home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I dag kl. 23:05:32 warmon Blogkonkur... [21] Journeyman - Dece...
I dag kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  2 Brugere, 950 Gæster Online.

Indlæg: 1132766 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Silkeborg IF - the next generation
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Silkeborg IF - the next generation  (Læst 7199 gange)
fcthomz
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - the next generation
« Svar #15: 05 Maj 2008, 23:03 »



Trænerens dagbog d. 20. Juli 2007:

Det har været to ekstremt travle uger.
Jeg har hentet flere spillere til klubben og har særligt store forventninger til Theis Rasmussen som en kommende afløser for David Preece. Jeg tror han kan blive en rigtig topkeeper og så var det jo ekstra fedt at vi kunne få ham på en fri transfer. Der har Vejle virkelig givet slip på en uslebet juvel.
Venstre side af forsvaret var også noget der har givet mig hovedpine hidtil, men med Bjarni Oskar Torsteinsson fra KR har jeg fundet en rutineret mand der endda har erfaring fra det islandske landshold, helt klart et førstevalg i min bog.
Erfaring får vi også med Tomas Roseqvist som jeg fandt i Sverige anbefalet af vores scout. Han bringer rigtigt meget vigtig erfaring fra hans år i Västra Frölunda, IFK Göteborg og GAIS. En nøglespiller på midtbanen denne sæson som jeg ser det. Og igen en fri transfer.
Et par ekstra lejesvende er det også blevet til i form af Lasse Qvist som vi i hård konkurrence kunne hente året ud hos FCK og Jon Roi Jacobsen der er et rigtigt godt talent til forsvaret.


Theis Rasmussen - stort talent.
« Seneste Redigering: 06 Maj 2008, 00:30 af fcthomz » Logged

fcthomz
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - the next generation
« Svar #16: 05 Maj 2008, 23:17 »

Logged

fcthomz
Gæst
 
Sæsonoptakt Viasat Sport Divisionen 2007-2008 - Silkeborg IF
« Svar #17: 05 Maj 2008, 23:31 »

« Seneste Redigering: 06 Maj 2008, 00:32 af fcthomz » Logged

fcthomz
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - the next generation
« Svar #18: 05 Maj 2008, 23:33 »



Klubben arbejder godt nok med en to-års plan hvor vi skal være en dominerende faktor indenfor to år.
Det er en strategi jeg ikke helt forstår. For vi står faktisk i en situation hvor økonomien byder at vi enten rykker op eller skruer ambitionerne væsentligt ned.
Lige nu har vi stadig penge nok til det lønningsniveau vi tilbyder, men hvis vi ikke rykker op kan vi simpelthen ikke holde på de gode spillere længere. Jeg er gået igennem budgeterne med vores økonomidirektør og vi vil bløde penge ud i den her sæson hvis vi ikke sælger nogen spillere. Formodentlig vil vi stå med røde tal i slutningen af sæsonen hvis der ikke sker noget videre på transfermarkedet, der er ganske enkelt ikke nok penge i at spille i Viasat Sport divisionen.
Hvis vi rykker op venter de store penge og så er der næppe nogen der vil bebrejde os at vi satsede og denne sæson opnåede et underskud. Vi skal bare frem.

Første skridt på vejen er dagens kamp imod Køge der er en ganske habil modstander.

Dagens startopstilling vil være en 4-4-2 med diamant på midten en strategi spillerne kender:
David Preece –Bjarni Oskar Torsteinsson, Jim Larsen, Steven Lüstü, Magnus Svensson – Steffen Ernemann, Thomas Olsen, Mike Jensen, Joakim Nilsson – David Williams, Jimmy Mayasi

De kommende updates vil køre i relativt højt tempo og have mange sammendrag.
Logged

fcthomz
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - the next generation
« Svar #19: 05 Maj 2008, 23:35 »

Logged

fcthomz
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - the next generation
« Svar #20: 05 Maj 2008, 23:36 »



Trænerens dagbog d. 17. September 2007:
Det har været  et par træls uger.

