home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:50:28 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 715 Gæster Online.

Indlæg: 1132686 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Fedeste save du har haft
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Fedeste save du har haft  (Læst 8861 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fedeste save du har haft
« Svar #15: 27 Aug 2013, 20:48 »

Nu har jeg efterhånden spillet rigtig mange savegames siden CM1, men der er da et par stykker der stikker ud.

Jeg har haft flere gode spil med Wigan, startende tilbage i CM2, hvor de lå er par rækker længere nede, men havde trioen De 3 Musketerer (Roberto Martinez, Jesus Seba og Isidro Diaz) som næsten var en garanti for succes.

I CM4 hyggede jeg mig også med Wigan, og det gik da også ganske godt:



I selvsamme CM4 havde jeg også fin succes i et af mine famøse lodtrækningsspil, hvor jeg bl.a. løftede UEFA Cup-trofæet med finske KuPS:



CM01/02 husker også bedst for et lodtrækningsspil, nemlig med Atalanta, hvor profilerne hed Cristiano Doni, Luciano Zauri og Simone Padoin.

Hvis vi hopper videre til FM-serien, har det primært været Arsenal-spil som jeg har haft det sjovest med. Ikke mindst i mine Youth Of The Nation-challenges, hvor jeg opnåede min vel nok største CM/FM-præstation nogensinde: at vinde Premier League og Champions League med en trup bestående udelukkende af newgens fra klubbens eget akademi.
Logged



ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fedeste save du har haft
« Svar #16: 27 Aug 2013, 21:08 »

Nu har jeg efterhånden spillet rigtig mange savegames siden CM1, men der er da et par stykker der stikker ud.

Jeg har haft flere gode spil med Wigan, startende tilbage i CM2, hvor de lå er par rækker længere nede, men havde trioen De 3 Musketerer (Roberto Martinez, Jesus Seba og Isidro Diaz) som næsten var en garanti for succes.

I CM4 hyggede jeg mig også med Wigan, og det gik da også ganske godt:



I selvsamme CM4 havde jeg også fin succes i et af mine famøse lodtrækningsspil, hvor jeg bl.a. løftede UEFA Cup-trofæet med finske KuPS:



CM01/02 husker også bedst for et lodtrækningsspil, nemlig med Atalanta, hvor profilerne hed Cristiano Doni, Luciano Zauri og Simone Padoin.

Hvis vi hopper videre til FM-serien, har det primært været Arsenal-spil som jeg har haft det sjovest med. Ikke mindst i mine Youth Of The Nation-challenges, hvor jeg opnåede min vel nok største CM/FM-præstation nogensinde: at vinde Premier League og Champions League med en trup bestående udelukkende af newgens fra klubbens eget akademi.
Kunne være jeg skulle stile efter dette i mit Forest-spil.
Logged

welbz is dat guy

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fedeste save du har haft
« Svar #17: 27 Aug 2013, 21:30 »

Det her er et af mine allerbedste saves nogensinde og jeg har det faktisk stadig liggende  Smiley

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=3458.0

Ellers har jeg haft en del saves med Manchester United, der har været rigtig sjove. Jeg husker et fra FM06, hvor jeg i løbet af et transfervindue solgte Patrice Evra for 500.000.000 kr. og Javier Mascherano for 600.000.000 kr.  Opstemt
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fedeste save du har haft
« Svar #18: 27 Aug 2013, 21:57 »

Jeg har spillet siden det allerførste CM'93 kom frem, så jeg har overhovedet ikke styr på hvor mange saves jeg har haft gang i, men det er rigtig mange. Jeg har sikkert haft mange fede, men der er dog specielt et fra FM07 jeg kan huske.

Lyon var klubben som jeg valgte at starte i. Jeg var manager i mange forskellige klubber, inden jeg stoppede i Arsenal som 100-årig... Da jeg stoppede havde jeg gjort Arsenal til verdens bedste og rigeste klub, uden konkurrence. Jeg mener at klubbens værdi var dobbelt så stor som nr 2, Barca.
Logged

Veni, vidi, vici

Urlacher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fedeste save du har haft
« Svar #19: 28 Aug 2013, 12:35 »

Det første jeg valgte at gøre, da jeg fik FM13, var at starte et spil som ledig manager, og se hvad der ville komme min vej. Der skete så først noget på dén konto i November 2012, da Ajax henvendte sig. Kan ikke 100% huske situationen, men mindes at de på daværende tidspunkt lå #12 eller sådan noget. Derfor var det også et mirakel, at jeg fik skubbet dem helt op på andenpladsen i løbet af sæsonen, hvor PSV dog var stukket af. De næste to sæsoner vandt jeg dog mesterskabet forholdsvist suverænt, samtidig med at jeg fik holdet i kvartfinalen og ottendedelsfinalen i CL.

