home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 764 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Atlético de Madrid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Atlético de Madrid  (Læst 16819 gange)
brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #30: 19 Mar 2014, 12:11 »

Shit han gøre det vildt for dig er lige startet med dem, han har scoret 4 mål i 8 kampe for mig som fremskudt angriber

Bruger ham for resten som komplet angriber* Smiley men tror sgu jeg har jinxed ham ved at smide det billede op, han har kun scoret 1 mål i 5 kampe nu  Huh





« Seneste Redigering: 19 Mar 2014, 12:24 af brau » Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #31: 19 Mar 2014, 12:29 »

Bruger ham for resten som komplet angriber* Smiley men tror sgu jeg har jinxed ham ved at smide det billede op, han har kun scoret 1 mål i 5 kampe nu  Huh


Nåh okay jeg tror jeg sælger han til næste sæson hvis jeg får et bud på 250+ Smiley så kan man hente 3-4 spillere til de penge Smiley



Logged

brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #32: 19 Mar 2014, 12:55 »



Jeg har givet ham en ny kontrakt for at få hans frikøbsklausul op. Den er nu på 1,1 milliard, men regner med at sælge ham for omkring 400 millioner, hvis der kommer bud på ham  Smiley
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #33: 19 Mar 2014, 13:02 »

Jeg har givet ham en ny kontrakt for at få hans frikøbsklausul op. Den er nu på 1,1 milliard, men regner med at sælge ham for omkring 400 millioner, hvis der kommer bud på ham  Smiley

Jeg gav ham også my kontrakt så han pris steg Smiley
Hvilket slags fodbold spiller du boldbesidelse eller direkte og kontra?
Logged

brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #34: 19 Mar 2014, 13:16 »

Jeg gav ham også my kontrakt så han pris steg Smiley
Hvilket slags fodbold spiller du boldbesidelse eller direkte og kontra?
Har spillet mest med boldbesiddelse indtil videre, men har lige tweaket min taktik til at være lidt mere direkte. Jeg har aldrig haft held af en kontrataktik, selvom jeg har prøvet en del gange.. Hvad med dig?
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #35: 19 Mar 2014, 13:26 »

Har spillet mest med boldbesiddelse indtil videre, men har lige tweaket min taktik til at være lidt mere direkte. Jeg har aldrig haft held af en kontrataktik, selvom jeg har prøvet en del gange.. Hvad med dig?

Nåh okay jeg spiller med en "boldbesiddelse" taktik 4-2-3-1 samme opstilling som dig, men den går ikke altid især mod storhold.

Derfor har jeg lavet en kontra taktik med 4-1-2-2-1 (1DM 2 CM 2 wings 2 angriber) en typisk kontra taktik med hurtige wings og en ankermand der beskytter forsvaret Smiley men kontra taktikken er uprøvet Smiley
Logged

brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #36: 19 Mar 2014, 13:37 »

Nåh okay jeg spiller med en "boldbesiddelse" taktik 4-2-3-1 samme opstilling som dig, men den går ikke altid især mod storhold.

Derfor har jeg lavet en kontra taktik med 4-1-2-2-1 (1DM 2 CM 2 wings 2 angriber) en typisk kontra taktik med hurtige wings og en ankermand der beskytter forsvaret Smiley men kontra taktikken er uprøvet Smiley

okay, lad mig endelig høre hvordan det går med den kontrataktik Smiley ... Min taktik virker udmærket mod storhold. Jeg har slået Barca (3-1) og Real Madrid (2-0) i ligaen på hhv. hjemme og udebane. Har lige slået Arsenal 2-0 hjemme i CL ottendedelsfinalen  Thumbs Up
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #37: 19 Mar 2014, 13:45 »

okay, lad mig endelig høre hvordan det går med den kontrataktik Smiley ... Min taktik virker udmærket mod storhold. Jeg har slået Barca (3-1) og Real Madrid (2-0) i ligaen på hhv. hjemme og udebane. Har lige slået Arsenal 2-0 hjemme i CL ottendedelsfinalen  Thumbs Up
Jeg skal nok skrive om den Smiley vil du lægge din boldbesidelse taktik ud Smiley hvis du vil så man meget gerne kan se alle dine holdinstillinger Smiley

Din taktik ser ud til at ville fornemt Smiley
Logged

brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #38: 19 Mar 2014, 14:14 »

Jeg skal nok skrive om den Smiley vil du lægge din boldbesidelse taktik ud Smiley hvis du vil så man meget gerne kan se alle dine holdinstillinger Smiley

Din taktik ser ud til at ville fornemt Smiley

Har sendt en privatbesked med link til taktikken Smiley
Logged

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #39: 20 Mar 2014, 00:32 »

Vandt ligaen i 2. sæson! Opstemt
Logged

bundgaard89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #40: 23 Mar 2014, 17:09 »

Jeg har også lavet et save med Atletico, da jeg synes de har en sindssygt spændende trup og gode muligheder for udvikling.