Godt nok vandt vi 3-1 over Viby i pokalen sidst i augutst, men siden da har vi tabt 2-3 imod Hvidovre ude og 1-2 imod SønderjyskE ude.
Lige nu ser det ikke voldsomt godt ud med hverken oprykning eller med at finde en idealopstilling.
Godt nok er der nogle enkelte spillere som Tom Reidar Haraldsen, Jim Larsen, Steffen Ernemann og Edward Ofere der har gjort det fremragende, men der så sandelig også spillere der har skuffet.
Man kan tydeligt mærke på Magnus Svensson at han er en gammel gut, han har ikke rigtigtigt krudt til en hel kamp. Men den største bekymring er at David Preece har været overraskende svar i mange kampe.
En rigtig skidt investering har vi vist gjort i Chris Katonga som vi lejede i Brøndby for et par uger siden. Han virker ikke til at gide spille fodbold og jeg overvejer allerede nu at sende ham retur, men vil da lige give ham chancen som indskifter nogle gange endnu.
« Seneste Redigering: 05 Maj 2008, 23:42 af fcthomz » Logged

fcthomz
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - the next generation
« Svar #21: 05 Maj 2008, 23:40 »



Trænerens dagbog 1. Oktober 2007:

Tja – hvad skal jeg sige: Boller fra Koberg...
Lige som man gik og troede at nu var vi da kommet tilbage på sporet igen, ja så sker der sådan noget.
Men lad os tage det fra en ende af.
4-1 sejr imod Fredericia hjemme – Simon A og Ofere ny super-duo i angrebet. Michael Nørgaard gør det rigtigt godt i forsvaret højre side.
4-0 ude imod Ølstykke. Ok de er nok ligaens ringeste hold, men 3 mål af Edward Ofere er ganske enkelt fantastisk flot. Han bliver helt klart nøglen til at klare oprykning.
3-1 i pokalen mod Herlev, nu venter Brøndby.
Og så her forleden pludselig 1-2 ude imod HIK. Seriøst jeg anede ikke engang vi skulle til Hellerup for at spille imod dem og måske skulle jeg have set noget mere på dem og advaret mine spillere om at de rent faktisk ikke skulle forvente en walkover. Der var rigtigt mange der spillede skidt i den kamp.
Vejle er ved at sprinte fra alt og alle mens vi ligger i pæn rækkevidde af andenpladsen. Det bliver vel en kamp imellem os, SønderjyskE, AB og måske ligefrem LFA.



Edward Ofere - super-bomberen der bringer SIF i SAS-ligaen?
« Seneste Redigering: 06 Maj 2008, 00:20 af fcthomz » Logged

fcthomz
Gæst
 
Ballade
« Svar #22: 05 Maj 2008, 23:47 »

Logged

fcthomz
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - the next generation
« Svar #23: 05 Maj 2008, 23:49 »



Trænerens dagbog  1. November 2007:

Der er en del spillere i truppen der er ved at indse at de enten skal anstrenge sig gevaldigt ved træning eller finde sig en ny klub. Først Kim Olsen og nu har Stefan Schmidt bedt om at komme på trasferlisten, et krav jeg faktisk har sagt ja til da jeg ikke har været imponeret af ham hverken til træning eller de kampe han har været med i. Faktisk er han pt helt ude af truppen og det kunne være godt for vores trængte økonomi at komme af med en spiller der med en årsløn på 1½ million ikke præsterer value-for-money. Problemet er selvfølgelig at jeg til starten sørgede for at han var på kontrakt helt til 2010.
Ellers har det på den sportslige side kun lige nøjagtigt været godkendt.
Først 1-1 ude imod AB i en kamp som vi eller dominerede.
Så to gode sejre hjemme først imod Frem med 4-2 og så imod svage Aarhus Fremad med 3-0. Det var rene pligtsejre.
Seneste kamp ude imod Kolding viste desværre igen at vi ikke er stærke nok på udebane. 1-1 imod en flok fyraftensproffer er bare ikke godkendt.
Logged

fcthomz
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - the next generation
« Svar #24: 05 Maj 2008, 23:58 »

