home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 639 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Folketingsvalg
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vil du stemme på til et evt. valg?
A: Socialdemokratiet
- 37 (17,9%)
B: Det Radikale Venstre
- 9 (4,3%)
C: Det Konservative Folkeparti
- 30 (14,5%)
F: SF
- 32 (15,5%)
K: Kristensdemokratern e
- 2 (1%)
O: Dansk Folkeparti
- 21 (10,1%)
V: Venstre
- 37 (17,9%)
Y: Ny Alliance
- 17 (8,2%)
Ø: Enhedslisten
- 9 (4,3%)
Blankt
- 13 (6,3%)
Antal Stemmer: 207

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 Udprint
Forfatter Emne: Folketingsvalg  (Læst 67691 gange)
Khushal
Gæst
 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #525: 14 Nov 2007, 21:06 »

Sandelig de helt store argumenter, der bliver fyret af her Wink

jeg må sige at nå der endelig kommer en mening som er venstre orienteret så bliver den åbenbart nedbanket her i denne debat...  Wink   funny

nå Angående vores valg...

Jah det ser ud til endnu 4 år med Fogh.. Endnu 4 år hvor vi skærer ned på den offentlige sektor.. 4 år hvor vi bliver løjet for og snydt... 4 år til at børnene i asyl centrerne vil sidde fast og miste deres forstand.. 4 år hvor jeg begrund af min hud farve hår farve og navn ikke kan komme på mange forskellige gymnasier inklusiv frederiksberg Gym...
4 år hvor jeg bliver dømt begrund af min religion... 4 år hvor jeg skal høre på hvor onde muslimer med tørklæde er...
Men bare I har det godt så det fair nok!
Jeg mener hvorfor sku jeg hjælpe mine medmennesker? Hvad har folk i Mellemøsten og Afrika nogensinde gjort for mig?
som sagt af flere herinde så HAR vi valget til at hjælpe folk men det betyder ik at vi skal!
Men jeg vil LIGE sige noget til jer... HVIS i ikke gidder give skal ik heller ikke forvente at modtage !

Jeg må sige at jeg er målløs over hvor egoistiske og intolerante nogen folk er.. (siden at jeg bliver kaldt Naiv begrund af min ideologi så har jeg den fulde ret til at kalde folk egoistisk og intolerante)

Men for helvede bare glem hvor dårlig mange offentlige sektorer har det nu.. bare glem at hvertfald 2 lande lige nu er ved at blive ødelagt af krig... bare glem at den globale opvarmning truer med at ødelægge vores verden...

Bare vi har det godt her!
Vores land! Vores værdier! Vores penge!  Cool

Btw godt indlæg Mikkel ku ik ha sagt det bedre selv ENDELIG en person som er enig med mig Opstemt
« Seneste Redigering: 14 Nov 2007, 21:19 af Khushal » Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #526: 14 Nov 2007, 21:07 »

Jeg vil mene at fogh har bedre styr på sagerne.. F.eks. det eneste Helles valgkamp har gået ud  på er at komme med de meget ubetydlige fejl der er i Foghs regering..

Hvad skulle hun gå ud og gøre? Skulle hun sige, at regeringen lavede et kanon job, og at vi egentligt havde det fint i Danmark?! Nej! Hun skal da oplyse vælgerne om, at der altså er noget galt i dette land, og dette gør hun jo ved at vise de fejl, regeringen har lavet. :-)

Derudover er det trodsalt ikke kun ubetydelige fejl. Hvad lavede Danmark fx i Irak?
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #527: 14 Nov 2007, 21:09 »

jeg må sige at nå der endelig kommer en mening som er venstre orienteret så bliver den åbenbart nedbanket her i denne debat...

Det vil jeg nu ikke sige. Der er ret så mange venstre orienterede i denne debat, og skal jeg se objektivt på det, vil jeg da sige at højrefløjsfolkene får mere modgang end venstrefløjen lige i denne debat Wink

Jeg ser frem til 4 år med 30 mand i klasserne! Tjuhej!
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #528: 14 Nov 2007, 21:12 »

Jeg siger bare:

Wonder why the colour of hell is RED?!
Logged

Vuelve la ilusión

Niicklas12
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #529: 14 Nov 2007, 21:13 »

flot indlæg Smiley

Men igen vil jeg sige, at det er de små ting der kommer op igen. Der er jo f.eks. kun tale om mellem 5- og 800 irakere der sidder på asylcentre (kan ikke huske det præcise tal). En af grundende til at de ikke kan komme ind i landet er at de f.eks. ikke kan tale dansk, hvilket jeg ville mene var en vigtig del af det at blive boger i et dansk samfund. Det er selvfølgelig ikke en undskyldning men mener ikke det emne er beretiget den medie dækning den har fået da det gælder så få mennesker.

