home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:32:11 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 13:21:53 szukizek Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
28 Maj 2024, 20:18 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
28 Maj 2024, 20:15 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23315
  1 Bruger, 285 Gæster Online.

Indlæg: 1132804 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: arianazoe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hoffenheim
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Hoffenheim  (Læst 24757 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hoffenheim
« Svar #30: 05 Dec 2008, 11:22 »

Rooland... Synes det er trist at se, at du kun har en hoffenheim spiller på... Skuffet jeg ligger i top 3 i anden sæson, og har stadig flere af klubbens egne spillere på?
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hoffenheim
« Svar #31: 05 Dec 2008, 17:50 »

Hvor mange transferpenge har Hoffenheim til at starte med?
Logged


Arsenal Football Club


Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hoffenheim
« Svar #32: 05 Dec 2008, 18:02 »

For...satan et hold Rooland! Shockeret

Virkelig godt hold du har fået opbygget på så kort tid, bliv ved med at opdatere os!

Ja, det er komplet idiotisk at Dimitar Hopps skyder 500 mio ind om sommeren og 250 om vinteren til transfers. Det gør det alt for nemt at opbygge et sindsydgt hold, men nu fortsætter jeg bare til jeg vinder CL og og Bundesligaen.

3. sæsons indkøb er blevet Nicklas Bendtner. Jeg begynder at sparre op til et helt nyt stadion nu, så jeg skruer ned for indkøbene. Jeg har alligevel et hold, der burde slutte 1 i bundesligaen oh højt i CL.
Logged

frisenborg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hoffenheim
« Svar #33: 08 Dec 2008, 21:23 »

hvad for en taktik skal jeg bruge til Hoffenheim. jeg vil gerne spiler offensivt pres spil
Logged

love fmmanager:)
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hoffenheim
« Svar #34: 11 Dec 2008, 15:16 »

please svar mig en eller anden hvorfor er tyskland ikke i demoen vil gerne prøve hoffenheim?
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hoffenheim
« Svar #35: 11 Dec 2008, 15:17 »

please svar mig en eller anden hvorfor er tyskland ikke i demoen vil gerne prøve hoffenheim?

sådan er det bare Smiley der er ikke rigtig noget at gøre ved det...desværre
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

love fmmanager:)
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hoffenheim
« Svar #36: 11 Dec 2008, 15:19 »

øv ;)når så må jeg jo lade være at spille med dem foreløbig;)
Logged

Kokken1986
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hoffenheim
« Svar #37: 12 Dec 2008, 12:42 »

Jeg er næsten kommet til vinter-transfervinduet, og sidder og håber på at bestyrelsen giver mig lidt ekstra penge at handle for, da jeg kunne kunne bruge en enkelt spiller, eller to. Er er nogle af jer som har fået ekstra penge op til transfervinduet?

Men det går nu meget godt i mit spil. Jeg ligger nummer 5 efter 17 kampe, men det er meget tæt i om 3-4-5. pladsen. Her er top 5:
Werder Bremen - 42 point
FC Bayern - 38 point
Schalke - 33 point
Leverkusen - 31 point
Hoffenheim - 31 point.

Mine bedste spillere indtil videre har været; Sejad Salihovic(19 kampe, 4 mål, 5 oplæg, Gns. 7.05), Damba Ba(15 kampe, 9 mål, 2 oplæg, Gns. 7.00), Martin Compper(13 kampe, 3 mål. 0 oplæg, Gns. 7.02.

Jeg stiller op i en 4-1-1-2-2 som ser således ud:
       
                     Vilar
Beck - Compper - Nilsson - Rat
                 Gustavo
                 Salihovic
Edu                             Eduardo
                 Ba - Wellington/
                        Ibisevic

Bænk: Özcan, Vorsah, Odonkor, Lorentzen, Copado, Teber, Ibisevic/Wellington

Det jeg gerne så forbedret var højrebackpladsen, og måske midterforsvaret. Og udover det kunne jeg godt tænke mig en ekstra angriber, som kunne hjælpe med at lave nogle mål.

