home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:24:33 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23294
  0 Brugere, 598 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: Sofiachloe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Allez Les Bleus 15#
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad vil gøre bloggen bedre?
Et skifte til en klub
- 6 (40%)
Mere Grafik
- 4 (26,7%)
Mere tekst
- 2 (13,3%)
Flere billeder
- 3 (20%)
Intet bloggen er perfekt
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 15

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Allez Les Bleus 15#  (Læst 20157 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sverige) Allez Les Bleus, Update #13
« Svar #60: 30 Dec 2007, 21:20 »

Jeg takker Metsu, jeg skal nok beskære dem sådan der fremover Wink, Briand er virkelig en goalgetter, og det får du også at se i den kommende kampupdates, dog er der lige en lille optakt, men alligevel tror jeg at kampupdaten er klar snart Wink, Briands landskampe/mål bliver også afsløret deri Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sverige) Allez Les Bleus, Update #13
« Svar #61: 30 Dec 2007, 21:36 »

31:5:13 Zinedine Zidane for fff.fr.
Det er nu igen ved at være tid til VM kval. 2 hjemmekampe mod to forholdsvis nemme modstandere, i Armenien og Polen. Estland har jeg ikke mødt før som landstræner, Armenien har vi allerede mødt engang på udebane, hvor vi vandt en arbejdsejr på 2-0. Jeg har på det seneste husket spillerne på at det er vigtigt, vi ikke laver et dumt pointtab mod 2 så svage nationer. Hvis vi vinder har vi dermed 18. point og et solidt forspring til  de næste. Spillerne er ankommet udhvilet og i god form, da klubsæsonen lige er slut, de glæder sig til de kommende opgaver og håber at de kan få nationen til at juble, ved at servere det samme flotte fodboldspil som mod Polen og Sverige. Det har også været forholdsvis nemt at udtage spillerne denne gang da kun Karim Benzema er skadet. Desuden er Rio Mavuba tilbage, han har været savnet på den defensive del af den centrale midtbane, også er den unge og spændende angriber Henri Saivet udtaget, jeg regner med at bruge ham som starter i stedet for Benzema fordi han har haft en rigtig flot sæson. Disse spillere er udtaget til vores kommende kampe. I de kommende kampe mod 2 defensivt orienterede modstandere er det vigtigt at Samir Nasri, og angrebet finder gode ideér til at samarbejde og splitte forsvaret.

Modstanderne:
Estland: Estland er et hold, med et godt sammenhold. Deres indstilling til spillet er defensiv. Holdet  har spillet okay indtil videre og har vundet 2 og tabt 2 kampe. Deres største profil er den offensive midtbanespiller fra Bundesliga klubben F.C. Köln, han er normalt fast mand, men har ikke haft en særligt god sæson. Estland er et kand som jeg gerne ser vi ydmyger.

Armenien: Et svært østland, som graver sig ned med alle mand bag bolden, fik overraskende uafgjort ude mod Polen, og har udover det vundet 1-0 hjemme over Finland. Deres største profil er målmanden Oukidja som spiller fast for Bastia i den Franske Ligue 2. Armenien er et hold som vi helst skal sende hjem med et ordenligt nederlag, men pga. deres velfungerende defensiv tror jeg ikke på meget mere end en 2 målssejr.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Optakt Estland og Armenien) Allez Les Bleus, Update #14
« Svar #62: 31 Dec 2007, 21:56 »

01:06:13-Pierre Dicaud for fff.fr/news
Velkommen til Jimmy Briands soloshow
Fremtidens franske stjerner
Frankrig tævede Estland 4-0, efter en fantastisk præstation af Jimmy Briand som scorede hattrick. Frankrigs offensiv fungerede intet mindre end fremragende og samspillet mellem Samir Nasri, Henri Saivet og Jimmy Briand var en nydelse. Fra start fungerede Frankrigs offensiv fremragende og havde mange gode chancer: Efter 5 minutter scorer Briand til 1-0, da han bliver spillet fri af Samir Nasri, Briand tager et træk og udplacerer køligt Estlands målmand Londak. Blot 3 minutter senere er Briand igen på spil da han erobrer bolden på midten af banen og spiller den tilbage til Toulalan som sender den ud til Ribery på højrefløjen inden Ribery spiller den videre til Briand som var løbet bagom det estiske forsvar, Briand var fri og udplacerer igen målmand Londak. Bare fem minutter senere scorer Frankrig igen. Ribery var løbet over på venstrefløjen og får fat i bolden inden han spiller Saivet fri. Saivet løber hen i mod målet og scorer et smukt mål, ved at lobbe den over målmanden Londak. Frankrig fortsætter med at spille Estland tynde halvlegen ud, men målmand Londak, som var velspillende i modsætning til resten af hans hold, reddede sit hold for at lukke flere mål ind. I anden halvleg fortsætter Frankrig med at spille fantastisk fodbold, og kommer nemt til stores chancer, men desværre mangler de lige det sidste. I det 62. minut får Nasri fat i bolden nede omkring forsvaret og slår en lang bold op i mod Saivet på midten af banen, Saivet spiller Briand fri på kanten af offside og Briand kan nemt løbe fra Estlands forsvar og udplacere Londak fra en spids vinkel. Frankrig fortsætter med at spille Estland baglæns ud af Stade De France, men Londak redder sit land fra en total ydmygelse og kampen slutter dermed 4-0. Efter kampen var hele publikummet oppe og stå og der var stor enighed om at det var den flotteste landskamp som er blevet spillet under Zinedine Zidane 3½ år lange periode som landstræner. Man of The Match blev selvfølgelig Jimmy Briand(10).
Kampfakta:
Frankrig-Estland
4-0
1-0 - Briand (5)
2-0 - Briand (8)
3-0 - Saivet (13)
4-0 - Briand (62)

