home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 831 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Fremtidens SAS-liga
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Fremtidens SAS-liga  (Læst 16415 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens SAS-liga
« Svar #45: 04 Aug 2008, 22:38 »

Prøv at læs artiklen  crazy

"Indtil 2040 havde FCK totalt styret begivenhederne økonomisk gennem deres store stadion. Men AaB kunne også her overtage, og udvidelser af stadion år efter år gjorde, at AaB anno 2043 stod med et stadion med plads til ikke mindre end 51223 pladser. Næsten 10.000 pladser mere end PARKEN. "

Det er satme godt klaret, eftersom jeg selv har gennemlæst artiklen i baglokalet! Cadeux til Hawk1nZ
 Forlegen
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Niko
Gæst
 
Sv: Fremtidens SAS-liga
« Svar #46: 04 Aug 2008, 22:42 »

Virkelig dumt jeg ikke gad at deltage. Først nu, har jeg fundet ud at jeg havde rigtigt i alt. Virkelig dumt... (;

Ej, satans flot arbejde, som jeg vil give hele ledelsen på FmFreaks credit for. God idé, godt udført og spændende. Det er ikke sådan at artiklen bare er banket sammen på en time, den er der arbejdet på. Dejligt at se. Jeg håber på flere af sådanne eksperimenter/konkurrencer. Selvom jeg ikke har deltaget, er det spændende at læse, hvilket jo kun er godt.

Måske kunne man gøre dette for flere rækker, men nu skal jeg ikke ligge pres på jeres skuldre, for dette skal lige overståes først. Kunne være sjovt, hvis du gad, at ligge lidt statistisk ind og sådan, men det bestemmer du jo selv.

Endnu engang, flot - og et stor cadeau til alle som har været med til at lave konkurrencen her.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens SAS-liga
« Svar #47: 06 Aug 2008, 02:07 »

Nej, hvordan kunne jeg dog overse så fantastisk en konkurrence?
Virkelig godt arbejde. Du må have brugt, undskyld ordvalget, en helveds masse tid på at nå så langt. Imponerende!
Af ren nysgerrighed, bliver jeg nødt til at spørge: Hvad blev der af Randers FC? Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidens SAS-liga
« Svar #48: 06 Aug 2008, 02:24 »

Virkelig dumt jeg ikke gad at deltage. Først nu, har jeg fundet ud at jeg havde rigtigt i alt. Virkelig dumt... (;

Ah, ja, sådan kan man jo altid sige bagefter crazy

Personligt tror jeg næppe at jeg havde haft mange rigtige svar, hvis jeg ellers havde været vågen i timen, og tilmeldt mig konkurrencen, men hvem ved.

Men ja, et godt eksperiment, I har været igennem her, og lige så god som idéen er, lige så godt udført er den. Herfra skal der da lyde mange rosende ord, for det ekstremt kedelige arbejde, det i sidste ende vel egentlig har været, at gennemgå samtlige statestikker i SAS Ligaen gennem 50 år. Godt du ikke havde min tålmodighed, så var du aldrig nået halvvejs.
Logged

dandy
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fremtidens SAS-liga
« Svar #49: 06 Aug 2008, 13:36 »

Hvorfor uploader du ikke spillet, så man kan prøve at spille videre på det Opstemt
Logged


TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens SAS-liga
« Svar #50: 09 Aug 2008, 20:20 »

Halløjsa.

Har først opdaget resultatet nu  funny

Nummer 2!
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010