home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 652 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 239 240 [241] 242 243 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1342050 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3600: 16 Jun 2008, 11:33 »

Irriterende at vi igen i år slutter på udebane. Synes det er federe at løfte pokalen på Old Trafford i tilfælde af endnu et mesterskab.
Logged

Jimmi.Pop
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3601: 16 Jun 2008, 17:20 »

Papers: Back in for Berba?

Reds back in for Berbatov
Sir Alex Ferguson will go all out to sign Dimitar Berbatov when the United boss returns from holiday. Fergie is ready to go back to Tottenham with a £25million bid — the same amount he offered in a doomed attempt to capture the Bulgarian striker last summer. That cash is still available to Fergie, who has been on a break in France. United have also banked another £32m for winning the Champions League. Around £20m has been earmarked for making Carlos Tevez’s transfer permanent. Spurs are ready to sell Berbatov, 27, after bringing in Croatia’s Luka Modric and Mexican Giovani Dos Santos. And agent Emil Dantchev insists Berbatov must be playing in the Champions League.
Neil Custis, The Sun

The Daily Mail runs the same story, but claims Spurs will demand £25million for the striker and look to get a player in return with goalkeeper Ben Foster interesting them.

Meanwhile, Roma are understood to be rivalling Bordeaux in a move for Mikael Silvestre. The United defender, 30, may stay at Old Trafford but he is wanted on loan by Bordeaux and Roma have offered around £2.5m.

The daily update on Cristiano Ronaldo's future continues, with the Daily Mirror claiming United have warned the winger's advisers they will turn down any transfer request from Ronaldo, while the Daily Express reckons Sir Alex would consider walking out if Ronaldo is sold over his head.

Round up by Gemma Thompson
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3602: 16 Jun 2008, 20:30 »

Du vrøvler. Der er intet galt i det Man Utd har gjort for at hente Roma-talentet. Han havde ingen kontrakt i Italien, og tog imod en kontrakt fra Man Utd - sådan er det bare.
Real Madrid har til gengæld offentligt lade Ronaldo vide hvad han ville få i løn, hvilket er ulovligt og forkert. Derudover er de kommet med masser af åndsvage kommentarer, og den med at Ronaldo skulle være slave er langt over stregen.

Du bør virkelig få styr på dine udsagn. De har på intet tidspunkt sagt, hvad du påstår. Og åndssvage kommentarer er ikke ulovlige, ellers ville mange Man Utd fans kunne forvente straf tbh. (ikke et angreb rettet mod jer, men jeg har desværre set så mange tåbelige indlæg om Ronaldo-sagaen andre steder).

Derudover er det strengt at sige til andre, at de vrøvler - især når man ikke selv har helt styr på tingene Wink (ikke ment som et angreb! Blot en mindre pointering)

Nu har Roma ifølge Petrucci selv ikke just gjort deres bedste for at beholde deres stjernefrø:

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=735846

"A month ago Roma offered me a contract on the minimum wage and they did not say how long it was for.

"I asked for a bit of time to consider it, as United's offer had already been made, but they gave me just three days.

"Roma closed the door on my while United opened another. They could have valued me more highly."

Jeg er sikker på, at moralens vogtere, Man Utd, havde ondt af den unge mand, og de derfor tilbød ham en kæmpe kontrakt på 20.000 kr om ugen Wink
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3603: 16 Jun 2008, 20:33 »

Jeg er sikker på, at moralens vogtere, Man Utd, havde ondt af den unge mand, og de derfor tilbød ham en kæmpe kontrakt på 20.000 kr om ugen Wink

Hvorfor skriver du hele tiden at Manchester United er moralens vogtere?
Mig bekendt klager de fleste klubber, når der bliver begået ulovligheder mod dem  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Djævlen
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3604: 16 Jun 2008, 20:36 »

Der er vel en grund til at FIFA ikke går ind i sagen. :-)
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3605: 16 Jun 2008, 20:37 »

Hvorfor skriver du hele tiden at Manchester United er moralens vogtere?
Mig bekendt klager de fleste klubber, når der bliver begået ulovligheder mod dem  Smiley

Tjah, jeg tvivler stærkt på, at der kan bevises nogen form for ulovlighed. Ellers ville FIFA nok også have kommet på banen Smiley

Jeg synes bare, at det er plat at råbe ild over beskidte tricks, når man selv er ret grumset.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3606: 16 Jun 2008, 20:40 »

Tjah, jeg tvivler stærkt på, at der kan bevises nogen form for ulovlighed. Ellers ville FIFA nok også have kommet på banen Smiley

Jeg synes bare, at det er plat at råbe ild over beskidte tricks, når man selv er ret grumset.

