home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23306
  1 Bruger, 863 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fafeji3661
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Leoni
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Leoni  (Læst 11047 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leoni
« Svar #30: 15 Mar 2009, 21:39 »

F*** noget flot grafik. Damn det er smukt. Fine resultater også Ben. Syntes det er spændende med LLM blogs. Har aldrig fulgt sådan nogen, da det ikke vækker mig interesse, men din blog her gør i hvf. Jeg vil læse med her så godt jeg kan da du skriver godt og har en flot grafik.
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Leoni
« Svar #31: 15 Mar 2009, 22:04 »

F*** noget flot grafik. Damn det er smukt. Fine resultater også Ben. Syntes det er spændende med LLM blogs. Har aldrig fulgt sådan nogen, da det ikke vækker mig interesse, men din blog her gør i hvf. Jeg vil læse med her så godt jeg kan da du skriver godt og har en flot grafik.
Tak AFC.

Den andne halvdel må squ vente til i morgen, da jeg er pænt smadret. Smiley
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Leoni
« Svar #32: 16 Mar 2009, 19:44 »

28.5 2011 | Vercelli ender otter

Serie B er færdig spillet og det er tid til at gøre status. Trods svingende resultater har Vercelli fået kæmpet sig op på en flot ottende plads, og med mere held og transfers til næste sæson virker Serie A som en mulighed.

De seneste sæsoner under Zuccalini har det haltet med at komme i gang efter pausen, men i år var en undtagelse. Efter at have vundet årets første kamp 4-3 over AlbinoLeffe, tabte man for anden gang på sæsonen 2-0 til Verona. Efterfølgende blev Treviso og Frosinone besejret 1-0 og 3-1, hvor Konan stod for alle målene. Den gode start blev hurtigt glemt, da man blev tævet med cifrene 5-2 til Piacanza, og nederlaget var starten til en mindre krise. De næste tre kampe blev tabt, før man spillede 2-2 mod Pescara. Det ene point blev dog hurtigt glemt, da man tre dage senere blevet tævet foran egne fans 4-0 af Bari. De næste to kampe blev også tabt, og man havde nu ikke følt sejrens sødme i otte kampe. Den dårlige periode betød man lå nummer 15, og selvom nedrykning var fjern var man skuffet i klubben.

Til næste kamp mod Rimini var flere førsteholdspillere vraget, og det gav porte. Kampen var kun fire minutter gammel, da Kalu scorede på et flot spark fra kanten af feltet. Kalu var på pletten igen 11 minutter senere, men før det havde Iago scoret, og det betød at efter et kvartersspil var man foran 3-0. En af de nye spillere som havde fået chancen, var den unge franskmand, Lenny Fleury. Fleury spillede rigtig godt på den centralemidtbane, og det var selvfortjent at han scorede til 4-0 efter et hjørnespark. Fem minutter før pause var Fleury igen manden der sparkede bolden i kassen, efter flot bande spil med Konan. 5-0 var pause stillingen og fansene var i ekstase og krise var ikke længere et emne i klubben.

5-0 føringen så ikke ud til at lægge en dæmper på Leoni, og i det 60 minut var ligaen topscorer konan på pletten. Rimini spil flød slet ikke, og derfor kom der eneste mål fra dem også på en død. 10 minutter før tid kom Sorin Paraschiv højst på et frispark, og reduceret til 6-1. Kampen var dog ikke ovre, og Konan kunne tilføje endnu et mål på cv'et, da han bankede bolden ind i målet fra 27 meters afstand. Krisen så ud til at være vendt, og selvom den efterfølgende kamp blev tabt 3-1 til Livorno, viste Pro Vercelli flot fodbold i perioder. Den flotte fodbold blev også ført videre i næste kamp, hvor man lammetævede Cagliari 6-1 på udebane. Endnu engang viste Cedric Konan sig at være en af ligaens absolutte bedste, da han stod for fem af målene.

