home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 906 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  (Tidl. Herfølge) Jobløs - Hva nu ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: (Tidl. Herfølge) Jobløs - Hva nu ?  (Læst 9633 gange)
Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Herfølge - Bonderøve kan også spille fodbold
« Svar #15: 01 Maj 2008, 23:20 »

Træningskampe
Herfølge – AGF 0-0
Greve – Herfølge 1-1
Avarta – Herfølge 1-3
Herfølge – West Brom 2-3
Glostrup – Herfølge 1-5
Esbjerg IF 92 – Herfølge 1-5






Tiden op til Viasat-Divisionen

Det første stykke tid i klubben brugte jeg på at lære spillerne at kende. Jeg havde lagt fast at alle spillere i truppen fik chancen for at bevise der værd inden start derfor var der også arrangeret nogle træningskampe, så jeg kunne få muligheden for at se spillere an, og udvælge den startopstilling som skulle spille den første Viasat kamp, mod Vejle på udebane.

Jeg kunne herefter lægge puslespillet og læser mine notater, og sætte det stærkeste hold, som jeg mente var holdet som kunne slå Vejle i første kamp.

Dog var der også købt nyt ind da Chris Hermansen var hentet hjem til klubben efter et par sæsoner i andre klubber. Jeg glædede mig over signingen af Chris, for jeg ved hvor målfarlig han er og har også set ham spille for Herfølge tidligere i karrieren hvor han spillede til UG. 

De følgende spillere blev valgt til at starte mod Vejle
Målmand: Lars Bjerring
Forsvar: Auri Skabalius, Steen Träger, Thomas G. Christensen, Ismael
Midtbane: Nikolaj Madsen, Lasse Kronborg, Anders Simonsen, Peter Benjaminsen
Angriber: Henrik Toft, Chris Hermansen
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Herfølge - Bonderøve kan også spille fodbold
« Svar #16: 02 Maj 2008, 01:59 »

Som sagt før, du kan sq dit kram Christian.
Bare fortsæt som du har startet så skal du nok nå langt, for det er en rigtig god blog!

Du skal lige have rettet det rod i forrige update, oppe ved banneret og træningskampene Smiley
Logged

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Herfølge - Bonderøve kan også spille fodbold
« Svar #17: 02 Maj 2008, 14:26 »

Det ser fandme godt ud Christian! Store probs til dig!

God læsning og som de andre siger formår du at fange læseren!! KUTGW
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Herfølge - Bonderøve kan også spille fodbold
« Svar #18: 03 Maj 2008, 17:26 »

Hejsa Erfurt!

Det her er bare top dollar. En rigtig flot blog du har gang i. Ingen tvivl om det her er dit bedste værk til dato.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herfølge - Bonderøve kan også spille fodbold
« Svar #19: 03 Maj 2008, 21:57 »

Jeg synes kort sagt dette er en sublim blog. Titlen er dog forkert, da der kun findes bonderøve i Jylland crazy
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Herfølge - Bonderøve kan også spille fodbold
« Svar #20: 03 Maj 2008, 21:59 »

Jeg takker mange gange for jeres kommentarer.. Smiley -LFC- du tager lige hele runden rundt kan jeg se ? Opstemt
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Herfølge - Bonderøve kan også spille fodbold
« Svar #21: 04 Maj 2008, 17:38 »


Transferlisten
Jeg har nu været i klubben i lidt over 3 måneder og det er tid til at gøre status med starten, jeg startede ud med at skrive kontrakt med et par rutinerede spillere som alle har haft et stort navn i dansk fodbold. Der er snak om tre midtbane-spillere og en enkelt angriber.

Chris Hermansen var det første indkøb som jeg lavede og han har allerede i de 3 måneder jeg har været ansat vist sig for at være et klasse køb. Han har i de 7 kampe han har spillet, scoret 5 gange og er topscorer for klubben. Desuden har han lagt op til 3 mål og været banens bedste i 2 kampe. Så jeg har bestemt ikke fortrudt købet af Chris.

Magnus Svensson er hentet til klubben, da vi manglede en styrmand på midtbanen. Den tidligere Brøndby-spiller har gjort et godt indtryk på mig og klubben og jeg anser ham for at været et godt indkøb og en spiller som kan gå ind og lærer de unge spillere en masse. Han har sine kvaliteter i benene og sparker som en hest. Fantastisk sparketeknik trods hans alder

Jacob Juhl er hentet til fra den noget ukendte klub Funder GF, han har tidligere spillet for Silkeborg IF og den tidligere klub Ikast. Han spiller primært højre back men kan også bruges på højre fløjen. Han er et godt køb, dog har hans indsats indtil nu været lidt svingende, men det er klart når man kommer fra et amatør hold.

Morten Skov er hentet til klubben, da vi anser ham for at være en aldeles god højrekant. Han kan styrke vores midtbane markant og virker utrolig stærk på kanten. Han har dog underpræsteret lidt i efteråret, men jeg satser på at få ham i omdrejninger.

