home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 731 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  -39- Heja Queens Park!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: -39- Heja Queens Park!  (Læst 31451 gange)
Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #30: 02 Maj 2008, 23:30 »

Hvornår kommer der update igen?
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #31: 02 Maj 2008, 23:33 »

Amazing Bogdan Stancu
27.05.08 - bbc.co.uk
Match Menu:
9' 0-1 Stancu, Bogdan
26' 0-2 Stancu, Bogdan
38' 1-2 Euell, Jason
61' 1-3 Stancu, Bogdan
75' 1-4 Lawan, Rawez

Line-up:
1. Lee Camp
4. Gavin Mahon
6. Michael Mancienne
8. Gianni Munari
13. Bogdan Stancu *
15. Daniel Jones
21. Kieran Lee
24. Rawez Lawan
29. Fitz Hall
31. Charlie Mungrew
46. Kerrea Gilbert C

Used substitutes:
16. Matthew Connoly 90'
19. Daniele Paponi 90'
32. Mikele Leigertwood 90'

Der var sat ild i kakelovnen op til opgøret. 90.000 tilskuere var mødt op til opgøret mellem London holdet Queens Park Rangers og Southampton. De 2 hold havde tilkæmpet sig pladsen i denne finale, begge efter et meget tæt felt i toppen af den samlede ligatabel, hvorefter Q.P.R slog Crystal Palace ud i semifinalen - hvor Southampton slog Watford ud. Det var 2 meget tændte hold som allerede opvarmede for første gang på græsset på Wembley halvanden time før kampstart. Tilskuerne var mødt op ved stadion allerede 3 timer før kick-off. Politiet melder foreløbigt at der har været stille og roligt omkring stadion hvor sølle 6 er anholdt indtil videre.

Men først 2 kommentarer fra de 2 trænere, hvad forventer du dig af finalen?:
Mike Newell (Southampton) - Jeg forventer mig en meget intens kamp, en tæt affære som vil bliver afgjort på held og dødbolde. Selvfølgelig helst til vores fordel. Queens Park er et meget stærkt hold, med Stancu tilbage efter skadespause kan vi ikke vide os sikre, men jeg tror godt vi kan vinde iaften hvis vi spiller op til vores bedste.

Mads M. Nielsen (Q.P.R) - Jeg er meget glad for at vi er nået så langt, og med Bogdan tilbage i startopstillingen kan jeg ikke se andet end at vi står utrolig stærkt før denne finale. Stærkere end for 11 dage siden mod Crystal Palace. Kampen bliver formentlig meget tæt, men vi afgører kampen med 2 mål af vores angribere. Jeg forventer mig ikke en målrig kamp.

Med disse kommentarer kunne vi få sat finalen i gang, dommer Lee Mason har ligesom de 2 hold haft en hæderlig sæson. Den 36 årige dommer har dømt 3 League 2 kampe, 5 Premier League kampe og 1 Champions League kampe bare på de sidste 10 kampe. Lee Mason er kendt for at give mange kort, hvilket vi formentlig vil også fik at se i dagens kamp hvor hele 6 gule kort blev delt ud.

Kampen startede helt fantastisk for London holdet, Queens Park Rangers kunne allerede på de første 10 minutter tælle 6 chancer hvoraf 4 af dem allerede kunne have givet mål, det blev dog kun det ene af chancerne som gav mål til The Hoops. The comebackman som han kaldes i dagens aviser, Bogdan Stancu scorede et af hans 3 i denne kamp. 1-0 til Q.P.R.

Og nu fik kampen sit tag, der kom gang i begivenhederne. Chancerne kom også til Southampton som flere gange var tæt på, men Q.P.R slog efter 26 minutter kontra på et Southampton angreb og så kunne Bogdan Stancu allerede tælle sit andet mål i kampen, den 20-årige angriber har fortalt de mange seere at han er vendt tilbage på Queens Park holdet efter næsten en måneds pause.

Nu lignede det virkelig en finalesejr til Queens Park. Men men men, man skal aldrig sige sådan i fodbold. Bare 12 minutter senere var det Southamptons tur til at score, på en tilfældighed ender bolden i venstre side hvor Jason Euell helt upåvirket sparker bolden fremragende over i modsatte kryds, mens Lee Camp ser på.

Jeg kan med sikkerhed sige ingen regnede med dette var det sidste mål i denne sindsyge finale, begge trænere var enige om det ville blive en tæt og intens kamp. Det har det så sandelig været indtil videre. Mads får dog ikke ret i det ikke blev en målrig kamp, for anden halvleg talte hele 2 mål også, det første stod Bogdan Stancu for efter en times spil - fremragende mål som Bogdan selv starter og slutter. Nu så set sort ud for Southampton.