Det er der vel reelt ingen der ved endnu, det må tiden vise.
Jeg tror stort set samtlige klubber ville reagere som united, hvis de altså var i uniteds sko
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3607: 16 Jun 2008, 20:56 »

Btw,

Citat
I'D RATHER SELL RONALDO TO GYPSIES, SAYS FERGIE

SIR Alex Ferguson has dismissed claims Cristiano Ronaldo is heading for Real Madrid, insisting he would rather sell the winger to gypsies or travelling circus folk.

Ronaldo was born for the big top, said Sir Alex. The Manchester United boss said he has spoken with the club's owners and agreed a contingency plan that would see the Portuguese superstar spend six months of the year as a trainee acrobat.

He added: "If I can't find a decent travelling circus then I am prepared to just hand him over to the gypsies."

"God only knows what they would do with him. Probably have him scrubbing down horses or collecting herbs for their magic potions."

"But that's still one billion times better than giving him to Spaniards."

The United board has already drawn up plans to protect their top stars from approaches by rival clubs.

Argentinian striker Carlos Tévez will be placed in a large net and suspended above the Old Trafford foyer, while first choice goalkeeper Edwin van der Sar will be drugged and conscripted into the French Foreign Legion.

Ferguson has also backed plans for club captain Rio Ferdinand to be leased to Arab princes and forced to do their bidding.

Ferdinand's agent said: "We still get the same money though, right?"
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3608: 16 Jun 2008, 21:10 »

Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3609: 16 Jun 2008, 21:12 »

Haha god humor Smiley

Til virkeligheden: Der har altid været, og vil altid være, en utrolig masse dobbeltmoral i fodbold. Man peger fingre af hinanden, lidt som var det folketinget Smiley

Jeg synes personligt, at Reals fremgangsmåde har være kritisabel, fordi den har været så markant og det har virket som om Real ville gøre ALT hvad der står i deres magt, for at få Ronaldo. Og jeg mener A-L-T. Det er det spil, jeg ikke bryder mig om. Det er ligegyldigt om det er Ronaldo væk fra Utd, eller Jensen væk fra Nr. Aaby. Man skal spille nogenlunde, efter de regler der findes, gå lidt til stregen og nogle gange en anelse over, men her er Real laaaaaaaaaangt over stregen.

Jeg mener heller ikke man kan sammenligne Petrucci-sagen med Ronaldo-sagen. Petrucci er ikke på kontrakt, det er Ronaldo. Dermed gælder der andre regler, færdig slut. At Utd, og Arsenal og andre klubber, specielt engelske, udnytter særregler for spillere under 17 eller 18 i andre lande, er en del af gamet. Jeg synes ikke man kan bebrejde klubberne for at gøre det, lur mig om ikke Roma, Inter, Milan eller Juventus ville gøre det samme, hvis de havde muligheden (Det er verdens sygeste undskyldning, men jeg mener faktisk den holder vand her, fordi det er en del af reglerne) Smiley
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3610: 16 Jun 2008, 21:13 »


At FIFA ikke er gået ind i sagen, kan man, imo, ikke bruge til forfærdeligt meget. Ikke andet, end som nævnt, at det ikke kan bevises, men det er jo ikke ensbetydende med, at der ikke er sket noget Wink
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3611: 16 Jun 2008, 21:31 »

Har du hørt om det med, at man er uskyldig, indtil andet er bevist? Og vi kan vel godt blive enige om, at intet er bevist, og de er dermed uskyldige i enhver ulovlighed. Deres kommentarer i pressen? Der er en fornuftig grund:

Man skal spille nogenlunde, efter de regler der findes, gå lidt til stregen og nogle gange en anelse over

De bruger pressen som værktøj. Det er skide smart, når de åbenbart ikke straffes for det. Man Utd udnytter ligeledes regler, men her er der blot tale om 'den nye Totti', hvilket en blåøjet Man Utd-fan jo ikke ser noget problem i. Når nu det er Mr Stepover-A-Billion-Times, så er det verdens ende self.

