home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 976 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Brøndby IF: System Skift Fra 4-4-2 til 3-5-2!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF: System Skift Fra 4-4-2 til 3-5-2!  (Læst 12785 gange)
donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Brøndby IF: System Skift Fra 4-4-2 til 3-5-2!
« : 10 Maj 2007, 18:51 »




Træner Farvel i BIF:

Tom Køhlert har valgt at fratræde sin stilling som træner i Brøndby IF efter en kort ansættelse periode. Det vides i nu ikke hvorfor han har taget sit gode tøj og sagt farvel. Der i nu uvist om Køhlert forsætter i klubben under en anden stilling. Det store spørgsmålstegn er nu hvem der skal tage over hos vest egens stolthed.

Lørdag d.01-07-2006.

Ny træner i BIF.

Det blev den forholdsvis ukendte danske træner Thomas Westergaard som overtager det varme sæde i Brøndby.

Thomas havde dette at sige om sit nye job:

Det er en meget spænende opgave som venter for ude. Målet er helt klart at mesterskabet skal tilbage og det bliver en lang og sej kamp hvor alle er nød til at kæmpe mere end 100 %. Der vil blive fortaget ændringer i spiller truppen og jeg vil indføre et nyt spille system. En 3-5-2 skal BIF til at spille nu. Jeg kan ikke sige mere om det her, men de nye spiller som kommer ind er spiller som passer end i systemet. Så det skal i glæde jer til at følge. Mere har jeg ikke at sige på nuværende tidspunkt. Når der er nyt på spiller siden skal vi nok sige det til jer. Ellers er jeg nød til at smutte nu for skal sige hej til spillerne og vi skal hurtigt som muligt igang med træning frem mod den nye sæson.

Spiller rygter:

Efter at Thomas havde sagt at nye spiller vil blive hentet til BIF kom der straks gang i en masse rygter om hvem som kunne blive ny mand i gul og blåt:

Dong Fangzhou rygtes til Brøndby. Det siges at den nye Brøndby træner meget gerne ser den lyn hurtige Dong i Brøndby men et pris skilt på små 24 mio kr skulle efter sigende være for meget.

John Anders Bjørkøy skal efter sigende være meget tæt på at skrive under med Brøndby. Den alsidige midtbane spiller menes at koste Brøndby omkring 7,5 mio. kr.

Brøndby på røv i Ham Kam. Det menes at Brøndby er meget tæt på at lukke en aftale med Ham Kam omkring de to unge norske spiller Jon Anders Riise og Marcus Pedersen. En samlet pris på omkring 10 mio. kr. skulle være nok til at få de to unge lovende spiller med til Danmark.   
   
Mere svensk på vej til Brøndby. Denne gang er der tale om den unge svenske defensive midtbane spiller Pontus Wernbloom fra IFK Gøteborg. Pris ca. 8 mio. kr.

Mere information om 3-5-2 systemet i den næste update!!
Og nye spiller til BIF plus de første træningskampe og UEFA Cup samt SAS-Liga i næste update!
Samt målsætningen for den nye sæson. Så husk at følge med!!
« Seneste Redigering: 13 Maj 2007, 22:22 af donthomas » Logged


sebcel
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #1: 10 Maj 2007, 19:17 »

 crazy

hvad snakker du om....
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #2: 10 Maj 2007, 19:22 »

crazy

hvad snakker du om....

Dette er en blog mester crazy
Logged

sebcel
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #3: 10 Maj 2007, 19:37 »

Jeg er nu i blog kommunikation....Hv ad er en blog mester
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #4: 10 Maj 2007, 19:58 »

Min Første dag på kontoret.

3-5-2


Som noget af det første jeg gjorde i mit nye job i BIF var at aflyse formiddagstræningen så jeg kunne få hilst på spillerne og få dem sat ind i mit system 3-5-2. Brøndby er kendt for stort set kun at spille 4-4-2 så der venter noget af en opgave.
Det blev hurtigt afgjort at mesterskabet skulle hjem igen. Så kommer vi til den vigtigere del: Hvordan?
Jo igennem hårdt arbejde og et nyt spille system: 3-5-2.
Den ser sådan her ud når den er stillet op:

Målmand

Forsvare – Forsvare – Forsvare

Defensivmidtbane – Defensivmidtbane

Højremidtbane   Venstremidtbane

Offensivmidtbane

Angriber – Angriber


Spillestil:    
Højt pres på modstanderne.
Angrebs ivrig
Højt tempo med hurtige afleveringer
Mål søgende hele tiden.
Stor bredde frem af banen 
Stå kompakt når modstander har bolden.
Forsøg kontra.
Spil simpelt.

