home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 406 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Valencia C.F
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Valencia C.F  (Læst 4755 gange)
Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Valencia C.F
« : 18 Jun 2010, 11:49 »

Her synes jeg vi kan skrive alt hvad der har med FM 10 og Valencia at gøre Smiley

Jeg har vundet 5 Titler. Liga BBVA x 2, Copa Del Rey x 1, Uefa Cup x 1, Spanske Super Cup x 2 

Jeg er nået til 14/15. Her er de største indkøb og solgte spillere

09/10
Ind: Vincent Acapandie, James Rodriguez, Jermaine Jones, Mohamed Sissoko
Ud: David Albelda, Jordi Alba,  David Navarro, Joaqin, Lillo, Maduro, Miguel, Baraja.

10/11
Ind: Joäo Pedro, Lucas Digne, Jose Manuel Pinto, Marouane Fellaini.
Ud: Sunny, Angel Dealbert, Hugo Viana, Thiago Carleto, Nacho Gonzalez, Renan

11/12
Ind: Hugo Almeida, Joe Hart, Sergio Tejera
Ud: Aaron

12/13
Ind: Edin Dzeko, Eduardo
Ud: Alejandro Dominguez

13/14
Ind: Matic, 8 regens
Ud: Bruno, Hugo Almeida, Manuel Fernandes, Ever Banega

14/15
Ind: Javier Pastore, 3 regens
Ud: Pablo Hernandez
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F
« Svar #1: 18 Jun 2010, 12:12 »

Mit hold per 20 marts 2013 ser således ud:


Som det kan ses har jeg valgt at købe få, men dyre spillere. Rekordtransferne fra hver sæson er her:


Jeg har en plan om at forstærke midterforsvaret og højre wing i næste transfer vindue. Evt. den defensive midt hvor Javi  Martinez plejer at spille.
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Andse
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F
« Svar #2: 06 Jul 2010, 23:13 »

Valencia er en rigtig spændende klub med masser af erfaring, gode unge talenter og enormt potentiale.

Første sæson sluttede jeg på en flot 2. plads, røg ud i kvart finalen af den spanske pokal turnering til Sevilla  og fandt EL 1-0 over Arsenal.

Mine transfers for 1 sæson:
Ind: Moussa Sissoko for £9.5M, Miguel Veloso for £15M over 48 mnd og Nicolás Otamendi for £7.5M
Ud: Joaquin £6.25M til Inter, Hedwidges Maduro £1.7M til Milan + en masse skod spillere

Anden sæson vandt jeg overraskende ligaen foran Real Madrid, som havde chances for at afgøre det til deres fordel, med en sejr over mig i sidste spillerunde. Vi spillede uafgjort! Opstemt Jeg blev slået af F.C Porto (som senere vandt turneringen) i CHL semifinalen. Et 0-3 nederlag på udebane og en 4-1 sejr på hjemmebane gjorde det meget skuffende at jeg røg ud på udebanemål. Cuppen vandt jeg over real madrid i finalen 3-2, hvor alle målene sjovt nok blev scoret efter 90min, og mit sejrsmål kom efter 120+1mins spil! Opstemt

Jeg fik £32M at gøre godt med til transfers.

Mine transfers for 2 sæson:
Ind: Edin Dzeko £9.5M over 48 mnd (var utilfreds, så hvem siger nej?), René Adler for £17M, Marc Muniesa for £1.7M, Daniel Agger for 11.75M, Serge Aurier for £5.5M (kan varmt anbefales!) + nogle regen talenter.
Ud: Jordi Alba £3.2M til Rangers, Nacho Gonzales £1.6M, Asier Del Horno £1M Fulham, Hugo Viana £1.1M Torino, Ángel Dealbert £1.6M Roma, Jérémy Mathieu £10M Chelsea, David Navarro £1.9M PSG, Renan £1.7M Olympiakos, Míchel £1.6M Bordeaux, Alejandro Domínguez £3.9M Zenit

Skal nu til sæson 3 og jeg håber at få mere success der!

I første sæson spillede jeg:
--------------FC---------------
---AML-----AMC-----AMR---
----------MC-----MC----------
---FB-----D-------D-----FB---
---------------M---------------

Nu med ankomsten af Dzeko spiller jeg:
---------FC--------FC---------
----AML--------------AMR----
--------------MC--------------
--------------DM--------------
---FB-----D-------D-----FB---
---------------M---------------
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F
« Svar #3: 06 Jul 2010, 23:26 »

Spændende spil du har gang i der Andse.
Jeg har selv kigget en del på Moussa Sissoko. Hvordan spiller han, og på hvilken plads?
Kan jeg lokke dig til at smide et par SS af ham?

