home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  1 Bruger, 562 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Skadestuen FM2009
| | | | |-+  CD Key problemer!?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: CD Key problemer!?  (Læst 25141 gange)
jtoft
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
CD Key problemer!?
« : 13 Nov 2008, 16:23 »

Nu hører jeg til de heldige, der allerede dagen inden release-daten sidder med spillet i hånden, men der er desværre opstået uventede problemer: Når jeg installerer spillet, får jeg en fejl, når jeg skal taste CD-key'en. Kan det bare være fordi, at det først kan registreres på release-dagen?

På forhånd tak.
Logged

THE GREEN PRIDE: VFF!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: CD Key problemer!?
« Svar #1: 13 Nov 2008, 16:24 »

Det er meget muligt. Jeg undrer mig da over at du allerede sidder med spillet i hånden nu.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: CD Key problemer!?
« Svar #2: 13 Nov 2008, 16:26 »

Der åbnes først for registrering af spillet i morgen, så det er uden tvivl problemet.
Logged



Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CD Key problemer!?
« Svar #3: 13 Nov 2008, 16:30 »

Sports Interactive er heldigvis så kloge, at de ikke åbner for registreringen før release-daten, fordi de godt ved at der sidder sådan nogle som dig, som bare vil hovére overfor for os andre der først får det den 14. november?

Ærgeligt... (Not!)

EDIT: Stavefejl...
« Seneste Redigering: 13 Nov 2008, 16:39 af Mathié » Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CD Key problemer!?
« Svar #4: 13 Nov 2008, 16:32 »

spørger nok dumt, men hvordan i alverden har han fået fat i det allerede nu?
Logged

jtoft
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: CD Key problemer!?
« Svar #5: 13 Nov 2008, 16:32 »

Okay, tak for svarene! Så bliver jeg jo nok nødt til at tage en sygedag i morgen Opstemt

Jeg har bestilt mit via Softexchange - de plejer at være gode til at sende det dagen før, så man er helt 100 % sikker på at have det Smiley
Logged

THE GREEN PRIDE: VFF!

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CD Key problemer!?
« Svar #6: 13 Nov 2008, 16:33 »

okay, men så er det ikke på dansk eller hvad?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: CD Key problemer!?
« Svar #7: 13 Nov 2008, 16:34 »

Hvilket er svineri, og ulovligt Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: CD Key problemer!?
« Svar #8: 13 Nov 2008, 16:34 »

Der vil nok altid være nogle butikker som sælger det tidligere end de har lov til - men i år er det jo bare ligegyldigt, da det ikke kan spilles før i morgen alligevel.
Logged



jtoft
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: CD Key problemer!?
« Svar #9: 13 Nov 2008, 16:38 »

Ja, det er på dansk. Og ja, de gør noget ulovligt. Men det gør jo alligevel ikke den store forskel, når jeg ikke kan spille det inden jer andre. Med mindre, at jeg selvfølgelig allerede kan registrere det til midnat?
Logged

THE GREEN PRIDE: VFF!

Jorandorobertsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: CD Key problemer!?
« Svar #10: 13 Nov 2008, 16:53 »

Ja, det er på dansk. Og ja, de gør noget ulovligt. Men det gør jo alligevel ikke den store forskel, når jeg ikke kan spille det inden jer andre. Med mindre, at jeg selvfølgelig allerede kan registrere det til midnat?

jeg fikk spillet i posten i dag, men det fungerer ikke før midnatt. norsk
Logged

Paco G.
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: CD Key problemer!?
« Svar #11: 13 Nov 2008, 17:01 »

Hej

Jeg fik spillet igår.

Men kan først spille det torsdag nat kl. 00.00 da man kan registrer der nemlig.

Mange af butikkerne fik spillet igår, men må først sælge det fra fredag. Men hvis man har gode forbindelser, kan man jo får fat i det før  Wink
Logged

canzii
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: CD Key problemer!?
« Svar #12: 13 Nov 2008, 18:48 »

Har også fået mit idag(13/11) jtoft og har samme problem som dig.. SATANS !!!!!!:D!!!!!:D Fik mit fra CDON med posten omkring middagstid..
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: CD Key problemer!?
« Svar #13: 13 Nov 2008, 19:31 »

Centralen åbner først klokken 09.00 i morgen, hvorefter man bare kan spille løs.

Jeg er aktiv bruger af FMDanmark (uh, nu er jeg forræder), men derinde er det allerede uddebatteret for et par dage siden.

Hvis I vil vide mere om det, så tjek ind på dette link: http://fmdanmark.dk/debatforum/show_topic.php?start=0&end=10&id=2616
Logged

Jimmi.Pop
Gæst
 
Sv: CD Key problemer!?
« Svar #14: 13 Nov 2008, 19:41 »

Hi,

I've seen reports on here about stores selling the game early and so want to clear up the activation of the game issue.

In the interests of fairness for both retailers and players we have made the decision to turn on the authentication / activation system for street date of 14th November. That decision was taken to try to give everyone a level playing field, for retailers it should mean that there is less incentive to break street date and less disadvantage that do the responsible thing and sell the game on the day of release. For players it means that everyone gets to play the game at the same time and those that have bought or pre-ordered from retailers that hold to the release date aren't left in a position where they wait for their copy whilst others are playing the game.

Despite this, it seems that some retailers are selling the game already. That's disappointing for us as it causes problems and disappointment for the people buying the game, as they won't be able to play it until the release date.

To those that have already bought copies of the game I apologise for the frustration having the game but not playing will cause. It wasn't supposed to be a position you would find yourself in, and I can only ask for your patience in waiting until the release date to play the game. For those of you that will see the game on sale before the 14th, please again understand that you won't be able to play it until release date.

All I can say is that this is done with the best of intentions for you, for the retailers, and to protect the game itself. Please believe me when I say I know how frustrating the situation is, I've been working on the marketing for the game for months and months (we shot the pack image back in May) and I can't wait to actually play the game. I have copies of the game under my desk and I cannot play them for the same reason you can't, and that is the 100% honest truth. Until Friday please continue to play the demo and, when Friday comes round, I hope you enjoy playing the full game as much as I will.

Thanks
Ben
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010