Men som du selv siger, så er dobbelt moralen en del af fodbold. Jeg ville heller ikke være yderligere tilfreds, hvis Chelsea gjorde det samme med Messi, men heldigvis melder han selv ud, at han ikke vil skifte - noget som Ronaldo snart må tage sig sammen og melde ud omkring. Det er jeres spiller, som ikke dementerer kraftigt nok.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3612: 16 Jun 2008, 21:55 »

Jamen det er man da, i juridisk forstand vel at mærke. Men hvis din kammie blev kørt ned af en sprit-bilist der aldrig blev fanget, og det aldrig kunne bevises at det var en de senere anholdte og sigtede, så betyder det jo ikke at han er uskyldig? Kun rent juridisk, ikke rent praktisk.

Real bruger pressen som værktøj, yes, men at tage en linje ud af mit svar, og bruge det som modsvar til mit indlæg, er lidt svagt. Jeg skriver jo netop, at jeg synes Real er gået laaaaaaaaaaaaaaangt over stregen, og ikke kun en anelse.

Det er vores spiller der ikke dementerer kraftigt nok, jeps, men ville du være i stand til at være klar i hovedet, hvis du var så ombejlet af stort set hele verden? Jeg har tidligere prøvet at give mit, billige, skud på en psykologisk profil af Ronaldo, til årsag for hvorfor han agerer som han gør, og den holder jeg ved.

I øvrigt har CFC da forholdt sig helt gentleman-agtigt i Messi sagen. Kan være medierne ikke har fokuseret helt så meget på det, men mig bekendt, har de ikke være i nærheden af at være lige så aggressive som Real.

Og hvor vil du i øvrigt hen med sammenligningen med "blot den nye Totti" og så Ronaldo? En spiller der ikke er på kontrakt, kan ikke sammenlignes med en der er...
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3613: 16 Jun 2008, 23:59 »

Så lad os da bare anklage hele verden for ting og sager, da de blot juridisk set ikke er skyldige. Come on, du ved da bedre end det. I United-fans kan ikke forevigt påstå, at Real Madrid har handlet ulovligt, når der intet bevis er for det - hvis I gør, så er det ren klynk, og det siger mere om jer end om Real Madrid.

De bruger pressen. Det er lovligt. De går moralsk over grænsen, hvorvidt det er en anelse eller meget er reelt set ligegyldigt, hvis de har trådt over den. Men FIFA mener jo ikke, at de har dette, og da de nok kender bedre til fodboldens regler end du og jeg, så er din påstand taget ud af blå luft. Det er en subjektiv og i virkeligheden ligegyldig påstand.

Ronaldo er ombejlet, klart, men det betyder da ikke, at han ikke kan melde nej. Messi var da hurtigt ude og melde sit ønske om at blive, da der opstod rygter om ham, men han ville da klart være ligeså eftertraktet, hvis han opførte sig som Ronaldo og ikke meldte ud. Det er jo meget, meget logisk, at når en spiller ikke melder klart ud, så vil klubber øjne en chance for at få spilleren.
Ronaldo kunne have endt rygterne. Han har valgt at holde jer for nar, efter jeres klub har vist ham utrolig meget tillid. I burde være mere utilfredse med ham end Real Madrid; de gør det trods alt kun, fordi han åbenbart ønsker at dette cirkus kører.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3614: 17 Jun 2008, 09:39 »

Man kan også vende den om, hvordan er den her situation så meget anderledes, end Uniteds konstante flirten med Berbatov?  Wink
Logged

Sider: 1 ... 239 240 [241] 242 243 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010