home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Maj 2024, 13:38 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 576 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Villans
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: The Villans  (Læst 51349 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
The Villans
« : 14 Dec 2008, 20:41 »


F O R O R D

Det er ikke succes, som der oftest nævnes i forbindelse med mine spil med Tottenham Hotspur FC, men nu er det imidlertid tid til mit første FM09 spil om holdet fra White Hart Lane. Holdet som jeg selv har en stor kærlighed til.

Denne nye blog vil blive skrevet fra mediernes synspunkt, ligesom i den første FM09 blog fra min hånd. Der vil heller ikke komme den store indledning, men i stedet vil vi formentlig starte med truppen.

Men lad være med at forvente alt for hyppige updates, da jeg spiller spillet ved siden af, og så I også kan bede om SS, hvis I skulle mangle det. Derudover vil jeg forsøge, at skrive lidt om de legender, som har været i de klubber jeg ender med at være i.

Velkommen til - og god læselyst!


C O M E  O N  Y O U  S P U R S ! !





Oversigt over updates
SÆSON 1:
1. Portugisisk midtbanestyrmand til Tottenham
2. Fire unge talenter til White Hart Lane
3. Tottenham henter spansk målmandstalent
4. Truppen 08/09
5. Drømmen knust på Old Trafford
6. Tottenham klar til Uefa Cup gruppespillet efter debutant scoring
7. De første ti kampe
8. Faubert fra helt til skurk
9. Luka Modric - kroatisk troldmand på White Hart Lane
10. Londonderby endte målløst
11. Opsummering - hurtig gennemgang
12. Hollandsk playmaker til Spurs
13. Overblik over handlerne
14. Spurs besejrede United
15. NAC Breda var intet problem
16. "Come On You Spurs | Februar/Marts
17. "Europe here we come" | April/Maj

SÆSON 2:
18. Preseason | Juni/Juli
19. "Congratulations lads, we're at the groupstage, good work" | August
20. BLACK OUT | September
21. "Oh god, what a miss" | Oktober
22. Most Wanted! | November
23. Merry Christmas | December
24. Happy New Year | Januar
25. "Welcome back Ruud" | Februar
26. "We now go Live" | Marts
27. Daniel for Ruud? | April
28. FYRET! | Maj
29. Build the future | Juni

SÆSON 3:
30. Preseason | Juli
31. PLAY UP POMPEY! | August/September
32. Victorius! | Oktober/November
33. Christmas is over us! | December
34. Nytår med bravour! | Januar
35. Disaster | Februar/Marts
36. Bye Bye Pompey, Hello Villa | April/Maj/Juni

SÆSON 4:
37. The beginning of something big! | Juli/August
38. "Go get 'em boys" | September/Oktober
39. "Its Christmas time" | November/December
40. Up and Down | Januar/Februar
« Seneste Redigering: 24 Jan 2009, 15:57 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #1: 14 Dec 2008, 20:42 »



T O T T E N H A M  H O T S P U R  F C
2008 - 2010

Trofæer:
2008-09: Ingen
2009-10: Ingen - Fyret



P O R T S M O U T H  F C
2010 - 2011

Trofæer:
2010-11: Ført holdet til playoff, som de tabte efter min fyring

billede kommer


A S T O N  V I L L A  F C
2011 - 20??

Trofæer:
2011-12:

National teams
P O L E N
2009 - 2009

Trofæer:
2009-09: Ingen kampe overhovedet


I R L A N D
2010 - 2011

Trofæer:
2010-11: Sagde op efter skuffende resultater
« Seneste Redigering: 03 Jan 2009, 00:56 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

AMRDK
Gæst
 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #2: 14 Dec 2008, 20:44 »

Endelig Opstemt
Kan huske din tidligere blog med Spurs, og med Klinsmann.

Bliver spændende ! ...
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #3: 14 Dec 2008, 20:44 »

Glæder mig til endnu en blog fra din side af.

Jeg var mere end silent-reader i din seneste blog, og jeg nød det virkeligt. Selvom dine updates ikke er lange er der garanti for kvalitet. Valget af hold har du store problemer med, men det vælger jeg at se stort på, når det nu bare er en blog.