Så simpelt kan fodbold spilles.

Målet for denne sæson er også meget simpelt: Guld!
Dong Cup: Guld!
UEFA CUP: Gruppespillet.

Spiller: Nye spiller vil blive skandinaviske først og fremmest. Der ved ikke sagt at vi siger nej hvis Ronaldinho vil til Brøndby.



Nyt på spiller siden:

Den første spiller under den nye træner Thomas W. kommer til BIF.
Den unge norske angriber Marcus Pedersen skifter til BIF for 2,75 mio. kr.
Pedersen er en spiller med en stor fremtid foran sig også er han kun 16 år og kan måske allerede for debut i denne sæson siger Pedersens nye træner til Brøndbys hjemmeside. Pedersen forventes at optræde på andetholdet til at starte med i hans nye klub men kan både rykkes op til første holdet og ned til u/18 holdet.

Brøndby IF forstærker defensiven.
Per Nilsson er hentet til BIF for 8,25 mio. kr. og han har skrevet under på en 4 årige aftale med klubben.
Nilsson: Det er skridt i den rigtige retning for mig. Brøndby er en stor klub og som er kendt for at skabe gode resultater og spille en god gang offensiv fodbold. Jeg kan ikke vente med at komme i gang.
Thomas W. Et meget vigtig køb for os. Nilsson kan spille både i forsvaret og på den defensive midtbane. Han er dog tiltænkt en plads i forsvaret. Nilsson bliver en vigtig spiller for os. Nilsson har fået trøje nr. 27.

Norske Kevin Larsen skifter til BIF for 9 mio. kr.
Larsen: Jeg agter at spille mig direkte ind på første holdet og give mig 100 % for holdet og dets utrolig fans som jeg gerne vil gøre glade igennem mit spil.
Thomas W. En ung spiller med masser af gå på mod og vilje. En spiller som vil frem i verden. Samt en hårdt arbejdende type. Lige en spiller som passer ind i BIF.
Larsen har fået trøje nr. 44

Dong Fangzhuo skifter på en låne aftale fra Man Utd. En aftale som gælder hele sæson.
Dong: Jeg glæder mig til at spille nogen kampe og jeg vil gøre alt for score nogen mål og vise at jeg fansene at jeg er god spiller. Jeg vil bare spille fodbold.
Thomas W. En hurtigt angriber nok den hurtigste i SAS-ligaen og han bliver meget spænende at følge. Bredden er rigtig god helt fremme nu.
Dong har fået trøje nr.50

Pontus Wernbloom skifter til BIF for 7 mio. kr.
Wernbloom: Jeg glæder mig til at få den blå gule trøje på og kæmpe det bedste jeg har lært for at spille fast på det der virker som et meget stærkt Brøndby hold. Plus at jeg ser frem til at spille sammen med de andre svensker som er på holdet.
Thomas W. Det er den nye Lantz vi har fået fat i her. Pontus har virkelig det der skal til for at blive en klasse spiller på den defensive midtbane.
Wernbloom har fået trøje nr.3

Brasser til BIF
Der snak om brasilianske Sammuel fra hollandske Feyenoord. Sammuel er dog kun lånt denne sæson ud.
Thomas W. En utrolig spænende spiller som kan ting med bolden som får en til at gå i koma over. Virkelig en spiller med stor fremtid. Skal virke som backup for Ericsson. Han er jo kun lånt. Sammuel har fået trøje nr.28

Der er sagt farvel til følgene spiller:

Thomas Rytter er blevet solgt til Italienske Reggina for 500.000 kr.
Rytter: Det var sidste chance for at komme til udlandet igen og jeg ser frem til den nye udfordring.
Thomas W. Vi ønsker Rytter held og lykke med hans nye fremtid.

Joseph Elanga er solgt til IFK Gøteborg for 1 mio. kr.
Elanga: Endelig fri fra Brøndby. Det er og har været den sværeste tid i mit liv og jeg er glad for at komme væk.
Thomas W. En spiller som vi ikke kun bruge er nu væk.



