home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 831 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Hovedstadsklubben
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hovedstadsklubben  (Læst 2786 gange)
Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Hovedstadsklubben
« : 01 Jul 2010, 17:05 »

7.7.2009
Arsenal fra den engelske hovedstad London kunne i dag præsentere mig i form af Dennis Bergkamp som den nye manager deres 1. hold.I første omgang har jeg fået en kontrakt som løber til 30.6.2010. Jeg satser dog stærkt på at denne kontrakt bliver forlænget efter denne sæson.

Klubben er spået en 4. plads i ligaen, og jeg satser stærkt på at opfylde det krav, jeg har derfor fortalt bestyrelsen at jeg kan kvalificere mig til ChL næste år igennem ligaen. Det betød at jeg fik et transferbudget på 205.000.000 dkr. Klubben har klart nogle profiler hvor den største nok må siges at være den 22-årige spanske midtbanespiller Cesc Fábregas, men man har også andre stjerner i form af hollandske Robin van Persie og russiske Andrey Arshavin.eg håber stærkt på i løbet af transfervinduet at hente en kantspiller og forhåbentligt en defensiv indstillet midtbanespiller.
Velkommen til min blog om mit favorithold Arsenal
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hovedstadsklubben
« Svar #1: 01 Jul 2010, 17:51 »

18.7.2009
Der skulle gå ca. 2 uger inden jeg havde gjort mit første indkøb. Da jeg syntes at klubben manglede en kantspiller, idet Tomas Rosicky og Samir Nasri er ude med langtidsskader, valgte jeg at hente Ashley Young fra den anden engelske klub Aston Villa. Jeg måtte punge ud med hele 152.000.000 dkr. ud af de 205.000.000 dkr. jeg havde fået lagt til side til indkøb. Young har klart sin forcer i det fremadrettede spil, idet han har utrolig fart i benene og derudover også er rigtigt teknisk dygtig. Jeg har tænkt mig at bruge ham som kantspiller hvor han vil rotere med de andre kantspillere jeg har til rådighed.

Udover det har jeg valgt at udleje vores unge spiller Nacer Barazite til Crystal Palace fra den næstbedste engelske række.
« Seneste Redigering: 01 Jul 2010, 22:05 af Roxer » Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hovedstadsklubben
« Svar #2: 01 Jul 2010, 18:28 »

Faktisk en meget god start du har fået påtrods af du ingen grafik har i dine updates. Kan godt lide at du skriver korte updates, det er meget overskueligt at læse Smiley
KUTGW!
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Hovedstadsklubben
« Svar #3: 01 Jul 2010, 18:50 »

Jeg tror også dette kunne blive en god blog hvis du fortsætter på denne måde, fordi det er så simpelt. Super fedt og vil prøve at følge med og smide en kommentar så tit jeg kan. Desuden er jeg selv begyndt på et Arsenal spil i et netspil, så jeg syntes klubvalget er genialt ;-)
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hovedstadsklubben
« Svar #4: 01 Jul 2010, 20:47 »

12.8.2009
Næsten en hel måned skulle vendes på kalenderen inden mit næste indkøb. Igen blev der købt en kantspiller ind, da jeg regner med at sælge en kantspiller i vinterpausen, og de føromtalte skader frustrerer mig, jeg mener derfor behovet var for endnu en spiller til kanten. Piotr Trochowski blev hentet i den tyske klub HSV for 40.000.000 dkr.
I Piotr har jeg fået en meget alsidig midtbanespiller der kan spille alle pladser på midtbane selvom de dog helst skal være fremadrettede, han har flere spidskompetencer, men hans langskud er hans største trussel.
Den anden vej ud er gået Emmanuel Frimpong til Celtic, Gilles Sunu til Atalanta og sidst men ikke mindst Abou Diaby til ligarivalerne fra Stoke. Sidstnævnte har jeg fået 52.500.000 dkr. for.
Udover det har jeg lejet Francis Coquelin ud til Exeter fra den tredjebedste række, Coca Cola League 1.
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hovedstadsklubben
« Svar #5: 01 Jul 2010, 22:07 »

30.8.2009
På transfervinduets sidste dag tikkede et bud ind i min indbakke, et bud på min højre back Emmanuel Eboué fra den tyske storklub FC Bayern. Buddet lød på 82.500.000 dkr. Jeg valgte at acceptere buddet og sende ham til den bayerske hovedstad. En anden spiller der har forladt London er Mikaël Silvestre der har søgt andre græsgange og er flyttet til Spanien og Atletico Madrid, en handel vi har fået 18.000.000 dkr. for.
Ud er også gået Jay Emmanuel-Thomas til Wycombe og Sanchez Watt der har taget turen sammen med Francis Coquelin til Exeter, begge blot på en lejeaftale.