Men så henvendte Arsenal, et hold jeg så absolut ikke bryder mig om IRL, sig op til 15/16-sæsonen. Umiddelbart lå det lige til højrebenet for en Spurs-fan som mig at takke nej til tilbudet - men efter at have kigget på holdet, så måtte jeg erkende, at med måske én eller to forstærkninger, så var holdet noget nær perfekt til den opstilling, som jeg helst vil spille. En opstilling, som jeg ikke engang var i stand til at spille med Ajax. Så jeg takkede ja.

Planen var egentlig kun at være i Arsenal indtil jeg havde sikret dem et mesterskab, eller indtil jeg kørte død i det. Men holdet var så spændende skruet sammen, at jeg ganske enkelt blev ved med at finde det interessant!

Efter nogle år med to 2.pladser og to 3.pladser, så kom det første mesterskab i 19/20, og det var så starten på det save i min "FM-karriere", der har været mest vindende! Lige udover en svipser i 23/24, så vandt jeg SAMTLIGE mesterskaber indtil 2045. Pt er jeg i år 2048, og mine winnings ser således ud:

- 2 mesterskaber med Ajax
- 26 mesterskaber med Arsenal
- 12 CL-sejre
- 11 klub-VM sejre
- 11 FA Cup-sejre
- 11 Carling Cup-sejre

Mange gange har jeg været kørt død i spillet, og er begyndt på andre saves. Men er ganske enkelt altid endt op med at spille videre på det her, fordi jeg bliver ved med at sætte mig selv målsætninger, som fx at gøre en speciel ungdomsspiller til den mest scorende i Arsenal-historien, at få rekorden for flest kampe uden nederlag i PL (den har jeg så nu) osv. osv.

Jeg har uden tvivl haft andre saves i tidligere spil, hvor underholdningsværdi en har været en smule højere. Men har aldrig haft et save, hvor jeg har været så suveræn, og derfor vælger jeg at skrive om det her  Smiley
Logged

Long Live Spurs!

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fedeste save du har haft
« Svar #20: 28 Aug 2013, 15:47 »

Vestsjælland FC!!
Sæson 1: Vinder 1. division og pokalturneringen, hvilket fik mig i EuroLeague hvor jeg så kom med i gruppespillet og røg så ud der.

Sæson 2: Sølv i Superligaen, Vinder af pokalturneringen og en masse interesse fra så som United og Fulham.

Sæson 3: Bronze i Superligaen, og videre til knockout-runden i CHL, hvor jeg undervejs fik slået Shkt. donetsk og Sevilla ud..

Helt igennem et uforglemmeligt save!!! :DD
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fedeste save du har haft
« Svar #21: 28 Aug 2013, 21:46 »

Jeg har haft to fede saves, begge er fra FM12-udgaven

Det første er med hjerteklubben United, hvor selvom at det sværhedsgraden hurtigt forsvandt, så fortsatte jeg nåede at spille næsten 12 sæsoner.

Det er elleve fuldførte sæsoner blevet til 11 mesterskaber, 10 CL trofæer, 7 Liga Cup titler, 6 FA Cup titler, 8 Charity Shields & 8x Klub-VM.

Trofæmæssigt mit bedste save nogensinde.

Men min største præstation har været at føre Viborg tilbage i superligaen, for at vinde 5 gange. Siden er det lykkedes at gå videre i CL, hvor det blandtandet er lykkedes at slå Bayern på udebane.
Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fedeste save du har haft
« Svar #22: 29 Aug 2013, 15:30 »

mit bedste save i 13'eren er klart med Swansea. Efter et par middelmådige år skete der ting og sager. 2 mesterskaber og flere topplaceringer. Vundet CL og EL samt FA og Carling cup.
Logged

LFC & OB!!!

