home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:28:39 warmon Blogkonkur... #4 - Danish Viking War...
I går kl. 23:24:58 warmon Blogkonkur... [12] Journeyman - [12]...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  1 Bruger, 268 Gæster Online.

Indlæg: 1132735 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 186400 gange)
Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 19# The Gunners – Skuffelsen er enorm
« Svar #180: 07 Jul 2008, 21:35 »

Ærgeligt resultat!
Men fin detaljeret update Jimmy Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 19# The Gunners – Skuffelsen er enorm
« Svar #181: 07 Jul 2008, 22:03 »

Ærgeligt resultat!
Men fin detaljeret update Jimmy Thumbs Up

Helt enig.. Tak.. det er jeg glad for at du synes Nicolas.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 19# The Gunners – Skuffelsen er enorm
« Svar #182: 07 Jul 2008, 22:06 »

Helt enig.. Tak.. det er jeg glad for at du synes Nicolas.. Thumbs Up

Jimmy, du skal da ikke snydes for denne nyhed:

Der kommer en ny update i min blog omhandlende transfers!

Skulle lige ud med det. MEN: Du har bloggen jeg prøver at leve op til Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 19# The Gunners – Skuffelsen er enorm
« Svar #183: 07 Jul 2008, 22:58 »

Jimmy, du skal da ikke snydes for denne nyhed:

Der kommer en ny update i min blog omhandlende transfers!

Skulle lige ud med det. MEN: Du har bloggen jeg prøver at leve op til Thumbs Up

Superfedt.. tak for nyheden.. har både læst og kommenteret.. Thumbs Up

Det er jeg glad.. det har du vidst nævnt et par gange nu, men jeg klager skam ikke over at få det at vide og jeg er bare megastolt.. mange tak.. Thumbs Up Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
20# The Gunners – 10 på stribe
« Svar #184: 08 Jul 2008, 19:43 »


20# The Gunners – 10 på stribe

Stort tak til -Benja- for banner og for grafik Thumbs Up




10 kampe på stribe er vundet og de engelske mestre fra Arsenal har ved flere lejligheder vist skræmmende styrke. Nederlaget i Community Shield er for længst glemt, da Arsenal indtager en sikker førsteplads i både Premier League og i Champions Leagues gruppe A. Sidst men ikke mindst har Arsenals unge drenge spillet sig videre til Carling Cuppens 4. runde efter en flot 3-2 sejr på Goodison Park over Everton. Rui Fonte åbnede scoringen efter bare 5 minutter, men kort før pausen udlignede serbiske Milan Smiljanic på et flot langskud. James Vaughan blev nedlagt af Håvard Nordtveit efter 55 minutter og Roberto Hilbert blev valgt til at sparke straffesparket. Tyskeren sparkede lige på Lukasz Fabianski, som ikke havde problemer med at stoppe skuddet og holde bolden. 10 minutter senere brugte Nicklas Bendtner hovedet og sendte udeholdet i front endnu engang, men blot 7 minutter efter trillede James Vaughan bolden ind til 2-2. Det var dog ikke nok for Everton & Thomas Kahlenberg eftersom at Nicklas Bendtner endnu engang steg højest og sendte bolden i nettet til en fortjent 3-2 sejr. I 4. runde af Carling Cuppen venter Manchester City på Emirates.

Everton - Arsenal 2-3
0-1 Fonte '5
1-1 Smiljanic '45
1-1 Hilbert ' 56 (missed pen)
1-2 Bendtner '65
2-2 Vaughan '72
2-3 Bendtner '75
 

I Premier League kører det på skinner og Arsenal har scoret imponerende 18 gange i de første 7 kampe svarende til 2,57 mål per kamp. I den anden ende har Arsenal kun lukket 3 mål svarende til 0,42 per kamp og Arsenal har virkelig fået samarbejdet mellem Kolo Touré og Micah Richards til at blomstre. Arsenal fører derfor med 21 point ligesom Newcastle, der dog har spillet 9 kampe. Manchester United er skuffende nummer 5, mens Chelsea ligger nummer 7. Liverpool er placeret på en katastrofal 12. plads efter blot 10 point i 8 kampe og sædet under Rafa Benítez er så småt begyndt at blive varmt. I Arsenal er José Soler dog manden man tror på og parterne har forlænget aftalen frem til 2010. I ligaen har Micah Richards i særdeleshed været imponerende med 5 mål i sine første 7 Premier League kampe for The Gunners. Richards har erstattet William Gallas  i startopstillingen, men franskmanden kan ikke have meget at klage over. Det nye makkerpar spiller fantastisk sammen og de forstår hinanden rigtig godt. Man kan ikke se, at de ikke har spillet sammen længere og der er på kort tid opstået en intern forståelse, som skaber ro og rutine til resten af holdet.