I første sæson hentede jeg Balanta for 72.5 mio og solgte Christian Rodriguez for 39 mio..

Jeg valgte at forsøge mig med en meget tiki taka inspireret 4-1-2-3, uden nogen decideret angriber. Det fungerede fremragende og endte med at føre til en CL titel.. I ligaen var jeg outstanding med 55 point i de første 20 kampe.. Derefter ramte jeg dog det største sammenbrud jeg kan huske at have oplevet i FM. I de sidste 18 kampe fik jeg kun 25 point og endte som nummer 3, 10 point efter Barcelona....


Til anden sæson hentede jeg Kasper Schmeichel på fri transfer, Tielemans for 70 mio(han bliver et monster!), Coutinho for 235 mio og til sidst Jonathan Silva for 55 mio..

Ud røg Roberto for 44, Silvio for 38, Filipe for 187 og Alderwireld for 60 mio..

Jeg fortsatte med min tiki taka, men ikke med samme succes som i første sæson.. Så efter jeg røg ud i CL første knockout runde, ændrede jeg til en 4-2-3-1, der gav lidt tiltrængt succes og jeg endte med at vinde ligaen 1 point foran Barcelona.


Til 3. sæson blev truppen forstærket ganske godt med Wilshere for 195 mio, Rafinha fra barcelona kom til klubben for 10 mio efter de havde sat ham til salg og til sidst kom Gaston Gil Romero til klubben for 40 mio.

Ud røg et par spillere på fri transfer og så Leo skiftede til Monaco for 100 mio..

Der skulle ske noget nyt på den taktiske front til 3. sæson.. Jeg synes ikke mine taktiker producerer nok mål, og de har generelt haft svært ved at åbne op for de små hold, der stiller sig meget kompakt.. Efter at have kigget lidt rundt på nettet, har jeg ladet mig inspirere af en taktik, der skulle være baseret på det brasilianske landshold.. Taktikken er bygget op om en 4 back kæde med 2 boldspillene midterforsvare og to komplette wingbacks.. De 2 wingbacks står for den offensive bredde på holdet.. Foran forsvaret er 2 defensive midtbane spillere, som begge kommer med frem af banen, for lidt at støtte op om offensiven.. På den offensive centrale midtbane er der 2 fremskudte playmakere. De står generelt for fordelingen af spillet og skal sætte begge wingbacks op når de kommer frem på banen.. I forreste geled har jeg to skarprettere, der udelukkende skal sørge for at finde netmaskerne..

De taktiske ændringer har givet en spændende sæson. Med 107 point i ligaen og en målscore på 106 - 22 blev jeg ganske suverænt mester.. I CL smadrede jeg mere eller mindre alt modstand indtil finalen, hvor jeg tabte 3-2 til Bayern..

Alt i alt jeg på mine første 3 sæsoner vundet ligaen 2 gange, CL 1 gang, 1 europæisk super cup, 1 vm for klubhold, og 1 spansk supercup..

Tror generelt det her indlæg blev lidt rodet  Grin
Logged

tottenhamfrem
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #41: 23 Mar 2014, 18:06 »

Kan du ikke ligge et ss op af den taktik? Cool
Logged

bundgaard89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #42: 23 Mar 2014, 19:25 »

Kan du ikke ligge et ss op af den taktik? Cool

Hvad tænker du helt specifikt jeg skal ligge et ss op af? Smiley Har jo lige forklaret hvilke roller jeg bruger på de forskellige pladser
Logged

tottenhamfrem
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #43: 23 Mar 2014, 19:32 »

så mere hvilke instruktioner du bruger
Logged

bundgaard89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #44: 23 Mar 2014, 19:39 »

Hold instrukser:
hold på bolden
korte afleveringer
arbejd bolden ind i feltet
spil op fra forsvar
spil bredere
skub højere op
chikaner modstander
marker tættere
brug offside-fælde
meget lavere tempo
vær mere diciplinerede

Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010