Mht. irak krigen, der mener jeg at det kan være fuldstændig ligemeget om det var for at vælte Saddam eller for at fjerne masseødelæggelses våben. Det er to vigtige ting, og som jeg men er grund nok til at føre krig selvom det kun er det enkeltstående mål. Man skal jo tænke på at Saddam var en trussel mod den vestlige verden selvom han ikke havde masseødelæggelsesvå ben.

Og ja, det går godt for Danmark, men ikke godt nok til at vi kan begynde at give hele 1% af vores bruttoindkomst, det er jo alligevel mange penge vi taler om.. Og fordi vi er ved at hæve velfærden i DK så bruges der masser af penge den vej. Så bare fordi det går godt for DK betyder det ikke at vi har råd til at give flere millioner kroner væk..

Vil ikke kommentere Pia, da jeg heller ikke selv er meget for hende, men man må sige hun taler de ældres sag Wink
Logged

Niicklas12
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #530: 14 Nov 2007, 21:17 »

Hvad skulle hun gå ud og gøre? Skulle hun sige, at regeringen lavede et kanon job, og at vi egentligt havde det fint i Danmark?! Nej! Hun skal da oplyse vælgerne om, at der altså er noget galt i dette land, og dette gør hun jo ved at vise de fejl, regeringen har lavet. :-)

Derudover er det trodsalt ikke kun ubetydelige fejl. Hvad lavede Danmark fx i Irak?

Jeg mener ikke det var en fejl at gå ind i Irak..
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #531: 14 Nov 2007, 21:19 »

Måske du ikke synes, det var en fejl, men det var i hvert fald ulovligt.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #532: 14 Nov 2007, 21:22 »

Jeg mener ikke det var en fejl at gå ind i Irak..

Nej, kan jeg læse i dit indlæg oven over. :-) Dette mener jeg så, det var. Eller, selvfølgelig kan det naturligvis forsvares, men når man drager i krig uden et flertal i FN, så burde man nok lige overveje sagen en gang til. Jeg mener i hvert fald, at det var en fejl, men det er jo altid let at sige bagefter Wink
Logged

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #533: 14 Nov 2007, 21:30 »

flot indlæg Smiley

Men igen vil jeg sige, at det er de små ting der kommer op igen. Der er jo f.eks. kun tale om mellem 5- og 800 irakere der sidder på asylcentre (kan ikke huske det præcise tal). En af grundende til at de ikke kan komme ind i landet er at de f.eks. ikke kan tale dansk, hvilket jeg ville mene var en vigtig del af det at blive boger i et dansk samfund. Det er selvfølgelig ikke en undskyldning men mener ikke det emne er beretiget den medie dækning den har fået da det gælder så få mennesker.

Mht. irak krigen, der mener jeg at det kan være fuldstændig ligemeget om det var for at vælte Saddam eller for at fjerne masseødelæggelses våben. Det er to vigtige ting, og som jeg men er grund nok til at føre krig selvom det kun er det enkeltstående mål. Man skal jo tænke på at Saddam var en trussel mod den vestlige verden selvom han ikke havde masseødelæggelsesvå ben.

Og ja, det går godt for Danmark, men ikke godt nok til at vi kan begynde at give hele 1% af vores bruttoindkomst, det er jo alligevel mange penge vi taler om.. Og fordi vi er ved at hæve velfærden i DK så bruges der masser af penge den vej. Så bare fordi det går godt for DK betyder det ikke at vi har råd til at give flere millioner kroner væk..

Vil ikke kommentere Pia, da jeg heller ikke selv er meget for hende, men man må sige hun taler de ældres sag Wink

Hmm du har sikkert ret. Hvad rager det os at små 5-800!!!!! personer ik har det godt fordi vi har smadret deres hjem?
Og Irak krigen var da så unødvendig. Vi gik ind for at finde masseødelæggelsesvå ben som ikke eksisterede. Og at fjerne Saddam det er fint nok for han var en diktator. Men at gå ind uden FN's tilladelse er decideret dumt, og hvis vi skulle ødelægge deres samfund, hvorfor har vi så ik plan til ik at ødelægge det endnu mere end det var før?
USA har jo støttet Saddam så han kunne bombe Kuwait. Så støttede de Kuwait. Så hjalp de Al-Qaeda med CIA militær træning. Som Osama brugte til at springe WTC i luften med. Man må virkelig sige at det har bidt dem selv i røven.
« Seneste Redigering: 14 Nov 2007, 21:34 af Mikkel2306 » Logged

Niicklas12
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #534: 14 Nov 2007, 21:31 »

