home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 962 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Vitesse
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Vitesse  (Læst 22660 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #30: 15 Apr 2012, 22:20 »

Nogen der spiller med Vitesse??

Jeg har spillet 10 kampe, og ligger nummer 1. Det er fandme et fedt hold med en masse masse masse penge!!!
Logged

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Vitesse
« Svar #31: 16 Apr 2012, 10:37 »

Ku godt finde på et at starte med dem igen.. Wilfried er jo for vild til den liga :-D

De har potentiale til at vinde CHL inden for et par sæsoner, især med alle de gryn $$$
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #32: 16 Apr 2012, 14:27 »

Ja, præcis! Ens sugar daddy fjerner det hver eneste gang man har underskud i klubben! Han godkender også altid når jeg spørger om penge til transfer, nyt træningsanlæg osv. Det er fedt!!

Jeg har spillet 22 kampe, og toppen er FUCKING TÆT! Jeg er nummer 1, og jeg har 47 point. Twente og PSV på anden pladsen med 45 point, og Groningen på fjerde med 43 point. Ajax på femte med 39 point - de er nede i en formkrise lige nu.

Efter min kommende kamp mod De Graafschap har jeg Twente og Ajax. De kampe kommer nok til at afgøre sæsonen kunne jeg forestille mig!

Anyway, Bressan er et bæst! Fuck han er uhyggelig man! Han har lavet 13 assist og spiller med et gennemsnit på næsten 8! Større klubber har haft kløerne ude, men afviste et bud på 35 millioner på ham!
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Vitesse
« Svar #33: 16 Apr 2012, 14:52 »

Hvad får man af transferbudget i første sæson? Smiley
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Vitesse
« Svar #34: 16 Apr 2012, 14:58 »

Nogen der spiller med Vitesse??

Jeg har spillet 10 kampe, og ligger nummer 1. Det er fandme et fedt hold med en masse masse masse penge!!!
Jeg er igang med min fjerde sæson. Indtil videre er det blevet til et mesterskab, to pokaltitler, to super cups og en semifinale i Europe League. Har indtil videre spillet 10 kampe i den nye sæson og alle er blevet vundet. Synes dog det er svært at lokke spillere til, som kan forstærke mit hold. Er i besiddelse af følgende trup:


Både Pröpper og Van Ginkel som starter på ungdomsholder er gået hen og blevet nogle fornuftige spillere. Desuden er jeg glad for min afrikanske venstre back.

Davy Pöpper:


Marco Van Ginkel:


Bakary Traoré:
« Seneste Redigering: 16 Apr 2012, 15:11 af Ben92 » Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #35: 16 Apr 2012, 15:05 »

Hvad skulle du af med for Drenthe, Luc Castaignos og Urby Emanuelson?

Og fint hold. Jeg er dog en lidt anderledes købmand, og ligner jeg bruger lidt flere penge end du gør.

Anyway, hvordan er dine sæsoner gået?? Er du ikke skuffet over kun at have vundet ligaen 1 gang? Den virker i mine øjne ret nem - og jeg ved du har spillet FM i mange år.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Vitesse
« Svar #36: 16 Apr 2012, 15:18 »

Hvad skulle du af med for Drenthe, Luc Castaignos og Urby Emanuelson?

Og fint hold. Jeg er dog en lidt anderledes købmand, og ligner jeg bruger lidt flere penge end du gør.

Anyway, hvordan er dine sæsoner gået?? Er du ikke skuffet over kun at have vundet ligaen 1 gang? Den virker i mine øjne ret nem - og jeg ved du har spillet FM i mange år.
Fik Drenthe og Emanuelson på fri. Castalgnos fik jeg for 20 mio. Har ikke brugt så mange penge fordi jeg ikke kan finde forstærkningen, plus jeg også helst vil prøve at holde holdet så hollandsk som muligt.

Ved ikke om jeg er skuffet. I den første sæson fejlede jeg totalt den første halve sæson og endte som nummer seks. Tror jeg havde alt for mange indkøb, hvilket gjorde at holdet ikke var sammenspillet. I anden sæson endte jeg som nummer tre, hvor jeg var med i mesterskabskampen til det sidste, men var uheldig. Fik dog en pokaltitel. I Trejde sæson vandt jeg så the double, plus jeg var tæt på at komme i finalen i Europe League, så synes ikke det er gået så dårligt igen.
Logged

Mikpeder
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Vitesse
« Svar #37: 16 Apr 2012, 16:23 »

FUCK ET CRAZY HOLD DU HAR.
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vitesse
« Svar #38: 16 Apr 2012, 16:44 »

Jeg er netop startet med Vitesse, jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke positioner jeg skulle forbedre, har 110 Mio til spillerindkøb, da jeg valgte titteludfordrer. Det første jeg foretog mig, efter jeg havde startet dette save, var at holde et møde med bestyrelsen, omkring at de skulle købe det nuværende stadion, de startede med at sige der ikke var fans nok til at det kunne betale sig, men fik ham sgu så overtalt, så det virker som om der er rigeligt med penge Opstemt
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Vitesse
« Svar #39: 16 Apr 2012, 17:48 »

I 12.2.0 opdateringen, har Vitesse så en sugar daddy?
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #40: 16 Apr 2012, 19:04 »

Ja, Baliian!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #41: 16 Apr 2012, 23:02 »

Min første sæson endte med et mesterskab! Jeg fik 72 point, mens Ajax på andenpladsen fik 70. Det blev først afgjort i sidste runde, og det var virkelig virkelig spændende! Topscoreren blev Luuk de Jong med 24 scoringer, mens Bony Wilfried havde 21 kasser. Årets bedste spiller i Holland kom dog fra Vitesse. Bressan lavede 22 assist, og han var uhyggelig gennem hele sæsonen!

Mine indkøb i første sæson var således:
Xulu
Kara
Lucas Andersen
Bressan
Anita
Quintero
Romario
Boilesen
135 millioner

Mine salg:
Jenner
van der Sman
Chanturia
Büttner
14 millioner



Her i anden sæson indtil videre:

Cavenaghi
Montoya
Drenthe
Belhanda
95 millioner

Salg:
Piroja
Yasuda
Reis
9,5 millioner



Jeg forventer at vinde ligaen igen i år! Da jeg mener Belhanda og Drenthe giver mig de chancer jeg ikke skabte i sidste sæson. Jeg spillede en 4-1-2-1-2 sidste sæson uden fløje, og i år kommer jeg til at spille 4-2-2-2 med de to teknisk dygtige spillere på holdkortet!

I er velkommen til at bede om screenshots!
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #42: 16 Apr 2012, 23:07 »

Har de så mange penge :O
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vitesse
« Svar #43: 17 Apr 2012, 12:26 »

Er det bare mig, eller er det UTROLIG få spillere der rent faktisk gider til Vitesse? Jeg har prøvet 2, eller 3 gange nu, at klubben acceptere tilbuddet, men så afviser spilleren bare med det samme??
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vitesse
« Svar #44: 17 Apr 2012, 12:35 »

Er det bare mig, eller er det UTROLIG få spillere der rent faktisk gider til Vitesse? Jeg har prøvet 2, eller 3 gange nu, at klubben acceptere tilbuddet, men så afviser spilleren bare med det samme??

Det er rigtigt at Vitesses rep. er meget lav, eller ihf. lavere end fx. Ajax's og PSV's, men det er vel også meget realistisk. Jeg tror ikke en spiller som Hazard osv. ville til Vitesse i virkeligheden heller Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010