Men Rawez Lawan var manden, der slukkede de rødblusedes lys totalt, da han et kvarter før tid lukkede, og slukkede denne kamp med et fantastisk langskudsmål til 1-4 for Queens Park. Det betyder at mission Premier League er gennemført for Queens Park, som næste sæson skal forsøge at begå sig med nogle af verdens allerbedste hold.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #32: 03 Maj 2008, 18:34 »

Are the Q.P.R good enough?
01.09.08 - bbc.co.uk

Det store spørgsmål i London i de seneste uger har været, "er Queens Park Rangers gode nok til Premier League?" Flere kendte engelske navne er blevet sikret til den kommende sæson, heriblandt de tidligere engelske U21 landsholdsspillere, Sean Davis, Michael Brown, Ryan Taylor og en nuværende U21 landsholdsspiller i England, David Wheater. Disse 4 spillere har været de dyreste indkøb af de 9 spillere Mads Møller Nielsen har valgt at hente til The Hoops.

Blandt de andre navne er den tidligere italienske U21 landsholdsmålmand, Cristiano Lupatelli og de 2 nuværende U21 landsholdsspillere for hhv. Danmark og England, Lasse Qvist og Adam Johnson. Sidstnævnte er et meget spændende navn som Q.P.R har sikret sig hos nedrykkede Middlesbrough - foran store klubber som Arsenal, Juventus og sågar AC Milan var ude efter det 21 årige kæmpe kant talent.

Middlesbrough er blevet hårdt ramt af salg til de nyoprykkede Q.P.R, men 2 spillere er egentlig billigt sluppet, da både Stewart Downing, Fabio Rochemback, Robert Huth og Afonso Alves en årgang var rygtet til London klubben. Men det blev ved de 2 U21 ladndsholdsspillere, David Wheater og Adam Johnson.

Queens Park Rangers har i det hele taget været meget nede i The Championship og handle før denne sæson, specielt hos de 2 nedrykkede hold, Middlesbrough og Wigan. Hos The Latics har The Hoops igen hentet en forsvarsspiller og en midtbanespiller, denne gang i form af midtbanegeneralen, Michael Brown og forsvarstalentet Ryan Taylor. 2 forstærkninger som stensikkert vil blive vitale for overlevelse i Queens Park lejren, Mads udtaler dem som bærende kræfter: - Det er som at hente en kaptajn og en vice-kaptajn.

Indtil videre har Q.P.R kunne præsentere duoer fra de forskellige nedrykningshold i engelsk fodbold. Men det har ikke kun været her holdet har handlet. Hos ligarivalerne fra Portsmouth har man hentet endnu en midtbanespiller i form af den tidligere U21 landsholdsspiller Sean Davis. Sean har aldrig fundet sig til rette i Portsmouth siden han i 2006 kom til The Pompeys fra Tottenham. Nu forsøger han at genoptage karrieren som dengang kunne have rækket meget langt for den nu 28-årige midtbanespiller.

Nu har vi i lange træk fået præsenteret de 5 ud af de 9 indkøb Queens Park har foretaget sig indtil videre, i italiensk
fodbold har holdet hentet Cristiano Lupatelli i Fiorentina. Den 30 årige målmand med fortid på det italienske U21 landshold forventes at slå Lee Camp af i kampen om posten som sidste skanse. Cristiano kommer til The Hoops gratis købt ud af hans kontrakt i Firenze.

På trods af at den 22 årige skotske back, Charlie Mulgrew egentlig spillede en fantastisk sidste sæson i The Championship, har Mads Møller Nielsen og resten af klubben valgt at sikre sig et nyt og større talent til posten som venstre back i klubben. Tottenham kunne ikke bruge den camarounske spiller, Benoît Assou-Ekotto. Men Q.P.R har fundet plads til den 24 årige venstre back i truppen. Der ligger et stort pres på den unge spiller, men Mads er sikker på han nok skal klare at spille en fantastisk sæson: - Benoît er en meget spændende spiller, som jeg blev overrasket over var transfersat i Tottenham. Men jeg har hentet ham fordi han er så livlig på sin back og ikke er bange for at tage nogle lange rush op af venstre kanten.

De sidste indkøb er endnu en duo som er hentet til fra Manchester City. Den første permanent og den anden kun for denne sæson, den tidligere engelske landsholdsspiller Darius Vasell tager turen fra Manchester til London for næste sæson at tørne ud for The Hoops. Det samme gør den 20 årige Kelvin Ethuhu som både kan spille kant og angriber, Kelvin kommer på lånebasis mens Darius har skrevet en 3-årig kontrakt løbende til 2011.

Det sidste indkøb er danske Lasse Qvist som kommer gratis til Q.P.R fra danske FC København.
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #33: 03 Maj 2008, 18:49 »

Fed update, og pænt vilde køb Opstemt
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #34: 03 Maj 2008, 19:31 »

Queens Park Rangers anno 08/09
This is the team of Q.P.R


Dette års målmænd hos The Hoops er nyindkøbte Cristiano Lupatelli og sidste års sidste skanse, Lee Camp. De 2 skal i samarbejde med hinanden danne en stærk duo som skal holde Queens Park oppe i Premier League. Det er på papiret en udemærket duo som dog sagtens kunne være bedre.