Jeg følte derfor jeg blev nødt til at finde en erstatning hvis nu Sagna skulle blive skadet, jeg søgte derfor efter en ny højreback. Svaret på mine fodboldbønner blev fundet i Hollands hovedstad hvor Gregory van der Wiel rendte rundt i Ajax Amsterdam. Efter lange og hårde forhandlinger endte vi med at blive enige om 140.000.000 dkr. lidt en overpris synes jeg, men jeg føler også at det er et køb der kommer til at gøre mig godt i det lange løb.
Dermed er transfervinduet vel overstået og stadig med en lille sjat penge i kassen.
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hovedstadsklubben
« Svar #6: 02 Jul 2010, 12:37 »

1.8.2009
Efter et veloverstået transfervindue har det efterladt mig med denne trup:
Målmænd: Fabianski, Mannone, Almunia
Højre backs: Sagna, van der Wiel
Venstre backs: Clichy, Gibbs
Centerforsvarer: Vermaelen, Campbell, Gallas
Fløjspillere: Trochowski, Young, Walcott, Nasri, Rosicky
Central midtbanespillere: Fabregas, Ramsey, Denilson, Song
Angribere: Vela, Bendtner, Eduardo, van Persie

Jeg føler at jeg har fået sammensat en god, bred trup. En trup som jeg håber kan opfylde mine og bestyrelsens krav.
« Seneste Redigering: 02 Jul 2010, 13:24 af Roxer » Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hovedstadsklubben
« Svar #7: 02 Jul 2010, 12:41 »

God trup du har fået bikset sammen, og rigtig gode indkøb også!
Glæder mig til du kommer igang med sæsonen.
Jeg læser med her.
Logged

jackie94
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hovedstadsklubben
« Svar #8: 02 Jul 2010, 12:48 »

Hvem er Gibson, mener du ikke Gibbs?
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hovedstadsklubben
« Svar #9: 02 Jul 2010, 15:35 »

15.8.2009 – Arsenal vs. Wolves
Line-up: Almunia; Clichy – Sagna – Vermaelen – Gallas; Young – Arshavin – Song – Trochowski; Walcott – v. Persie

Efter 6 træningskampe hvor det blev til 5 sejre og en uafgjort, var jeg klar til at min første betydningsfulde kamp. En kamp hvor jeg hjemme på Emirates skulle have besøg af Wolves.
Vi skulle helt ind i 2. halvleg før første mål blev scoret. Det var Theo Walcott der på en dyb stikning fra Arshavin afdriblede målmanden og scorede til 1-0. Senere var samme scenarie lige ved at udspille sig, men Walcott brændte denne gang, men på riposten stod min debutant Piotr Trochowski klar og lagde blødt bolden i kassen bag den walisiske målmand Wayne Hennessey.  Blot 5 minutter senere var der indkast i højre side af banen, Son vandt duellen over Miljas, headede bolden til van Persie, som spillede bolden videre til Arshavin der nu stod med valget om at skyde eller lægge bolden videre til Ashley Young der var løbet dybt til venstre for ham. Han valgte sidstnævnte mulighed og vores anden debutant Ashley Young fik også scoret i sin debut. 3-0 til mig. I det 87. minut fik Kevin Doyle dog reduceret til kampens slutresultat 3-1. Kampens spiller blev i øvrigt Andrey Arshavin der blev noteret for alle 3 assists og en gennemsnits bedømmelse på 8.8.

Næste kamp er mod Celtic på hjemmebane  kampen om at komme i ChL.
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hovedstadsklubben
« Svar #10: 02 Jul 2010, 15:36 »

Hvem er Gibson, mener du ikke Gibbs?
Jo du har ret. My bad Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010