home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:48:48 warmon Blogkonkur... [22] Journeyman - Skid...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  3 Brugere, 980 Gæster Online.

Indlæg: 1132769 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Udvikling af talenter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Udvikling af talenter  (Læst 1324 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Udvikling af talenter
« : 09 Nov 2012, 16:43 »

Ja, det virker som om det er en lidt anderledes metode, man skal bruge for at udvikle sine talenter end i de senere versioner. For det første foregår træningen på en lidt anden måde, og jeg har lidt sært ved lige at finde rundt i den, også med hensyn til ungdomsholdet osv. For det andet ser det ud som om posten ungdomstræner er afskaffet. Er det bare almindelige trænere der står for træningen af ungdomsholdet eller hvordan?

Eller hvis i nu bare har nogle råd om hvordan man generelt udvikler spillere, kan i også komme med dem  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

qwetdk
Gæst
 
Sv: Udvikling af talenter
« Svar #1: 09 Nov 2012, 16:46 »

Det med ungdomstrænere hedder u18-træner eller noget i den stil nu (måske u19 i de lande hvor ungdomsholdene er u19)

og så giv dine talenter spille tid på første holdet, fx i de nemmere kampe så som cup kampe Smiley
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Udvikling af talenter
« Svar #2: 09 Nov 2012, 16:47 »

du kan for det første leje dine talenter ud, det har givet mine talenter i Man.utd rigtig god fremgang i deres evner ellers giv din talenter cup kampe og mod de lavere hold i ligaen Smiley

en god vej synes jeg til udvikling Smiley  

Træningen lader jeg mine trænere stå for og så sørger jeg så bare for at have de bedste trænere i klubben Smiley

qwetdk svarede lige på noget af det hurtigere end mig   Grin
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Udvikling af talenter
« Svar #3: 09 Nov 2012, 16:51 »

Tak guys  Smiley

Jeg vil nemlig satse lidt på ungdomsudvikling da min trup ellers ikke ligefrem er det bedste spillet kan byde på. Den med at give dem chancen eller leje dem ud er dog lidt svært når der kun er en spiller på ungdomsholdet. Håber dog på at det nye kuld der kommer er gode  Wink
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010