home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 211 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 246072 gange)
AMRDK
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #720: 25 Mar 2008, 14:44 »

Flex
 
Tak Wink
- Har lige hentet det og woow det er lækkert !
Logged

Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #721: 25 Mar 2008, 14:55 »

Går et spil langsommere med et andet skin?
Logged

thomas-kjr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #722: 25 Mar 2008, 15:58 »

fatter ikke folk gider følge med i dine blogs, du skriver jo så kedeligt.. og de holder jo ikke lang tid!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #723: 25 Mar 2008, 16:01 »

Går et spil langsommere med et andet skin?
Nej, det gør ingen forskel og får spillet til at se flottere ud Wink.
fatter ikke folk gider følge med i dine blogs, du skriver jo så kedeligt.. og de holder jo ikke lang tid!
Jeg synes ellers denne blog har holdt længe og er meget flot at se på, så hvad har du din holdning i? Rullende Øjne
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #724: 25 Mar 2008, 16:08 »

fatter ikke folk gider følge med i dine blogs, du skriver jo så kedeligt.. og de holder jo ikke lang tid!
Hold sådan kommenter for dig selv ! !  ticked off  Den er bestemt ikke kedelig og bloggen er oppe på side 49.
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #725: 25 Mar 2008, 16:11 »

fatter ikke folk gider følge med i dine blogs, du skriver jo så kedeligt.. og de holder jo ikke lang tid!
hvorfor er den så kedelig,

jeg syndes det er en rigtie god blog så men kan fordyppe sig lige som Beja´s Blog PSG DNT

vil genre have en forklaring tak
« Seneste Redigering: 25 Mar 2008, 16:13 af westhamfreak » Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #726: 25 Mar 2008, 16:31 »

Så faldt grafikken lige et tak, mens at jeg synes at det skriftlige mangler meget, for at det rammer et niveau bloggen har "ry" for.
Logged

thomas-kjr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #727: 25 Mar 2008, 22:01 »

Jeg synes bare, at hans skriflige sprog i hver blog skuffer mig.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #728: 27 Mar 2008, 16:25 »

Kommer sikkert med en update i dag.

Kan også lige nævne, at Pazzini lige har sendt Italien i VM-finalen. (:
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #729: 27 Mar 2008, 16:27 »

glæde mig til mere
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #730: 27 Mar 2008, 17:35 »


Bayern henter profiler!
18.07.10 – bayern.com


FC Bayern har været ude og lufte pungen, for anden gang på kort tid. Deres moneter bliver brugt, og denne gang er der kommet 2 etablerede stjerner til klubben. Navnene er kendte, og deres spillestil passer perfekt til Bayerns.

Den første som blev hentet til Tyskland, var en meget kløgtig og spændende spiller. Hans navn er Samir Nasri, og han er kommet til for et beløb på 175 mio. Inter var hans tidligere arbejdsgiver, men efter en skuffende sæson sidste år valgte de at sætte ham til salg. Der var ikke mange, som ville op af give så mange penge, for en spiller, men Bayerns træner Nikolaj synes det er en passende pris.

 - "Han er jo en fantastisk teknikker og en kløgtig fodboldspiller, der er en god playmaker. Han vil gøre det godt for os, hvorfor jeg mener at 175 mio. er en meget billig pris. Tænk på at Inter næsten betalte dobbelt så meget for ham, som vi lige har gjort. Derfor mener jeg at vi kan se på denne handel med et stort smil. Samir er virkelig en af de bedste," udtaler Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Samir Nasri er før blevet sammenlignet med Zinedine Zidane, men efter en skuffende periode er han kommet af med denne rolle. Nu er han kendt, som den eneste Nasri og måske et stort flop.
Zinedine Zidane sammenligningen, er meget på at begge er halvt algerisk, men rent spillemæssigt minder de meget om hinanden også. Måske kommer hans niveau op af ringe, så han kan få legendens sammenligning tilbage.

Den anden spiller som er kommet til klubben er fra Spanien, og Nikolaj har mange gange før mødt denne mand. Navnet er Alberto Zapater og han er netop skiftet til Bayern München. Zapater er købt for et lille beløb på 100 mio. mindre end Nasri, hvilket er 75 mio. Han havde en frikøbsklausul i sin kontrakt, som Nikolaj før har brugt med David Silva og Lionel Messi, da han var i Arsenal.

 - "Jeg er glad for at være kommet til Bayern. Klubben er på vej tilbage, efter 2 års stilhed og titlerne skal til Tyskland. Det bliver vildt at være i sådan en stor klub og jeg glæder mig til at komme i gang med at spille kampe. Der skal dog kæmpes for at være på holdet, da Tim Borowski jo også er at finde i klubben. Det bliver hård kamp, men jeg vil gøre mit bedste, da jeg ville elske at være en del af førsteholdet. Det bliver sjovt at bo i et helt nyt land og jeg glæder mig til den mentale udfordring," fortæller Zapater.

Alberto er en meget stærk spiller, som er utrolig klog. Det er ikke kun klogheden, som den stabile spanier mestre. Han er også en fantastisk fodboldspiller, hvis teknik er på et højt niveau. Zapater kan også tackle, som er hans vigtigste egenskab, da han spiller på den defensive midtbane.

Begge disse spillere forventes at træde direkte ind på midtbanen, hvor at Nasri ville spille på den højre del af den centrale midtbane. Imens Alberto Zapater vil gøre sig gældene på den venstre del. Ved siden af Zapater vil Nani sandsynligvis spille og til højre for Nasri kan man finde Ribery. Midtbanen er styrket meget og nu mangler der kun en sikker midtstopper, da Lucio bliver rygtet væk.
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #731: 27 Mar 2008, 17:37 »

Samir Nasri og Alberto Zapater

gode køb du

det bliver fedt at høre mere til
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #732: 27 Mar 2008, 17:40 »

Jeg synes du skriver rigtig fedt, og jeg bliver helt revet med.

Glæder mig til den næste update kommer Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #733: 27 Mar 2008, 17:42 »

Jeg synes du skriver rigtig fedt, og jeg bliver helt revet med.

Glæder mig til den næste update kommer Smiley

deler din mening  Rullende Øjne
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #734: 27 Mar 2008, 17:51 »

Mange tak for jeres kommentarer. Dem sætter jeg pris på, og jeg er snart klar med en update. (:

EDIT: Indlæg 5600
Logged

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010