|
sindsygt
Gæst
|
|
Sakho 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DonNielsen
Lilleputspiller
|
|
Ligger på førstepladsen efter 4 sæsoner, har vundet bundesligaen 2 gange og chl 2 og har et transferbudget på 980 mill. hvem skal jeg købe? mit hold ser sådan ud:
Valdes
Santon Barzargli Mexes Rat
C. poulsen
Veloso
Silva Eduardo Villa Carew
Hva mangler jeg!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DonNielsen
Lilleputspiller
|
|
Har lige købt Eto'o :p han er vild i mit spil ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Lyder som et rigtig fedt spil du har gang i DonNielsen. Må jeg se SS af dine transfers i alle sæsonerne? da jeg gerne vil se hvem du har købt, så jeg selv kan få lidt inspiration til at starte med Hoffenheim (igen) 
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
DonNielsen
Lilleputspiller
|
|
Hvordan er det jeg laver det der SS? Så jeg lige kan vise mini transfers
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Først går du ind i Manager og når du er på den side du vil tage SS af, trykker du på knappen som hedder "Prt Scr eller SysRg" derefter går du ind i f.eks. paint og trykker "sæt ind" derefter gemmer du det. Så går du ind på en hjemmeside og oploader det F.eks. www.tinypic.com og så får du 4 koder op når du har gjort det, der vælger du den som hedder noget med forum. 
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Nogle der har lige kan smide et ss af Ibisevic efter 3-4 sæsoner? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hitman1989
|
|
Der er mange der spørg hvorfor for nogle 500 mio på en sæson og hvorfor nogle får 50 mio hvis i ligger mærke til det så er saldoen altid på omkring 300 mio aldrig mindre da han skyder ind når du har brugt mange penge så det gælder bare om at bruge mange penge...
Har nu prøvet i to spil og se om det var rigtigt og det var det og min ven spiller os med Hoffenheim ( samme sker for ham )
Jeg spiller med patch 9.2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DonNielsen
Lilleputspiller
|
|
Jeg har købt messi til hoffenheim for 670 mill. i første sæsom og solgte ham videre i 4 sæsom for 1,2 milliard
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RMFC
|
|
hold da kæft et køb og salg !  vidste godt at ham rigmanden skød mange penge i klubben, men så mange vidste jeg sgu ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Det lugter sgu lidt af snyd. Hvorfor fanden skulle Messi tage til Hoffenheim i første sæson?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hitman1989