Træningskampe:

Brøndby IF 12-0 Skjold
Brøndby IF  3-0 LFA

Der var ikke tid til flere træningskampe enden den første kamp i UEFA Cuppen.



Torsdag d.13-07-2006. UEFA CUP 1. Qual. Runde. 1.Kamp

Tiden er kommet til at tage fat på UEFA Cuppen. Dagens modstander er fra Armenien og hedder Banants. Ikke nogen skræmmende modstander er jeg forventer at vi går videre uden de større problemer. Det nye system skal for første gang stå sin prøve i en kamp som virkelig tæller noget. Jeg forventer dog ikke at det kommer til at spille ind og jeg ser os gå videre over to kampe. Vi starter hjemme.
De 11 udvalgte til dagens kamp.
Stephan Andersen

Mark Howard – Per Nielsen – Mikkel Bischoff

    Markus Lantz – Pontus Wernbloom

Mike Jensen    Kevin Larsen
Martin Ericsson (59)

(59) David Williams – Duncan (59)


Bænken: Michael Tørnes (GK), Morten Rasmussen, Mads Jørgensen (59), Dong Fangzhuo (59), Martin Spelmann, Thomas Rasmussen, Chris Katongo (59).

KICK-OFF
Brøndby IF – Banants
3 – 0
MÅL: Duncan (17)
MÅL: Ericsson (27)
MÅL: Duncan (45)
Rødt Kort: Lantz (79) To gule kort.
MOM: Duncan (BIF) (8)
Tilskuere: 10 444
Dommer: Eduardo Iturralde Gonzalez

En sikker sejr og spillet var rigtig godt. Dog var der lige et par ting som godt kunne blive bedre så som afleveringer bagud til målmanden skal være noget mere sikrere. Plus en spiller som Lantz skuffer noget ved at blive vist ud for sit andet gule kort men Banants var aldrig rigtig farlige og vi burde være ganske sikre på at gå videre.



Onsdag d.19-07-2006. 1. Runde i SAS-Ligaen.
Vente tiden er forbi. Det er nu det bliver sjovt igen. Den lange sommer uden fad-bamser og gril pølser sammen med fodbold på stadion er forbi. En tom faxe tribune har stået og ventet hele sommeren på at blive fyldt til det sidste. Sæsonen skal i gang igen. Vi starter hjemme mod AC Horsens og en sejr er kravet og det ved spillerne godt. Det bliver en lang sæson og en god start kan være med til at gøre det nemmer i det lange løb. Fansene er klar spillerne er klar og lad os håbe at AC Horsens ikke er klar.
De 11 udvalgte til dagens kamp:
Stephan Andersen

Per Nilsson – Per Nielsen – Mikkel Bischoff

    (45) Markus Lantz – Pontus Wernbloom

Mike Jensen (45)    Kevin Larsen
Martin Ericsson

(64) David Williams – Duncan


Bænken: Michael Tørnes (GK), Mark Howard, Mads Jørgensen (45), Dong Fangzhuo (64), Martin Spelmann (45), Thomas Rasmussen, Sammuel.

KICK-OFF
Brøndby IF – AC Horsens
2 – 2

MÅL: 1-0 Duncan (17)
MÅL: 1-1 Henrik Hansen (52)
MÅL: 1-2 Gilberto (89)
MÅL: 2-2 Martin Ericsson (93)
MOM: Martin Ericsson (BIF) (8)
Tilskuere: 11 942
Dommer: Emil Laursen

Skuffende. Det må det ord som bedst betegner den følelse man sider med lige nu. Horsens spiller en fin kamp og formår at presse os tilbage og Stephan står virkelig klasse i første halvleg og vi kunne snildt have været bagud ved pausen. At Horsens kom på 1-1 var ikke ufortjent men det satte lige som spillerne lidt i gang men ud af ingen ting kommer vi bagud på en kontra og det ligner 0 point men langt inde i overtiden kommer Dong frem til et indlæg som Ericsson flot header i kassen til 2-2. Men skuffende stadig væk.