Glæder mig til noget mere!
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #4: 14 Dec 2008, 21:33 »

Hvad skete der med din BIF blog?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #5: 14 Dec 2008, 21:35 »

NEWS BBC CO UK / SPORT
Portugisisk midtbanestyrmand til Tottenham


Veloso - her i kamp mod United


Tottenham Hotspur kunne i dag offentliggøre, at klubben har underskrevet en fem årig kontrakt med den portugisiske midtbanestyrmand Miguel Veloso. Den 22 årige portugiser har gennem længere tid været jagtet af storklubber rundt omkring i Europa, men til sidst endte Tottenham med at snuppe Veloso for næsen af blandt andet Manchester United, som gennem de sidste par år har hentet blandt andet Michael Carrick i Tottenham.

Midtbanestyrmanden ser meget frem til de kommende fem år på White Hart Lane, hvor han håber på at sikre klubben en trofæfyldt fremtid.
Jeg er sikker på, at jeg har truffet det rigtige valg ved at komme til White Hart Lane. Den nye manager(red. John Petersen) har store planer med fremtiden, og det ser jeg meget frem til at være en del af. Jeg havde mulighed for at komme til klubber som på nuværende tidspunkt er større, men jeg er sikker på, at inden jeg har kontraktudløb, så er vi ét af de bedste hold i verden.

Store ord, som ganske givet vil vække stor glæde blandt Tottenhams fans, der da også har været hurtigt ude og rose danskerens indkøb.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #6: 14 Dec 2008, 21:37 »

Endelig Opstemt
Kan huske din tidligere blog med Spurs, og med Klinsmann.

Bliver spændende ! ...

Jep denne gang er jeg dog bare mig selv, da jeg til at starte med ikke vidste om jeg ville oprette en blog, mend et endte det så med alligevel Smiley
Men tak for din kommentar, håber de fortsætter

Glæder mig til endnu en blog fra din side af.

Jeg var mere end silent-reader i din seneste blog, og jeg nød det virkeligt. Selvom dine updates ikke er lange er der garanti for kvalitet. Valget af hold har du store problemer med, men det vælger jeg at se stort på, når det nu bare er en blog.

Glæder mig til noget mere!

Hvad mener du med, at jeg har store problemer med at vælge hold? Mener du, at det er forkerte hold i forhold til dine favorithold irl?

Hvad skete der med din BIF blog?

Jeg kørte lidt træt i spillet - og havde lyst til at spille med Tottenham i stedet Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

FKL94
Gæst
 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #7: 14 Dec 2008, 21:37 »

God blog. Kan især godt li' det indkast nederst i indlægget:D!
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #8: 14 Dec 2008, 21:41 »

God blog. Kan især godt li' det indkast nederst i indlægget:D!

Det er hans signatur. Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #9: 14 Dec 2008, 22:48 »

DAILY MIRROR
Fire unge talenter til White Hart Lane


Fire unge talenter budt velkommen til Tottenham Hotspur FC


For kort tid siden bød Tottenham Hotspur velkommen til en ny styrmand på midtbanen, da Miguel Veloso blev budt velkommen. Men der stoppede Tottenham ikke. Klubben har fortsat sin jagt på forstærkninger og talenter. Det betyder at klubben i dag har kunne offentliggøre fire nye indkøb, som alle bliver en del af førsteholdet, men som trods alt må forvente mest spilletid hos reserverne.

Den spiller der er tættest på at komme i startopstillingen er chilenske Alexis Sánchez, som er hentet i italienske Udinese for omkring 30 millioner kroner. Den chilenske tekniker skal kæmpe med Luka Modric, Aaron Lennon og David Bentley om spilletid, men det er den lille tekniker meget opsat på.

Jeg er ikke kommet til London for at sidde på bænken, men jeg ved godt, at det bliver svært at tage en plads i startopstillingen med det samme. Men jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at det sker. Jeg er kun 19 år, så jeg har fremtiden foran mig, men den fremtid skal ikke bruges på bænken – heller ikke hos Tottenham.