Han er dog ikke eneste nyindkøb, der er faldet godt i hak med resten af holdet. David Silva har været enestående på venstrekanten og han har allerede brilleret med flere assists. Den unge spanier fik chancen i den første kamp og siden har Bastian Schweinsteiger været tvunget til at være bænkevarmer. Tyskeren har dog ellers spillet godt når han er blevet skiftet ind, men han ikke været i nærheden af Silvas niveau endnu. Det betyder at der er stor konkurrence på de fleste pladser og det får virkelig folk til at yde deres ypperste. Det er få spillere, som er sikre på deres pladser hver gang og den stærke konkurrence er med til at få dem til give sig 110 % både til træning og i kamp. Men det er ikke kun nyindkøbene, der imponerer og Adebayor, Fábregas, Agüero og Quaresma har fortsat hvor de slap i sidste sæson. Det vil sige masser af mål, assists og drømmefodbold fra de herrer.

I Champions League har der heller ikke været slinger i valsen og Arsenal har vundet sine første 2 kampe med samlet 13-0. Steaua Bukarest blev spillet ind under græstæppet i den første kamp af Adebayor & co. i en kamp, hvor Steaua ikke havde et eneste skud på mål i 90 minutter. Rumænerne var fornærmende ringe og de har noget at revanchere når Arsenal skal til Bukarest. I den anden kamp rejste The Gunners til Sofia i Bulgarien for at møde det lokale mesterhold CSKA Sofia. Det var dog ikke noget mesterligt over Sofia, som sikkert blev slået med 5-0 og igen var det med Adebayor i målscorerens rolle. Den stærke afrikaner har nu scoret 7 gange i 2 Champions League kampe og 12 gange i 10 kampe i alle turneringer. Næste opgave for Arsenal er Bayern München på Emirates og de tyske mestre har ligeledes hentet 6 point i de første 2 kampe. Bayern har dog blot scoret 5 gange, mens Michael Rensing er blevet passeret en enkelt gang.

Arsenal - Steaua Bukarest 8-0
1-0 Fábregas '6
2-0 Adebayor '14
3-0 Adebayor '30
3-0 Ochiosil '34
4-0 Walcott '39
5-0 Touré 79
6-0 Adebayor '82
7-0 Quaresma '88
8-0 Agüero '90+

CSKA Sofia - Arsenal 0-5
0-1 Adebayor '34
0-2 Adebayor '37 (pen)
0-3 Gallas '44
0-4 Adebayor '50 (pen)
0-5 Adebayor '74

Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 19# The Gunners – Skuffelsen er enorm
« Svar #185: 08 Jul 2008, 19:50 »

Som altid, dejlig update, men det der virkelig imponerer mig er at du har formået at få Fábregas op i hurtighed, godt gået Thumbs Up
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 20# The Gunners – 10 på stribe
« Svar #186: 08 Jul 2008, 20:05 »

God update!
& for satan hvor det kører for dig, specielt de to Champions League kampe.
Du er god til at skrive, og det er meget spændende at læse Thumbs Up

KUTGW Jimmy Peace
Logged


Arsenal Football Club


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 19# The Gunners – Skuffelsen er enorm
« Svar #187: 08 Jul 2008, 20:30 »

Som altid, dejlig update, men det der virkelig imponerer mig er at du har formået at få Fábregas op i hurtighed, godt gået Thumbs Up

Mange tak Thumbs Up ja jeg ved heller ikke lige hvad der er sket.. men det er fedt.. Peace

God update!
& for satan hvor det kører for dig, specielt de to Champions League kampe.
Du er god til at skrive, og det er meget spændende at læse Thumbs Up

KUTGW Jimmy Peace

Mange tak Thumbs Up ja det kører bare derud.. det er lidt fedt..

takker - det er meningen.. he he Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
21# The Gunners – Champions League Gpr. A
« Svar #188: 09 Jul 2008, 19:52 »


21# The Gunners - Champions League Gruppe A

Stort tak til -Benja- for banner og for grafik Thumbs Up




Arsenal har bombet løs i Champions League og de tilskuere, der har købt billetter til Emirates har fået fuld valuta for pengene. Man har dog også fået fuld valuta på udebane, hvor Arsenal ligeledes har været yderst underholdene og velspillende. I gruppe A har Arsenal virkelig foldet sig ud og London-mandskabet har scoret hele 4,83 mål per kamp i kampene mod Steaua Bukarest, CSKA Sofia og Bayern München. Derudover er Bayern Münchens Luca Toni den eneste der har scoret mod Arsenal indtil videre, men italieners mål burde have været underkendt for offside. Arsenal lagde ud med en fænomenal 8-0 sejr over Steaua Bukarest i den første kamp og derefter kom sejrene i takt med at Arsenal spillede bedre og bedre. 8-0 sejren blev fulgt op med ligeså sikker 5-0 sejr i Sofia over CSKA, hvor Adebayor blev den helt store oplevelse med hele 4 mål.

