home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 368 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Atlético de Madrid
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Atlético de Madrid  (Læst 16836 gange)
Rasmusbank
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #15: 15 Feb 2014, 13:53 »

Hvordan er dine holdindstillinger? Spiller du direkte eller mere med korte bolde?
Logged

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #16: 15 Feb 2014, 14:11 »

Jeg spiller kontrollerende og frit. Mine instruktioner er kortere afleveringer og højere tempo  Smiley
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Rasmusbank
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #17: 15 Feb 2014, 16:55 »

Kan slet ikke få Diego Costa til at fungere .. Hans gennemsnit ligger på 6.53 i november og han har lavet et mål ...

Hvordan spiller du ham? og hvordan er din opstilling ud?
« Seneste Redigering: 15 Feb 2014, 23:11 af Rasmusbank » Logged

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #18: 16 Feb 2014, 16:02 »

Jeg bruger ham som skarpretter, men han er også pisse ringe for mig.. Han har scoret 8 mål i hver af de første to sæsoner   Sur
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #19: 16 Feb 2014, 16:47 »

Ville ikke spille ham som skarpretter. Synes kun det fungere hvis du spiller på kontra, prøv ham som fremskudt angriber.
« Seneste Redigering: 16 Feb 2014, 16:51 af Boerre » Logged

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #20: 18 Feb 2014, 10:06 »

Det vil jeg gøre, Boerre  Smiley tak  Smiley

Jeg har afsluttet anden sæson, og er næsten færdig med tredje sæson. Jeg blev nummer 4 i La Liga igen, desværre. Til gengæld vandt jeg pokalen igen, og røg først ud af CL i semifinalen med 3-2 til Barcelona..

I denne sæson skuffede jeg meget i CL og blev nummer 3 i en gruppe med Juventus, Lyon og Werder Bremen. Jeg ligger nummer 5 i La Liga og har for tredje år i træk kvalificeret mig til den spanske pokalfinale  Smiley
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

JG7
Gæst
 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #21: 18 Feb 2014, 11:37 »

Jeg er i 2017-18.

Første sæson blev jeg nummer to. Året efter nummer fire, og så vandt jeg i tredje sæson. Her vandt jeg også CL. Jeg skuffede dog lidt i fjerde sæson og blev 2'er.

Diego Costa røg ret hurtigt herfra. Han fungerede ikke rigtigt, og så fik jeg 300 mio for ham fra Milan. David Villa var klart Europas bedste angriber i første sæson, og op til anden sæson hentede jeg Fernando Torres, der så tog over efter Villa, der ret hurtigt faldt i niveau. Siden har newgens overtaget pladserne i angrebet.

Jeg har købt folk som Eder Alvarez Balanta, Christian Eriksen, David de Gea, Antoine Griezmann (han har været vanvittig), Cesar Azpilicueta, Nacho Monreal og Fede Vico. Ellers har jeg dog satset på et ungt hold, og ser man bort fra Monreal og Torres, er min ældste spiller lige nu Azpilicueta på 28 og dernæst de Gea på 26. Der er ikke kommet de vilde talenter op igennem akademiet, men jeg har været ude og nakke dem fra Real, Barca, Valencia osv.

Olivér Torres spillede ret godt for mig ( i 2014-15 spillede han 18 kampe og lavede 13 assists), men da Christian Eriksen kom, solgte jeg ham til Granada for et ret lavt beløb men med 50 % videresalgsklausul, og så var meningen, at jeg ville købe ham tilbage efter 2-3 sæsoner, men pludselig købte Real Madrid ham for 255 mio, selvom hans stats slet ikke er tæt på at være så gode. Det må være hævn, fordi jeg nakkede Jesé fra dem.
Logged

Rasmusbank
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #22: 18 Feb 2014, 13:22 »

Hvordan har du kunne få 300 mio for Diego Costa?
Mit bedste bud på ham er 175, selvom han havde en rimelig god første sæson ..
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #23: 18 Feb 2014, 14:26 »

Milan bød 150, jeg afviste. Så kom de tilbage med 225 mio cirka, og jeg sagde 300 mio - så accepterede de.
Logged

Rasmusbank
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #24: 18 Feb 2014, 21:28 »

Fik 200 for ham, helt tilfreds med det !

