home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  3 Brugere, 665 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 796184 gange)
jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1545: 23 Aug 2008, 02:22 »

Capel? Jeg kan godt nok se et stort talent i ham om nogle år, men ligenu er han ikke god nok til at erstate Robinho efter min mening. Men Dieg oog Silva ville være gode afløsere, men hælder mest til Silva, da han er mere wingtype end Diego og han kommer fra Spanien Smiley
Logged

19-18!

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1546: 23 Aug 2008, 02:25 »

Capel? Jeg kan godt nok se et stort talent i ham om nogle år, men ligenu er han ikke god nok til at erstate Robinho efter min mening. Men Dieg oog Silva ville være gode afløsere, men hælder mest til Silva, da han er mere wingtype end Diego og han kommer fra Spanien Smiley

Jeg synes heller ikke, han er god nok. Men han er stadig en af bejlerne. Silva foretrækker jeg også, idet han er vant til at spille på kanten, og at han så kommer fra Spanien gør det endnu bedre. Men han har lige afvist Barcelona for derefter at forlænge sin kontrakt med Valencia, så der skal et mirakel til, for at han skifter. Og Werder Bremen slipper nok heller ikke Diego.

Så det mest oplagte bud er Diego Capel. Hurra!  Rullende Øjne
Logged


jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1547: 23 Aug 2008, 02:28 »

Der skal da heller ikke så meget til at afvise Barca Huh ( Wink )

Bremen er jo ikke kendt som den mest pengestærke klub, så vis man får den helt store check frem, sååå Peace

Var han ikke også utilfreds over, at han ikke kom med til OL på grund af Werder? ( Ved ikke om han kom med til OL, men tror bestemt Werder ikke ville tillade det)
Logged

19-18!

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1548: 23 Aug 2008, 02:34 »

Diego var med til OL.. Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1549: 23 Aug 2008, 09:11 »

Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1550: 23 Aug 2008, 09:53 »

Vi er heldige vi har så mange der kan spille på den plads Opstemt
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1551: 23 Aug 2008, 09:55 »

Hehe, det må betyde Ronaldo i denne sæson eller næste sæson. Bare ikke i dette vindue, det ved jeg.
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1552: 23 Aug 2008, 09:57 »

Vi er heldige vi har så mange der kan spille på den plads Opstemt

Der er da kun Robben, som kan spille på kanten...? altså som kan gøre en forskel...
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1553: 23 Aug 2008, 09:59 »

Der er da kun Robben, som kan spille på kanten...? altså som kan gøre en forskel...

Sneijder og Van der Vaart, og hentede De La Red kan vel også?
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1554: 23 Aug 2008, 10:04 »

Sneijder og Van der Vaart, og hentede De La Red kan vel også?

Sneijder og VdV er bedst på omc, og de la red kan ikke spiller wing så vidt jeg ved....
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1555: 23 Aug 2008, 10:07 »

Sneijder og VdV er bedst på omc, og de la red kan ikke spiller wing så vidt jeg ved....

Han kan lære det  Cool
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1556: 23 Aug 2008, 10:24 »

Ej vi skal ikke være aab... hvis de mangler en spiller omskoler de ham bare, sådan skal det ikke være i en topklub som Real
Logged


Snons
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1557: 23 Aug 2008, 10:48 »

Hehe, det må betyde Ronaldo i denne sæson eller næste sæson. Bare ikke i dette vindue, det ved jeg.

Så bliver det næste sommer. Jeg kan absolut ikke finde nogen argumenter for, at han skulle komme til klubben til vinter.
Det ville bl.a. koste ham et halvt års CHL, og det tror jeg ikke en spiller af hans kaliber vil være tilfreds med.

Og ved ikke lige med omskoling af de la Red. Han kan allerede spille forsvarsspiller sådan nogenlunde, og begge de centrale midtbanefunktioner. Tror ikke han ville passe så godt på kanten. Men jeg kan selvfølgelig godt se hvor du vil hen med det, Yoggi.
Logged

Real Madrid <3

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1558: 23 Aug 2008, 11:08 »

Så vil jeg nu hellere have de sætter Marcelo eller Drenthe op på kanten.. Marcelo har gjort det fantastisk offensivt under OL og med hensyn til Drenthe forstår jeg bare ikke, hvorfor de ikke gider at bruge ham. Men det er også bare min holdning, men bryder mig slet ikke om idéen med at omskole Sneijder eller Van Der Vaart og absolut ikke De La Red. Nu får vi at se hvem der kommer til at omtræde ude på kanten mod Valencia på søndag.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1559: 23 Aug 2008, 12:02 »

Der er da kun Robben, som kan spille på kanten...? altså som kan gøre en forskel...

Higuain har også gjort det fint på fløjen tbh. Jeg håber virkelig, at vi får hentet en erstatning for Robinho hurtigst muligt, med mindre VdV, Sneijder o.a. skal spille der, hvilket jeg ikke kan forestille mig. Ubeslutsom
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 664 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010