home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 688 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1597558 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1485: 27 Jun 2008, 11:40 »

Downing på vej?

Saric var ikke det eneste talent, som i fik tilført i går. AZ' Vincent Weijl er ny mand i ungdomsrækkerne Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1486: 27 Jun 2008, 11:43 »

For fanden hvis vi får ham så begynder jeg da først at savle Opstemt... Fandme klassekøb Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1487: 27 Jun 2008, 11:56 »

Ja læste det også tidligere idag, men overskriften gør det da til mere end det er, intet er jo afgjort.
Logged

MaddYHansen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1488: 27 Jun 2008, 14:04 »

Hvis Silva kommer ind, så vil det hæmme Babels udvikling, og det vil Benitez jo ikke have. Jeg tror, at Babel går hen og bliver vild tbh.

Liverpool mangler en på højre til gengæld, synes jeg. Pennant og Kuyt er ikke lige mig. Quaresma nævnes jo.


Jeg tro godt nok ikke vi får Quaresma, han skal vist til inter for 200 mio. kr.  Ubeslutsom

Pennant og Kuyt er heller ikke lige mig Skuffet downing eller silva, ville være sindsyge gode køb! Men jeg se helst silva.
til jer der siger at det vil hæmme babel, så kan babel da også spille højre, tro vist nok også at silva kan det! Peace

Så få frem i tegnebogen og køb nogle offensiv spiller!

der er ikke noget nyt om berry? Forlegen
Logged

it's not a badge..It's a FAMILY CREST

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1489: 27 Jun 2008, 16:44 »

Så er Agger heldigvis klar igen når det går løs efter sommerferien...
Nu håber jeg bare at han ikke bare er klar men han er HELT klar så der ikke kommer en eller anden træls følgeskade ...

Men det er jo næsten en ny spiller vi får til klubben igen...

http://www.bold.dk/nyt/?vis=85609
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1490: 28 Jun 2008, 13:44 »

Jeg bliver lidt irriteret over at høre på dem, der synes, at "det er dejligt, Riise ryger ud. Han er uduelig."
Det er simpelthen så irriterende, at en spiller, der har spillet 7(?) sæsoner i Liverpool, som altid har været loyal og givet os allesammen nogle fantastiske minder i form af mål, skal sparkes ud af klubben på grund af én dårlig aktion.  Selvfølgelig var det utrolig uheldigt, det var trods alt Champions League finalen, der var på spil, men sket er sket, og set over alle Riises sæsoner i Liverpool har han da helt klart været en af de vigtigste spillere?

Held og lykke til Riise i Roma, og synd med den afsked han skulle få.

Edit: lille surt opstød, men synes det er liidt træls at se  Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1491: 28 Jun 2008, 14:38 »

Jeg bliver lidt irriteret over at høre på dem, der synes, at "det er dejligt, Riise ryger ud. Han er uduelig."
Det er simpelthen så irriterende, at en spiller, der har spillet 7(?) sæsoner i Liverpool, som altid har været loyal og givet os allesammen nogle fantastiske minder i form af mål, skal sparkes ud af klubben på grund af én dårlig aktion.  Selvfølgelig var det utrolig uheldigt, det var trods alt Champions League finalen, der var på spil, men sket er sket, og set over alle Riises sæsoner i Liverpool har han da helt klart været en af de vigtigste spillere?

Held og lykke til Riise i Roma, og synd med den afsked han skulle få.

Edit: lille surt opstød, men synes det er liidt træls at se  Wink

Kort og godt enig  Thumbs Up
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1492: 29 Jun 2008, 17:30 »

Nu forlanger Barry et skifte... Og kan godt forstå han er tosset over at Martin O’Neill ikke har tid til at snakke med ham men har masser af tid til at kommentere for BBC...

Det viser vel bare at han ikke har respekt for Barry...
Hvis han ville beholde ham kunne han da i det mindste lige have kontaktet ham, evt med en kort besked eller noget i den stil...

http://www.bold.dk/nyt/?vis=85672
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1493: 29 Jun 2008, 21:55 »

Hvis Xabi Alonso smutter, så kommer Barry vel ind. Derudover har Benitez højst sandsynligt penge at bruge, og efter Torres' enorme succes, så har han nok endelig forstået forskellen på at købe én stjerne i forhold til to-tre middelspillere. Jeg håber virkelig, at I får jer en stjerne til, da det ville gøre det meget mere spændende Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1494: 30 Jun 2008, 15:05 »

Hvis Xabi Alonso smutter, så kommer Barry vel ind. Derudover har Benitez højst sandsynligt penge at bruge, og efter Torres' enorme succes, så har han nok endelig forstået forskellen på at købe én stjerne i forhold til to-tre middelspillere. Jeg håber virkelig, at I får jer en stjerne til, da det ville gøre det meget mere spændende Smiley

Jeg tror det bliver omvendt, Når Barry kommer ind smutter Alonso...  Peace
Ellers er jeg enig, ser også gerne en stor stjerne fremfor 2-3 gode spillere, dem har vi efterhånden nok af...
Spørgsmålet er så bare hvornår går man fra at være en god spiller til at være en stjerne, hvem bedømmer det??  Huh

Iøvrigt forstærker vi os igen i træner rækkerne, Pelligrino som spillede en halv sæson for os for nogle sæsoner siden er ansat som 1. holdstræner...
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1027674.ece
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1495: 01 Jul 2008, 12:04 »

Chelseas karismatiske ejer, Roman Abramovich, ville angiveligt være villig til at betale 850 millioner kroner for Fernando Torres, hvis Liverpool på nogen måde ansporede ham til det. (Daily Star)

Et rygte jeg har fundet på indkast.dk,

Nu er Torres godt nok vores helt store stjerne, men prøv lige at se den pris! Shockeret

Det kan Cristiano dårligt være med!  Shockeret
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1496: 01 Jul 2008, 12:12 »

jeg tror også Barry kunne forstærke Liverpools hold, jeg tror at han sammen med Gerrard på midtbanen vil kunne løfte Liverpools hold, men jeg synes også de skal forstærke forsvaret, måske med Rafinha fra Schalke som højre back
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1497: 01 Jul 2008, 12:13 »

Ingen spillere er så meget værd, og jeg tvivler stærkt på at Torres bliver byttet mellem 2 engelske klubber nogensinde.
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1498: 01 Jul 2008, 12:18 »

Jeg tror heller ikke det sker, Jeg tror slet ikke Torres skifter klub, jeg tror han har det fint i Liverpool
Logged

Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1499: 01 Jul 2008, 12:19 »

Jeg håber satme heller ikk han skal til Chelsea  ticked off
Logged


Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010