home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 1006 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1072553 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2730: 04 Jul 2008, 17:54 »

Torres, Villa, Guiza, Klose, Podolski, Huntelaar, Tevez, Santa Cruz, Trezeguet, Benzema, Eto'o, Bojan, Pato, Messi, Gillardino, Iaquinta, Martins, Luca Toni, Pavlyuchenko, Rooney

Det var 20, men jeg kunne sikkert finde mange flere, hvis jeg gad Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Tumle3175
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2731: 04 Jul 2008, 17:57 »

Torres, Villa, Guiza, Klose, Podolski, Huntelaar, Tevez, Santa Cruz, Trezeguet, Benzema, Eto'o, Bojan, Pato, Messi, Gillardino, Iaquinta, Martins, Luca Toni, Pavlyuchenko, Rooney

Det var 20, men jeg kunne sikkert finde mange flere, hvis jeg gad Wink
holder med dig
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2732: 04 Jul 2008, 19:25 »

Nogle af navnene er jeg uenig i, men fundementalt er jeg helt enig. Han er slet ikke 1 mio. eller mere værd om ugen og da slet ikke et beløb på £30M. Jeg håber sgu næsten, at Laporta ryger af, så hverken Hleb eller Adebayor bliver købt.
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2733: 06 Jul 2008, 01:26 »

Obafemi Martins drømmer om Arsenal

Personligt håber jeg ikke at det bliver virkelighed.
Jeg tror så heller ikke på at det bliver en realitet, da det er et stykke tid siden at Wenger har smidt en sjat penge efter en spiller, som allerede i forvejen spiller i Premier League. Næ, jeg håber på at vi får en anden angriber end Martins. Hvem det så vil blive er har jeg ikke et overblik over.
« Seneste Redigering: 06 Jul 2008, 01:28 af Grønthandleren » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2734: 06 Jul 2008, 19:37 »

"Arsenal er en stor klub, som alle gerne vil spille for. Jeg er henrykt, og det vil vaere fantastisk at spille for holdet", siger den 23-aarige nigerianer til The Sun.

Hehe ifølge Sky Sports var hans ord på engelsk: "It would be 'nice' to play for Arsenal" - at Arsenal.dk så har oversat 'nice' til 'fantastisk' er da fint nok. Jeg håber bare ikke det bliver ham vi køber hvis Adebayor sælges.
Logged



Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2735: 06 Jul 2008, 19:56 »

Haha. Jeg havde ikke lige tjekket andre kilder da jeg postede indlægget. Sry Wink
Men ja. Jeg håber nemlig heller ikke det bliver ham, HVIS vi sælger Ade. Men gør vi nu også det? Barcelona står jo til en nyt præsidentskifte og det kan måske være afgørende for om de køber Ade og muligvis Hleb. Hvilket jeg håber for begge parter, at de ikke gør. Og hvad med Milan? Er de stadig lige så interesserede?
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2736: 07 Jul 2008, 17:44 »

Peter Hill-Wood taler ud
- Det ser ud til at vi ikke sælger Ade i dette transfersvindue, hvilket jo er fint nok. Selvom han blev lidt af en primadonna til sidst, så kan jeg umiddelbart ikke komme på, hvem der skulle afløse ham hvis vi havde valgt at sælge ham?
Så alt i alt er det fint. Modsat har Peter Hill-Wood også udtalt at han regner stærkt med at sælge Hleb i den nærmeste fremtid. Det kommer heller ikke som nogen nyhed, men det er alligevel dejligt nok at få sat tingene på plads.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2737: 08 Jul 2008, 09:32 »

Som nævnt i denne tråd er der masser af muligheder for at erstatte Adebayor.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3792213,00.html

Hleb has also criticised midfield colleague Cesc Fabregas and has accused the Spaniard of being 'selfish'.

"With scoring opportunities he (Fabregas) is more selfish than I am. Given the chance to shoot he always goes for it - unlike me," Hleb added. "I don't know where I will play next season. It's being negotiated with two clubs and will be decided soon. I would prefer to move to Barcelona."

Hehe Hleb... det er jo ikke fordi Cesc skyder for meget - det er fordi du skyder FOR LIDT!
Logged



JKJ
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2738: 08 Jul 2008, 10:08 »

Som nævnt i denne tråd er der masser af muligheder for at erstatte Adebayor.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3792213,00.html

Hleb has also criticised midfield colleague Cesc Fabregas and has accused the Spaniard of being 'selfish'.

"With scoring opportunities he (Fabregas) is more selfish than I am. Given the chance to shoot he always goes for it - unlike me," Hleb added. "I don't know where I will play next season. It's being negotiated with two clubs and will be decided soon. I would prefer to move to Barcelona."

Hehe Hleb... det er jo ikke fordi Cesc skyder for meget - det er fordi du skyder FOR LIDT!


Er det ikke det samme som at sige at han vil sælges og det kan kun gå for langsomt??

Imo har han da ingen fremtid i klubben efter en sådan udmelding...
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2739: 08 Jul 2008, 10:24 »

Jo, men det han har jo sagt længe nu, det har vist aldrig været en hemmelighed at han gerne vil væk...

Går da også ud fra at det er derfor vi (forhåbentlig) snart kan præsentere Nasri som hans afløser.
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2740: 08 Jul 2008, 10:27 »

Der står vel heller ikke at Fabregas er FOR selvisk.. Bare at han er selvisk, og skyder når der er mulighed for det. Jeg kan ikke lige se det negative twist i det - Det står også på TV2's tekst-tv at Hleb kritiserer Fabregas. Men det er også ligemeget hvordan han mener det. Hleb skyder mindre end Fabregas, og så må han jo bare til at lære at skyde mere - Det har han også fået at vide af Wenger. Men han smutter jo nok alligevel, så det er lidt ligegyldigt Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2741: 08 Jul 2008, 10:29 »

Ikke særlig pæne ord fra Hleb, må man sige. Nu tror jeg godt nok han bliver solgt, men håber ikke det bliver til Barca!
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2742: 08 Jul 2008, 18:51 »

"I am shocked by some media reports," Hleb told his personal website.

"In some newspapers it was mentioned that I have attacked Arsene Wenger and Cesc Fabregas.

"But let me tell you: This is not true! The statements in the papers are definitely not my statements.

"I would never ever say something disrespectful about them. And there is a simple reason for this: Cesc is a very good friend of mine and Arsene is one of the persons I respect most."

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3793954,00.html
Logged



Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2743: 08 Jul 2008, 18:57 »

Ja, da jeg læste det på tekst-tv trak jeg også bare på skuldrene. Jeg var i tvivl om jeg skulle tro på det, for jeg har aldrig set Hleb som en voldelig eller på nogen måde problematisk fyr. Så.. Men det er godt at han får reddet trådene ud, selvom halvdelen af dem som har læst det på tekst-tv, eller andre steder, nok aldrig får det at vide.. Desværre.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2744: 09 Jul 2008, 10:01 »

Ny twist i Adebayor-sagaen - hvis det er rigtigt:

According to AC Milan's vice-chairman Adriano Galliani he received a letter from Arsenal saying we'd be open to negotiating a deal. He says:

"I will reveal to you a scoop. I have received a letter from Arsenal that says, 'Following our communication of June 13, in which we informed you we were not willing to deal over Adebayor, now we are writing to tell you that we will consider a deal if it still interests you'."
Logged



Sider: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010