Ud er også gået et par stykker, Michael Rynell er skiftet til rivalerne Silkeborg. Primært gjorde jeg det fordi Rynell ville videre, men også for at få lidt penge i den slunkne kasse som Herfølge er indehaver af. Jeg er naturligvis ærgerlig over at slippe en så god spiller, men jeg ser også muligheder i resten af truppen.




Turneringsens første måneder
Herefter skulle Viasat turneringen sparkes i gang og jeg skulle starte ude mod Vejle. Det var min rigtige første prøve for Herfølge, og hvilken en. Jeg havde selvfølgelig tænkt mig at overraske. Det gik også godt i starten af kampen hvor Henrik Toft. Herefter vågnede Vejle op og vandt kampen med 2-1, en flot kamp trods nederlaget.

Tiden herefter var min bedste tid i klubben indtil nu, hvor seks ubesejrede kampe fik os op på en tredje plads i Viasat Divisionen, hvilket bestyrelsen naturligvis var tilfreds med. Chris Hermansen havde virkelig bevist sit værd og scoret 5 mål i 6 kampe, meget flot.

Tiden efter blev lidt ustabil da jeg forsøgte mig med en lidt anden taktik for at prøve om det kunne give lidt flere sejre end uafgjort. Vi tabte i denne periode ligeså meget som vi tabte og sådan har spillet faktisk været i de første 3 måneder af min tid indtil nu.

Klubben ligger lige nu på en noget skuffende 11. plads, men vi har sat næsen op efter en eller to forstærkninger i vinterpausen til at stabilisere lidt mere på midtbanen, hvor man har haft lidt svært ved at få tingene til at fungere.
Logged

MartiESP
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Herfølge - Bonderøve kan også spille fodbold
« Svar #22: 04 Maj 2008, 17:53 »

God læsning, Erfurt.
Herfølge skal nok komme igang, og det kan da ikke gå helt galt med Jakob Juul. Wink
Logged


fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Herfølge - Bonderøve kan også spille fodbold
« Svar #23: 04 Maj 2008, 18:10 »

EN lille ting jeg har tænkt på, hvordan kan Auri være på holdet når han nu er hjemme og træne en ny klub?Huh

Ved godt det ikke har noget at sige, men faldt bare over den lille "fejl".

Kanon blog, som man da vil følge
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Herfølge - Bonderøve kan også spille fodbold
« Svar #24: 04 Maj 2008, 18:12 »

Ja.. Opstemt har faktisk tænkt over det samme.. Men det lidt svært og lave den fejl om.. Han fortrød vel Opstemt og ville hellere være i Herfølge alligevel..
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Herfølge - Bonderøve kan også spille fodbold
« Svar #25: 04 Maj 2008, 18:13 »

Men tak fredesvbg.. dejligt med nogle læsere
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herfølge - Bonderøve kan også spille fodbold
« Svar #26: 04 Maj 2008, 18:54 »

God blog Erfurt Smiley Op på hesten og videre.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Herfølge - Bonderøve kan også spille fodbold
« Svar #27: 04 Maj 2008, 18:56 »

FYRET
To nederlag efter vinterpausen havde ikke gjort situationen bedre for mig eller Herfølge, så bestyrelsen havde valgt at kalde mig til møde. Og ordene fra Herfølges formand var hårde.

” Ja Christian, vi har jo ikke haft dig her i klubben særlig længe. Du har fået økonomien op og kører hvilket jo er godt nok, men spillet på banen fungere simpelthen ikke under dig som manager og derfor ser vi os nødsaget til at fyre dig”.

Jeg var knust, jeg følte ikke jeg fik en chance, med kun ½ år ved roret hos Herfølge boldklub var det allerede slut. Men jeg ville ikke give op, jeg ville finde nye græsgange og gerne en tjans i udlandet hvis det var muligt. Jeg ansøgte flere og flere klubber, og fik et hav af afvisninger. De havde åbenbart hørt rygter om mig som ikke var sande.

Jeg ansøgte så EiK Tønsberg i Norge som spiller i den norske 2.division. Den blev taget imod med kyshånd og de valgte og ansætte mig med det samme da, jobsamtalen var slut.

En ny begyndelse og muligheden for succes var på ny en realitet.
Logged

MartiESP
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: (Tidl. Herfølge) EiK Tønsberg - Kedelig norsk fodbold skal slettes
« Svar #28: 04 Maj 2008, 19:22 »

Det var da godt nok noget af en utålmodig ledelse. En fyreseddel så hurtigt.
Du skal nok få Tønsberg til toppen;)
Logged


Mark-Kerr
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: (Tidl. Herfølge) EiK Tønsberg - Kedelig norsk fodbold skal slettes
« Svar #29: 05 Maj 2008, 15:45 »

for satan per rud.. !!!!
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010