José Soler udtalte efter de 2 første kampe, at han var skuffet over de 2 østeuropæiske holds indsats og at han håbede på, at de ville klare sig bedre i holdenes returkamp. Han indikerede også at han håbede på at få modstand fra de tyske mestre i de følgende 2 kampe. Men nej, Bayern München blev sat under pres efter bare 46 sekunder, hvor Kolo Touré steg højest og headede et hjørnespark i kassen. Michael Rensing fik lov til at hente bolden ud af målet yderligere 4 gange inden Luca Toni sparkede bolden ind til slutresultatet 5-1. Målet lugtede af offside, men det blev ikke dømt og det blev overskygget af Sergio Agüeros fantastiske indsats. Den lille argentiner scorede et imponerende hattrick, lagde op til et mål og han kronede dagen af med at blive Man of the Match. I München skulle Bayern forsøge at rejse sig igen, men med Emmanuel Adebayor i hopla lykkes det endnu engang Arsenal at vinde. Adebayor scorede efter en flot solotur efter bare 4 minutter og 23 minutter senere sprintede han fra Lúcio, rundede Rensing og trillede bolden ind til kampens resultat. Bayern var overraskende passive i begge kampe og Luca Tonis scoring var faktisk én af de få chancer Bayern kom frem til.

I Bukarest skulle Steaua forsøge at rette op på 8-0 blamagen i den første kamp, men selvom rumænerne kæmpede ihærdigt blev det til et 4-0 nederlag. Fábregas sluttede kampen af med at score fra 30-35 meter og den spanske landsholdsspiller har været helt forrygende i Champions League. I den sidste kamp kom CSKA Sofia på besøg, men Arsenal var ikke særlig gæstfri selvom det tog Micah Richards & Co. 27 minutter at nedbryde det bulgarske forsvar. Arsenal scorede yderligere 4 gange inden Vladimir Hrinak fløjtede af og Arsenal er klar til 1/8-finalerne, hvor tyske Werder Bremen venter. Werder blev nummer 2 i gruppe H efter Barcelona, foran Manchester City og Celtic.



Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# The Gunners – Champions League Gruppe A
« Svar #189: 09 Jul 2008, 19:55 »

Helt seriøst Jimmy:

Bruger du snydekoder eller hvad Shockeret Shockeret Shockeret

Det er da for sindsygt det resultat der Shockeret Shockeret Shockeret
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# The Gunners – Champions League Gruppe A
« Svar #190: 09 Jul 2008, 20:03 »

Findes der overhovedet snydekoder til FM??? Sur

Men nej det gør jeg ikke.. Jeg har aldrig været ude for noget lignede efter bare 1½ sæson, men holdet fejer alt modstand af banen og spiller fantastisk næsten hver eneste gang... Det skyldes i  høj grad duoen Adebayor & Agüero som bare bliver være med at score..

Måske skulle jeg kalde dem for Ducacell i stedet for A-Team?
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# The Gunners – Champions League Gruppe A
« Svar #191: 09 Jul 2008, 20:12 »

Findes der overhovedet snydekoder til FM??? Sur

Men nej det gør jeg ikke.. Jeg har aldrig været ude for noget lignede efter bare 1½ sæson, men holdet fejer alt modstand af banen og spiller fantastisk næsten hver eneste gang... Det skyldes i  høj grad duoen Adebayor & Agüero som bare bliver være med at score..

Måske skulle jeg kalde dem for Ducacell i stedet for A-Team?

Ja, for de bliver bare: ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved................

funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# The Gunners – Champions League Gruppe A
« Svar #192: 09 Jul 2008, 20:14 »

Der fandtes til - CM4 mener jeg nok - en måde hvorpå du kunne skrive kontrakt med spillere gratis, så længe de bare accepterede dine kontraktkrav.....
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# The Gunners – Champions League Gruppe A
« Svar #193: 09 Jul 2008, 20:21 »

Det gjorde der nemlig. Man bad 20 mio pund. Under kontraktforhandling erne ændrede man så buddet til 0 kroner.

Har jeg hørt...
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 21# The Gunners – Champions League Gruppe A
« Svar #194: 09 Jul 2008, 20:23 »

Helt seriøst Jimmy:

Bruger du snydekoder eller hvad Shockeret Shockeret Shockeret

Det er da for sindsygt det resultat der Shockeret Shockeret Shockeret

Tror ikke der findes snydekoder til FM, men man kan jo altid gemme før hver kamp også lukke ned hvis man tabr. Tror nok bare det vil tage lang tid.
Logged

It's gonna be legendary

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010