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fedeste save du har haft
« Svar #23: 29 Aug 2013, 15:36 »

Udfordringen Rangers er måske for let at gå til, men den har kastet 7 CL titler af sig i mit save over 11 sæsoner. Spændende hold med mange gode spillere og et par talenter. Faciliteterne er ganske glimrende i Glasgow;-) Hvis man har brug for lidt succes er Rangers et save værdigt. Det er i hvert fald muligt at gå hele vejen med op i den bedste skotske række med den nuværende trup:-) Synes det må være fedeste save, som man kan game i FM 13 Thumbs Up
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fedeste save du har haft
« Svar #24: 29 Aug 2013, 15:36 »

Chelsea i FM13. Spiller stadig på det af og til, men det er gået lidt i stå på det sidste. Har spillet til 2036/2037 sæsonen med 22-23 mesterskaber og ca. tilsvarende med CL-titler.
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fedeste save du har haft
« Svar #25: 08 Sep 2013, 21:23 »

Dortmund her i FM13, er mit længste spil med samme hold og også det fedeste. Smiley Er netop gået i gang med sæson nummer 10, og har taget 8 ud af 9 mesterskaber, efter Bayern vandt i første sæson. Jeg har lagt vægt på meget offensiv fodbold, og meget unge, tyske spillere og stor vægt på kontinuitet, hvorfor mange af mine spillere har været her 8-9 år og bliver skiftet ud når de bliver gamle, hvor jeg så hiver dem ind i staben. Jeg er lidt on/off på det spil, og spiller oftest 1-2 sæsoner af gangen inden jeg lader det ligge i en måned, også hiver det frem igen, men jeg ved dog ikke om det har fået det endelige dødsstød selvom jeg stadig mangler den helt store præstation i Europa.

Er netop startet med Málaga nemlig, da jeg bor i byen og bor ikke ret langt fra La Rosaleda. Har allerede spillet 1,5 sæson, hvor jeg blev nummer tre i første sæson og er deroppe af igen her i anden sæson. Har skiftet de mange gamle, løntunge ud med et superkuld af talenter, som jeg gerne vil præge og sælge videre også bygge klubben op økonomisk af den vej.

Ellers kan jeg nævne Juventus/Brasilien/Tottenham som jeg bloggede om i blogkonkurrencen til FM12, hvor jeg først vandt alt med Juventus, VM med Brasilien i 2014 også kom til Tottenham i midten af sæson 2015/2016, hvor de som forsvarende mestre var nede og runde 8. pladsen, mens jeg lynhurtigt samlede den rigtig taktik til holdet og vandt alt. I et par sæsoner i træk. Den bedrift jeg dog synes bedst om er mit Catania-spil fra FM11, hvor jeg byggede et italiensk superhold på syv år og vandt alt og fik nyt stadion. Det er den proces jeg gerne vil med Málaga. Tag et hold der er lidt svagere end de store, også vippe de store af pinden. Jeg ved godt, at Málaga er i CL fra spilstart og holdet har nogle fine spillere, bevares, men de er gamle, løntunge, injuryprone og dermed ikke en skid værd efter første sæson. Så selvom 3. plads er fint i 1. sæson, så er der lang vej til at vippe Barcelona og Real Madrid af pinden.

Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fedeste save du har haft
« Svar #26: 13 Sep 2013, 03:31 »

Endelig kan jeg komme med mit besyv. Fantastisk idé af trådstarter i øvrigt!

Har tre spil, som jeg husker mest. De to første er fra FM11 inden jeg begyndte at være aktiv på FmF. Peace

3.: Malaga i FM11. Reelt mit første spil på mere end to sæsoner, idet jeg nåede til 4. sæson. Mener der var en Sugar Daddy, da jeg husker, at jeg havde en vanvittig offensiv til sidst med Neymar, Ganso (savner ham egentligt) og så en mere jeg ikke kan huske. Vandt aldrig ligaen, men kom langt i CL og vandt også EL i 2. sæson. Desuden havde jeg masser af danskere i truppen, som jeg godt kunne lide dengang.

2.: Liverpool i FM11. Igen spillede jeg omkring de fire sæsoner, inden jeg overlod det til min lillebror, da FM12 udkom. (Han har dog ikke haft andre spil end dette. crazy ) Sidste spil med Gerrard og Torres sammen (Genganger fra alle mine spil i '08-'10-versionerne) Vandt PL i de to første sæsoner og så CL i tredje sæson. Husker stadig finalen tydeligt, hvor Torres i sin sidste kamp for mig afgjorde kampen kort før tid til 1-0. Derefter overtog Lukaku angrebet og han var vanvittig. Min bror overtog som sagt derefter og han spillede vel yderligere 3-4 sæsoner. I starten var han ikke så god, men han vandt PL to gange til slut. Fandt mange gode regens til ham, og der kunne en taktik jo gøre det hele tiden, så han skulle kun stille startopstillingen og styre kampene. Wink Fantastisk minde!

