home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 510 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 792510 gange)
ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1575: 23 Aug 2008, 23:47 »

Håber virkelig, virkelig, virkelig at Robinho flopper, hvis han skifter til Chelsea, og jeg tror det også. Han er bare typen der passer til spansk fodbold, og det er åndsvagt han ikke selv ser det.

Og hvad er det for noget vås med, at han ikke kan blive verdens bedste spiller i Real Madrid - det er noget af det dummeste jeg længe har hørt. Ronaldinho fik for kun et par samme pris, mens han var i den spanske liga, så Robinho burde kunne gøre det samme. Han vil sikkert bare have nogle flere penge, og hvis der er noget Chelsea har er det vidst nok penge.

Det er ikke engang fordi jeg er Real Madrid-fan - jeg er det direkte modsatte. Kan bare ikke klare de udtalelser han kommer med.
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1576: 23 Aug 2008, 23:48 »

Kan godt være jeg får svineren nu, men er det ikke lidt samme situation som Ronaldo i starten af sommeren, hvor han udtalte han ville til Real, hvor mange af jer blev sure over Man Utd ikke ville slippe ham ? Nu står I og er sure over Robinho bliver sluppet ?
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1577: 23 Aug 2008, 23:49 »

Kan godt være jeg får svineren nu, men er det ikke lidt samme situation som Ronaldo i starten af sommeren, hvor han udtalte han ville til Real, hvor mange af jer blev sure over Man Utd ikke ville slippe ham ? Nu står I og er sure over Robinho bliver sluppet ?

Det er det som jeg skriver ovenover, man bliver hurtigt dobbelmoralsk Opstemt
Logged


motZ
Gæst
 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1578: 23 Aug 2008, 23:50 »

Håber virkelig, virkelig, virkelig at Robinho flopper, hvis han skifter til Chelsea, og jeg tror det også. Han er bare typen der passer til spansk fodbold, og det er åndsvagt han ikke selv ser det.

Og hvad er det for noget vås med, at han ikke kan blive verdens bedste spiller i Real Madrid - det er noget af det dummeste jeg længe har hørt. Ronaldinho fik for kun et par samme pris, mens han var i den spanske liga, så Robinho burde kunne gøre det samme. Han vil sikkert bare have nogle flere penge, og hvis der er noget Chelsea har er det vidst nok penge.

Det er ikke engang fordi jeg er Real Madrid-fan - jeg er det direkte modsatte. Kan bare ikke klare de udtalelser han kommer med.

Kan ikke være mere enig.
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1579: 23 Aug 2008, 23:51 »

Kan godt være jeg får svineren nu, men er det ikke lidt samme situation som Ronaldo i starten af sommeren, hvor han udtalte han ville til Real, hvor mange af jer blev sure over Man Utd ikke ville slippe ham ? Nu står I og er sure over Robinho bliver sluppet ?
Hehe. Nice sagt. Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1580: 23 Aug 2008, 23:52 »

Kan godt være jeg får svineren nu, men er det ikke lidt samme situation som Ronaldo i starten af sommeren, hvor han udtalte han ville til Real, hvor mange af jer blev sure over Man Utd ikke ville slippe ham ? Nu står I og er sure over Robinho bliver sluppet ?

Øhhm, søde Søgaard....
Jeg står med de holdning at spillere der ikke føler sig til rette, skal væk hvis de ikke selv ønsker at kæmpe for sagen. Og Robinho vil tydeligvis væk, hvilket jeg også tror han får lov til.
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1581: 24 Aug 2008, 00:04 »

Nu skal det også siges, at Ronaldo aldrig har sagt det sådan lige ud på samme måde som Robinho har gjort. Men synes heller ikke det giver mening, at man skriver på Realmadrid.com, at man ønsker at sælge ham?!?! Det er da en hjerneblødning af højeste karakter. Men nu har calderon så også udtalt, at han bliver nødt til at købe sig ud af kontrakten.
Logged


Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1582: 24 Aug 2008, 21:05 »

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=832495

Det der går simpelthen ikke. En person der har givet så meget til klubben, en vi skal overbevise om, er hos de rette, sådan en person buher man bare ikke ad
Logged


Snons
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1583: 24 Aug 2008, 21:09 »

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=832495

Det der går simpelthen ikke. En person der har givet så meget til klubben, en vi skal overbevise om, er hos de rette, sådan en person buher man bare ikke ad

Det er jo direkte skidt af klubbens fans. Og jeg må sige, at jeg er fuldstændig enig med Schytte i, at han har givet klubben så meget.
Ej, det er bare ikke godt nok det der, nu må de da lige komme lidt ind i kampen. Han skal ikke buhes ad, han skal hyldes. Et flot stykke arbejde han har gjort, og jeg er da sikker på, at han altid vil være en lille madridista, også selvom han ryger til Chelsea.
Logged

Real Madrid <3

motZ
Gæst
 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1584: 24 Aug 2008, 22:16 »

Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1585: 24 Aug 2008, 22:44 »

Ikke for smart af jeres hollænder..
Klokkeklart rødt..
Logged


Arsenal Football Club


Yoggidk
Gæst
 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1586: 24 Aug 2008, 22:45 »

Den er tvivlsom, kan ikke rigtig se om det er rødt fra den vinkel de viser på Kanal5 Wink
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1587: 24 Aug 2008, 22:46 »

Igen smider de sejren væk pga rødt kort. Det er bare ikke godt nok. Endnu en tabt finale
Logged


motZ
Gæst
 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1588: 24 Aug 2008, 22:47 »

Han satser alt alt for meget i tacklingen. Sikke en debut på Bernabeu for ham.
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #1589: 24 Aug 2008, 22:50 »

Nu må Robinho ind og vise hvad han er værd
Logged


Sider: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 664 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010