home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 590 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2010
| | | | |-+  "Din vej" af JSkovC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: "Din vej" af JSkovC  (Læst 34052 gange)
Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Din vej" af JSkovC
« Svar #90: 10 Sep 2010, 21:55 »

det må i sgu undskylde drenge, skal sgu nok stoppe med at klage nu, syntes det er et godt initiativ det du har gang i her ! Opstemt
Logged

Lavet Af GadeFM

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Din vej" af JSkovC
« Svar #91: 14 Sep 2010, 15:14 »

Hvornår kan vi regne med en nu update (Ikke for af brokke mig) Smiley
Logged

FCK

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: "Din vej" af JSkovC
« Svar #92: 14 Sep 2010, 15:32 »

Hvornår kan vi regne med en nu update (UDELUKKENDE for af brokke mig) Smiley

Det er sjovt du skriver nu, for jeg skulle lige til at gå i gang... Smiley
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Fernando
Gæst
 
Sv: "Din vej" af JSkovC
« Svar #93: 14 Sep 2010, 16:17 »

Det dejligt bar' dejligt det der JohnJohn Grin
Logged

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Din vej" af JSkovC
« Svar #94: 14 Sep 2010, 16:53 »

glæder mig til at den kommer, vil godt se min forbedringer Opstemt
Logged

Lavet Af GadeFM

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: "Din vej" af JSkovC
« Svar #95: 14 Sep 2010, 17:09 »

[b]
"DIN VEJ" af JSkovC
UPDATE 2
1/2/10

[color=Black]Denne gang bliver det en af de kortere updates, da jeg også har en masse lektier der ligger til langt over ørerne på mig. Jeg vil dog forsøge at skabe et hurtigt overblik over hvad der er sket siden sidst, men jeg beklager på forhånd hvis det bliver en anelse halvt i denne update.

Benjoe Sørensen: Hvidovre IF
Sjældent har udtrykket, "det stille vand, den dybe grund" været mere passende om en ung fodboldspiller. Den unge Benjoe har så meget talent, men desværre for ham, har han ikke rigtigt formået at føre det til noget, indtil videre i Hvidovre. Ganske vist er det blevet til 14 kampe for U-holdet, men han har endnu ikke formået at slå igennem hvor det virkeligt tæller noget. Ergo er det kun blevet til 14 U kampe, og ingen mål for det unge talent.

Patrick Bisballe: Real Betis
Siden vi sidst kiggede til de unge spillere, er der virkeligt sket noget for den unge Bisballe. Ikke alene har han fået debut for det førende liga Adelante-hold, han har også formået at fordoble sin værdi, fra 12 til 24 millioner kroner. Dog blev det ikke til en bragende succes for Betis førstehold, så det helt store lyspunkt må helt klart betegnes som de 22 kampe, med to mål til følge på det talentfulde U hold.

Kasper Damsgaard: FC Guiseley
Det hele kører som på skinner for den unge Damsgaard. Indtil nu er det blevet til hele 29 kampe, for hans midlertidige arbejdsgiver Guiseley, hvilket er ganske imponerende. Det hele skal dog tages med et gran salt, da man ikke umiddelbart kan kalde Guiseley for den absolutte topklub. Til trods for det, må man erkende at indsatsen er helt godkendt.

Hamza Inayat: Lyngby BK
Endnu en spiller der er startet stille og roligt ud. Til trods for at det endnu ikke er blevet til kampe på førsteholdet, skulle man mene at det ikke ligger langt ude i fremtiden, da Lyngby mod al forventning ikke indtager førstepladsen i 1. division, men ligger nummer to efter upåagtede Hvidovre. Det til trods, går det ganske glimrende for Hamza der indtil nu har spillet 17 U kampe og har scoret 8 mål.

Kim Nguyen: Torino
Der er ikke det store at sige til den unge offensive midts start i Torino. Men hvis vi skal tage fat i et enkelt kritikpunkt, er det at han scorer for lidt, og ligger for lidt op i de kampe han spiller. Umiddelbart er 3 mål ikke helt ringe. Men når man ser på det faktum at han er et af Danmarks største talenter, er det ganske enkelt ikke godt nok, slet ikke når han heller ikke har lavet et eneste oplæg.

Jonas Petersen: FC Svendborg
Det er blevet til en meget stille start i det fynske, for unge Jonas Petersen.  Ganske vist har han scoret 4 mål for U holdet, men til trods for det, kan jeg ikke komme udenom at give ham kåringen som updatens dårligste spillet. Ikke fordi at de fire mål ikke er ganske glimrende, men fordi at det er under al kritik, at han ikke har formået at tilspille sig flere kampe end de 11 på nuværende tidspunkt.

Michael Søgaard: Brescia/Palermo
Rigtig fin halvsæson, for den unge hr. Søgaard. Ikke alene har den talentfulde centralforsvarer spillet sig til 24 uofficielle kampe, med to mål og fem oplæg til følge, det er også blevet til en cupkamp. Dog er det ikke de største bedrifter, det største der er sket for Søgaard, er at han har gjort så godt godt opmærksom på sig selv, at han har fået en delejer kontrakt med Serie A klubben Palermo, der har overvejelser om på længere sigt at købe Søgaard permanent til klubben.

