26: 08 Jul 2010, 23:21 »

Det var godt endelig at høre lidt fra dit Atalanta spil igen Søgaard Opstemt

Hvor mange titler har du vundet?
Nu er den update næsten en måned gammel Tunge

Jeg vil dog hellere end gerne komme med en update i løbet af aftenen Smiley
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blog light
« Svar #27: 08 Jul 2010, 23:26 »

Hvor langt er du efter hånden nået da? Jeg ville bare gerne se dit pokal skab eller hvad man siger Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Blog light
« Svar #28: 08 Jul 2010, 23:29 »

Jeg er i 2034/2035 nu Smiley

Pokalskabet kan du se her: http://imageshack.dk/imagesfree/b3124507.png

Selvom det ser overvældende ud, så har det ikke været så nemt. Det kan virke, som om der ingen udfordring er, men mange år har jeg klemt mig igennem de forskellige turneringer med et minimum af forspring til konkurrenterne.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blog light
« Svar #29: 08 Jul 2010, 23:32 »

Det ser meget godt ud med 9 CL titler i træk. Smiley

Hvordan ligger du i hall of fame?
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010