home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 835 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Måske en ny blog?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Måske en ny blog?  (Læst 1576 gange)
Soccerpop
Gæst
 
Måske en ny blog?
« : 08 Nov 2006, 15:22 »

Ja, min stærke side og jo ikke ligefrem langvarige blogs, som nogen måske hved Rullende Øjne,
men alligevel vil jeg gerne starte endnu en, dog kun hvis folk læser den, derfor vil jeg høre om der er stemning for en?
Hvis der er så er jeg åbne for ideer, dog bliver det i sidste ende mig der bestemmer, men ideer til hold er velkomne. 
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Måske en ny blog?
« Svar #1: 08 Nov 2006, 15:23 »

Røde Stjerne fra Serbien.. Opstemt.. og DEN vil jeg i hvert fald følge med i pga. det er mit yndlingshold fra Serbien.. og desuden kommer jeg derfra.. Smiley
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Måske en ny blog?
« Svar #2: 08 Nov 2006, 15:25 »

Tjek nu de andre lignede tråde ikk' Wink

Men midter- eller bundhold fra feks. Frankrig eller Holland ville være i orden Smiley måske en om US and A Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Guldbrand
Gæst
 
Sv: Måske en ny blog?
« Svar #3: 08 Nov 2006, 15:29 »

Som du selv nævner, så er dine blogs ikke de længeste.. og da det lyder til at du ikke rigtigt selv ved hvem du skal være, tror du så selv at denne blog vil være anderledes ?

Jeg håber selvfølgelig at du engang vil lave en til blog.. men jeg håber også at det er fordi du brænder for at spille med et hold, og ønsker at lave en blog om netop det spil.. Som du igen selv nævner, så vil du gerne ha at folk læser med.. Men de bedste blogs er nu engang dem hvor man kan mærker at han spiller fordi han har lyst til at spille med sit hold.
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Måske en ny blog?
« Svar #4: 08 Nov 2006, 15:30 »

Som du selv nævner, så er dine blogs ikke de længeste.. og da det lyder til at du ikke rigtigt selv ved hvem du skal være, tror du så selv at denne blog vil være anderledes ?

Jeg håber selvfølgelig at du engang vil lave en til blog.. men jeg håber også at det er fordi du brænder for at spille med et hold, og ønsker at lave en blog om netop det spil.. Som du igen selv nævner, så vil du gerne ha at folk læser med.. Men de bedste blogs er nu engang dem hvor man kan mærker at han spiller fordi han har lyst til at spille med sit hold.
Har du egentlig selv lavet en Guldbrand.. hvis jeg må være så fri at spørge??  crazy Smiley
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Måske en ny blog?
« Svar #5: 08 Nov 2006, 15:31 »

Som du selv nævner, så er dine blogs ikke de længeste.. og da det lyder til at du ikke rigtigt selv ved hvem du skal være, tror du så selv at denne blog vil være anderledes ?

Jeg håber selvfølgelig at du engang vil lave en til blog.. men jeg håber også at det er fordi du brænder for at spille med et hold, og ønsker at lave en blog om netop det spil.. Som du igen selv nævner, så vil du gerne ha at folk læser med.. Men de bedste blogs er nu engang dem hvor man kan mærker at han spiller fordi han har lyst til at spille med sit hold.

Hvis det er det du mener nå jeg enten skuffe dig eller glæde dig ved at sige at blogen i så fald vil komme til at handle om et tysk hold.
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Måske en ny blog?
« Svar #6: 08 Nov 2006, 16:45 »

Har du egentlig selv lavet en Guldbrand.. hvis jeg må være så fri at spørge??  crazy Smiley

Ja lavede selv en blog i 06'eren.. og overvejer selv på nuværende tidspunkt at starte en.. hvorfor da ?
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Måske en ny blog?
« Svar #7: 08 Nov 2006, 16:48 »

Du kan ikke spørge folk, om de vil følge med eller ej. Hvorvidt folk følger med, afhænger af bloggens kvalitet, så klø på. Hvis du laver en rigtig god blog, så skal folk nok følge med Thumbs Up
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Måske en ny blog?
« Svar #8: 08 Nov 2006, 16:49 »

Hvis det er det du mener nå jeg enten skuffe dig eller glæde dig ved at sige at blogen i så fald vil komme til at handle om et tysk hold.

Blogs om tyske hold er altid velkomne hos mig  Opstemt   Og jeg vil da helt sikkert også læse med i din blog uanset hvilken klub du ender med at blive.. men om jeg vil blive ved at følge med i den, ja det kommer an på om den er spændende..  Thumbs Up   hehe  

Ps.  lad vær med at tage Dortmund.. ticked off der er allerede 1 med dem.. og så overvejer jeg også selv at starte en med dem.. hehe  Opstemt
Logged

Aab4ever
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Måske en ny blog?
« Svar #9: 08 Nov 2006, 20:53 »

Du kunne jo os gå i gang med Shaktar Donetsk? Den ville jeg gerne høre lidt om....
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Måske en ny blog?
« Svar #10: 08 Nov 2006, 21:04 »

Røde Stjerne fra Serbien.. Opstemt.. og DEN vil jeg i hvert fald følge med i pga. det er mit yndlingshold fra Serbien.. og desuden kommer jeg derfra.. Smiley

Jeg er enig, det lyder spændene.
De har nogle psyko-fans derovre.
Så vidt jeg ved hedder klubben på serbisk Crevena Zvedzda?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010