Edin Dzeko skal du nok blive glad for. Jeg spiller med ham og Villa på toppen når de begge er skadesfri, og sikke et makkerpar Shockeret. Når den ene fejler tager den anden over, og de virker til at supplere hinanden godt.

Imponerende at du har vundet ligaen! Jeg har fået en 3 plads de første par sæsoner med Real & Barca foran.

God vind, og lad os høre mere fra dit Valencia save Thumbs Up
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Andse
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F
« Svar #4: 07 Jul 2010, 10:23 »

Rigtig spændende spil syns jeg selv, og det bedste jeg længe har spillet.

Det er lidt forskelligt hvad han spiller, men for det meste er det på den defensive midtbane, som Anchorman hvor han gør det rigtig godt. Han er rigtig stærk fysisk men samtidigt rigtig god med bolden, og så har han et KNALDHÅRDT langskud.
Hvis han ikke spiller på den defensive midtbane, så blir han rykket op på den centrale (mest hvis Silva er skadet eller træt), hvor han spiller Advanceret Playmaker med offensive rolle. Her gjorde han det rigtig godt som Silva's afløser da han var ude i 2 mnd med en skade.



Logged

Sunwell
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F
« Svar #5: 09 Jul 2010, 12:40 »

Hej derude..

Synes dit game ser spænende ud, men har lige nogle spørgsmål. Dit først transfer var det efter først sæson? hvis ikke hvordan fik du så mange at handle for?
Også hvilken taktik brugte i starten af dit spil?
Logged

Sunwell
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F
« Svar #6: 09 Jul 2010, 12:40 »

Hej derude..

Synes dit game ser spænende ud, men har lige nogle spørgsmål. Dit først transfer var det efter først sæson? hvis ikke hvordan fik du så mange at handle for?
Også hvilken taktik brugte i starten af dit spil?

Til andsen btw
Logged

Andse
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F
« Svar #7: 09 Jul 2010, 18:24 »

Jeg havde vist ikke meget at gøre godt med i starten, men med salget af Joaquin, maduro og de andre skod spillere havde jeg solgt for ca £9M, og de gik lige i transferkassen.. Det blev brugt til at købe Otamendi.. Og så fik jeg købt Veloso over 48mnd, så det tog ikke nogle penge ud af min lille transferbudget.. Og så i vinterpausen spurgte jeg bestyrrelsen om jeg kunne få lidt slanter i kulden, og de gav mig omkring £12M at handle for.. Så det blev Sissoko hentet for.


Taktik
Villa bankede den ene kasse ind efter den anden og blev liga topscorer med 37 mål i 38 kampe..
Logged

Andse
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F
« Svar #8: 14 Jul 2010, 23:12 »

Lidt mer fremskridt med mit Valencia hold Smiley

Ved at sætte mig som titel udfordre gav de mig £35M at handle for! :O
Transfers for sæson 3:
Ind: Paolo De Ceglie for £10.5M, Gervinho for £15M, Abou Diaby for £2.8M og et par talents for småbeløb
Ud: Thiago Carleto for £1.7M til Sevilla, Manuel Fernandes £4M til PSG og en masse skod spillere

Sæsonen var en success selvom jeg ikke vandt ligaen.
Der dominerede Real Madrid simpelthen for meget, og sluttede 12 point foran mig på 2. pladsen.
Jeg vandt CHL finalen over Leverkusen og tog så revanche i cuppen og vandt over Real Madrid.

Sæson 4 er halvt færdig, men i kan lige få det afsluttede vintertransfer vindue med.
Hele £45M var mit transfer budget på denne sæson hvilket virker helt forkert, men økonomien i klubben er blevet meget bedre, så det er vel et resultat af det.

Ind: Lukaku kom på en fri transfer, Nasri for £3.7M, Guiliano £12.75M med 7 af millionerne er over 48mnd, og her til vinter har jeg lige hentet Özil da Silva blev langtidsskadet. Måtte slippe hele £31M for ham, men i de 2 første kampe har han gjort det glimrende med 1 mål, 3 assist og gns rating på 8.7, så det lover godt.
Ud: En del på fri tranfer bla. Zigic, Alexis til Bayern for £3.5M og Ferron til Real Madrid for £2.2M

Håber det giver lidt inspiration til folk, og hvis i har spørgsmål, så bare fyr dem af Smiley

Mit hold anno 27 Jan 2013:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/MiO42263.jpg

Edit, glemte lige billede
« Seneste Redigering: 14 Jul 2010, 23:19 af Andse » Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F
« Svar #9: 15 Jul 2010, 19:04 »

Jeg er efterhånden ved at afslutte sæsonen 11/12 med Valencia. Kom først til klubben et stykke inden i sæsonen, hvor de ikke havde klaret sig specielt godt, og deres træner derfor blev fyret. Jeg kom fra Heerenveen. Anyway, jeg kan ikke få holdet til at præstere, selvom de offensive kvaliteter jo egentlig er enorme. Som eksempel har Villa, Hernandez, Mata, Silva og Joaquin alle et gennemsnit på 6,72 til 7,15 - hvilket jeg bestemt ikke synes er tilfredsstillende. Af alle de andre på holdet har kun én spiller et snit på over 7.