Franske Henri Saivet og skotske John Fleck er mere beskeden omkring deres roller i den kommende sæson, trods de er blevet lovet at være en del af førsteholdstruppen, så forventer de to spillere mere spilletid på reserveholdet end i Premier League. Begge føler, at de bliver nødt til at være realistiske med deres forventninger med en alder på bare 17 år.

I Ukraine har Tottenham hentet Eugene Seleznyov. Den 23 årige angriber er hentet ind som en billig backup, og han kan på ingen måde forvente at få meget spilletid på et stærkt Tottenham hold. Den ukrainske angriber er dog indstillet på sin rolle hos Tottenham Hotspur.

Træneren har hele tiden spillet med åbne kort, men det er op til mig selv, at vise mit værd når jeg får chancen. Jeg er meget glad for muligheden for at prøve kræfter med Premier League, som er den bedste liga i verden.

Tottenham kunne på pressemødet meddele, at klubben er tæt på endnu en spiller, men at man endnu ikke er klar til at offentliggøre noget i denne sag.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #10: 14 Dec 2008, 22:57 »

Rigtig god start!
Jeg vil helt sikkert følge med, jeg er desuden begejstret over dit valg af klub. Det skal nok blive en stor sæson på White Hart Lane.

- Kig forbi min FCM blog, Drengene fra Heden, og læg en kommentar (:
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #11: 14 Dec 2008, 23:31 »

tak for kommentaren Larsby.... Jeg håber på en stor sæson, og tror på, at mine indkøb er med til at det lykkes
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #12: 14 Dec 2008, 23:33 »

Ja med en i forvejen god trup, som bliver tilført en spiller som Miguel Veloso, blandet med dine trænerevner, er jeg sikker på du som minimum kvalificerer dig til europæisk fodbold.
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #13: 14 Dec 2008, 23:37 »

Sådan skal det være  Thumbs Up

Dejligt at du er tilbage med din Spurs blog Smiley Jeg glæder mig sgu meget til at følge bloggen Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: We are Tottenham, From The Lane
« Svar #14: 15 Dec 2008, 09:41 »

DAILY MIRROR
Tottenham henter spansk målmandstalent


Asenjo skal fra start kæmpe om startpladsen


Gennem de seneste par sæsoner har Tottenham Hotspur ikke været tilfredse med deres målmandssituation. Derfor skilte man sig før denne sæson af med landsholdsmålmanden Paul Robinson, der skiftede til Blackburn. Det førte til at man hentede Gomes i PSV, men det var ikke nok for den nyansatte træner.

Han valgte i dag at skrive under på en kontrakt med Valladolids målmandstalent Sergio Asenjo. Den unge spanske målmand er regnet som et af de største målmandstalenter i landet, og det var derfor overraskende for flere medier i Spanien, at talentet valgte Tottenham og Premier League, således skriver Marca.

Det største målmandstalent i spansk fodbold og med interesse fra flere af de største klubber. Alligevel vælger han at skifte til Premier League, hvor chancer for spilletid formentlig er mindre end i Spanien. Det kan stoppe hans udvikling og fører til, at Spaniens mister et af sine største talenter på nuværende tidspunkt. En katastrofe hvis det sker.

Selv er den unge målmand dog ikke i tvivl. Han mener selv, at det er det bedste der kunne ske for hans karriere. Han vil blive udviklet som målmand både fysisk og psykisk. Asenjo tror på, at han allerede fra den kommende sæson kan erobre pladsen mellem stængerne.

Jeg er ikke kommet til Tottenham for at sidde på bænken. Jeg vil spille, og jeg er ikke i tvivl om at jeg nok skal komme til det. Der er ingen tvivl om, at Gomes er en utrolig dygtig målmand, og jeg skal kæmpe for min chance. Men det har jeg i sinde at gøre, og de engelske fans vil blive overrasket over mine evner.

I den engelske presse ses indkøbet af Sergio Asenjo som noget af et gamble af Tottenham, mens de spanske medier ser det som et kup. Hvem der får ret må tiden vise.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010