1.: Liverpool i FM13. 8 sæsoner fyldt med gode oplevelser. De tre første sæsoner bloggede jeg om (Frem til fortiden). Byggede mit eget hold op omkring unge spillere, gerne egen avl krydret med stjerner. Prøvede så SAF-challengen med en simpel blog, men den gik ikke grundet ikke nok tid til at spille så meget. Derfor kender nogle af jer nok historien om spillet og mange gode regens, haha. En masse titler og succes, men samtidigt med mit eget præg på klubben. Det er uden tvivl det bedste spil, jeg har haft og vil nok altid kunne gå tilbage og spille på det igen!
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fedeste save du har haft
« Svar #27: 13 Sep 2013, 06:19 »

Umiddelbart så må det fedeste save være et fra fm10 hvor en ven overtog Bristol City og jeg overtog WBA begge klubber lå i CCC som den næstbedste liga hed dengang i England. Mener at jeg vandt ligaen og han tog sig af playoff finalen hvilket betød at vi begge rykkede op i Premier League. I første sæson overlevede vi begge to kun lige og lige inden vi lige så stille bevægede os op af i tabellen i de efterfølgende sæsoner. Det sidste jeg kan huske fra det spil er at vi dominerede ligaen til sidst med 10 titler i træk til WBA og 2. Pladser til Bristol City. I Cl blev det til
5-6 titler i træk til hver.

Det fedeste save fra fm 13 må en af dem jeg har blogget om med Brighton hvor jeg prøver at holde holdet britisk. Ellers er det save som jeg pt har gang med en tilhørende blog også med på listen. Startede som arbejdsløs og efter AGOVV og AZ i Holland er jeg pt i Chelsea hvor jeg kæmper en hård kamp om de europæiske pladser samtidig med at økonomien kommer længere og længere ned som følge af den forrige managers vilde forhold til høje lønninger til samtlige spillere på holdet.
« Seneste Redigering: 13 Sep 2013, 06:25 af darkalf » Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fedeste save du har haft
« Svar #28: 13 Sep 2013, 09:10 »

Har for tiden gang i Juventus, hvor jeg kun henter italienere, og primært vil benytte spillere fra egne ungdomsrækker. Jeg hentede i første vindue en god slat ungdomsspillere til klubben, og er både manager for førsteholdet og ungdomsholdet. Ideen med at være manager for sidstnævnte fik jeg fra "rasmussidelman" herfra siden, og har fundet ud af at mine unge spillere udvikler sig meget bedre under min ledelse end under U20-manageren's.

Selv unge spillere med et forholdsvist lavet potentiale i starten, har udviklet sig rigtigt godt.

Regner med at dette spil bliver det fedeste, da jeg virkelig vil gå i dybden med alle detaljer.

Ellers har jeg haft et spil med Forest, som jeg har beskrevet i den respektive tråd.
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fedeste save du har haft
« Svar #29: 13 Sep 2013, 11:50 »

Har for tiden gang i Juventus, hvor jeg kun henter italienere, og primært vil benytte spillere fra egne ungdomsrækker. Jeg hentede i første vindue en god slat ungdomsspillere til klubben, og er både manager for førsteholdet og ungdomsholdet. Ideen med at være manager for sidstnævnte fik jeg fra "rasmussidelman" herfra siden, og har fundet ud af at mine unge spillere udvikler sig meget bedre under min ledelse end under U20-manageren's.

Selv unge spillere med et forholdsvist lavet potentiale i starten, har udviklet sig rigtigt godt.

Regner med at dette spil bliver det fedeste, da jeg virkelig vil gå i dybden med alle detaljer.

Ellers har jeg haft et spil med Forest, som jeg har beskrevet i den respektive tråd.
Det lyder præcis som mit Juventus-save, hvor jeg er i 2025. Jeg har også kun købt italienere, og mit hold har i mange nu kun bestået af italienske spillere. De fleste er mine stjerner er også kørt op igennem ungdomsholdet, da jeg simpelthen ikke har kunne finde spillere, der har været bedre, end de nuværende jeg havde. Derfor blev der satset på talenterne. Det er gået fint, og det er rigtig fedt.

Man har også en god grundstamme at starte med. Marchisio, Bonucci, Chiellini og Giovinco var alle spillere, jeg byggede mit hold op omkring. Opdater gerne om dit spil.
« Seneste Redigering: 13 Sep 2013, 11:53 af Jakob E » Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010