home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 510 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Netcaféen
| | | | |-+  Netspil i PL
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Netspil i PL  (Læst 8201 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Netspil i PL
« Svar #15: 31 Aug 2012, 16:17 »

Hvis man er inhabil så er det Wink

 Grin Grin Grin
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Champenralle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Netspil i PL
« Svar #16: 31 Aug 2012, 19:01 »

Jeg er interesseret i at være med.
Logged

Arsenal FC!!

Motorsav
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Netspil i PL
« Svar #17: 01 Sep 2012, 15:29 »

Andre interesseret i netspil?
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Netspil i PL
« Svar #18: 01 Sep 2012, 15:35 »

Andre interesseret i netspil?

Lad os nu bare spille i stedet for? .. Altså, helt ærligt Smiley
Logged


FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Netspil i PL
« Svar #19: 02 Sep 2012, 17:54 »

jeg er 34 år er med   men hvornår iaften og hvordan
Logged

FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Netspil i PL
« Svar #20: 02 Sep 2012, 18:04 »

hvordan kommer vi i gang og hvornår mm
Logged

FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Netspil i PL
« Svar #21: 02 Sep 2012, 19:45 »

hallo det var da hvis ikke særligt seriøst
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Netspil i PL
« Svar #22: 02 Sep 2012, 19:50 »

Synes da du (@Motersaven) er komplet til grin med dine latterlige krav mht. til alder. Det er sørgeligt at du udelukker så mange fra at have et sjovt spil fælles med dig, men det må du selv om.
Logged

FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Netspil i PL
« Svar #23: 02 Sep 2012, 19:51 »

ja mega en skam for jeg er klar
Logged

Motorsav
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Netspil i PL
« Svar #24: 03 Sep 2012, 12:11 »

Jeg er simpelthen nødt til at kommentere de sidste indlæg!

Svartocich du skal selvfølgelig ikke tage det personligt at jeg ikke gider spille med "børn" på din alder, men jeg har haft dårlig erfaring med det.

Læg bl.a. mærke til FCM som påstår at han er 34 år (han er ikke en dag over 15).  FCM skriver 3 gange på under 2 timer på et indlæg, som er oprettet for flere dage siden og han kan ikke forstå, hvorfor inden svarer ham! Det taler da til laveste fælles nævner for jer begge!

Spil dog med hinanden og lad mit indlæg være i fred!
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Netspil i PL
« Svar #25: 03 Sep 2012, 12:20 »

Nu vil jeg som bruger og ikke crew medlem gerne kommentere dette!

Man skal passe på at lave et krav der hedder alder, da man rammer alle over en kam! Dog mener jeg ligesom Motorsav at det kan og vil være kæmpe forskel at spille med en på 14, 19, 25, 34! Men det betyder ikke at en på 14 ikke kan spille som en på 19 eller 25, eller at en på 34 ikke kan spille som en på 19!

Jeg syntes personligt det er ok at sætte en aldersgrænse! Hvis det er en bestemt type spil man gerne vil spille! Det er typisk også unge som har tid til at spille hver dag mellem 16 - 20, hvor undertegnede aldrig ville kunne spille. Men bedre kan spille mellem 21-24 hvor 14 årige for det meste skal sove!

Mine weekender er oftest booket og det vil være forskellige tidspunkter jeg vil kunne spille, hvor en 14 årig måske oftest er hjemme om aftenen er en 19 årig faktisk altid i byen.

Det jeg vil frem til er at der er forskel på modenhed, spilleform samt rent og skær måden man bruger sin tid på, som gør at alder kan være en hindring!

Dette er ikke sagt i disrespekt for 14 årige eller 19 årige - fordi jeg har selv haft den alder, men ved også bare at jeg da er blevet pænt mere moden siden dengang, og skulle jeg spille et netspil, ville jeg altså også finde en på min egen alder.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Netspil i PL
« Svar #26: 03 Sep 2012, 12:39 »

Nu vil jeg som bruger og ikke crew medlem gerne kommentere dette!

Man skal passe på at lave et krav der hedder alder, da man rammer alle over en kam! Dog mener jeg ligesom Motorsav at det kan og vil være kæmpe forskel at spille med en på 14, 19, 25, 34! Men det betyder ikke at en på 14 ikke kan spille som en på 19 eller 25, eller at en på 34 ikke kan spille som en på 19!

Jeg syntes personligt det er ok at sætte en aldersgrænse! Hvis det er en bestemt type spil man gerne vil spille! Det er typisk også unge som har tid til at spille hver dag mellem 16 - 20, hvor undertegnede aldrig ville kunne spille. Men bedre kan spille mellem 21-24 hvor 14 årige for det meste skal sove!

Mine weekender er oftest booket og det vil være forskellige tidspunkter jeg vil kunne spille, hvor en 14 årig måske oftest er hjemme om aftenen er en 19 årig faktisk altid i byen.

Det jeg vil frem til er at der er forskel på modenhed, spilleform samt rent og skær måden man bruger sin tid på, som gør at alder kan være en hindring!

Dette er ikke sagt i disrespekt for 14 årige eller 19 årige - fordi jeg har selv haft den alder, men ved også bare at jeg da er blevet pænt mere moden siden dengang, og skulle jeg spille et netspil, ville jeg altså også finde en på min egen alder.

Meget enig i det du skriver.
Syntes det er helt fint at man vil spille med folk der er +25. Og det har intet at gøre med hvordan man spiller spillet, for mit eget vedkommende har jeg lært at spiller man med nogle på omkring 18 og under, så kommer der altid et eller andet i vejen, enten skal de pludselig spise, sove eller noget helt tredje selvom man har aftalt man spiller non stop fra f.eks 20-24.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Netspil i PL
« Svar #27: 03 Sep 2012, 12:54 »

Nu skal der ikke gå alt for meget off-topic i denne tråd, men selvfølgelig er det da i orden at man selv bestemmer hvem man har lyst til at spille med, og at man stiller nogle krav.
Logged



Svartovich
Gæst
 
Sv: Netspil i PL
« Svar #28: 03 Sep 2012, 14:04 »

Svartocich du skal selvfølgelig ikke tage det personligt at jeg ikke gider spille med "børn" på din alder, men jeg har haft dårlig erfaring med det.

Læg bl.a. mærke til FCM som påstår at han er 34 år (han er ikke en dag over 15).  FCM skriver 3 gange på under 2 timer på et indlæg, som er oprettet for flere dage siden og han kan ikke forstå, hvorfor inden svarer ham! Det taler da til laveste fælles nævner for jer begge!

Spil dog med hinanden og lad mit indlæg være i fred!

Børn på min alder? Hvor ved du fra hvor gammel jeg er?
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Netspil i PL
« Svar #29: 03 Sep 2012, 14:08 »

Og nu som crew...

Venligst kom tilbage til topic ikke mere alders diskussion... er der nogen der vil spille med Motorsav?
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010