Lørdag d.2207-2006 2. Runde i SAS-Ligaen.
Sæsons første ude kamp står for døren. Vi er taget til Randers og ikke overraskende er dagens modstander Randers FC. Vi er kommet noget ned på jorden igen efter onsdagens kamp som endte 2-2 og før kampen kan jeg leve med 1 point. Vi er selvfølgelig ikke rejst så langt bare for at ligge os ned nej vi går efter alle tre point og hvis vi spiller op til det jeg ved vi kan så kan RFC ikke stoppe os.
De 11 udvalgte til dagens kamp:
Stephan Andersen

Per Nilsson – Per Nielsen – Mikkel Bischoff

    Martin Spelmann – Pontus Wernbloom

Mads Jørgensen    (73) Thomas Rasmussen
(73) Martin Ericsson

Dong Fangzhuo – Duncan


Bænken: Michael Tørnes (GK), Mark Howard, Mike Jensen, David Williams, Markus Lantz, Kevin Larsen (73), Sammuel (73).

KICK-OFF
Randers FC – Brøndby IF
0 – 1

MÅL: Martin Ericsson (27)
MOM: Martin S. Jensen (RFC) (8)
Tilskuere: 9 583
Dommer: Anders Hermansen

Ja en vigtig sejr. Plus en fortjent sejr. Vi spillede bedst og skabte mest igennem hele kampen. Spelmann spillede rigtig godt da han fik chancen fra start og var over hele banen. Dong og Duncan skabte også mange chancer men desværre blev det kun ved det ene mål som Ericsson scorede kort inde under mål. Spilet var bedre i dag og det skal vi tage med til næste kamp



Torsdag d.27-07-2006. Retur kamp i UEFA Cuppen 1. Qual. Runde. Kamp 2.
Vi har taget den lange vej til Armenien for at spille retur kamp i UEFA Cuppen mod Banants. Den første kamp vandt vi sikkert med 3-0 og derfor har jeg valgt at spare lidt spiller. Duncan, Ericsson og Per Nielsen sidder på bænken. Det burde ikke være noget problem at gå videre og alt andet vil da også være en katastrofe.
De 11 udvalgte til dagens kamp:
Stephan Andersen

Morten Rasmussen – Mark Howard – Mikkel Bischoff

    Martin Spelmann – Pontus Wernbloom

Mads Jørgensen (72)    (45) Thomas Rasmussen
Sammuel

(72) Dong Fangzhuo – Chris Katongo


Bænken: Michael Tørnes (GK), Per Nielsen, Mike Jensen (72), David Williams (72), Duncan, Kevin Larsen (45), Martin Ericsson.

KICK-OFF
Banants – Brøndby IF
0 – 1

MÅL: Chris Katongo (20)
MOM: Mads Jørgensen (BIF) (7)
Tilskuere: 5 178
Dommer: Kenny Clark

Ja en meget sikker sejr som aldrig var i fare. Vi går videre med samlet 4-0 også er der ingen grund til at bruge mere tid på den kamp. Dog lidt skuffende at vi kun score et mål på de 13 skud vi havde.

Fredag d.28-07-2006. Lodtrækning i UEFA Cuppen 2. Qual. Runde.

I 2. kval. Runde til UEFA Cuppen trak Brøndby i dag Lokomotiv Sofia fra Bulgarien. Brøndby IF starter hjemme med retur kamp 14 dage efter.



Søndag d.30-07-2006. 3. Runde i SAS-Ligaen.
Der fint besøg fra Jylland. Himmelbjergs drenge ligger vejen forbi Brøndby stadion. Silkeborg IF har fået en super start på sæson med 2 sejr af 2 mulig og der er stadig ikke scoret imod dem. Det laver vi om på i dag. Efter en sikker sejr og videre deltagelse er drengene klar til at give den gas og give fansene den første hjemmebane sejr i denne sæson i SAS-Ligaen.
De 11 udvalgte til dagens kamp:
Stephan Andersen

Per Nilsson – Per Nielsen – Mikkel Bischoff

    Martin Spelmann – Pontus Wernbloom

Mads Jørgensen    Thomas Rasmussen
 Martin Ericsson

(45) Chris Katongo – Duncan


Bænken: Michael Tørnes (GK), Mark Howard, Mike Jensen, Dong Fangzhuo (45), Markus Lantz, Kevin Larsen, Sammuel.

