home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:59:28 Brodtgaard Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23299
  1 Bruger, 735 Gæster Online.

Indlæg: 1132695 over 31366 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Introduktionsforum
| | |-+  Plutonium - engageret dovenskab?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Plutonium - engageret dovenskab?  (Læst 2608 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Plutonium - engageret dovenskab?
« : 13 Jun 2009, 19:00 »

Lad os starte fra en ende af:

PLUTO(NIUM)

Flere har spurgt ind til mit navn og dets oprindelse, og det er for nogle uendeligt lige til, og for andre langt ude. Uanset hvilken gruppe man tilhører, så er det et meget rammende navn for undertegnede! Jeg har alle dage haft et meget seriøst sind, men ikke desto mindre ejer jeg også nogle ekstremt barnlige sider. Fx har jeg alle dage nydt at se tegnefilm og læse tegneserier, og indenfor Disney's forunderlige verden er Pluto min absolutte favorit-figur.

Men der ligger mere i mit navn end blot en forkærlighed for gule hunde. Jeg er en førsteklasses nørd, der især elsker at fordybe mig indenfor de naturvidenskabelige fag. Derfor synes jeg personligt det var meget passende at jeg fandt et nick der også kunne vise dén side af mig. Derfor var grundstoffet plutonium jo et glimrende valg.

Sidst, men ABSOLUT ikke mindst, hedder min hund, en 7 år gammel Labrador-blanding, Pluto. Det er imidlertid ikke mit valg at han skulle hedde det, men snarere min mors. Hun er en endnu større tegneserie-elsker end jeg, og hun vil have at alle hendes hunde skal have navne fra tegneserie-hunde.

Derfor er der altså 3 grunde til mit nick crazy


SKOLE
Jeg har i modsætning til de fleste unge aldrig været skoletræt. Det har til dels noget at gøre med, at jeg elsker at lære nyt, og derfor har jeg altid været aktiv i undervisningen. Men primært tror jeg det er fordi jeg altid har været glad for min skole. Jeg har haft undervisning på den samme addresse de sidste 13 år, hvor jeg afslutter 3.g om under en måned. Til dels sørgmodigt, men på sin vis også uhyre spændende, da det betyder jeg skal ind på Københavns Universitet, hvor Veterinær-uddannelsen venter. Det har været mit mål lige så længe jeg kan huske, og det er derfor noget jeg ser MEGET frem til!

På trods af at jeg altid har kunnet lide skolen, så har jeg alle dage været UTROLIGT dovent anlagt. Lektier er en by i Rusland, og det eneste energi jeg har brugt på skolen derhjemme er stile og rapporter, da de jo udløste en karakter. Læsning fra dag til dag og små opgaver har aldrig haft min interesse, hvilket jeg på sin vis fortryder i dag.

FODBOLD
Jeg er stor, stor fan af FC København, og jeg vil ofte være at finde i FCK-tråden når der er debatter. Min interesse for Byens Hold er ikke opstået med klubbens succes, eller fordi min familie holdt med dem. Tvært imod. Min interesse opstod ved en uafgjort kamp mod AB, hvor min morfar (der er Brøndbyfan) tog mig med. Set i bakspejlet har han nok fortrudt det, for det er den dag jeg fik øjnene op for FCK. Min interesse for fodbold lå i midlertid længere tilbage (en smule), hvor jeg fulgte AC Milan og Manchester United. Oprindeligt var det enkelt personer der fangede min interesse (Maldini, Giggs, Beckham, Thomas Helveg), men efterhånden som jeg er blevet ældre er mit fanskab gået fra spillerne til klubben. Drømmefinalen i CL er fortsat Milan mod United, hvor Milan naturligvis skal løbe med sejren!

Men det er ikke kun det at SE fodbold der interesserer mig. Jeg elsker mildest talt at spille fodbold, og derfor skal folk stort set bare nævne tid og sted, så er jeg frisk på en omgang bold! Grundet at min skole er blevet prioriteret meget højt, har jeg dog ikke gået til fodbold siden mit tiende leve år, men det skal der rådes bod på til sommer, hvor jeg melder mig ind i den lokale fodboldklub.

