home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  2 Brugere, 898 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Karadeniz Firtinasi
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Karadeniz Firtinasi  (Læst 5698 gange)
Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Karadeniz Firtinasi
« Svar #15: 26 Apr 2009, 14:43 »


Må erklærer mig enig her med drillo og sige er det en rigtig god blog du har fået op og kører her.!

men må desværre erkende at tyrkisk fodbold nok ikke lige er mig, men ville da helt klart se frem til hvis du skifter videre Peace
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Ben92
Gæst
 
Sv: Karadeniz Firtinasi
« Svar #16: 26 Apr 2009, 14:53 »

En rigtig god blog du har fået gang i her Ben92. Følger spændt med og håber at du kan forsætte den gode kurse du har mod mesterskabet.


Tak. Smiley
Må erklærer mig enig her med drillo og sige er det en rigtig god blog du har fået op og kører her.!

men må desværre erkende at tyrkisk fodbold nok ikke lige er mig, men ville da helt klart se frem til hvis du skifter videre Peace
Tak. Jeg havde heller ikke noget kendskab til tyrkisk fodbold før jeg startede dette spil, men det er faktisk overreskende sjovt. Smiley
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Karadeniz Firtinasi
« Svar #17: 26 Apr 2009, 16:31 »

For mig gør det ikke så meget at jeg ikke kende holdet/ligaen, det kommer mere an på om bloggen er velskrevet.

Og det er den jo i dette tilfælde. tumps up!
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Karadeniz Firtinasi
« Svar #18: 26 Apr 2009, 16:34 »

Kender absolut heller ikke det store til tyrkisk fodbold, men jeg skal nok holde øje med den her  Smiley
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Karadeniz Firtinasi
« Svar #19: 26 Apr 2009, 22:32 »



Tættere på: Ibrahima Yattare
25 kampe er spillet, og Trabzonspor indtager forsat førstepladsen. Samtidig har man udbygget forspringet med seks point til Galatasaray, mens ellers satte Besiktas har kæmpet sig tilbage, og indtager nu tredjepladsen. En stor del af succesen, skal afskrives til en mand. En mand vi har valgt at gå tættere på, nemlig Ibrahima Yattara.

Yattara startede karrieren tilbage i 1998 i hjemlandet Guinea, hvor han tørnede ud for San Garedi. Her fik han 16 kampe i sin debutsæson, og det var nok til at Athlético de Coléah - en af de større klubber i Guinea - fik øjnene op for hans talent. Endnu engang skiftede Yattara efter en enkel sæson, og denne gang gik turen til Europa, mere præcis Belgien og Antwerp. Her spillede guineaneren i tre år, hvor det blev til 66 kampe og 10 mål. Det var også i sin Antwerp-tid at han fik debut på landsholdet. Efter Antwerp og Belgien, gik turen mere sydpå, nemlig Tyrkiet, hvor stadig spiller i dag. Her har den afrikanske-teknikker udviklet sig til en af de aller bedste offensive-spillere, og klubber som Real Madrid, West Ham, PSG og Werder Bremen står i kø for at byde på teknikeren. Yattara har blandt andet modtaget ros hos selveste ærkerivalens manager.

"Yattara er en fantastisk spiller, som hvilket som helst fodboldhold ville få gavn af. Med hans fantastiske speed og driblinger kan han sætte en hvilken som helst spiller. Yattara kan på mange måde sammenlignes med Milan-spilleren Ronaldinho, og det undrer mig at, han ikke er havnet i en af de europæiske topklubber endnu." Udtalte Fenerbaches manager, Luis Aragones.

I modsætning til Ronaldinho har Yattare haft en fantastisk sæson indtil videre. Yattara har foreløbig  scoret 15 mål, hvilket gør ham til nummer et i topscorer-striden, og samtidig lægger han lunt placeret som en ihærdig oplægger med 8 assists. Ikke med han bare har scoret mange mål, har han også gjort det i de vigtige kampe. I 22 runde skulle Trabzonspor imod Fenerbache, og efter 20 minutter kunne man se sig bagud 2-0. Anden halvleg var dog ikke spilmæssigt bedre for Trabzonspor, men alligevel formåede man at spille 2-2, alene fordi Yattara scorede to fremragende solomål. Et andet eksempel var i den seneste kamp, hvor man skulle imod Sivasspor. Igen spillede Trabzonspor dårligt bold, men på en solotur i slutminutter, scorede Yattara til 2-1 og øgede forspringet til Galatasaray. Selv udtaler Yattara således om succesen:

"Jeg har nydt virkelig godt under vores nye formation, og det er måske lidt af en kliché, men jeg kunne ikke have gjort det så godt uden holdets hjælp. Jeg er specielt glad for samarbejdet med Umut og Alanzinho, og jeg synes vi svinger rigtig godt, da vi alle sammen er utrolige bevægelige, og det har skabt store problemer for næsten alle forsvar. Generelt har vi spillet rigtig godt, både defensivt såvel som offensivt, og det er helt fortjent at vi føre ligaen. Selvom vi lige nu føre med seks point over Galatasaray, og mesterskabet ligger lige til højrebenet, skal vi stadig arbejde hårdt for at slutte som etter. Men jeg er sikker på at, når de resterende ni kampe er spillet, kan vi se tilbage på sæsonen med et mesterskab, og forhåbentlig også en pokaltitel."

Med ni kampe igen, ser mesterskabet ud til enten at hævne i Istanbul eller Trabzon, og det kan meget vel bliver afgjort i næste runde, hvor Trabzonspor byder hjemme Galatasaray op til dans, til det da meget vel kan blive årets kamp. Med en offensive-due bestående af Yattara, Alanzinho og Umut i topform, kan det vel næppe gå helt galt for Trabzonspor?

Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Karadeniz Firtinasi
« Svar #20: 27 Apr 2009, 17:43 »

Hey Ben92
Har lige læst din blog igennem, hvilket er ret så usædvanlig, da jeg normalt holder mig væk fra blogs. Denne blog er dog gået hen og blevet min favorit, selvom den er forholdsvis kort, indtil videre. Synes du er meget kreativ i store dele af bloggen, såsom dit grafik, din seneste update med Yattara osv. Er selv blevet inspireret til at starte et game med Trapzonspor!

KIU Thumbs Up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Ben92
Gæst
 
Sv: Karadeniz Firtinasi
« Svar #21: 27 Apr 2009, 23:15 »

Det blev du ikke til nogle updates i dag, da jeg rendte ind i en gammel bekendt, og ja, så gik dagen med at være sammen med ham. Hele dagen i morgen skulle dog være fri, og jeg regner med at skrive 1-2 updates.

Og tak til dig MLL.

Smiley
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Karadeniz Firtinasi
« Svar #22: 06 Maj 2009, 16:57 »

Er denne blog stoppet ?
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Karadeniz Firtinasi
« Svar #23: 06 Maj 2009, 17:01 »

Ja, eksamer og meget andet optager alt min tid..
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Karadeniz Firtinasi
« Svar #24: 06 Maj 2009, 17:25 »

Permenent? eller bare midlertidligt
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Karadeniz Firtinasi
« Svar #25: 06 Maj 2009, 17:27 »

Ved jeg ikke... Den sidste skriflige eksame er ovre i morgen, også tager jeg den der fra. Smiley
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Karadeniz Firtinasi
« Svar #26: 07 Maj 2009, 09:13 »

Gid jeg var Trabzonspor...
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010