home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  1 Bruger, 669 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Super Mario
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Super Mario  (Læst 3277 gange)
molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Super Mario
« : 11 Mar 2012, 22:37 »

Jeg har købt Balotelli til Anzhi efter 2.5 sæson. Han fik med det samme svært ved at tilpasse sig i landet, så jeg gav ham lov til rejse væk på orlov. Orloven er nu slut, men han har valgt at blive væk.
Hvor langt tid plejer spillere at blive væk i sådanne situationer?
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Mario
« Svar #1: 11 Mar 2012, 22:48 »

Typisk Ballotelli Opstemt
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Mario
« Svar #2: 11 Mar 2012, 23:04 »

Ja, tænkte det ville være et røverkøb for 70mill...

why always me!!!

Han er også helt uforstående overfor de bøder jeg giver ham
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Super Mario
« Svar #3: 11 Mar 2012, 23:05 »

Det har jeg sgu ikke hørt om før, kan du smide et ss? Smiley Lyder spøjst.
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Mario
« Svar #4: 11 Mar 2012, 23:14 »

Det har jeg sgu ikke hørt om før, kan du smide et ss? Smiley Lyder spøjst.

der står ikke det vilde. Der står bare absent...
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Super Mario
« Svar #5: 12 Mar 2012, 10:48 »

Han er også helt uforstående overfor de bøder jeg giver ham
Self er han helt uforstående, han er jo en af de mest kontroversielle spillere i spillet  Wink Så hvis du giver ham bøder, og du ikke kan få ham til at forstå hvorfor, så gider han jo ikke være i klubben. Hvilket self er en ladet holdning, men det må man bare leve med. Du kan jo prøve at give ham advarsler i stedet for, eller tage en snak/samtale med ham om problemet (hvis man kan det) Tunge Hvis man hurtigt bliver en del af spillerens favoritpersonale, hvilket man kan gøre ved ros, samtaler der udmunder i en positiv reaktion fra spilleren, osv, så kan man godt komme afsted med at give dem bøder. De tager det ikke så slemt, fordi de syntes så godt om en  Smiley Det er i hvert fald mine erfaringer med C. Tevez, som stort set er lige så kontroversiel  Wink
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Mario
« Svar #6: 12 Mar 2012, 12:13 »

Self er han helt uforstående, han er jo en af de mest kontroversielle spillere i spillet  Wink Så hvis du giver ham bøder, og du ikke kan få ham til at forstå hvorfor, så gider han jo ikke være i klubben. Hvilket self er en ladet holdning, men det må man bare leve med. Du kan jo prøve at give ham advarsler i stedet for, eller tage en snak/samtale med ham om problemet (hvis man kan det) Tunge Hvis man hurtigt bliver en del af spillerens favoritpersonale, hvilket man kan gøre ved ros, samtaler der udmunder i en positiv reaktion fra spilleren, osv, så kan man godt komme afsted med at give dem bøder. De tager det ikke så slemt, fordi de syntes så godt om en  Smiley Det er i hvert fald mine erfaringer med C. Tevez, som stort set er lige så kontroversiel  Wink

Præcis. Spillere som ham & fx. Barton skal man være meget påpasselig på at skælde ud/give bøder.. Nogle gange afspejler deres stats i aggressivitet hvor nemme/svære de er at tale med  Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Mario
« Svar #7: 12 Mar 2012, 12:23 »

Han er dog tilfreds med at være i klubben og der står at han ikke har nogle problemer mere, selvom han dog er absent.
Men nu må vi. Tror jeg vil lade ham være lidt, da jeg har andre som kan tage over.
Og så må vi se om han kommer tilbage igen Wink
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Mario
« Svar #8: 12 Mar 2012, 12:24 »

Man kan dog ikke tage en samtale med ham da han er absent.
Logged

Jimko18
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Super Mario
« Svar #9: 12 Mar 2012, 13:19 »

Jeg har prøvet det samme i et napoli spil jeg havde , ved mig gik der en månede men der var han ikke kommet tilbage så solgt jeg ham ! Opstemt
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Mario
« Svar #10: 12 Mar 2012, 22:16 »

Så kom han endelig tilbage efter 6 måneder (dog var det ene lovligt). Han er glad for at være i klubben og jeg tror jeg tilgiver ham.
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Super Mario
« Svar #11: 13 Mar 2012, 18:38 »

Så kom han endelig tilbage efter 6 måneder (dog var det ene lovligt). Han er glad for at være i klubben og jeg tror jeg tilgiver ham.
Ja, okay. 6 måneder var alligevel noget af en moppedreng  Shockeret
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Mario
« Svar #12: 13 Mar 2012, 18:42 »

Ja, okay. 6 måneder var alligevel noget af en moppedreng  Shockeret

Hver ting til sin tid Wink
Han spiller dog uden brok nu
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Super Mario
« Svar #13: 14 Mar 2012, 11:35 »

Han blev engang pigesur da han spillede for mig fordi han lavede en svinestreg og fik direkte rødt og jeg ga ham en bøde på en uges løn.. Så ville han sælges og det var jeg lykkelig for jeg gjorde da jeg spillede på det save Smiley manden bliver alt for hurtig tøsefornærmet og han har slet ik spillet op til hans potentiale når jeg har haft ham
Logged

Hvidberg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Super Mario
« Svar #14: 08 Apr 2012, 14:01 »

Han blev engang pigesur da han spillede for mig fordi han lavede en svinestreg og fik direkte rødt og jeg ga ham en bøde på en uges løn.. Så ville han sælges og det var jeg lykkelig for jeg gjorde da jeg spillede på det save Smiley manden bliver alt for hurtig tøsefornærmet og han har slet ik spillet op til hans potentiale når jeg har haft ham


jeg har dog oplevet det modsatte jeg gav ham i et spil med city en bøde på 2 ugers løn fordi jeg var træt af at han var så udisciplineret, så ville han diskutere bøden og jeg udfordrede ham til at vise han kunne gøre det bedre, derefter blev han kåret til årets ungdomsspiler i premier league og nummer 2 på topscorerlisten med 23 mål Smiley
Logged

Kunsten at være lykkelig, handler om at gøre sine glæder enkle - NUFC!

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010