Jeg er endt med at spille med en 3-1-2-3-1 lige nu, selvom jeg egentlig virkelig ikke bryder mig om et tremands-forsvar, men alt andet slog bare fejl. Er der nogen, der har en ide til, hvad der kan laves om for at jeg kan få det til at fungere? Jeg bryder mig ikke om bare at nuppe en andens taktik og bruge den, så derfor har jeg f.eks. ikke bare hentet Andses fra tidligere i tråden. Håber der er nogle, der kan komme med lidt råd og fifs?
Logged

Andse
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F
« Svar #10: 15 Jul 2010, 19:14 »

Det lyder spændende..
Må man ha lov til at høre hvordan du spiller din taktik?
Og evt få et billede af hele holdet? Smiley
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F
« Svar #11: 15 Jul 2010, 19:42 »

Det lyder spændende..
Må man ha lov til at høre hvordan du spiller din taktik?
Og evt få et billede af hele holdet? Smiley

Ved det lyder rigtig rigtig dovent, og det er det også, men orker ikke lige screenshots ligenu ;o
Stiller op med
Akinfeev
Cuellar-Barzagli-Alexis
Marchena/Janicek(regen)
Fernandes/Bernega-Hugo Viana
Hernandez-Silva-Mata
Villa


Forsvaret med ankermanden foran fungerer sådan set rigtig godt, og har kun lukket 3 mål ind i de sidste 7 ligakampe, så det tror jeg egentlig, er blevet stillet rigtig an indtil næste sæson hvor jeg allerede nu har sikret mig to bedre backs og vil spille med fire nede bagi igen.

På midtbanen spiller jeg med en central midtbane (support) og avanceret playmaker(angreb).
På den offensive spiller Silva som offensiv midtbanespiller (angreb) og på fløjene har jeg endnu ikke fundet ud af om det er bedst at køre med inderste angribere (angreb) på dem begge eller kantspiller ditto.
Villa på toppen bliver spillet som komplet angrebsspiller, og når Zigic ind i mellem afløser ham er det som tagetman.

Spiller stift og kontrollerende.
Direkte afleveringer
Udfoldende kreativ frihed
Og presspil
Zoneopdækning og hårde indlæg
Og meget bevægelsesfrihed

God bredde og højt pres
Hurtigt tempo og sjældent tidsspil

.... Det havde nok været nemmere med det screenshots med wtf  crazy

I øvrigt har jeg jo ikke haft ret stor indflydelse på spillertruppen indtil videre og Akinfeev er den eneste jeg har hentet.
Logged

Andse
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F
« Svar #12: 16 Jul 2010, 08:50 »

Det ser egentligt ret godt ud syns jeg, og dejligt med en solid defensiv..
Hvis villa ikke score så mange mål, så syns jeg du skal prøve at spille din avancerede playmaker som en standard central midtbane med angreb.
Silva ville jeg dog spille som den avancerede playmaker med angreb, på den offensive midtbane da han laver rigtig mange assists i mit spil, og også som den primære playmaker.
Villa ville jeg os give en anden rolle end den komplette angriber, du kunne prøve Poacher (skarpretter?), hvor han er sat som den primære targetman, med stikninger i dybden.

På den måde får du udnyttet Silva's enorme kreativitet og pasningsspil og Villa's hurtighed og hans evne til at undgå offside.

Til de 2 fløje, så ville jeg eksperimentere lidt med inderste angriber, i hvert fald på Mata, da han er en god dribler og enten kan drible ind i feltet og prøve afslutningen selv, eller finde Villa inde foran.

Håber det kan hjælpe Smiley
Logged

Knuds3n
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F
« Svar #13: 21 Jul 2010, 18:39 »

Jeg går ud fra at I bruger Villa som skarpretter??
Logged

phing
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F
« Svar #14: 21 Jul 2010, 18:47 »

Jeg går ud fra at I bruger Villa som skarpretter??

Jeg synes, jeg har haft større succes med ham som avanceret angriber - men det afhænger af, hvor spilopbyggende, du vil have, han skal være IMO.
Logged

Liverpool FC - FC Roskilde

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010