home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:54:06 Bubbles Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I går kl. 22:06:29 warmon Blogkonkur... [3] Journeyman - Truppen
I går kl. 20:05:55 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 758 Gæster Online.

Indlæg: 1132704 over 31367 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  5#En Idiot?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: 5#En Idiot?  (Læst 5125 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5#En Idiot?
« Svar #15: 06 Jan 2011, 17:09 »

Fin blog. Det bliver spændende, at se hvilken klub du havner i! Smiley

Lige da jeg så topbanneret kom jeg straks til, at tænke på filmen, Goal, er det et billede fra den?
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: 5#En Idiot?
« Svar #16: 06 Jan 2011, 17:15 »

Du skriver at Matera ligger i den dårligste Italienske række? Mener du det seriøst?

Ellers en fin update Smiley
Logged

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5#En Idiot?
« Svar #17: 06 Jan 2011, 18:31 »

Fin blog. Det bliver spændende, at se hvilken klub du havner i! Smiley

Lige da jeg så topbanneret kom jeg straks til, at tænke på filmen, Goal, er det et billede fra den?

Haha kender ikke til den film du snakker om fandt det bare da jeg søgte på fodboldmål inde på google  Grin

Og er glad for du kan lide min blog Opstemt
Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5#En Idiot?
« Svar #18: 06 Jan 2011, 18:32 »

Du skriver at Matera ligger i den dårligste Italienske række? Mener du det seriøst?

Ellers en fin update Smiley

Ja de ligger i Serie C2 række C eller sådan noget  Opstemt

Og tak fordi du synes det en god update Smiley

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

guldfck
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5#En Idiot?
« Svar #19: 06 Jan 2011, 18:33 »

Indtil videre en dejlig blog med godt sprog. Glæder mig at se dit klubvalg, selvom det ikke er klubber der giver respekt rundt omkring i verden Peace

Og så et andet spørgsmål. Spiller du selv i Hillerød fodbold, da du træner U12 drenge ?
Logged

PSN: Guldfck

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5#En Idiot?
« Svar #20: 06 Jan 2011, 18:34 »

Indtil videre en dejlig blog med godt sprog. Glæder mig at se dit klubvalg, selvom det ikke er klubber der giver respekt rundt omkring i verden Peace

Og så et andet spørgsmål. Spiller du selv i Hillerød fodbold, da du træner U12 drenge ?

Tusind tak for rosen  Wink

Nej spiller ikke i Hillerød skulle bare lige finde på et hold hurtigt Smiley Hvorfor spørger du ? Smiley
Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

guldfck
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5#En Idiot?
« Svar #21: 06 Jan 2011, 18:35 »

Tusind tak for rosen  Wink

Nej spiller ikke i Hillerød skulle bare lige finde på et hold hurtigt Smiley Hvorfor spørger du ? Smiley
når bare fordi jeg selv spiller i Hillerød Fodbold, kunne bare godt være vi kendte hinanden  Thumbs Up
Logged

PSN: Guldfck

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5#En Idiot?
« Svar #22: 06 Jan 2011, 18:39 »

når bare fordi jeg selv spiller i Hillerød Fodbold, kunne bare godt være vi kendte hinanden  Thumbs Up

Haha det tror jeg ikke vi gør, kommer fra en lille by uden for Ballerup Grin

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5#En Idiot?
« Svar #23: 07 Jan 2011, 23:38 »

Idioten Landet i Skotland




Så var dagen kommet jeg havde besluttet mig for, at drage over søs for at blive ansat i jobbet som U/19 træner i Queen´s Park FC. Imens jeg stod og ventet i lufthavnen på en taxi kom en mand hen til mig. ”Excuse me sir”  Jeg vendte mig rundt og kiggede på ham. ”Can you help with something”? ”Yes off course what is it? Manden ville have hjælp til, at finde toilettet heldigvis havde jeg lige passeret det og kunne fortælle ham det. Han sagde pænt tak, og gik igen efterfølgende fik jeg fat i en Taxa.

Taxichaufføren spurgte mig, hvor jeg skulle hen og jeg sagde at jeg skulle ud til Queen’s Park FC. Han kiggede på mig nikkede med hovedet, og startede bilen. Jeg havde allerede søgt flere jobs inden jeg kom her til. Jeg havde fået 2 muligheder det ene var et job, som telefonsælger det andet var, som gartner på et havecenter. Jeg havde valgt, at tage jobbet som telefonsælger da det havde bedste arbejdstider.

Endelig var jeg fremme ved anlægget, og hold da op det var stort. Det kæmpe nationalstadion Hampden Park rejste sig foran mig. Jeg stod måbende i et par sekunder inden jeg igen fik stone face på og gik ind mod kontoret. I indgangen hilste jeg på sekretæren, som viste mig hen til formandens kontor. Jeg bankede på døren, og blev lukket ind af ham. Han sagde til mig, at han var glad for, at jeg havde valgt deres klub osv. Jeg vidste godt, at det ville blive en udfordring for mig, at lede U/19 holdet men jeg glædede mig.

Han fortalte mig, at ambitionen for holdet var en top 8 placering og en plads i 4 runde af pokalen. Jeg fortalte ham om min måde, at gøre tingene på og han var ikke helt enig kunne jeg se på ham. Alligevel sagde han ikke noget men lyttede blot, hvilket nok var en god idé. Efter det lille møde skulle vi skrive under. Han hentede et stykke papir, hvor han henviste til linjen hvor jeg skulle sætte min underskrift. Efter det gav han mig hånden og lykønskede mig jobbet.

Da jeg forlod bygningen tænkte jeg på, at top 8 ville blive lidt for let og i mit hoved burde vi altså vinde rækken, som jeg altid synes man bør gøre. Pokalen ville være mindre vigtig for mig da den blot er en ekstra bonus. Heldigvis har jeg alt at bevise i klubben  og det skal jeg nok også komme til at gøre.


Skrvet af Mikkel 2765 
Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5#En Idiot?
« Svar #24: 09 Jan 2011, 18:05 »

Sry der ikke lige har været en update her på det seneste, men arbejder på den Opstemt
Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010