Efter de stor sejr var man atter oppe på 12 pladsen, som man har været på det meste af sæsonen. Man sigtede dog højere, og sæsonens sidste otte kampe resulterede i seks sejrer. En anden ting der er værd at nævne, er at man i de sidste otte kampe fik netmaskerne til at blafre hele 27 gange. Bl.a. blev Empoli besejret 3-0 på et hattrick af Kalu.

Efter den flotte slutspurt endte på en flot ottende plads, og Zuccalini og Co. kan gå tilfredse på sommerferie.



Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Leoni
« Svar #33: 16 Mar 2009, 20:52 »

Rigtig god blog, og flotte resultater!
- Kan jeg få et SS af Konan?
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leoni
« Svar #34: 16 Mar 2009, 20:58 »

8. pladsen er et meget flot resultat for et hold der er så ny i det forholdsvis fine selskab.

Sammen med "The Millers" er dette IMO sitets bedste blog.

Glæder mig vildt til at se hvilke nye spillere du kan hente til klubben, og om det kan give dig det sidste skub op i nærheden af Serie A  Thumbs Up
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Leoni
« Svar #35: 16 Mar 2009, 21:07 »

Rigtig god blog, og flotte resultater!
- Kan jeg få et SS af Konan?
Tak, og her:

Cedric Konan

I skal bare endelig sige til hvis i vil have SS af nolge spillere, eller andet.

8. pladsen er et meget flot resultat for et hold der er så ny i det forholdsvis fine selskab.

Sammen med "The Millers" er dette IMO sitets bedste blog.

Glæder mig vildt til at se hvilke nye spillere du kan hente til klubben, og om det kan give dig det sidste skub op i nærheden af Serie A  Thumbs Up
Tusind tak. Jeg har så småt overstået transfervinduet, så en update mere i dag virker sandsynligt. I kan godt glæde jer, for der er kommet et par store navne til klubben. Thumbs Up
Logged

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leoni
« Svar #36: 16 Mar 2009, 21:21 »

Super blog!!
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leoni
« Svar #37: 16 Mar 2009, 21:24 »

Igen en god blog her Ben. Grafikken er godt nok en flot ting i din blog her. Elsker simpelthen grafikken, men nu er grafikken jo ikke det vigtigste. Er bare fascineret over den. Du skriver godt og jeg glæder mig til at høre mere fra LLM blogs.
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Leoni
« Svar #38: 16 Mar 2009, 22:46 »

1.9 2011 | Store handler fra Leoni

Det traditionelle transfervindue er overstået, og Pro Vercelli har også vist sig aktiv. Truppen er blevet skåret ned fra 27 spillere til 24, men det har også betydet at de 24 der er tilbage besidder en hvis kvalitet. Enzo Berotti, César La Peglia, Andrea Ciolli og Alex, var alle utilfredse med manglende spilletid, og da ingen klubber var villige til at punge ud for dem, blev de fyret. Den anden vej ind er der kommet nogle prominente navne, som ville være en stjerne på et hvilket som helst Serie B hold.

Den første der blev præsenteret var den argentinske målmand, Laureano Tombolini. Tombolini stod sidste sæson for sensationsholdet Udinese, som endte toer i Serie A. Selvom Tombolini fik mange kampe valgte klubben ikke at forlænge, da alderen trykker for den 35-årige argentiner. Indkøbet af Tombolini har også betydet at den gamle reservekeeper, Cristiano Novembre, er blevet solgt. Til manges forundren har Juventus valgt at købe italieneren for den nette sum af 200.000, og målmanden vender nu tilbage til sin tidligere arbejdsgiver. Det næste indkøb var noget der vakte interessere landet rundt. Den gamle rutineret målræv, Marco Di Vaio, har valgt at tage en enkel sæson i Vercelli, inden han lægger støvlerne på hylden. Blandt Marcos tidligere klubber, kan Valencia, Parma og Lazio nævnes som nogle få. Udover at have spillet for en lang række klubber, har Vaio også nået at spille 14 kampe for det italienske landshold, hvor han har scoret to mål til følge.

