home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 837 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16: Spørgsmålstråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Spørgsmålstråden  (Læst 198424 gange)
Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #405: 07 Jan 2016, 19:54 »

Ja, det er de Smiley

Faaaantastisk!

Køber spillet når det er nået et stykke ned i pris, og ser frem til det.  Thumbs Up
Logged

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #406: 08 Jan 2016, 11:00 »

Når man er Juventus og har Kingsley Coman, som er udlejet til Bayern.

- De har en frikøbsklausul på ham, hvor de somregl køber ham - Kan man på ingen måde som Juventus, forhindre det i at ske?

Og hvor fjerner jeg så der ikke er transfer 1 halvår?


Før du starter spillet, kan du tikke nogle bokse af; Tilføj nøglepersonale, Tilføj spillere til spilbare hold mm. Der er også én for transfervindue.
Hvis den allerede indgåede kontrakt skal annulleres, skal du gøre det manuelt i editoren :-)
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Chelsea_dam
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #407: 08 Jan 2016, 14:49 »

jeg har nu i længere tid forsøgt at udbygge mit talentspejdernetvær k udover det europæiske grænser, men kan simpelthen ikke finde nogle kvalificerede talentspejdere fra Brasilien, USA eller lign.
Når jeg søger i personalesøgning er der næsten ingen talentspejdere fra de områder, er der nogen tips eller  tricks til, hvordan jeg finde nogle?
Logged

ladelj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #408: 08 Jan 2016, 15:11 »

jeg har nu i længere tid forsøgt at udbygge mit talentspejdernetvær k udover det europæiske grænser, men kan simpelthen ikke finde nogle kvalificerede talentspejdere fra Brasilien, USA eller lign.
Når jeg søger i personalesøgning er der næsten ingen talentspejdere fra de områder, er der nogen tips eller  tricks til, hvordan jeg finde nogle?

Har du de to omtalte lande loaded i dit spil? for ellers kan det godt blive svært at finde disse talentspejdere.
- Eller har du kigget på spejdere fra andre kontinenter (f.eks. Europæiske lande), som har kendskab til de pågældende lande?  Smiley
Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #409: 08 Jan 2016, 20:50 »

Så ramte jeg åbenbart muren. Taktikken som har båret mig fra Vanarama National League North til championship med mit miniput hold Blyth Spartans er begyndt at fejle for hårdt. Sidste sæson 19/20 sluttede jeg på en 7 plads. Lige pt har jeg spillet 17 kampe og ligger i den forkerte ende som nr 21.

Holdet er blevet markant forbedret, og burde være meget bedre. På trods af det spiller holdet helt af helveds til. De formår gang på gang at smide det hele væk på 20 min. Syntes jeg har forsøgt meget. Bestyrelsen forventer vi bliver oppe.

Bør jeg forsætte med den samme taktik som har været så perfekt for mit hold, eller skal jeg forsøge mig med en ny.  Opstemt
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #410: 08 Jan 2016, 20:57 »

Så ramte jeg åbenbart muren. Taktikken som har båret mig fra Vanarama National League North til championship med mit miniput hold Blyth Spartans er begyndt at fejle for hårdt. Sidste sæson 19/20 sluttede jeg på en 7 plads. Lige pt har jeg spillet 17 kampe og ligger i den forkerte ende som nr 21.

Holdet er blevet markant forbedret, og burde være meget bedre. På trods af det spiller holdet helt af helveds til. De formår gang på gang at smide det hele væk på 20 min. Syntes jeg har forsøgt meget. Bestyrelsen forventer vi bliver oppe.

Bør jeg forsætte med den samme taktik som har været så perfekt for mit hold, eller skal jeg forsøge mig med en ny.  Opstemt

I modsætning til foregående udgaver (virker det til), skal man justere taktisk tilgang efter sæsonerne. Det lader til, at det nye game-mod er bedre til at "counter" ens taktikker, hvis man sæson efter sæson bruger den helt samme. Jeg ville anbefale at lære dit hold en sekundær taktik!
Ps. savner din blog! Fyr op for den igen Wink
Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #411: 08 Jan 2016, 21:11 »

I modsætning til foregående udgaver (virker det til), skal man justere taktisk tilgang efter sæsonerne. Det lader til, at det nye game-mod er bedre til at "counter" ens taktikker, hvis man sæson efter sæson bruger den helt samme. Jeg ville anbefale at lære dit hold en sekundær taktik!
Ps. savner din blog! Fyr op for den igen Wink

Det kunne være en mulighed  Smiley

Ja bloggen har stået helt stille. Det har bare været et alt for vildt save dét her, vist ikke det bedste jeg nogensinde har haft med et LLM hold .
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #412: 08 Jan 2016, 21:23 »

Det kunne være en mulighed  Smiley

Ja bloggen har stået helt stille. Det har bare været et alt for vildt save dét her, vist ikke det bedste jeg nogensinde har haft med et LLM hold .

Det er fedt, du er i Championship! Gad godt kunne have fulgt din vej gennem bloggen Smiley
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #413: 08 Jan 2016, 23:01 »

Før du starter spillet, kan du tikke nogle bokse af; Tilføj nøglepersonale, Tilføj spillere til spilbare hold mm. Der er også én for transfervindue.
Hvis den allerede indgåede kontrakt skal annulleres, skal du gøre det manuelt i editoren :-)

Har ikke mulighederne for at trykke de overnævnte ting...
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #414: 09 Jan 2016, 10:28 »

Har ikke mulighederne for at trykke de overnævnte ting...

Det bude være muligt.. I bunden af skærmen, når der vælges database og stort ligaer &#128522;
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Klort
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #415: 09 Jan 2016, 16:01 »

Spørgsmål: Nu har jeg,i mit spil med Brøndby, gennem de sidste 3-4 sæsoner forsøgt at lære mit wonderkid Nicklas Jensen at spille alm midtbane (han stod som naturlig i OM og meget dygtig i MC), men han får simpelthen ikke den plads som "Naturlig". Jeg ved det har noget at gøre med deres personlighed osv., men kan det virkelig passe at der går så lang tid? Jeg spiller ham som MC for det meste i kampene, men det er pænt øv eftersom han har 3,5 stjerner som OM og kun 2 som MC Skuffet Hvad er jeres erfaringer med ny positionslæring?
Logged

Wobbie
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #416: 10 Jan 2016, 12:17 »

Kan det passe, at det i denne version ikke er muligt, at få rigtige navne på det tyskelands hold mm? Spiller på mac.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #417: 10 Jan 2016, 14:09 »

Paulo Dybala har i mit save fået en frikøbsklausul på 540 mio for klubber, som er med i CHL. Under hans kontraktinfo, kan jeg se frikøbsklausulen på 540 mio for CHL-klubber, men når jeg derimod går ind under afgiv bud, kan jeg ikke længere se klausulen?
- Jeg er Atletico Madrid og er selvfølgelig med i CHL, håber i kan hjælpe mig! Ubeslutsom
Kommer der ikke et udråbstegn hvis du byder 540 mio?
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #418: 10 Jan 2016, 17:55 »

Hvis man har slået transfer fra, i første vindue.

Gælder det også leje og fri transfer?
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #419: 10 Jan 2016, 19:13 »

http://web01.gratisupload.dk/f/8uwlayxjx0/

Billedet er fra FM 15 og det er fordi at jeg ikke kan finde "flest ligakampe for klubben" i FM 16?
Er der nogle der ved hvor den er blevet af? Eller har de bare fjernet den? Smiley
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010