Jeg må sige at det er godt at i er engagerede i Danmark, men helt ærligt, tror i selv i vil få noget ud af at hæve skatten igen?, at jage alle de betydningsfulde rige mennesker ud af Danmark? dem som tjener pengene til mange af alle de penge vi har at bruge? Hvor vil i få pengene fra når i skal til at give hybrid-biler hele danmarks befolkning og sætter milliarder af vindmøller op? og så når i har sørget for at Danmark ikke skader miljøet, så skal i jo også lige bruge milliarder af kroner på at give flere penge til de kommunalt ansatte, og endda ansætte flere.. Altså i sidste ende kommer det jo til at gå ud over dem som er godt uddannet her i landet, og dem som tjener pengene, og tror altså ikke det holder at hive flere penge ud af dem.. De giver i forvejen for meget i skat.. I skal også tænke på at det er størstedelen af DK der faktisk har fået en ordenlig uddannelse, og tjener godt med penge.. Det kan godt være at det kommer til at ligne en succes historie et stykke tid hvis venstrefløjen kommer til magten, men den vil ikke holde særlig langt tid.. Jeg mener ikke de har tænkt det ordenligt i gennem, de vil jo ALDRIG kunne realisere deres visioner, og hvis de alligevel prøver så ender det galt.. Ja, kommunalarbejderne og muhammed bliver glade men størstedelen af DK mister altså den velfærd som højrefløjen har sikret igennem de sidste 6 år..

(Det med muhammed er ikke ment racistisk. Wink bare så det ikke bliver misforstået, mener også at der skal være plads til jer i samfundet)
Logged

Khushal
Gæst
 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #535: 14 Nov 2007, 21:31 »

Jeg siger bare:

Wonder why the colour of hell is RED?!
Undrer lidt hvorfor jeg spilder energi og tid på dig.. kan kun sige at det er DIN forestilling at helvede er rødt.. men det har intet med politik at gøre.. og desuden... hvis du virkelig mener at venstre orienteret er helvede så er du liiiiiidt langt ude...  Huh

nå Nicklas 5- 800 irakere? kun? der døde 65 danskere da tsunamien kom også var i helt oppe at køre... der sidder 5-800 irakere i asylcentrer som vi har midlerne til at hjælpe og du siger kun? Shockeret

Der er døde 1.2 millioner i irak som vi har været med til at dræbe fordi vi ledte efter bomber og ville sætte demokrati ind i Irak.. og han var en trussel mod den vestlige verden? på hvilken måde? han ville aldrig nogensinde ku true en magt som USA meget...

Hvis du virkelig mener at det er det værd har du nok ik set Irak her på det seneste landet er i ruiner og folket lider.... og er 1,2 millioner mennesker ik nok døde mennesker? du må da indrømme at det er mange Ubeslutsom
Logged

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #536: 14 Nov 2007, 21:32 »

Jeg siger bare:

Wonder why the colour of hell is RED?!

Og man siger at jeg ik højner niveauet inden for disse indlæg?
Du ved godt at når ild bliver rigtig varmt så bliver det blåt ik:)?
Logged

Niicklas12
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #537: 14 Nov 2007, 21:34 »

Nej, kan jeg læse i dit indlæg oven over. :-) Dette mener jeg så, det var. Eller, selvfølgelig kan det naturligvis forsvares, men når man drager i krig uden et flertal i FN, så burde man nok lige overveje sagen en gang til. Jeg mener i hvert fald, at det var en fejl, men det er jo altid let at sige bagefter Wink

Set i bakspejlet vil jeg ikke sige at det var en fejl, men det var en fejl at gå ind uden en FN tilladelse.. HVIS det får styr på situationen der nede nu, så var det i hvert fald ikke en fejl..
« Seneste Redigering: 14 Nov 2007, 21:44 af Niicklas12 » Logged

Niicklas12
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #538: 14 Nov 2007, 21:35 »

Og man siger at jeg ik højner niveauet inden for disse indlæg?
Du ved godt at når ild bliver rigtig varmt så bliver det blåt ik:)?


Lad nu være med selv at synke ned på det niveau Smiley

Logged

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #539: 14 Nov 2007, 21:39 »

Set i bakspejlet vil jeg ikke sige at det var en fejl, men det var en fejl at gå ind uden en FN tilladelse.. HVIS det får styr på situationene der nede nu, så var det i hvert fald ikke en fejl..

Lad nu vær med at selv at synke ned på det niveau.


De har bare og få styr på det!. Ellers har de virkelig dummet sig!

Ja okay fair nok hehe:). Men den er blevet lavet mod mig og det var faktisk et dummere indlæg det der hehe:D
Logged

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010