« Seneste Redigering: 06 Maj 2008, 00:24 af fcthomz » Logged

fcthomz
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF - the next generation
« Svar #25: 06 Maj 2008, 00:14 »





Trænerens dagbog den 5. December 2007:

Er vi ved at finde formen?
Tja efter at have vundet imod Næstved 3-1 er vi oppe på 2. Pladsen i ligaen foran AB og SønderjyskE.
Det er heldigt for os at SønderjyskE har været lige så slemme som os til at smide point undervejs. Jeg tror faktisk vi har pæne chancer for at rykke op nu.
Vi har desværre blødt penge hurtigere ud end forventet – faktisk stod der idag kun lidt 697.000 kr i klubkassen.



For at rette op på den situation valgte jeg i oktober at sige ja til Hull Citys tilbud på David Preece. De giver 1 million hårdt tiltrængte kroner for ham og jeg må sige at jeg ikke tror vi kommer til at fortryde den handel.  Siden Davids salg til januar blev afgjort har jeg ladet Theis Rasmussen overtage pladsen fast i målet og jeg må sige at han har gjort det rigtigt godt.

I de venskabskampe vi har haft indtil videre har vi gjort det godt med 3-2 over AB, 2-2 mod Vejle, 1-0 mod Frem og 2-0 mod Skive.
Indtil videre vil jeg kalde sæsonen godkendt.


klik for fuldt billede


klik for fuldt billede

En ren åbenbaring har Edward Ofere været:


klik for fuldt billede

Jeg vil gøre absolut alt for også at leje ham i næste sæson og måske engang få ham fast til SIF. Han er en kommende super-spille.

Men der er også flere andre spillere der faktisk har gjort det flot.
Førsteholdet:


klik for fuldt billede

Et stærkt andethold der gerne skulle rykke op i 2. division når vi rykker op:


klik for fuldt billede
« Seneste Redigering: 06 Maj 2008, 00:16 af fcthomz » Logged

fcthomz
Gæst
 
Resultat af afstemning
« Svar #26: 06 Maj 2008, 00:18 »

Resultat af afstemning:

Spørgsmål:       Er ansættelsen af Dado Prso?  (Afstemning slut: 03 Maj 2008, 23:33)
Genialt
- 4 (66,7%)
En tvivlsom affære
- 1 (16,7%)
Torskedumt
- 0 (0%)
Trouble in the making
- 1 (16,7%)

Antal Stemmer: 6
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - the next generation
« Svar #27: 06 Maj 2008, 02:19 »

Du rykker da helt klart op fcthomz.. håber virkelig at du får gang i spillerne op sikrer dig oprykningen, men lad være med, ligesom mod HIK, at informere spillerne om at det kan blive en ren walk-over.. mig og min grandfætter spiller pt. med SIF begge to og man skal virkelig være varsom for selvom et hold ligger nr. 16 og vi selv ligger nr. 2-3-4 så har vi begge tabt mod bundholdet med 2-0 fordi vi sagde i medierne at det ville blive en walk-over.. grusom fejltagelse som kommer til at koste hvis man laver flere af den slags på en sæson.. Men fint at se dine spillere og good luck to you resten af sæsonen.. COME ON IF.. Nu skal I fandengalemig rykke op!! crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF - the next generation
« Svar #28: 06 Maj 2008, 07:51 »

Kanone updates.. Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF - the next generation
« Svar #29: 06 Maj 2008, 09:30 »

Spændende updates, men få styr på de der Screenshots. Det er riiiimelig forvirrende at se på  Opstemt
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010