home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 469 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Brugen af Freak$
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Brugen af Freak$  (Læst 30937 gange)
vondracek
Gæst
 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #15: 20 Apr 2008, 19:03 »

Det første er hvis du gerne vil have at crewet skriver en artikel eller guide.

Det andet er, hvor meget du kan pinne din tråd.

Ah okey. Godt nok har alle ikke 500.000$, men sæt nu hvis en del stadig har. Vil der så ikke komme et enormt pres på Jeres skribenter?

Og mange tak - Nu giver den sidste del meget sense.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #16: 20 Apr 2008, 19:05 »

Hey Hawk1nZ.
Jeg forstår desværre ikke et par ting - Men det er vel nok fordi jeg er Kroat (Opstemt).
Har prøvet at se om jeg kunne regne dem ud, men har ingen anelse om man skal til at betale FM$ for at smide en Artikel/Guide op?

Jeg regner helt sikkert med, at det er fordi at du er kroat... Du skal, som du selv paster, betale 500.000 f$ for en bestemt guide/artikel - Tilgengæld garanterer vi at den er klar inden for en måned, bare den er vurderet som realistisk. Hvis den ikke bliver klar får du pengene 1.5 gange igen. Altså 750.000.

De andre kriterier du skriver, er hvor mange gange man kan få sin tråd pinned i løbet af en måned.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #17: 20 Apr 2008, 19:06 »

Ah okey. Godt nok har alle ikke 500.000$, men sæt nu hvis en del stadig har. Vil der så ikke komme et enormt pres på Jeres skribenter?

Og mange tak - Nu giver den sidste del meget sense.

Jo hvis folk alle sammen bestilte en artikel/guide... Men vi har da i det mindste en måned til det, og jeg kan personligt skrive en guide på en dag Wink ... Men det tager vi når det kommer. Det kan jo også være at andre crewmedlemmer kan lokkes til at give en hånd med, hvis det bliver nødvendigt Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #18: 20 Apr 2008, 19:06 »

Ah okey. Godt nok har alle ikke 500.000$, men sæt nu hvis en del stadig har. Vil der så ikke komme et enormt pres på Jeres skribenter?

Og mange tak - Nu giver den sidste del meget sense.

Jo, men tror ikke der er så mange der kommer til at ønske det helt vilde på engang, desuden skal det jo også være realistisk, og der har vi rettighederne til at sige at det ikke er realistisk at vi skal nå 10 artikler på en måned, eksempelvis.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

njandersen
Gæst
 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #19: 20 Apr 2008, 19:12 »

Men sitationen bliver jo at der kun bliver lavet facepacks mm hvis folk har betalt for det, og ingen "gratis" service mere.. Så det vil være de rige og de få som bestemmer hvilke facepacks m.m der kommer til at blive lavet..

Virker lidt bob bob..
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #20: 20 Apr 2008, 19:13 »

Som der tidligere bliver pointeret, så vil crewet selvfølgelig lægge større vægt på det der bliver betalt for - Men det betyder bestemt ikke at der ikke bliver lavet andet - Der er flere packs under forarbejdelse i øjeblikket. Man kan jo også spørge i designertråden, og så kan almindelige brugere jo også opfylde éns ønske. Så det er slet ikke umuligt at få ønsker opfyldt uden at betale for det.
EDIT: Det er, som skrevet, også kun en prøveperiode på 2 måneder, og så vil vi evaluere det derefter.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #21: 20 Apr 2008, 19:15 »

Med en balance på 0, går der lang tid før jeg kan "købe" noget!
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #22: 20 Apr 2008, 19:16 »

Med en balance på 0, går der lang tid før jeg kan "købe" noget!

Så må du jo lære at oddse!! Siger jeg der har 0.00 i balance Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

vondracek
Gæst
 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #23: 20 Apr 2008, 19:17 »

Som der tidligere bliver pointeret, så vil crewet selvfølgelig lægge større vægt på det der bliver betalt for - Men det betyder bestemt ikke at der ikke bliver lavet andet - Der er flere packs under forarbejdelse i øjeblikket. Man kan jo også spørge i designertråden, og så kan almindelige brugere jo også opfylde éns ønske. Så det er slet ikke umuligt at få ønsker opfyldt uden at betale for det.

Nu er det jo også meget sjældent, at brugere for hjælp i designertråden.
Men tak for Jeres ovenstående svar - Jeg har fået banket det ind nu.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #24: 20 Apr 2008, 19:21 »

Så må du jo lære at oddse!! Siger jeg der har 0.00 i balance Opstemt

Tænk at jeg havde 1.000.000 FM$ for mindre end en måned siden! Græder
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #25: 20 Apr 2008, 19:23 »

Nu er det jo også meget sjældent, at brugere for hjælp i designertråden.
Men tak for Jeres ovenstående svar - Jeg har fået banket det ind nu.