Er det muligt jeg kan få dig til at smide din taktik ind? altså på et link, også dine team instrukser - jeg vil gerne se begge dele, på taktikken og instrukser, så der skal nok 2 screenshots til Smiley
Logged

Kokken1986
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hoffenheim
« Svar #38: 12 Dec 2008, 12:42 »

Ja, det er komplet idiotisk at Dimitar Hopps skyder 500 mio ind om sommeren og 250 om vinteren til transfers. Det gør det alt for nemt at opbygge et sindsydgt hold, men nu fortsætter jeg bare til jeg vinder CL og og Bundesligaen.

3. sæsons indkøb er blevet Nicklas Bendtner. Jeg begynder at sparre op til et helt nyt stadion nu, så jeg skruer ned for indkøbene. Jeg har alligevel et hold, der burde slutte 1 i bundesligaen oh højt i CL.

Sygt hold alligevel... alt ialt har jeg fået 100mio på en halv sæson? hvor langt er du siden du får de vilde summer der???
Logged

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hoffenheim
« Svar #39: 14 Dec 2008, 18:05 »

Er der ikke flere, der spiller med Hoffenheim?
Logged


Hate-Me-Or-Love-Me
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hoffenheim
« Svar #40: 19 Dec 2008, 22:33 »

Mit Hoffe-hold: Sæson 09/10

                                       V. Enyeama
P.Ferrari---------A. Barzagli------M. Delpierre---------S. Pocognoli
                                      --L. Guztavo-
N. Cardozo                          ------------                  A. Mounier
                  E. Granero--------------------C. Eduardo
                                      -V. Ibisevic-

Bænk: Lehmann, Sankoh, Ibertsberger, Salihovic, Bruggink, J. Sosa, C. Marica

Et klasse hold! Fik en 11. plads i 1. sæson, og går efter en top-8 her i 2. søson.. Wink
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hoffenheim
« Svar #41: 22 Dec 2008, 12:30 »

Ja så er det blevet min tur til at hoppe med på Hoffenheim bølgen.

Jeg har, efter FM09 kom ud, haft svært ved at finde det rigtige hold. Men efter at have fulgt oprykkerne Hoffenheims succes i den bedste tyske række blev jeg langsomt mere og mere inspireret til at prøve dem af i det nye FM, og i går blev spillet så startet op. Indtil videre tror jeg at jeg valgte rigtigt da jeg valgte dem, da Hoffenheim virkelig er underholdene at spille med. De har en helt fantastisk trup, og med den rette taktik kan man virkelig få dem til at spille champagne bold. De har ydmere en helt fantastisk økonomi hvor bestyrelses formanden bliver ved med at smide penge i klubben, så penge er ikke nogen mangel. Jeg kan dog forestille mig at dette gør det virkelig nemt at opbygge et godt hold. Jeg plejer dog at holde mig til at købe meget unge spillere og udvikle dem selv, på den måde synes jeg at udfordringen bliver størrere.

Jeg kører med en 4-1-1-2-2 taktik:

X

X-X-X-X

X

X

X-----X

X-X


I venskabskampene har det fungeret rigtig godt hvor det ikke blev til et eneste nederlag. Alle kampe blev vundet undtagen en 2-2 uafgjort mod Lyon. Men taget modstander holdet i betragtning synes jeg at det var helt okay.

