home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 835 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2010
| | | | |-+  Vidic som topscore
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Vidic som topscore  (Læst 6261 gange)
bananfluen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Vidic som topscore
« : 08 Okt 2010, 00:23 »

Hejsa Freaks..

Vidic som topscore på ens hold, kan man ønske sig noget andet? Når ens DC bomber og bomber samtidig med ens angribere heller ikke kan stoppes!! Det er jo win-win.. Derfor vil jeg dele min hjørnesparks taktik med jer som har Vidic eller lign. på holdet. Selv i en alder af 33 formår han at overraske mig ... er dog lidt bitter over det har taget mig så "lang" tid at finde den helt rigtige. Jeg har bidt mærke i at MOD og PLACERINGSEVNE er to utrolige vigtige stats som mange tænker WHAT omkring, but trust me!!

http://www.gratisupload.dk/download/50327/ Dette billeder viser hele holdets indsats. bemærk Piqué og Vidic Smiley
http://www.gratisupload.dk/download/50328/ Dette billede viser Vidics profil Smiley

Uploader taktikken hvis nogen er interesseret ellers ville det være spild af tid :-)
Logged

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vidic som topscore
« Svar #1: 08 Okt 2010, 00:33 »

Har du hørt om corner-buggen? Smiley
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vidic som topscore
« Svar #2: 08 Okt 2010, 08:19 »

Hejsa Freaks..

Vidic som topscore på ens hold, kan man ønske sig noget andet? Når ens DC bomber og bomber samtidig med ens angribere heller ikke kan stoppes!! Det er jo win-win.. Derfor vil jeg dele min hjørnesparks taktik med jer som har Vidic eller lign. på holdet. Selv i en alder af 33 formår han at overraske mig ... er dog lidt bitter over det har taget mig så "lang" tid at finde den helt rigtige. Jeg har bidt mærke i at MOD og PLACERINGSEVNE er to utrolige vigtige stats som mange tænker WHAT omkring, but trust me!!

http://www.gratisupload.dk/download/50327/ Dette billeder viser hele holdets indsats. bemærk Piqué og Vidic Smiley
http://www.gratisupload.dk/download/50328/ Dette billede viser Vidics profil Smiley

Uploader taktikken hvis nogen er interesseret ellers ville det være spild af tid :-)
Nu lugter det jo ikke af cornerbuggen, når det er dén type spillere der scorer - kunne godt tænke mig at vide hvilken slags hjørnesparkskombina tion du kører, selvom jeg ikke selv vil bruge den, da det vil ødelægge spillet for mig. Tænker "bare" om det er dén jeg kender i forvejen til bagerste stolpe?
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vidic som topscore
« Svar #3: 11 Okt 2010, 12:52 »

Nu lugter det jo ikke af cornerbuggen, når det er dén type spillere der scorer - kunne godt tænke mig at vide hvilken slags hjørnesparkskombina tion du kører, selvom jeg ikke selv vil bruge den, da det vil ødelægge spillet for mig. Tænker "bare" om det er dén jeg kender i forvejen til bagerste stolpe?
Kan ikke rigtig forstår hvorfor gode hjørnespark tekniker ødelægger et spil.
Der findes jo også hold i den virkelig verden, som er farlig ved Standard situationer.

Mener FC  Girondins de Bordeaux var effektive der, sidste sæson.
Logged

1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vidic som topscore
« Svar #4: 11 Okt 2010, 12:55 »

Kan ikke rigtig forstår hvorfor gode hjørnespark tekniker ødelægger et spil.
Der findes jo også hold i den virkelig verden, som er farlig ved Standard situationer.

Mener FC  Girondins de Bordeaux var effektive der, sidste sæson.
Det er helt fint at have en god hjørnesparkstaktik, men med cornerbuggen, er det jo komplet urealistisk!
Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vidic som topscore
« Svar #5: 11 Okt 2010, 13:05 »

Den corner bug jeg kender der skal ham der score have god førsteberøring og langskud, det er vidic jo ikke ligefrem. Så vil da også gerne se hvilken du bruger? - Selvom jeg heller ikke vil bruge den, farlig på hjørne eller ej så er 23 mål fra en DC ALT for meget. Det sker jo ikke i virkeligheden.. syntes også det ødelægger et spil for mig.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Vidic som topscore
« Svar #6: 11 Okt 2010, 13:42 »

Jeg har en corner bug, hvor bolden hele tiden bliver sparket ud til en mand lige uden for modstanderens felt og så bliver der eller bare hakket på mål! Thumbs Up
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vidic som topscore
« Svar #7: 11 Okt 2010, 13:48 »

Jeg har en corner bug, hvor bolden hele tiden bliver sparket ud til en mand lige uden for modstanderens felt og så bliver der eller bare hakket på mål! Thumbs Up

Det ER cornerbuggen....  Cool
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Vidic som topscore
« Svar #8: 11 Okt 2010, 14:00 »

Ved jeg da godt, men der er da mere end én! Tunge
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
!!
« Svar #9: 11 Okt 2010, 14:12 »

Ved jeg da godt, men der er da mere end én! Tunge

Den hjørnesparkstaktik er blevet døbt 'cornberuggen', eftersom det er en "bug" (fejl) i spillet, eller det mener de fleste i hvert fald. Og nej, der er kun én cornerbug!
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vidic som topscore
« Svar #10: 11 Okt 2010, 14:49 »

Ja det er det der kaldes corner buggen. Men der kendes også til en dybt urealistisk hjørnesparkskombina tion hvor manden ved bageste stolpe scorer 20-25-hjørnesparksmål pr. sæson.
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vidic som topscore
« Svar #11: 11 Okt 2010, 14:57 »

Ja det er det der kaldes corner buggen. Men der kendes også til en dybt urealistisk hjørnesparkskombina tion hvor manden ved bageste stolpe scorer 20-25-hjørnesparksmål pr. sæson.

Den er faktisk udviklet på siden her, men den forsvandt, da der var nedbrud.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Vidic som topscore
« Svar #12: 11 Okt 2010, 15:05 »

Kan i hvertfald huske, at Vondracek og Cassper har lavet hjørnesparkstaktikk er :-)
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: Vidic som topscore
« Svar #13: 11 Okt 2010, 15:57 »

Vil gerne have oploadet din taktik. Den lyder spændene Tunge
Logged

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vidic som topscore
« Svar #14: 11 Okt 2010, 16:18 »

Kan ikke rigtig forstår hvorfor gode hjørnespark tekniker ødelægger et spil.
Der findes jo også hold i den virkelig verden, som er farlig ved Standard situationer.

Mener FC  Girondins de Bordeaux var effektive der, sidste sæson.

Selvfølgelig er nogle hold bedre end andre ved standard situationer, men hvis du dermed mener at en DC'er i en af verdens bedste liga kan score 23 mål på en sæson, så vil jeg rigtig gerne vide hvem, for så skal han da på mit PL manager hold Opstemt
Logged

- 96 -

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010