Det centrale forsvar har med indkøbet af David Wheater fået lukket hullet fra sidste års virkelig flot spillende Mancienne som tog tilbage til Chelsea efter sidste sæson. David er hentet i Middlesbrough og det forventes han vil få et godt samarbejde med Fitz Hall.



Queens Park Rangers har måske deres forcer på deres 2 backs. Med Assou-Ekotto og Ryan Taylor på hver sin side kan de fremvise noget lovende teknisk fodbold og disse 2 spillere kunne spille i en hvilken som helst midterklub i den engelske Premier League, 2 fantastiske indkøb.




Den centrale midtbane har som Q.P.Rs backs fået et gevaldigt løft i niveau efter tilgangen af Michael Brown og Sean Davis. Og når holdet i forvejen råder over Mahon og Munari er det måske et af de punkter der kan sikre overlevelse i rækken, farlige skud udefra kommer Brown med, mens Davis mere er en arbejdende herre.



Tilgangen af Johnson og Etuhu har givet Queens Park en større bredde på kanterne, hvorimod de i sidste sæson nærmest var ude at skide hvis Piatti fik en skade kan de i år sætte en fuldbyrdig erstatning ind i form af Adam Johnson. Og det samme gælder i modsatte side hvor det er Etuhu der kan erstatte Konan.



Det er mest offensivt at Queens Park har deres forcer, specielt angrebet har længe set meget lovende ud. Med 3 meget unge herre i form af Stancu, Lawan og Paponi har de nu fået tilgang af en erfaren herre fra Manchester City i form af Darius Vassell. Det kan skabe et løft i professionalisitete n på holdet.
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #35: 03 Maj 2008, 20:45 »

Rigtig fedt layout, også en ganske velskrevet blog - Flot arbejde Møller. De enkelte stavefejl i din ellers meget flotte, nyeste opdatering, ødelægger dog lidt helhedsfølelsen - ellers en rigtig fed idé Smiley
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #36: 03 Maj 2008, 21:39 »

Virkeligt sublimt Møller. Fedt layout, godt skrevet og flotte resultater. Thumbs Up
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #37: 03 Maj 2008, 22:14 »

Virkelig god blog, har først set den nu, men det er ikke af betydning, da jeg synes den er utrolig god Thumbs Up
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #38: 03 Maj 2008, 23:39 »

det er fantastisk, du leverer varen hver gang, og det skal du have en kæmpe ros for... Fantastisk opsætning, og det grafiske er i højeste kvalitet, det er enkelt og overskueligt, samt det skriftlige er også helt iorden... Du vinder denne konkurrence, tror jeg Smiley
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #39: 04 Maj 2008, 03:22 »

Møller.. Du er ganske enkelt SUPER-blogskriver Wink .. Jeg elsker denne blog mere og mere for hver eneste update du kommer med.. du har jo nærmest gjort "The Impossible Thing" ved at få rykket QPR op.. Nu håber jeg bare du blir oppe i Barclays.. Men det skulle heller ikk være noget problem med de indkøb du har gjort dig.. KUTGW og så ser jeg MEGET og med spændt mine frem til din næste update fra Loftus Road Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Møller
Gæst
 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #40: 04 Maj 2008, 12:14 »

Tusind tak allesammen, jeg kan fortælle der snart kommer en update om starten i landets bedste række Wink
Det er utrolig dejligt så mange følger med og roser mig på den måde i har gjort Wink super duper.
Logged

naRf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #41: 04 Maj 2008, 12:20 »

Det havde været prikken over i-et hvis du havde udnævnt Zidane som manager Wink
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #42: 04 Maj 2008, 12:29 »

Lyder fedt, hvornår cirka tror du update kommer? kan ikke vente Opstemt
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #43: 04 Maj 2008, 12:37 »

Vides ikke endnu, kan være jeg først når det til iaften, da jeg skal til fødselsdag.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Heja Queens Park!
« Svar #44: 04 Maj 2008, 14:05 »

Fantastisk Møller, intet mindre. Du er klart en af mine favoritter til at vinde denne konkurrence, jeg har tre favoritter så der er 33 % for at du får min stemme. Men super lækkert at du er rykket op, fantastisk update den med "Amazing Bogdan Stancu" de andre er selvfølgelig også klasse updates. Det er nogle store navne du har fået hentet, Med Assou-Ekotto og Ryan Taylor. Virkelig nogle klasse backs, og så selvfølgeiig Darius Vassell, glæder mig til at se ham i aktion.

Stor ros herfra !
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010