home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 751 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Spørgsmål til de få der har prøvet fulde version
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmål til de få der har prøvet fulde version  (Læst 2822 gange)
bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Spørgsmål til de få der har prøvet fulde version
« : 17 Okt 2011, 08:21 »

Kan i sætte lidt ord på den økonomiske del af spillet?

Havde et rigtig spændende spil kørende med Parma. Som udgangspunkt ville jeg føre dem tilbage til 90´erne. Som et godt cup hold lige under toppen. Hvor man har fokus på udvikling ag spillere til den absolutte top..
Min plan var at finde unge spillere eller mid-age som måske var gået i stå og tjene en god sum på det.

Det syntes jeg dog aldrig var en mulighed i Fm11.. Fik nærmest ingen bud på mine spillere, trods Serie a titel, Coppa Italia titel de 2 første sæsoner..

Fik aldrig et 3 cifret beløb tilbudt så meget som en spiller.. Fik ellers div årets spiller priser.

Er dette ændret?

Ligeså nysgerrig er jeg på spilleres lyst til at skifte klub og gå lidt ned i løn.

Eks: Gago var aldrig svær at få accepteret et bud på. Men at forhandle en kontrakt med manden? Shit..

Han kunne igennem 3 sæsoner have spillet 4 kampe max og tilbragt sin tid på reserveholdet uden nogen som helst lyst til at at skifte til eks Sampdoria med et par 100.000 lønnedgang. Ovenikøbet ønskede han tit mere end han fik i forvejen..
Er klar over at det kaldes en Winston Bogarde, men come on, det er vel også det eneste eksempel fra virkeligheden der er..

Det samme gjorde sig altid gældene i fm 11 for Balotelli, Benzema og Canales og ofte Aquillani
Logged

crille759
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål til de få der har prøvet fulde version
« Svar #1: 17 Okt 2011, 13:14 »

er der nogle der har det?
Logged

Fm er gud og chelsea er vilde! Smiley

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål til de få der har prøvet fulde version
« Svar #2: 17 Okt 2011, 13:40 »

Jeg synes umiddelbart at kontrakterne fungerer bedre end sidste år. Om det er i den udstrækning du søger ved jeg ikke rigtigt. Det er nærmere et tweak end en reel ændring.

Angående købssummer, så synes jeg ikke at der er nogen ændring ift. FM11, men omvendt synes jeg også at de fungerer godt.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål til de få der har prøvet fulde version
« Svar #3: 17 Okt 2011, 13:40 »

Well det sidst nævnte skulle jo gerne været forbedret nu hvor du kan låse dele af en kontrakt. Først nævnte kræver man får spillet en del sæsoner før der kan svares på det. Men synes nu ikke selv jeg i fm11 har haft problemer med ikke at få store bud på mine spillere.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmål til de få der har prøvet fulde version
« Svar #4: 17 Okt 2011, 14:15 »

Synes man i demoen skulle give utroligt mange penge for spillere, som reelt ikke var det værd. Er det anderledes?

Og er der overhovedet ikke rettet stats fra demoen til den fulde version?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål til de få der har prøvet fulde version
« Svar #5: 17 Okt 2011, 14:17 »

Synes man i demoen skulle give utroligt mange penge for spillere, som reelt ikke var det værd. Er det anderledes?

Og er der overhovedet ikke rettet stats fra demoen til den fulde version?

Demoen er lavet ud fra den færdige version, så er ikke rettet stats nej, disse kan i fejl tilfælde rettes i en patch men næppe andet end små svipsere der vil blive rettet.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål til de få der har prøvet fulde version
« Svar #6: 17 Okt 2011, 14:20 »

Synes man i demoen skulle give utroligt mange penge for spillere, som reelt ikke var det værd. Er det anderledes?

Og er der overhovedet ikke rettet stats fra demoen til den fulde version?

Helt enig, et eksempel jeg lige kan huske er Chiellini til 900 mio, hvilket jeg synes er helt latterligt!
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmål til de få der har prøvet fulde version
« Svar #7: 17 Okt 2011, 14:28 »

Jeg er også spændt på hvordan økonomierne i de forskellige klubber ser ud efter feks. 5 år. Nu har jeg spillet 11 sæsoner med Real, og der danner sig et helt skævt billed. Barcelona og Real har en kæmpe fordel i deres individuelle tvaftaler. Begge klubber har efter 11 sæsoner flere milliarder på bogen, mens der ikke er andre klubber der har dette. Det betyder også, at jeg hvert år får 1,4 mia til nye spillere. De eneste andre klubber der faktisk agerer på transfermarkedet udover Real og Barcelona er Chelsea, Man Shitty og og Arsenal. Stort set alle andre klubber har ikke finanserne. Jeg håber dette er rettet lidt til, da det ellers vil være stort set umuligt at få et fair spil. Mit gamle save med Liverpool, der spillede jeg 8 sæsoner, og havde stadig store problemer med at få tingene til at hænge sammen, til trods for jeg satsede på talenter.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål til de få der har prøvet fulde version
« Svar #8: 17 Okt 2011, 14:47 »

Med hensyn til spanien, sådan er vilkårene jo også i virkeligheden så er da intet problem der ? Smiley

At så få andre klubber i andre lande så også kun handler, er seføli et problem.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål til de få der har prøvet fulde version
« Svar #9: 17 Okt 2011, 14:49 »

Nogle der ved, om de forskellige stats er ændre fra FM11 til FM12, eller om det er præcist de samme? Smiley
Logged

Arsenal <3

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål til de få der har prøvet fulde version
« Svar #10: 17 Okt 2011, 14:52 »

Nogle der ved, om de forskellige stats er ændre fra FM11 til FM12, eller om det er præcist de samme? Smiley

Der er ændret de steder hvor den lokale researcher har følt behov for det.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål til de få der har prøvet fulde version
« Svar #11: 17 Okt 2011, 14:54 »

Okay, så det er ikke meget, kan jeg gætte mig til.. Tunge Men tak.
Logged

Arsenal <3

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål til de få der har prøvet fulde version
« Svar #12: 17 Okt 2011, 16:50 »

Helt enig, et eksempel jeg lige kan huske er Chiellini til 900 mio, hvilket jeg synes er helt latterligt!

Nå startede op med real og bød på ham, fik ham for 20 millioner pund altså omkring 180 millioner så det ser fint ud.
Logged

arsenal3520
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmål til de få der har prøvet fulde version
« Svar #13: 20 Okt 2011, 17:00 »

Er der ændret noget ved træningsdelen (ikke kampforberedelsen)? eller er det helt det samme som i FM 11.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010