KICK-OFF
Brøndby IF – Silkeborg IF
3 – 0

MÅL: Duncan (9)
Brændt straffe: Martin Ericsson (13) ticked off
MÅL: Duncan (29)
MÅL: Dong Fangzhuo (84)
MOM: Duncan (BIF) (9)
Tilskuere: 11 826
Dommer: Lars Christoffersen

Vi starter rigtig godt og kommer frem til mange chancer og et hurtigt mål også brænder Ericsson straffe og der fra kommer SIF mere med i kampen. Duncan er dog rigtig farlig lige i øjeblikket og skal ikke have meget plads før han score og i dag scorede han to gange og havde en finger med i Dongs første mål for os. I Anden halvleg bliver presset en del tilbage og det er lige før det bliver til en scoring men Per Nielsen redder på stregen og i stedet for score vi til 3.-0 og lukker der ved kampen. En dejlig sejr og en vigtig sejr.



Stillingen i SAS-Liagen efter 3 runder:



En fin start trods 2-2 kampen mod Horsens.
Vi kommer fint igen med en flot sejr i Randers som blev fulgt op med en sikker sejr hjemme over SiF.
UEFA Cuppen: Ja vi gik videre som forventet og vi skal videre igen med en samlet sejr over Lokomotiv Sofia.

Næste update:
Esbjerg FB (SAS-Liga) Ude
Lokomotiv Sofia (UEFA Cup) Hjemme
Vejle (SAS-Liga) Hjemme
Viborg FF (SAS-Liga) Ude
Lokomotiv (UEFA Cup) ude
AaB (SAS-Liga) hjemme
FC København (SAS-Liga) ude

7 meget spænende kampe som du ikke må misse. Husk at følge med!!
Logged


Cr0xor
Gæst
 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #5: 10 Maj 2007, 20:15 »

Kunne du vise et screenshot af din taktik og hold instruktioner eller evt lige uploade taktikken på speedyshare.com, virker som en meget spændende taktik.
Fed blog forresten Wink
Logged

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #6: 10 Maj 2007, 20:38 »

YEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE S endelig en blog med bif Opstemt
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #7: 10 Maj 2007, 20:40 »

Jeg er nu i blog kommunikation....Hv ad er en blog mester

Han fortæller om sit spil Smiley
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #8: 10 Maj 2007, 20:48 »

Kunne du vise et screenshot af din taktik og hold instruktioner eller evt lige uploade taktikken på speedyshare.com, virker som en meget spændende taktik.
Fed blog forresten Wink

Det tager jeg lige til overvejning Wink

YEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE S endelig en blog med bif Opstemt

Det er jeg sku glad for at høre Thumbs Up

Han fortæller om sit spil Smiley

Det er nemlig helt rigtig Smiley
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #9: 10 Maj 2007, 21:03 »

Sådan donthomas Thumbs Up

Fin start, som gerne skal følges lige så godt op.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #10: 10 Maj 2007, 21:51 »

Sådan donthomas Thumbs Up

Fin start, som gerne skal følges lige så godt op.

Mange tak.. Det bliver der arbejdet meget hårdt på ude vest på Peace

Næste update først imorgen Græder
Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #11: 11 Maj 2007, 11:19 »

Man kunne frygte at en konkurrenceblog om klubben fra vestegnen, som der nok er skrevet 20 blogs om, ville blive kedelig, men ... nooooo way!

Det er en rigtig spændende blog, godt sat op, godt fortalt. Du får indført en hel ekstra dimension ved at lægge vægt på det med "systemskiftet". Alt for godt!  Thumbs Up

EDIT: Jeg vil meget gerne prøve din taktik, har selv et "hygge spil" med Brøndby, hvor jeg har købt stort set alle U-18 talenter, men jeg kunne godt bruge en ny taktik. Kunne den måske blive uploaded? (sådan som andre foreslår?)
Logged

Benja91
Gæst
 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #12: 11 Maj 2007, 11:49 »

Spændende blog .

Kunne bare godt efterlyse flere billeder , men ellers rigtigt fin blog .

Glæder mig til at følge den .
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #13: 11 Maj 2007, 17:59 »

Spændene system du forsøger dig med plus de spillere du har hente heller ikke er så ringe endda gerne flere billeder ellers ser det ikke så tosset ud
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #14: 11 Maj 2007, 18:10 »

Update ! I can't wait Opstemt .

Er det patch 7.0.2 du bruger ?
Logged

//Lindskov6ooo

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010