Zuccalini var dog ikke færdig med at overrasker, og da han fik kontrakt på den tidligere Milan spiller, Digão, ligner Vercellis en trup man for alvor skal holde øje med. Digão som er bror til Milan stjernen Kaká, kom på en fritransfer fra A.C. Milan, hvor han ikke nået at få en kamp i den sort-røde trøje.

Forsvaret haltede en del sidste sæson, og man kan tydelig se at der bliver fokuseret på at forbedre det. Christian Terlizzi og Luca Caldirola er begge hentet ind som backups til forsvaret. Terlizzi har enkel kamp for det italienske landshold og med sine 31 år, kommer han uden tvivl til at gøre sig bemærket med sin rutine. Caldirola er derimod hentet ind som fremtidensmand, og den tidligere Inter-spiller besidder også en lang række kompetencer, som har været med til at give flere ungdomslandskampe.

Den sidste handel der er blevet lavet, er at man har købt halvdelen af den unge nordmand, Eric Lie. Eric Lie skal spille det kommende år for Vercelli, hvor efter Vercelli og Pescara skal afgive et bud på ham. Lie fik trods sine kun 19 år, 28 kampe for Pescare sidste sæson, hvor det blev til et mål og 10 oplæg.

Ligaen bliver sparket i gang den 3.9, på udebane mod Rimini, som skal prøve at få stoltheden tilbage efter deres 7-1 nederlag, sidste gang de to hold mødtes.



Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Leoni
« Svar #39: 16 Mar 2009, 22:47 »

Super blog!!
Tak. Smiley
Igen en god blog her Ben. Grafikken er godt nok en flot ting i din blog her. Elsker simpelthen grafikken, men nu er grafikken jo ikke det vigtigste. Er bare fascineret over den. Du skriver godt og jeg glæder mig til at høre mere fra LLM blogs.
Endnu engang tak.

Valgte at smide transfer op i dag, da jeg nok ikke få tid til en update i morgen. Håber i overlever. Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leoni
« Svar #40: 17 Mar 2009, 18:51 »

Hej Ben. Jeg har ikke læst hele din blog, men siden den blev rost så meget, ville jeg lige tjekke ind for at se, hvad det  egentlig var for noget. Layoutmæssigt er du på et højere niveau end standarten på forummet, langt højrere endda og også skriftligt ligger du ganske fint. Der er lidt grammatiske fejl og mangler, som for mig gør at du mangler lidt for at bevæge dig op i eliten, men ellers er det en virkelig flot blog. Håber den kan holde lang tid, for du har rigtig stort potentiale. (:
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Leoni
« Svar #41: 17 Mar 2009, 21:43 »

Nice blog Ben... Nogle gode signings du har fået lavet syntes det er genialt at følge...
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Leoni
« Svar #42: 17 Mar 2009, 22:02 »

Hej Ben. Jeg har ikke læst hele din blog, men siden den blev rost så meget, ville jeg lige tjekke ind for at se, hvad det  egentlig var for noget. Layoutmæssigt er du på et højere niveau end standarten på forummet, langt højrere endda og også skriftligt ligger du ganske fint. Der er lidt grammatiske fejl og mangler, som for mig gør at du mangler lidt for at bevæge dig op i eliten, men ellers er det en virkelig flot blog. Håber den kan holde lang tid, for du har rigtig stort potentiale. (:
Tak skal du have. Smiley
Nice blog Ben... Nogle gode signings du har fået lavet syntes det er genialt at følge...
Tak Smiley
Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leoni
« Svar #43: 21 Mar 2009, 10:48 »

Er den her blog død? Håber jeg ikke da det var så sindsygt godt?!  Græder
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Leoni
« Svar #44: 21 Mar 2009, 11:00 »

Død? - fordi den ikke har været opdateret i 5 dage?
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010