Johannes Falkenberg: Grosseto
Det hele startede så fint for den unge Falkenberg, 21 U kampe, og tre for førsteholdet hvor han så ud til at være tæt på en fast plads. Men så indtraf ulykken. I en ubetydelig kamp for reserverne, forekom en vandvidts tackling og benet knak. Dermed er der lagt op til 5-6 måneders pause, og dermed først comeback i næste sæson.

Fernando Murillo: Real Betis
Den indtil nu aller dyreste spiller af det unge kuld, er Fernando Murillo der er vurderet til 28 millioner kroner. Det er dog heller ikke helt ubetinget. Fernando har indtil nu spillet 23 U kampe og har scoret to mål. Derudover har flere klubber været ude efter ham, de har dog trukket følehornene til sig, da de ikke mener at 28 millioner er tilfredsstillende på nuværende tidspunkt.

Nicolaj Tolstrup Madsen: FC Hjørring
Der har været noget at love for Tolstrup i denne sæson. Inden han forstuvede ankelen nåede han at spille imponerende 39 kampe for diverse uofficielle hold, og derudover er det blevet til en enkelt ligakamp, hvor han lagde op til en scoring. Men som tidligere fortalt har han forstuvet ankelen, og dermed må han vente 5-7 uger, med at spille kampe igen.

Theis Hansen: Djurgaarden
Det har været et ganske glimrende efterår for unge Hansen i Nordvest. Her nåede han at spille 12 kampe for førsteholdet, hvor han også scorede fem mål, hvilket har hjulpet klubben til deres nuværende placering på 2. pladsen. Til trods for den gode start i Nordvest, lader det ikke til at det var nok for Hansen, der for den nette sum af 350000kr skiftede til svenske Djurgaarden.

Marc Kjær Rasmussen: AC Horsens
Marc Rasmussen har siden sidst gjort det ganske glimrende. Han har faktisk formået via sine flotte bedrifter på U holdet, at spille sig på førsteholdet, hvor han i sin første (og indtil nu eneste) kamp scorede to mål. Desværre for Marc pådrog han sig kort efter den første kamp en overrevet hasesene, og derfor nåede han ikke at spille flere kampe i efteråret. Til trods for det, skal det nok blive til flere kampe for Marc, der med sikkerhed kan hjælpe holdet længere op end den skuffende 8. plads de indtager på nuværende tidspunkt.

Jannik Skov: AFC Wimbledon

Det går glimrende for Jannik, der i stor grad har været med til at sikre den flotte 8. plads som Wimbledon indtager på nuværende tidspunkt.

[center]TRANSFER RYGTER:


Benjoe Sørensen: FC København (Transfer)

Patrick Bisballe: Wolverhampton (Transfer), Everton (Transfer)

Kasper Damsgaard: Intet nyt

Hamza Inayat: FC København

Kim Nguyen: Intet nyt

Jonas Petersen: FC København (Transfer)

Michael Søgaard: Palermo (Transfer)

Johannes Falkenberg: Intet nyt

Fernando Murillo: Real Madrid (Transfer), Espanyol (Transfer)

Nicolaj Tolstrup Madsen: Molde (Transfer)

Theis Hansen: Intet nyt

Marc Kjær Rasmussen: AGF (Transfer)

Jannik Skov: Intet nyt
« Seneste Redigering: 14 Sep 2010, 18:36 af jskovc » Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Din vej" af JSkovC
« Svar #96: 14 Sep 2010, 17:11 »

Fed update! Haha. Mig til fck? så vil jeg sgu hellere dø Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Din vej" af JSkovC
« Svar #97: 14 Sep 2010, 17:13 »

det ser jo meget godt ud for min spiller, med 2 mål som indskifter er jo fantastisk, og med interesse fra AGF, kan det kun blive godt, en meget skuffet 8 plads, men håber på et skifte til AGF, som muligvis rykker op i den bedste danske række Smiley
Logged

Lavet Af GadeFM

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Din vej" af JSkovC
« Svar #98: 14 Sep 2010, 17:14 »

Marc: De ligger allerede i Superligaen.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Din vej" af JSkovC
« Svar #99: 14 Sep 2010, 17:16 »

OMG. havde jeg helt glemt, da han ikke spiller med update.. Smiley

kan man få ss af Danske 1 div. og superligaen Smiley
Logged

Lavet Af GadeFM

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: "Din vej" af JSkovC
« Svar #100: 14 Sep 2010, 17:25 »

OMG. havde jeg helt glemt, da han ikke spiller med update.. Smiley

kan man få ss af Danske 1 div. og superligaen Smiley

Liga SS kommer efter hver sæson af de relevante ligaer, da det er noget bøvl at lave dem hver gang Smiley
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Din vej" af JSkovC
« Svar #101: 14 Sep 2010, 17:26 »

okay helt i orden Smiley
Logged

Lavet Af GadeFM

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Din vej" af JSkovC
« Svar #102: 14 Sep 2010, 17:46 »

Fed update! Haha. Mig til fck? så vil jeg sgu hellere dø Opstemt
Enig i begge dele! Opstemt
Godt skrevet om min spiller, selvom det er trist. Smiley
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Din vej" af JSkovC
« Svar #103: 14 Sep 2010, 17:52 »

puha.. et halvt år ude Skuffet. nå, jeg må op på hesten igen Smiley.
Logged

Kolo Abib Touré

Fernando
Gæst
 
Sv: "Din vej" af JSkovC
« Svar #104: 14 Sep 2010, 19:40 »

øj hvor det dejligt at komme videre til Djurgaarden, så må vi se om det bliver en succes der! Smiley
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010