Det skal så lige siges at den påtænkte tråd er for brugerene, til brugerne, og sådan set også af brugerne.. Ergo er det brugere der kommer med ønsker, og brugere (eller tilfældigvis crew) der opfylder ønskerne. Det har ikke rigtig noget med vores crews arbejde at gøre. Det er så sørgeligt at der ikke bliver opfyldt ret mange ønsker for tiden, jeg kan huske at jeg så derind for et par måneder siden, hvor der var megen hjælp at hente.

Vores grafiske crew arbejder på ting som bliver planlagt i baglokalet, og disse bliver udgivet (først til FmFreaks' Venner) på siden. Hvis man har ønsker ud over dette, kan man spørge i ønske tråden, prøve at spørge en grafiker på siden, eller betale sig fra det (men så også næsten garanteret at det bliver lavet). Jeg kan ikke se hvorfor dette ikke er godt nok.

Du kan så prise dig lykkelig over at det kun er en forsøgsperiode, og hvis det (som du siger) tilgodeser de "rige" alt for meget, vil vi selvfølgelig tage det med i vore overvejelser Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #26: 20 Apr 2008, 19:24 »

Tænk at jeg havde 1.000.000 FM$ for mindre end en måned siden! Græder

Det minder lidt om ludomani når du bliver ved med at gamble det hele væk, i stedet for at lave små satsninger Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

vondracek
Gæst
 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #27: 20 Apr 2008, 19:34 »

Det skal så lige siges at den påtænkte tråd er for brugerene, til brugerne, og sådan set også af brugerne.. Ergo er det brugere der kommer med ønsker, og brugere (eller tilfældigvis crew) der opfylder ønskerne. Det har ikke rigtig noget med vores crews arbejde at gøre. Det er så sørgeligt at der ikke bliver opfyldt ret mange ønsker for tiden, jeg kan huske at jeg så derind for et par måneder siden, hvor der var megen hjælp at hente.

Vores grafiske crew arbejder på ting som bliver planlagt i baglokalet, og disse bliver udgivet (først til FmFreaks' Venner) på siden. Hvis man har ønsker ud over dette, kan man spørge i ønske tråden, prøve at spørge en grafiker på siden, eller betale sig fra det (men så også næsten garanteret at det bliver lavet). Jeg kan ikke se hvorfor dette ikke er godt nok.

Tror du misforstod mig der. Jeg havde slet ikke intentioner om, at blande Crewet ind i designertråden. Det var fordi du skrev: "Man kan jo også spørge i designertråden, og så kan almindelige brugere jo også opfylde éns ønske. Så det er slet ikke umuligt at få ønsker opfyldt uden at betale for det."

Hvis man så er meget uheldig og slet ingen FM$ har og man benytter designertråden, så er det, som jeg skrev, meget sjældent at man for hjælp. Det var såment bare det jeg hentydede til - Intet med Jeres Crew arbejde at gøre :')
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #28: 20 Apr 2008, 19:35 »

Jeg er meget imod jeres idé. Da det vil komme til at betyde, alt kommer på en lavere niveau. Jeg har vundet månedenstråd, men alligevel bliver 15 andre tråde også pinned. Det er der jo ingen logik i. Det samme med at skrive artikler og sådan. I skal da ikke presses til at skrive, for derved falder niveauet. Lige pt. har i ingen begrænsninger, for hvornår der kommer en ny artikel. Det gør at niveauet er meget højt, men det vil dale, hvis idéen bliver en realitet.

Tænk på blogkonkurrencen, nærmest alle tråde vil jo blive pinned.

At ændre navn, har i før været imod. Hvorfor er i ikke det mere? Selvom det koster 'penge', så gør det jo ingen forskel.

Jeg håber på et godt svar, med et par gode argumenter. For jeg er virkelig imod idéen.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Brugen af Freak$
« Svar #29: 20 Apr 2008, 19:43 »

Jeg er meget imod jeres idé. Da det vil komme til at betyde, alt kommer på en lavere niveau. Jeg har vundet månedenstråd, men alligevel bliver 15 andre tråde også pinned. Det er der jo ingen logik i.

Der må jeg lige erklærer mig enig. Havde ikke helt tænkt over den. Ja der er ingen mening i, at have en blog der bliver kåret til månedens/årets, hvis der alligevel er utallige andre tråde, som er pinned.

Dog er dette sikkert gennemtænkt, og mon ikke der er styr på såddane ting.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010