05:06:13-Pierre Dicaud for fff.fr/news
Sikker fransk sejr
Frankrig slog Armenien 2-0 efter en kamp, hvor Frankrig havde hele spillet, men ikke kunne komme til de helt store chancher mod de ultra-defensive Armenien. Frankrig fik dog igen vist teknik og aflevering og høj klasse, det virker som om at Zizou har fundet en offensiv taktik der fungerer. Frankrig havde bolden mest og når Armenien havde den var det for det meste bare for at fordele den rundt eller losse den op mod angriberen. Efter 16 minutter får Frankrig sit første mål da Steven Thicot får erobret bolden. Thicot spiller den videre til Saivet som var løbet ud på fløjen, Saivet løber hen imod baglinjen og smider et perfekt indlæg hen imod Briand som rammer den perfekt med hovedet. Efter 29. minutter får Frankrig sig et chok da Maloudas arvtager på venstrefløjen Jérémy Ménez bliver fældet, han udgår desværre og pronogserne lyder på 3 måneders pause, også er han ude af Confederations Cup. Før slutningen af første halvleg får Frankrig endnu et mål, da Mavuba erobrer bolden og spiller den videre til Nasri som bare kan løbe igennem Armeniens forsvar. Anden halvleg starter noget dramatisk da Armeniens Erzrumyan for at give en albue til Mexes. Selvom Frankrig er i overtal hele anden halvleg får de dog ikke lavet flere mål og kampen ender 2-0 til Frankrig. Dog er det en dyr sejr da Menez ikke bliver klar til Confederations Cup, men Frankrig ser optimalt forbederedte ud ellers. Man of The Match blev målmanden for Armenien Oukidja (8), da han stod en flot kamp og reddede Armenien flere gange.
Kampfakta:
Frankrig-Armenien
2-0
1-0 - Briand (16)
Skadet - Menez - Frankrig (29)
2-0 - Nasri (42)
Udvist - Erzrumyan - Armenien (46)

I vm kvalens gruppe 6 ser det fantastisk ud for Frankrig, da man har 18 point for 6 kampe og de nærmeste som er Slovenien har kun 9, Frankrig har mulighed for at kvalificere sig til VM ved at vinde de næste 2 kampe mod Finland ude og Slovenien hjemme. Frankrigs næste kamp er den 20. juni mod Argentina i Confederations Cup, mens de næste 2 kampe i VM kvalen er mod Finland ude og Slovenien hjemme i starten af september.
Det var så sidste update for i år, jeg siger tak fordi i har fulgt med og vil ønske jer allesammen et godt nytår Peace
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Estland og Armenien) Allez Les Bleus, Update #15
« Svar #63: 01 Jan 2008, 03:54 »

Fed blog, har lige tjekket lidt igennem. Må jeg lige få ss af Briand, havde ham selv i Real, men det var kun i sæson 2. Opstemt
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Estland og Armenien) Allez Les Bleus, Update #15
« Svar #64: 01 Jan 2008, 03:58 »

Fed blog, har lige tjekket lidt igennem. Må jeg lige få ss af Briand, havde ham selv i Real, men det var kun i sæson 2. Opstemt
Takker, men du får det når jeg åbner Fm lidt senere idag Wink
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Estland og Armenien) Allez Les Bleus, Update #15
« Svar #65: 04 Jan 2008, 16:49 »

Nu kører bloggen videre efter et par dages stilstand Smiley, De næste par updates bliver med en confederations cup update, en update med de sidste 4 kampe også regner jeg med at kunne begynde på VM sent lørdag/søndag Smiley.

Håber i vil følge med da Smiley

Zulue: Dit screen af Briand, kommer ved næste update, sorry du ikke har fået det før

Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010