home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 844 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1597598 gange)
Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1500: 01 Jul 2008, 12:38 »

Nej tror skam heller ikk Liverpool lader ham gå, og da slet ikk til nogle af rivalerne,

Men hvis vi nu siger at det havde været Real eller en anden topklub uden for England,
Ville i så lade ham gå for 850 mio ?
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1501: 01 Jul 2008, 12:41 »

Nej tror skam heller ikk Liverpool lader ham gå, og da slet ikk til nogle af rivalerne,

Men hvis vi nu siger at det havde været Real eller en anden topklub uden for England,
Ville i så lade ham gå for 850 mio ?

Nej...

Nu har vi jo endelig fundet den angriber som kan score mål på samlebånd, det har vi jo ikke haft  i efterhånden mange år, så det kunne aldrig falde mig ind at vi skale sælge...

Nu opstår sådanne rygter også kun fordi han scorede i finalen, hvis han havde spille som røv og nøgler ville dette rygte aldrig været kommet frem...
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1502: 01 Jul 2008, 12:46 »

Aaarrhh mener du det ?

David Villa kan helt sikkert anskaffes for omkring 300 millioner, og så har man altså tjent 550 millioner og står med en angriber med mere kvalitet!
Logged


Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1503: 01 Jul 2008, 13:49 »

Syntes ikk de skal sælge ham overhovedet, og hvis han skulle sælges skulle det være til Barca  Thumbs Up
Logged


jeppe_nr13
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1504: 01 Jul 2008, 13:56 »

Jeg ville aldrig nogensinde sælge ham, om det så er til en klub uden for England.
Hvis man har ambitioner om at vinde mesterskabet er det nok  lidt dumt at sælge verdens bedste angriber!
Logged


ZhotLog
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1505: 01 Jul 2008, 13:57 »

Aaarrhh mener du det ?

David Villa kan helt sikkert anskaffes for omkring 300 millioner, og så har man altså tjent 550 millioner og står med en angriber med mere kvalitet!
Men det vides ikke om Villa ville være i stand til at slå igennem i England. Smiley
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1506: 01 Jul 2008, 13:58 »

Selv om Torres er og, især i denne sæson, har været helt genial, så tror jeg ærlig talt at jeg ville foretrak at Liverpool solgte ham for den sum penge. . .

Altså for de penge kunne vi jo hente 2 spillere af Torres niveau, sågar 2 angriber af hans kaliber, hvor Villa kunne være en af de bedre at få fat i. . .

Prøv bare at tænk på hvilke offensive navne vi kunne lokke til med den slags penge,:P

Men ja, der er nok ikk rigtig hold i rygtet og tror JKJ har ret i at det kommer fordi han spillede en god finale
Logged

Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1507: 01 Jul 2008, 14:01 »

Jeg ville aldrig nogensinde sælge ham, om det så er til en klub uden for England.
Hvis man har ambitioner om at vinde mesterskabet er det nok  lidt dumt at sælge verdens bedste angriber!

Helt enig i han er verdens bedste angriber  Smiley og er oss enig med Zhotlog vi ved jo ikk om Villa slår til i England, så jeg ville lade være lige meget hvor stort et bud der kom.
Logged


Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1508: 01 Jul 2008, 14:08 »

Helt enig i han er verdens bedste angriber  Smiley og er oss enig med Zhotlog vi ved jo ikk om Villa slår til i England, så jeg ville lade være lige meget hvor stort et bud der kom.

Alle spillere har en pris, og selv om Torres er en af mine ynglingsspillere, så er 850 mio for meget at síge nej til. . .

Vi kan få verdens bedste angriber, hvem end du så mener det er Peace
Logged

Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1509: 01 Jul 2008, 14:16 »

Alle spillere har en pris, og selv om Torres er en af mine ynglingsspillere, så er 850 mio for meget at síge nej til. . .

Vi kan få verdens bedste angriber, hvem end du så mener det er Peace

Mener Torres er verdens bedste angriber   Wink
Logged


Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1510: 01 Jul 2008, 14:20 »

Mener Torres er verdens bedste angriber   Wink

Ups, mig der læste forkert Peace

jeg sys at Han er en af Verdens bedste,
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1511: 01 Jul 2008, 14:32 »

Aaarrhh mener du det ?

David Villa kan helt sikkert anskaffes for omkring 300 millioner, og så har man altså tjent 550 millioner og står med en angriber med mere kvalitet!

Ja 110%... Villa er god, ingen tvivl om det, men kan han score mål i PL?? Det har Torres bevist så ser ingen grund til at sælge ham og da slet ikke til Chelsea, som vi forhåbentlig skal slåes lidt mere om pladserne om end vi tidligere har gjort...
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1512: 01 Jul 2008, 14:35 »

Villa er langt bedre spiller end Torres imo Smiley I Spanien viste det sig og til EM ligeså. Torres er skam en af de bedste, men Villa er bedre - dog også et par år ældre.

Hvis rygtet er sandt, hvilket det ikke er, så burde Liverpool takke ja.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1513: 01 Jul 2008, 14:57 »

Villa er langt bedre spiller end Torres imo Smiley I Spanien viste det sig og til EM ligeså. Torres er skam en af de bedste, men Villa er bedre - dog også et par år ældre.

Hvis rygtet er sandt, hvilket det ikke er, så burde Liverpool takke ja.

Måske, men Torres er altså større end Villa og har bevist at han gerne vil gå ind i de hårde tacklinger der forekommer i PL, der er jeg simpelthen bange for at Villa vil blive den lille i alt for mange dueller når det gælder krop mod krop plus at med det system vi åbenbart skal spille med kun 1 på toppen så er det altså bedre med en spiller der er bare en smule kropsstærk og der mener jeg altså Torres er bedre end Villa...
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1514: 01 Jul 2008, 15:05 »

Villa er langt bedre spiller end Torres imo Smiley I Spanien viste det sig og til EM ligeså. Torres er skam en af de bedste, men Villa er bedre - dog også et par år ældre.

Hvis rygtet er sandt, hvilket det ikke er, så burde Liverpool takke ja.

Villa var god ved Em, men det må han altså også takke Torres lidt for, for Torres arbejde af h***** til!

Og JKJ, nu hed spørgsmålet så også om hvis der kom et bud fra en udlandsk klub, ville da hellere aldrig havde at Liverpool solgte til Chelsea
Logged

Sider: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010