Min indkøbspolitik har været lidt anderledes end i mien andre spil hvor jeg næsten kun plejer at købe spillere fra det pågældene land, men denne gang vil jeg prøve at udvikle nogle danske spillere.
Derfor har jeg fra Danmark købt Morten Nordstrand og Mads og Andreas Laudrup. Laudrup brødrene kommer til at spille på ungdomsholdene hvor de skal udvikle sig, men Mads Laudrup kan fra tid til anden komme op og spille nogle kampe på førsteholdet.
Morten Nordstrand tegner sig indtil videre til at blive et godt køb, da han scorede et hav af mål i træningskampene, og i sin debutkamp i den tyske pokalturnering stod for et hattrick.
Derud over synes jeg at venstre back pladsen var en smule tyndt besat så der har jeg erhvervet mig Ravzan Rat fra Shaktar.
Italienske Davide Santon er også blevet hentet til klubben, mest som reserve men har gjort det så overraskende godt på højrefløjen at han nok kommer til at starte inde.

Så nu venter jeg bare på at komme i gang med sæsonen hvor Stuttgart venter som den første modstander. 

Logged

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hoffenheim
« Svar #42: 25 Dec 2008, 18:55 »

Så er første sæson overstået med 1899 Hoffenheim:

Pokalturneringen:

Jeg ligger ud med pokalturneringen, da det var en kort fornøjelse. Jeg skulle møde Bayern München på udebane allerede i anden runde, og det var et klart nederlag, så ingen succes her.

Bundesligaen:

Efter omtrent 16 kampe lå jeg på en femtendeplads, men så fandt jeg endelig taktikken: 4-5-1. Denne taktik gjorde også, at Sejad Salihovic kom i gang  Thumbs Up

Efter 33 kampe lå jeg på en fantastisk tredjeplads, men skulle op imod Bayern München på udebane, mens nummer 4 og 5, der lå 1 og 3 point efter mig, skulle møde hinanden. Da nummer 5, Stuttgart, havde en meget bedre målscorer end mig, betød det, at hvis deres indbyrdes kamp ikke blev uafgjort, skulle jeg vinde for at være sikker på min Champions League-plads.
Jeg vandt 2-0, og nummer 4, Leverkusen, vandt sikkert, så set i bakspejlet skulle jeg vinde på Allianz Arena. Bayern havde allerede sikret mesterskabet længe forinden, men de stillede med deres bedste spillere, så lidt af et mirakel jeg vandt.  Wink

Transfers 2008-09:

>>Ind
Ali Karimi - 2,8 mio. euro
Davide Santon - 2,7 mio. euro
Szabolcs Huszti - 4,9 mio. euro

Op til den nye sæson 2009-10, har jeg forstærket mig væsentligt.

Transfers 2009-10:

>>Ind
Roman Weidenfeller - Fri
Andreas Görlitz - 900K euro
Vagner Love - 5,5 mio. euro
Lukas Podolski - 3,2 mio. euro
Léo - 15,25 mio. euro
Derek Boateng - Fri
Rodney Sneijder - 375K euro
Simone Colombi - 2,1 mio. euro

De to sidstenævnte er købt til fremtiden evt. som salg med fortjeneste eller som kommende førsteholdsspillere .

<<Ud
Wellington - 4,2 mio. euro
Demba Ba - 6 mio. euro
12 spillere på fri

Jeg forventer en top 3-placering i ligaen, mens jeg bare håber at komme så langt som muligt i Champions League samt pokalturneringen uden nogen reelle forventninger.
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hoffenheim
« Svar #43: 25 Dec 2008, 19:25 »

Rooland, må jeg ikke lige se dine transfers? Smiley
Og forresten, hvorfor har du fået langt mere end mig af Dietmar Hopp? Jeg har fået 37mio foræret i alt, og jeg er næsten forbi vinter transfervinduet i 1. sæson.
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Hoffenheim
« Svar #44: 26 Dec 2008, 18:19 »

Hej. Jeg spiller med Hoffenheim og det går ikke forrygende. Det værste er at én holdets bedste spillere, Salihovich, simpelthen spiller ah helvedes til!!! Jeg kan slet ikke få ham i omdrejninger, selvom han spiller på hans favorit position. I ligaen har han haft et gennemsnit på 6,53 hvilket heller ikke er prangende.
Hvordan spiller I med Salihovic? Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010