home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23304
  0 Brugere, 730 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: kyliestewart025
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  'beli orlovi'
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: 'beli orlovi'  (Læst 8417 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'beli orlovi'
« Svar #30: 03 Jun 2009, 15:47 »

Fremragende, andet har jeg ikke at sige!

Ærgerligt med nederlaget til Frankrig, men havde vel heller ikke forlangt en udesejr? Tilgengæld var det en rigtig flot sejr over Færøerne!
Du skal dog passe på Østrig og Rumænien, da de ligner nogle stærke konkurrenter, bliver spændende at se hvad det bliver til.

Til sidst - hvilket skin bruger du?
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: 'beli orlovi'
« Svar #31: 03 Jun 2009, 16:26 »

Tak skal i have alle sammen! Undskylder for evt. tastefejl, men det må i squ leve med, da jeg ikke har stavekontrol..

Theo:
Skyming, og det kan vist hentes på fmglive
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'beli orlovi'
« Svar #32: 03 Jun 2009, 16:30 »

Tak skal i have alle sammen! Undskylder for evt. tastefejl, men det må i squ leve med, da jeg ikke har stavekontrol..

Theo:
Skyming, og det kan vist hentes på fmglive

Du kan jo skrive updates'ne i word (-:
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: 'beli orlovi'
« Svar #33: 03 Jun 2009, 16:39 »

Du kan jo skrive updates'ne i word (-:
Har ikke word (-:
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: 'beli orlovi'
« Svar #34: 03 Jun 2009, 16:42 »

Har ikke word (-:
Så husk at læse det igennem en eksta gang inden du poster Smiley. Det gør du sikkert i også i forvejen, men så gør det endnu en ekstra gang Smiley.
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'beli orlovi'
« Svar #35: 03 Jun 2009, 16:42 »

Har ikke word (-:

Så download noget stavekontrol til din browser, og læs altid dine updates igennem!
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: 'beli orlovi'
« Svar #36: 03 Jun 2009, 16:48 »

Vidste ikke man kunne få stavekontrol til sin browser.. Må jeg hellere lige tjekke ud.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'beli orlovi'
« Svar #37: 03 Jun 2009, 17:14 »

En rigtig god update fra din side af Ben92. Som altid er det højt grafisk klasse og det var godt med en sejr på 5-0 som forhåbenligt skaffer noget selvtillid til dine spillere, men ærgerligt med nederlaget mod Frankrig. Det ser ikke ''sort'' ud, men du har nok bare været uheldig med den position du ligger nu. Op med humøret - gruppen er ikke færdig Smiley

Jeg glæder mig til mere!
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: 'beli orlovi'
« Svar #38: 04 Jun 2009, 11:07 »

Har en travl weekend foran mig, med fødseldage, landskamp og læsning til fysik eksamen, så forvent ikke update hver dag. Ville prøve at se om jeg kan bikse 2-3 stykker sammen, men jeg lover ikke noget. Btw, endnu engang tak for alle kommentarene!
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: 'beli orlovi'
« Svar #39: 04 Jun 2009, 14:39 »



Serbien til tops
Der er for alvor kommet spænding i VM-kvalifikationgruppe 7 efter Serbien har vundet deres to seneste kampe. Serbien ligger etter a point med Østrig, mens Frankrig og Rumænien er tre point efter, men med en kamp til gode.

To sejr var påkrævet over Litauen og Østrig, hvis man skulle finde sig selv i Sydafrika om to år. Truppen der var udtaget til de to vigtige kampe, var stort set identisk med den sidste, og den eneste forskel var at karantæneramte Zvonimir Vukic var at finde i truppen.

Serbien har i de tidligere kampe været gode til at komme ud af startblokkene, og det var de også på hjemmebane mod Litauen. Allerede efter fire minutter stod det 1-0, da Aleksandar Kolarov scorede sit første landsholdmål for Serbien. Kolarov modtog bolden fra et indkast, og med en god drible tur igennem midten var han alene med den litauiske målmand som ikke fik en chance i den situation. Kolarov har spillet rigtig godt for Serbien, og Lukovic som ellers så ud til at være sikker starte skal begynde at se sig længe efter en startplads. Det blev heller ikke bedre for Lukovic, da Kolarov scorede sit andet mål i første halvlegs tillægstid på et velplaceret langskud. Anden halvleg var en kedelig affære, og det eneste nævneværdige var et rødt kort til Denys Mascenko. Litauen fik ikke et ben til jorden i kampen, hvilket også kunne ses på kampstatetikkerne. 33 chance til Serbien imod Litauens tre, hvor ingen af dem var inden for målrammen. Samtidig havde Serbien også imponerende 70% af boldbesiddelsen, og 2-0 sejren kunne sagtens have været større, men igen kom den manglende skraphed til syne.

Næste kamp var imod Østrig, som har imponeret fodbold-Europa med en førsteplads og sin 2-1 sejr over Frankrig i dette års kvalifikation. Imponerende var de dog ikke i dagens kamp, og endnu engang kom Serbien hurtigt på måltavlen. Blot fire minutter skulle der gå, før Pantelic modtog bolden på kanten af feltet, og med en fiks vending havde han gjort sig selv i en fri position, hvor der skulle meget til for ikke at score. Tomåls-skytten, Kolarov, spillede igen en flot kamp, og det var helt fortjent da han kunne bringe Serbien på 2-0 med endnu et langskudsmål. 2-0 var også pausestillingen, i en kamp hvor Serbien havde holdt Arnautovic og Co. fra at få en eneste chance. Anden halvleg var ikke meget anderledes, da den som den første blev dominerede af Serbien. Det resulterede i flere store chance, og en af dem blev udnyttet af den indskiftet Dejan Milovanovic, som bragde den ind fra 35 meter, med et mål som meget vel kunne blive en af kandidaterne til årets mål. Kampen sluttede 3-0, og det betyder at Serbien nu er nummer et, a point med Østrig, som dog har en otte mål dårligere målscore.

Årets to sidste kampe er venskabskampe, hvor man tager imod Bulgarien, inden turen går til Polen.


Serbien 2-0 Litauen
Aleksandar Kolarov 4'
Aleksandar Kolarov 45'

Østrig 0-3 Serbien
Marko Pantelic 4'
Aleksandar Kolarov 40'
Dejan Milovanovic 75'


Gruppe 7
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: 'beli orlovi'
« Svar #40: 04 Jun 2009, 23:17 »

Ser rigtig godt ud i gruppen. Du råder jo over et utrolig spændende hold.. Gode updates..

Og ang. det med stavekontrol i browsers, så kan du bare hente Google Chrome. Der er indbygget stavekontrol i.

Wink
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'beli orlovi'
« Svar #41: 05 Jun 2009, 14:58 »

God Update. Dejligt at se holdet nu er kommet ordenligt i gang, det tegner fornuftigt. En anden der er rigtig godt for holdet er, at du kun har lukket 1 mål ind, giver god moral Thumbs Up

Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'beli orlovi'
« Svar #42: 07 Jun 2009, 13:10 »

For satan, det er godt det her!
Du er helt klart min yndlingsblogger her på sitet. Det må jeg ærligt indrømme efter jeg har læst meget af dit stof, samt denne også. Du skriver utrolig godt, har en klasse grafik og har en god opsætning.

Desuden ser det jo rigtig godt ud.
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'beli orlovi'
« Svar #43: 10 Jun 2009, 16:30 »

Og det var det?
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: 'beli orlovi'
« Svar #44: 10 Jun 2009, 16:37 »

Og det var det?
Ja.. Ved godt det er skuffende, men FM fanger mig slet ikke fortiden..
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010