FMFREAKS

Jeg indledte min interesse for Football Manager med 2006-udgaven, da jeg syntes FIFA Manager-serien begyndte at kede mig noget så gevaldigt. Efter at have spillet det spil et par dage var jeg solgt, og siden har jeg købt de nye udgaver hvert år. Jeg ville efter nogle måneders spil gerne have nogle facepacks til mit spil, hvilket gjorde at jeg brugte nettet til at finde FMDanmark. De udgjorde da deres funktion som download-site for mig, men jeg syntes siden var utrolig kedelig ellers, og da en af mine venner nævnte noget med at der var odds-sektion på FmFreaks.dk, så tænkte jeg at det var et forsøg værd. Det kunne jo være at man kunne få lidt sjov ud af det. Men jeg fik øjnene op for MEGET mere end bare odds. Siden da er det gået lidt slag i slag, og med tiden blev jeg mere og mere modig i debatter, hvilket gjorde at jeg spredte mig ud over AC Milan-tråden og FC København-tråden til et større udvalg af tråde. I December fik jeg så en noget uventet anerkendelse fra sidens crew, der udvalgte mig som månedens bruger. Så skulle jeg være forsøgskanin på det nyeste påfund 'the well', hvor jeg i løbet af måneden fik besvaret utallige spørgsmål som 'fisk eller kylling?', 'Pest eller kolera?' og 'hvem er din yndlingsspiller?'.

Da min tid var ved at være færdig i brønden blev jeg så efterfølgende spurgt om jeg kunne have interesse i at blive en del af crewet som skribent, hvilket jeg takkede ja til. Det er foreløbigt blevet til en Positions-guide, ansøgnings-guide samt et klubportræt.

Sidst men ikke mindst er jeg stor tilhænger af de fodboldarrangemente r et par dusin af sidens brugere har lavet i de sidste par måneder. Det er blevet til to arrangementer i Ryparken og Svanemøllen, hvor 22+ er mødt op for at spille fodbold med de mange andre dejlige personligheder der er at finde her på siden. Jeg elsker disse arrangementer, og hvis man kigger i 'Sommerbold 2009 - efter kampen' vil man på side 1 kunne finde billeder, film og sågar en FM-database over dagen.

Hvad skal jeg sige? Når noget først fanger min interesse...




Det er vist hvad der skal siges om mig umiddelbart. Og hvis nogen har læst hele denne skrivelse, så må den/de enten kede sig meget, eller også have interesse i at vide mere om mig. Hører nogen ind under 2. kategori, så antager jeg at der vil være spørgsmål. Så fyr løs!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Plutonium - engageret dovenskab?
« Svar #1: 13 Jun 2009, 19:12 »

Pluto.. det her har intet med DIG at gøre..(eller på sin vis har det nok).. hvornår kommer facepacken til Sommerbold-DB'en op? Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Plutonium - engageret dovenskab?
« Svar #2: 13 Jun 2009, 19:19 »

Pluto.. det her har intet med DIG at gøre..(eller på sin vis har det nok).. hvornår kommer facepacken til Sommerbold-DB'en op? Wink

Det har netop meget med mig at gøre Wink Det giver et langt større indblik i mig som person end alder, navn og lignende Grin

Facepacken ved jeg ikke mere om end jer andre. Jeg kan ikke finde ud af at lave grafik, så der må jeg melde pas crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Plutonium - engageret dovenskab?
« Svar #3: 13 Jun 2009, 19:30 »

Pluto FFS!.. det jeg hentydede til var om du vidste hvornår Facepacken til SB-DB'en kommer op.. og INTET andet crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Plutonium - engageret dovenskab?
« Svar #4: 13 Jun 2009, 19:31 »

Pluto FFS!.. det jeg hentydede til var om du vidste hvornår Facepacken til SB-DB'en kommer op.. og INTET andet crazy

Og jeg tager et citat fra mit forrige indlæg Wink

Facepacken ved jeg ikke mere om end jer andre.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Plutonium - engageret dovenskab?
« Svar #5: 13 Jun 2009, 19:47 »

tak for svaret champ.. hvem spår du ellers som vinder af årets Le Mans? Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Plutonium - engageret dovenskab?
« Svar #6: 13 Jun 2009, 19:51 »

Jeg ved INTET om motorsport, og slet ikke noget om Le Mans, men mon ikke Tom Kristensen tager den igen Thumbs Up

Han skal gerne nå op på 10, før han stopper Grin
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

absalonsen
Gæst
 
Sv: Plutonium - engageret dovenskab?
« Svar #7: 13 Jun 2009, 21:57 »

Kan du fortælle noget mere om grundstoffet plutonium? Wink
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Plutonium - engageret dovenskab?
« Svar #8: 13 Jun 2009, 22:25 »

Så vidt jeg ved er plutonium altid radioaktivt crazy

Men I må sgu ikke hænge mig op på det Grin

EDIT
en hurtig søgning gav følgende resultater:

1 kilo plutonium kan yde 22 mio KWH (kilowatt timer) energi

Desuden har en af plutonium-isotoperne en halveringstid på 2000 år, så I kan sgu have glæde af mig i mange år endnu Peace

Det er et fast stof ved 25 grader celsius

Har atomnummer 94


crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010