Kan man som i de andre spil, sætte angriber til at være targetman, en midtbane til at være playmaker også sætte boldene til targetman til enten er være, stikning i dybden, til hovedet osv? og evt hvor gør man det? kan ikke finde det nogle stedet ...
Logged

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #25: 19 Feb 2014, 15:01 »

Jeg har også ledt desperat efter det, Rasmusbank, men tror desværre ikke det er nogen steder at finde  Sur Skuffet
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Rasmusbank
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #26: 19 Feb 2014, 15:12 »

Nej desværre ...
Ved ikke hvad jeg skal gøre for at få min angriber til at fungere??

Spiller 4-2-3-1, frit og kontrollerende ... Men synes bare ofte at min angriber spiller til 6.5 eller under .. Nogle som har ideer til hvordan man kan få ham til at fungere?
Har angriberen til at løbe i dybden, og indlæg mod targetman fra fløje og backs
Logged

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #27: 19 Feb 2014, 19:06 »

Status på mit Atlético save!

LIGA BBVA:4. plads, 4. plads, 3. plads, 1. plads

Champions League: Vundet 2 gange, i 2014 og 2017

Spanske pokal: Vundet alle 4 gange

Spanske Super Cup: Vundet 2 gange, har deltaget i alle 4

Europa League: Vundet det eneste år, jeg deltog, i 2016

Europæiske Super Cup: Vundet en gang i 2015, deltaget i to

VM for klubhold: Vundet det eneste år, jeg deltog, i 2015

Min klub er blevet overtaget af meget rige sjæle og derfor sprang lønbudgettet fra 17 millioner om ugen til 36 millioner om ugen og jeg fik 600 millioner at købe ind for.
Jeg har hentet Cabaye, Balotelli, Verratti og Eriksen i løbet af det seneste år, og jeg satser på at næste sæson skal være året hvor Atlético tager det spanske mesterskab. Udover det regner jeg stærkt med at tage revanche fra sidste sæsons fadæse i CL og pokalturneringen skal vindes igen  Smiley

Jeg er kommet i Champions League pulje med Napoli, Marseille og Feyenoord, så det er en udmærket pulje.
Bookmakerne har sat mig som favorit til at vinde både Champions League og La Liga, så der er store forventninger  Smiley

Jeg har netop afsluttet sæsonen og det blev min mest succesfulde sæson i Atlético indtil videre! Jeg vandt pokalfinalen for fjerde år i træk. I Champions League trak jeg Benfica i første knockout fase og blæste dem ud af Madrid med en 5-1 sejr. Runden efter trak jeg Barcelona, der blev besejret med 3-0 i Madrid og jeg tabte så 1-0 i Barcelona. I semifinalen stod den på hjerteklubben Arsenal og jeg fik 1-1 med hjem fra Emirates. Jeg ydmygede dog Arsenal fuldstændig, da jeg slog dem 5-0 i Madrid i returkampen. I finalen ventede PSG og efter 2-2 efter 90 minutter, 3-3 efter 120 minutter og 15-14 efter straffesparkskonkur rence, kunne Atlético lade sig hylde som Champions League mestre for anden gang med Hans Rebsdorf ved roret.

Jeg vandt også La Liga. Den var afgjort med 6 runder igen, så jeg sparede spillere i de sidste mange runder og gav de unge spillere chancen. Grunden til at det blev så suverænt, var at både Barcelona og Real Madrid skuffede totalt. Top 5 endte således:

1. Atlético, 94 point
2. Valencia, 80 point
3. R. Madrid, 74 point
4. Granada, 72 point
5. Barcelona, 69 point

Nu har jeg efterhånden opnået alt, der er muligt i Atlético så næste sæsons mål er at forsvare både La Liga, Champions League og pokalturneringen. Udover at forsvare La Liga vil jeg forsøge at gå igennem sæsonen ubesejret.
« Seneste Redigering: 23 Feb 2014, 14:37 af Kozorevas » Logged

Arsenal
Silkeborg IF

brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #28: 19 Mar 2014, 11:24 »

Diego Costa bomber for vildt i 14.3 som komplet angriber!

« Seneste Redigering: 19 Mar 2014, 12:06 af brau » Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Atlético de Madrid
« Svar #29: 19 Mar 2014, 11:45 »

Diego Costa bomber for vildt i 14.3 som fremskudt angriber!


Shit han gøre det vildt for dig er lige startet med dem, han har scoret 4 mål i 8 kampe for mig som fremskudt angriber
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010