home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:34:32 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 23:34:30 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 19:53:44 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
Antal Registrerede Brugere: 23211
  2 Brugere, 721 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 237 238 [239] 240 241 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1589195 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #3570: 12 Jun 2008, 11:27 »

Yeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeees!!!

For satan hvor er det vigtigt, at vi endelig får lukket den! Verdens bedste venstre back i fire år endnu. Fantastisk!

Kongen vil følge i Fergies fodspor

Meget interessant udmelding og en uventet drejning oven på hans tidligere angreb mod Glazers. Om det nogensinde bliver aktuelt, er nok tvivlsomt. Ét er som sagt hans anstrengte forhold til Glazers, noget andet er, at han ingen trænererfaring har - og han har tilsyneladende ikke lyst til at samle noget op for at ruste sig til managerposten i United.

Kan det virkelig passe, at der ikke er nogen, som har en holdning eller kommentar til dette?
« Seneste Redigering: 12 Jun 2008, 11:29 af United-styrer » Logged

SirToby
Manager

« Svar #3571: 12 Jun 2008, 11:32 »

Superlækkert med Evra. Han kan ikke erstattes, hvorfor en ny aftale er vigtig.

Jeg ville ikke have noget imod at se ham på trænerposten for United. Det tror jeg dog, ansætterne ville, da han jo kun har erfaring som træner i strandfodbold - ikke sandt? Queiroz, Keane, Hughes og nu også Cantona er dem, jeg helst ser overtage United.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #3572: 13 Jun 2008, 10:51 »

Så kom første transfer i hus, det er dog ikke offenliggjort af United selv endnu.

United har hentet 16-årige Davide Petrucci i Roma.
Han bliver sammenlignet med en ung Francesco Totti.
Roma får £200.000 i kompensation, og Petrucci får £95.000 om året plus United betaler hans regelmæssige flyveturer frem og tilbage mellem England og Italien.

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=6611657

http://manunitedyouth.wordpress.com/

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #3573: 13 Jun 2008, 13:36 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84994

Vildt hvis de får Ramos ! Smiley
HÅber jeg fandme !

ManUtd83
Manager

« Svar #3574: 13 Jun 2008, 14:57 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84994

Vildt hvis de får Ramos ! Smiley
HÅber jeg fandme !

Håber jeg fandeme ikke. Gider ikke have en spiller rendende, som får rødt kort i hver anden kamp han deltager i.

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #3575: 13 Jun 2008, 15:57 »

Håber jeg fandeme ikke. Gider ikke have en spiller rendende, som får rødt kort i hver anden kamp han deltager i.

Gider du ikke have en af verdens bedste forsvarsspillere ?

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #3576: 13 Jun 2008, 16:00 »

Manutd83: Tja, jeg ville godt tage imod Ramos, da vi får verdens suværent bedste forsvar: Evra - Ferdinand - Vidic - Ramos. Og Ramos er stadig ung, og diciplinen plejer at følge med alderen.

19-18!

ManUtd83
Manager

« Svar #3577: 13 Jun 2008, 16:09 »

Jeg ville en milliard gange hellere se Micah Richards på den højreback.

Rossonero
Gæst

« Svar #3578: 13 Jun 2008, 16:24 »

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=735026

Jeg kender desværre ikke til ham, men han lyder i den grad lovende.

ManUtd83
Manager

« Svar #3579: 15 Jun 2008, 14:29 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=85074

Lidt af en twist - håber virkelig ikke det passer. Men hvis det gør skal Real Madrid altså straffes på en eller anden måde, for det er sgu ulovligt at forhandle med spillere uden ejerklubbens tilladdelse.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #3580: 15 Jun 2008, 14:42 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=85074

Lidt af en twist - håber virkelig ikke det passer. Men hvis det gør skal Real Madrid altså straffes på en eller anden måde, for det er sgu ulovligt at forhandle med spillere uden ejerklubbens tilladdelse.

Der står vel ingen steder, at United ikke har givet tilladelse til det? Tvært imod står der jo, at Ferguson udmærket har været klar over at forhandlingerne har fundet sted, og hvis det er tilfældet, så har Real enten fået tilladelse, eller blevet meldt til FIFA for længe siden...

FIFA vil jo i øvrigt ikke blande sig i sagen, så helt ureglementeret er det nok ikke gået for sig endnu.

Hvis historien er sand (hvilket man nok ikke skal sætte alt for mange penge på), så kunne noget tyde på, at United allerede for længe siden har accepteret et kæmpetilbud på Ronaldo, og man simpelthen bare har spillet skuespil, for at undgå at hidse klubbens fans op midt i sæsonen, det er jo ikke sikkert Ronaldo havde scoret helt så meget, hvis han var blevet mødt af en pivekoncert fra klubbens egne fans, hver gang han gik på banen.

United-styrer
Gæst

« Svar #3581: 15 Jun 2008, 14:52 »

Der står vel ingen steder, at United ikke har givet tilladelse til det? Tvært imod står der jo, at Ferguson udmærket har været klar over at forhandlingerne har fundet sted, og hvis det er tilfældet, så har Real enten fået tilladelse, eller blevet meldt til FIFA for længe siden...

Nu har jeg læst den engelske version, og mht. Fergie så beskrives det som om, at han har fået besked om det for nylig - og i øvrigt er alt andet end begejstret.

Så jeg tolker bestemt ikke artiklen som et tegn på, at vi allerede har accepteret et bud - snarere et bevis på Real Madrids manglende moral, og et bevis på, at vi har god grund til at klage.

Hvis det altså er sandt...

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #3582: 15 Jun 2008, 23:01 »

Manglende moral? Man Utd's seneste indkøb er stjålet fra Romas talentfabrik, men self ser verdens morale vogtere fra Man Utd intet problem i det.

Thore
Manager

« Svar #3583: 15 Jun 2008, 23:02 »

Manglende moral? Man Utd's seneste indkøb er stjålet fra Romas talentfabrik, men self ser verdens morale vogtere fra Man Utd intet problem i det.

Hvis united har gjort noget ulovligt bliver de vel straffet.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

ManUtd83
Manager

« Svar #3584: 15 Jun 2008, 23:05 »

Åååårh stop dog!

United har sgu betalt en aftalt tranfersum for ham, så hvad fanden er problemet.

Sider: 1 ... 237 238 [239] 240 241 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010