home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 889 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Introduktionsforum
| | |-+  Drengen bag skærmen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Drengen bag skærmen  (Læst 1249 gange)
NicolaiPedersen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Drengen bag skærmen
« : 29 Okt 2010, 08:45 »

Yo alle FM Freaks Opstemt

Nu skal i sku høre lidt om mig..
Jeg hedder som i nok kan gætte på mit brugernavn Nicolai Pedersen, faktisk Nicolai Nør Pedersen. Jeg kommer fra en lille by oppe i Nordjylland kaldet Løgstør, 50 km vest for Aalborg og 60 km nord for Viborg, så har i nok en bedre anelse om hvor det ligger. Min fritid går meget på at spille håndbold, hvilket er lidt mærkeligt da det stortset kun er fodboldspil såsom FM og Fifa der fanger mig. Udover det kan jeg godt lide at feste og være sammen med mine venner.

Jeg startede faktisk herinde på det her site, for to år siden, men har aldrig rigtig været aktiv. Synes bare det var rart at her hele tiden var updates mht. patch, facepacks osv. Jeg troede faktisk også jeg kunne hjælpe andre, hvis de spurgte om hjælp, hvilket jeg rigtig gerne vil, da jeg føler jeg ved en del om FM, men har bare aldrig rigtig kigget så meget i forumerne, men mere i downloads, altså efter updates.

Jeg har altid spillet FM, lige siden 2005'eren udkom. Inden FM spillede jeg rigtig meget Championship Manager, hvilket jeg også var meget bidt af. Jeg har aldrig været det samme hold i hver FM udgave, kan godt lide at prøve nye udfordringer hver gang jeg skal starte med et nyt spil. Men ofte spiller jeg også på mange forskellige saves på en gang, hvor jeg så ser hvor hurtigt jeg kan få et hold som, Getafe til at udrette det samme som Michael Laudrup gjorde med dem. Jeg finder meget af min inspiration i virklighedens fodbold.
- Mine hold jeg har været, som jeg lige kan huske: AC Milan, Juventus, Manchester United, Leeds (dengang de gik konkurs), Getafe, AaB, Schalke, Genoa, Q.P.R., Braga.

Jeg tror det var det meste om mig, skriv hvis der er mere.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengen bag skærmen
« Svar #1: 29 Okt 2010, 13:09 »

Hey. Jeg er fra Skalborg ved Aalborg, så jeg ved godt hvor Løgstør ligger. Kender du Skalborg? Wink

Men ellers velkommen til.
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Drengen bag skærmen
« Svar #2: 29 Okt 2010, 13:17 »

Velkommen til siden Nicolai Smiley

Du virker sgu som en cool fyr - eller du holder da i hvert fald med United kan jeg se, og så kan det jo ikke gå helt galt Opstemt

Jeg håber du vil finde glæde ved at deltage i debatter på vores forum. Hvis du er i tvivl om noget kan du jo altid spørge - folk plejer at være flinke til at hjælpe Smiley
Logged

NicolaiPedersen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Drengen bag skærmen
« Svar #3: 30 Okt 2010, 13:34 »

Ja, kender godt til Skalborg. Har ofte været på McDonald's der Smiley

Jo tak, men der er intet over United!
Men tænkte nok folk ville være gode til at hjælpe til herinde Smiley
Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Drengen bag skærmen
« Svar #4: 11 Nov 2010, 15:30 »

Hej ven. Opstemt
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010